quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar nog steeds te misselijk zeker om het dan ook binnen te houden?
Tja, maar die beesten van mij, soms zijn ze echt om op te vreten hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je vegetariër bent
De uitzending begon om 21 uur. Als ze dan bijna twee uur doen over vijf liedjes...quote:
Ziet er goed uit hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Ok geen idee of dit goed is gegaan want dit is mn allereerste nieuwgeopende topicdeel??
Ja shit ik probeerde dit altijd te vermijden en tot nu toe ging het goedquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
Worst nightmare he, ergens snel even iets posten en dan opeens de LaPo hebben
Haha, herkenbaarquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja shit ik probeerde dit altijd te vermijden en tot nu toe ging het goed
En toen was er ineens paniek en lukte het eerst niet
Mijn god hoezo vinden de Italianen dat fijne televisie?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De uitzending begon om 21 uur. Als ze dan bijna twee uur doen over vijf liedjes...
Goed gedaan hoor!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Ok geen idee of dit goed is gegaan want dit is mn allereerste nieuwgeopende topicdeel??
Maar is dit nou Tosca?
Geen wonder ook dat ze om de zoveel decennia zin hebben in een stevige oorlog.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Mijn god hoezo vinden de Italianen dat fijne televisie?
De afkondiging was iemand en Tiziano Ferro. Klonk niet als Tosca in elk gevalquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Maar is dit nou Tosca?
Die zijn waarschijnlijk niets anders gewend.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Mijn god hoezo vinden de Italianen dat fijne televisie?
Was een intervalact inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor!![]()
Geen idee of dit Tosca is, maar volgens mij een intervalact
Gelukkig winnen ze dan meestalquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen wonder ook dat ze om de zoveel decennia zin hebben in een stevige oorlog.
Dat denkt hij zelf ook ondertussen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil wachten op Gabbani maar ik kan ook gaan slapen :/
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat denkt hij zelf ook ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |