quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar nog steeds te misselijk zeker om het dan ook binnen te houden?
Tja, maar die beesten van mij, soms zijn ze echt om op te vreten hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je vegetariër bent
De uitzending begon om 21 uur. Als ze dan bijna twee uur doen over vijf liedjes...quote:
Ziet er goed uit hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Ok geen idee of dit goed is gegaan want dit is mn allereerste nieuwgeopende topicdeel??
Ja shit ik probeerde dit altijd te vermijden en tot nu toe ging het goedquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
Worst nightmare he, ergens snel even iets posten en dan opeens de LaPo hebben
Haha, herkenbaarquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja shit ik probeerde dit altijd te vermijden en tot nu toe ging het goed
En toen was er ineens paniek en lukte het eerst niet
Mijn god hoezo vinden de Italianen dat fijne televisie?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De uitzending begon om 21 uur. Als ze dan bijna twee uur doen over vijf liedjes...
Goed gedaan hoor!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Ok geen idee of dit goed is gegaan want dit is mn allereerste nieuwgeopende topicdeel??
Maar is dit nou Tosca?
Geen wonder ook dat ze om de zoveel decennia zin hebben in een stevige oorlog.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Mijn god hoezo vinden de Italianen dat fijne televisie?
De afkondiging was iemand en Tiziano Ferro. Klonk niet als Tosca in elk gevalquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Maar is dit nou Tosca?
Die zijn waarschijnlijk niets anders gewend.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Mijn god hoezo vinden de Italianen dat fijne televisie?
Was een intervalact inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor!![]()
Geen idee of dit Tosca is, maar volgens mij een intervalact
Gelukkig winnen ze dan meestalquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen wonder ook dat ze om de zoveel decennia zin hebben in een stevige oorlog.
Dat denkt hij zelf ook ondertussen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil wachten op Gabbani maar ik kan ook gaan slapen :/
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat denkt hij zelf ook ondertussen.
9,7% is toch al werkloos en hoeft dus niet vroeg opquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk niets anders gewend.
ditquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil wachten op Gabbani maar ik kan ook gaan slapen :/
Gewoon halverwege van kant wisselen als je verliest. Zou ook niet voor het eerst zijnquote:
12 graden, het valt mee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
Er staan daar dus gewoon mensen buiten in de kou een uur of vijf naar deze onzin te kijken.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij ons zou dat het Calvé Pindakaas Podium zijn.
Het is geen onzin!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
Er staan daar dus gewoon mensen buiten in de kou een uur of vijf naar deze onzin te kijken.
Ja preciesquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is geen onzin!
Ja oké, een gedeelte van de show wel, zo'n 70% ofzo
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In 6 seconden win ik vier staarwedstrijden van Tosca
Ja ik vind dit ook wel prima!quote:
Thanksquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:15 schreef koffieleuk het volgende:
@:Moira Fransesco Gabbani is de volgende! Dus nog geen halfuur wachten nu
Gisteren zat ze ook al een vrouw met ooglapje uit te lachen die was aangevallen met zuur. Keihard hoor, die Aoibhin van ons.quote:
Zo inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Gisteren zat ze ook al een vrouw met ooglapje uit te lachen die was aangevallen met zuur. Keihard hoor, die Aoibhin van ons.
Zou nog even wachten daarmeequote:Op woensdag 5 februari 2020 23:18 schreef Moira het volgende:
[..]
ThanksZal ik het geluid maar alvast aanzetten dan?
Ik versta de taal niet mensen!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Gisteren zat ze ook al een vrouw met ooglapje uit te lachen die was aangevallen met zuur. Keihard hoor, die Aoibhin van ons.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:18 schreef Cee het volgende:
Deze show duurt net zo lang als een Greys en Cee verslag.
quote:
Ik kom al niet eens tot de leuke stukjes omdat ik telkens bij alle saaie stukjes (en die zijn er veeeeel en laaaaang) aftaai en geluid uitzet en wat anders ga doenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik dacht "Leuk, ik ga dat San Remo ook eens kijken."
Maar dit vind ik persoonlijk een tikje over the top om nog entertainment te zijn, zo'n man met slangen en alles.
Dacht ik ook even te zien jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:20 schreef Em31 het volgende:
Hij keek ook echt even boos naar die kerel die op de knopjes drukt
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:18 schreef Cee het volgende:
Deze show duurt net zo lang als een Greys en Cee verslag.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:21 schreef ato het volgende:
Maar inderdaad triest, vreselijke ziekte.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit weer een foute grap van Aoibhin was
Hou opquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit weer een foute grap van Aoibhin was
*vinger van de presentator beweegt subtiel naar het uit-knopjequote:Op woensdag 5 februari 2020 23:24 schreef Em31 het volgende:
Je kan nu ook niet zeggen dat hij het af moet kappen he.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:24 schreef Em31 het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
*vinger van de presentator beweegt subtiel naar het uit-knopje
Hij zegt dat hij het leuk vindt om daar te zijn en dat het eten best te doen was. Maar Italiaans is gewoon een hele onpraktische taal.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:26 schreef joko97 het volgende:
duurt het zo lang om iets te zeggen in het Italiaans?
Elke dag wel één dus kennelijkquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
Maar je vraagt je nu wel af waar ze dan de komende drie dagen mee komen qua ellendige onderwerpen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:24 schreef Em31 het volgende:
En dan die gast die dan boos gaat kijken van 'neeeeeee, afblijven!'quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
*vinger van de presentator beweegt subtiel naar het uit-knopje
Precies. Mishandeling dus en ziektes. Wat heb je nog meer? Daklozen! En weeskinderen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Elke dag wel één dus kennelijk
En dan bedoel ik niet de intervalacts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |