Whut?!quote:Op maandag 3 februari 2020 22:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nooit gezien. Dat is de brandweer. Politie is er in Nederland met name voor de allochtonen.
Ik kan er verder eigenlijk niets over vinden. Klinkt dus als een broodje aap.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie google books: Enz, het wilders-proces. Een werkende link lukt niet.
En het komt duizend keer terugquote:Op maandag 3 februari 2020 20:42 schreef recursief het volgende:
[..]
Omdat het juridische begrip racisme niet duidt op onderscheid op basis van het biologische begrip ras. Die discussie is al honderdduizend keer gevoerd.
Maar ik snap werkelijk waar niet dat je vind dat een klacht onterecht is omdat iemand het woord racisme gebruikt waar ie heel misschien beter het woord discriminatie had kunnen gebruiken.
> https://nos.nl/artikel/23(...)arokkanen-tweet.htmlquote:"Dit is wat extreemrechts doet", zegt partijleider Klaver.
"Racistische drek de wereld in slingeren zodat iedereen ermee bezig is."
Dat is inderdaad hoe je goed je werkt uitvoert als wijkagent zijnde.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:07 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Wat was het motto ook alweer? 'Nederig en dienstbaar'..?
[ afbeelding ]
Ja, maar dit zijn duidelijk criminelen. Dat zie je aan hun gezicht en hun bontkraag. Meteen oppakken, voordat ze je zusje verkrachten.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hoe je goed je werkt uitvoert als wijkagent zijnde.Alleen maar de harde hand erover is een leuke fantasie van geweldfetisjisten maar werkt niet in de praktijk.
Kinderlijk naïef als je denkt dat alleen `doorgedraaid links' dit kwalijk vindquote:Op maandag 3 februari 2020 22:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik wil wel eens zien wie hier van alle schreeuwers (die verdacht stil waren bij het nepnieuws van d66 en de radicale tweets van DENK) netjes de deur zou open doen als er 4 Marokkanen in de avond aan de deur staan? Doe je het niet ben je een racist, ze kunnen immers gewoon komen collecteren? Dat het die duizenden andere keren fout afloopt mag geen argument zijn voor "racisme", want dat mag blijkbaar ook niet als Marokkanen op mensen afstappen in de trein, die andere duizenden keren liep het ook fout af maar nu waren het immers incognito conducteurs dus racisme.
Doorgedraaid links schreeuwt weer lekker in hun bubbel niet beseffende dat deze "fophef" weer backfired zoals ik al overal op internet lees gezien de vele reacties buiten de bekende kliekjes. Maar ja ook dat backfiren is maar duizenden keren gebeurd en zoals goed doorgedraaid links gebruik zijn statistieken nooit een factor.
Ja joh, laten we lekker zelf bepalen of we ons gedrag strafbaar vindenquote:Op maandag 3 februari 2020 22:09 schreef Eendenkooi het volgende:
Wat zijn mensen toch obsessief bezig met of iets discriminatie is. Lekker belangrijk allemaal. Al was het maar omdat ik zelf wel bepaal of het onderscheid geoorloofd of ongeoorloofd is, dat hoeft een D’66 rechter niet voor mij te doen.
Als het aan mij ligt schrappen we Art 1 per direct. We mogen zelf wel bepalen met wie we omgaan.
Lekker vergelijkbaar ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik wil wel eens zien wie hier van alle schreeuwers (die verdacht stil waren bij het nepnieuws van d66 en de radicale tweets van DENK) netjes de deur zou open doen als er 4 Marokkanen in de avond aan de deur staan? Doe je het niet ben je een racist, ze kunnen immers gewoon komen collecteren? Dat het die duizenden andere keren fout afloopt mag geen argument zijn voor "racisme", want dat mag blijkbaar ook niet als Marokkanen op mensen afstappen in de trein, die andere duizenden keren liep het ook fout af maar nu waren het immers incognito conducteurs dus racisme.
Doorgedraaid links schreeuwt weer lekker in hun bubbel niet beseffende dat deze "fophef" weer backfired zoals ik al overal op internet lees gezien de vele reacties buiten de bekende kliekjes. Maar ja ook dat backfiren is maar duizenden keren gebeurd en zoals goed doorgedraaid links gebruik zijn statistieken nooit een factor voor rekening mee te houden, kleurtjes wel net zoals de kleuters op school die ook nog niet voor zichzelf kunnen denken.
quote:Op maandag 3 februari 2020 22:09 schreef Eendenkooi het volgende:
Wat zijn mensen toch obsessief bezig met of iets discriminatie is. Lekker belangrijk allemaal. Al was het maar omdat ik zelf wel bepaal of het onderscheid geoorloofd of ongeoorloofd is, dat hoeft een D’66 rechter niet voor mij te doen.
Als het aan mij ligt schrappen we Art 1 per direct. We mogen zelf wel bepalen met wie we omgaan.
Ik zie Thierry het daarom ook niet lang volhouden in Den Haag. Ik denk zelfs dat als volgend jaar de verkiezingsuitslag voor ‘m tegenvalt ie al weg is.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:10 schreef Buitendam het volgende:
Maar dit soort gigantische uitglijders zie je eigenlijk niet eens in de gemeenteraad. Deze man is zo extreem incompetent als politicus, niet te doen.
we hebben het niet over s'avonds laat de deur open doen, dat doe ik ook niet als er 4 onbekende melkwitte hardwerkende etnisch provinciale Nederlanders voor mijn deur staanquote:Op maandag 3 februari 2020 22:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik wil wel eens zien wie hier van alle schreeuwers (die verdacht stil waren bij het nepnieuws van d66 en de radicale tweets van DENK) netjes de deur zou open doen als er 4 Marokkanen in de avond aan de deur staan?
Ach zelfde geval als op FOK meermaals. We kunnen bij een aanslag 1000x "islam" roepen en 999x hebben "we" gelijk, maar het is dat ene topic waar dat niet het geval blijkt te zijn dat "bepaalden" weer los blijken te gaan. Thierry zat fout met die tweet, maar stuur die tweet nog 500x uit en hij heeft wel gelijk. Het is immers niet aan Thierry te danken dat Marokkanen zo'n naam hebben, maar dat zou het herkennen van een probleem zijn en dat doen we liever niet in deze samenleving.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderlijk naïef als je denkt dat alleen `doorgedraaid links' dit kwalijk vind
nee als hij nog 500 keer een tweet verstuurt waarvan hij van te voren al weet dat het fout is dan is het nog 500 keer fout ... al zullen ze hem niet nog 500 keer betrappenquote:Op maandag 3 februari 2020 22:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach zelfde geval als op FOK meermaals. We kunnen bij een aanslag 1000x "islam" roepen en 999x hebben "we" gelijk, maar het is dat ene topic waar dat niet het geval blijkt te zijn dat "bepaalden" weer los blijken te gaan. Thierry zat fout met die tweet, maar stuur die tweet nog 500x uit en hij heeft wel gelijk. Het is immers niet aan Thierry te danken dat Marokkanen zo'n naam hebben, maar dat zou het herkennen van een probleem zijn en dat doen we liever niet in deze samenleving.
Deze redenatie c.q. "logica" is hier eerder vandaag al 1000x geprobeerd, maar snijdt nog steeds geen hout.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach zelfde geval als op FOK meermaals. We kunnen bij een aanslag 1000x "islam" roepen en 999x hebben "we" gelijk, maar het is dat ene topic waar dat niet het geval blijkt te zijn dat "bepaalden" weer los blijken te gaan. Thierry zat fout met die tweet, maar stuur die tweet nog 500x uit en hij heeft wel gelijk. Het is immers niet aan Thierry te danken dat Marokkanen zo'n naam hebben, maar dat zou het herkennen van een probleem zijn en dat doen we liever niet in deze samenleving.
En ik snap eigenlijk nog steeds niet zo goed waaromquote:Op maandag 3 februari 2020 22:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het is immers niet aan Thierry te danken dat Marokkanen zo'n naam hebben, maar dat zou het herkennen van een probleem zijn en dat doen we liever niet in deze samenleving.
Maar het probleem is nu juist dat ie Marokkanen die wel goed geïntegreerd zijn en een baan hebben wegzet als zich misdragend tuig. Terwijl ze gewoon hun werk deden.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Af en toe moet je de 'bepaalden' ook een overwinning gunnen. Het zou anders een lange, pijnlijke weg zijn waarin men het deksel der realiteit continu op de neus krijgt.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Alsof iemand naar die omroepen luistert tbhquote:Op maandag 3 februari 2020 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker vergelijkbaar ook.
De controle was omgeroepen en de controleurs hadden legitimatie bij.
Ook niet aan andere willekeurige Marokkanen die nooit iets misdaan hebben, al wil Baudet je met tweets als deze anders doen geloven. Daar schuilt het gevaar in die tweet, nog meer dan dat het verhaal niet bleek te kloppen.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het is immers niet aan Thierry te danken dat Marokkanen zo'n naam hebben,
het klopt ook gewoon niet, niemand zal ontkennen dat er problemen met Marokkanen zijn maar dat is het issue hier helemaal nietquote:Op maandag 3 februari 2020 22:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
En ik snap eigenlijk nog steeds niet zo goed waarom
Het punt is dan ook niet, zoals al herhaaldelijk is aangegeven, dat de dames kritisch waren t.a.v. controleurs. Het punt is dat Baudet wist dat het om een controle ging maar bewust racistische leugens de wereld in helpt voor eigen gewin en zijn ego nu in de weg staat om sorry te zeggen.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ah, de "ja maar het komt toch wel eens voor dus nu een leugen maakt niet uit"-drogreden. Dat wordt leuk beschuldigingen in de rondte strooien zo.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Marokkaanse jeugdigen zijn ook zeer oververtegenwoordigd in de overlast/criminaliteit, zowel in de statistiek als in persoonlijke ervaring door mensen. Logisch dat mensen daar wantrouwig tegen zijn. Lijkt me niet meer dan logisch. Mensen die dat niet zijn horen eigenlijk apart gevonden te worden.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook niet aan andere willekeurige Marokkanen die nooit iets misdaan hebben, al wil Baudet je met tweets als deze anders doen geloven. Daar schuilt het gevaar in die tweet, nog meer dan dat het verhaal niet bleek te kloppen.
Die 999 andere gevallen zijn wellicht ook onderhevig aan een vooringenomen conclusie.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Als 4 Marokkanen zonder uniform op mij in de trein afstappen om mijn kaartje te laten zien denk je werkelijk dat ik mijn kaartje dan laat zien? Dat zou ik bij niemand doen die zich niet identificeert als conducteur of agent. Dat zou jij ook niet doen want 99 van de 100 keer grijpen ze je telefoon of beurs uit je handen en ieder die hier anders durft te beweren is gewoon een leugenaar.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
we hebben het niet over s'avonds laat de deur open doen, dat doe ik ook niet als er 4 onbekende melkwitte hardwerkende etnisch provinciale Nederlanders voor mijn deur staan
we hebben het over je kaartje laten zien in de trein
dat doe ik gewoon als iemand zich identificeerd als NS personeel ... maakt me verder niet uit hoe die eruit ziet
En al het gal was toen nog niet gespuwd, want vanochtend kwam daar nog achteraan:quote:“Kijk, dit zegt alles over Baudet en Forum… gevaarlijke stemmingmakerij, grenzend aan racisme, maar excuses ho maar…! Hij zit er helemaal naast: Het ging gewoon om NS-controleurs. En nu horen we niks van de lafaard, bah!!!”
Normaalgesproken zou ik hier nog een paar zinnen schrijven om dit Peter R.-artikel met een sarcastische kwinkslag jegens het onderwerp af te sluiten. Maar dat laat ik dit keer lekker achterwege. Want voor één keer merk ik op: Peter R. de Vries heeft hier gewoon helemaal gelijk. Want ja, inmiddels heeft Baudet “gereageerd“, maar dat kan met de beste wil van de wereld nog niet als oprechte excuses worden gekenschetst.quote:“Thierry Baudet heeft voor zijn racistische, verzonnen ‘trein-incident’ nog geen excuses gemaakt en ‘de partij is niet bereikbaar’. Wat een bloody shame!! Wat een diskwalificatie! Laten we hopen dat de parlementaire pers hem hier niet mee weg laat komen.”
Ze hebben zich geïdentificeerd als NS-medewerkers....quote:Op maandag 3 februari 2020 22:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Als 4 Marokkanen zonder uniform op mij in de trein afstappen om mijn kaartje te laten zien denk je werkelijk dat ik mijn kaartje dan laat zien? Dat zou ik bij niemand doen die zich niet identificeert als conducteur of agent. Dat zou jij ook niet doen want 99 van de 100 keer grijpen ze je telefoon of beurs uit je handen en ieder die hier anders durft te beweren is gewoon een leugenaar.
Het is één en al ellende met dat volk in HEEL Europa, maar ow wee als een aantal meiden waarvan ik durf te wedden dat ze al veel problemen hebben gehad met dat volk wat meer op een hoede zijn.
Maar dit heeft wel wat weg van dat verhaal in Amerika met die jongen die een Trump petje droeg, waarvan media en links Amerika ook helemaal los ging. Ook zwaar nepnieuws natuurlijk en zwaar uit het verband getrokken, misschien dat ik eens een uurtje wat reacties ga kopiëren van users die hier nu los gaan en daar toch een compleet andere mening hadden, kijken hoe ze die hypocrisie dan weer goed zullen praten.
Zoeits heb ik ook al meermaals gesteld.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:09 schreef Eendenkooi het volgende:
natuurlijk laat ik dan mijn kaartje zienquote:Op maandag 3 februari 2020 22:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Als 4 Marokkanen zonder uniform op mij in de trein afstappen om mijn kaartje te laten zien denk je werkelijk dat ik mijn kaartje dan laat zien? Dat zou ik bij niemand doen die zich niet identificeert als conducteur of agent. Dat zou jij ook niet doen want 99 van de 100 keer grijpen ze je telefoon of beurs uit je handen en ieder die hier anders durft te beweren is gewoon een leugenaar.
En dit, mijn beste, noemen we dus discriminatie. Eigenschappen of ervaringen met een gedeelte van de groep projecteren op de gehele groep. Een vorm van 'debatteren' waar Wilders, Baudet, de Wever en een hele riedel Oost-Europese nationalisten in grossieren.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Marokkaanse jeugdigen zijn ook zeer oververtegenwoordigd in de overlast/criminaliteit, zowel in de statistiek als in persoonlijke ervaring door mensen. Logisch dat mensen daar wantrouwig tegen zijn. Lijkt me niet meer dan logisch. Mensen die dat niet zijn horen eigenlijk apart gevonden te worden.
Ik vind als mensen niet willen horen of luisteren dat die problemen bestaan hetzelfde als je kop in het zand steken of zaken ontkennen. Net als Rob Jetten die het dan over bashen heeft en begint over zijn syrische kennis die wel succesvol is. Ik heb ook geen moeite met mensen die zich fatsoenlijk gedragen, het gaat mij met name om de groep die zich misdraagt en uit de cijfers blijkt dat een klein deel van onze gemeenschap in de meerderheid van de criminaliteit is vertegenwoordigd. En het lijkt wel alsof je dat niet mag benoemen of dat je het daar over mag hebben. En dat snap ik dus nietquote:Op maandag 3 februari 2020 22:18 schreef sp3c het volgende:
het klopt ook gewoon niet, niemand zal ontkennen dat er problemen met Marokkanen zijn maar dat is het issue hier helemaal niet
Ze hebben zich geïdentificeerd en gelegitimeerd hoor. Politie is er zelfs nog bij geweest.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het is één en al ellende met dat volk in HEEL Europa, maar ow wee als een aantal meiden waarvan ik durf te wedden dat ze al veel problemen hebben gehad met dat volk wat meer op een hoede zijn.
Maar dit heeft wel wat weg van dat verhaal in Amerika met die jongen die een Trump petje droeg, waarvan media en links Amerika ook helemaal los ging. Ook zwaar nepnieuws natuurlijk en zwaar uit het verband getrokken, misschien dat ik eens een uurtje wat reacties ga kopiëren van users die hier nu los gaan en daar toch een compleet andere mening hadden, kijken hoe ze die hypocrisie dan weer goed zullen praten.
quote:Op maandag 3 februari 2020 22:10 schreef Buitendam het volgende:
Maar dit soort gigantische uitglijders zie je eigenlijk niet eens in de gemeenteraad. Deze man is zo extreem incompetent als politicus, niet te doen.
Dat vind ik onzin, ik heb niks tegen de welopgevoede eerlijke persoon van Marokkaanse afkomst, ik ben alleen extra op m'n hoede als ik een groepje Marokkanen in een achterbuurt langsloop. Het is een extra risicofactor en de mensen die bewust hun ogen daarvoor sluiten neppen alleen zichzelf.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dit, mijn beste, noemen we dus discriminatie. Eigenschappen of ervaringen met een gedeelte van de groep projecteren op de gehele groep. Een vorm van 'debatteren' waar Wilders, Baudet, de Wever en een hele riedel Oost-Europese nationalisten in grossieren.
Wie is ons? Baudet bestaat nu uit meerdere personen?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Moet dit ons angst aanjagen ofzo?
Dan heb je nog heel wat topics door te lezen om hier op terug te komenquote:Op maandag 3 februari 2020 22:26 schreef Buitendam het volgende:
en ik neem aan dat zijn achterban zich niet laat besodemieteren.
Baudet is een ontzettende randdebiel ja, zo jammer aangezien zijn partijpunten wel redelijk waren.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:26 schreef Buitendam het volgende:
Maar we kunnen nu wel stellen dat Baudet een ongelofelijke oplichter is. Hij verzint zaken om politieke punten te kunnen maken over de rug van anderen en ik neem aan dat zijn achterban zich niet laat besodemieteren.
Dat wordt al meer dan 10 jaar benoemd. Alleen, wat Janneke dus al aangeeft, waar de problemen beginnen is zodra je dat soort statistieken gebruikt om een hele groep weg te zetten. Mensen kijken niet meer naar het individu en serveren iemand niet meer af op diens daden maar op diens achtergrond.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind als mensen niet willen horen of luisteren dat die problemen bestaan hetzelfde als je kop in het zand steken of zaken ontkennen. Net als Rob Jetten die het dan over bashen heeft en begint over zijn syrische kennis die wel succesvol is. Ik heb ook geen moeite met mensen die zich fatsoenlijk gedragen, het gaat mij met name om de groep die zich misdraagt en uit de cijfers blijkt dat een klein deel van onze gemeenschap in de meerderheid van de criminaliteit is vertegenwoordigd. En het lijkt wel alsof je dat niet mag benoemen of dat je het daar over mag hebben. En dat snap ik dus niet
Niet helemaal.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze redenatie c.q. "logica" is hier eerder vandaag al 1000x geprobeerd, maar snijdt nog steeds geen hout.
Er zit alleen een kern van waarheid in. Dat is gewoon hoe het is.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat wordt al meer dan 10 jaar benoemd. Alleen, wat Janneke dus al aangeeft, waar de problemen beginnen is zodra je dat soort statistieken gebruikt om een hele groep weg te zetten. Mensen kijken niet meer naar het individu en serveren iemand niet meer af op diens daden maar op diens achtergrond.
Ja, dat vinden de meeste mensen als ze discrimineren.quote:
Er was een politieagent bij. Het werd in de trein omgeroepen. Maar nogmaals: het probleem is niet zozeer dat de dames wantrouwig waren, het probleem is dat Baudet bewust racistische leugens de wereld in helpt.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hahahahaha zo naïef
Ze identificeren zich ook wel eens als agenten, bloedprikkers, gasopnemers, collectanten etc. Wil je er meer? Waarom zouden mensen zo behoedzaam zijn voor Marokkanen? Hmm denken hierover is te moeilijk al ligt het antwoord zo voor mijn neus, dus moet het wel racisme zijn!
Zijn politieke punten zijn natuurlijk niet gebaseerd op zijn persoonlijke anekdotes maar op daadwerkelijke problemen die iedereen kan ervaren en observeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:26 schreef Buitendam het volgende:
Maar we kunnen nu wel stellen dat Baudet een ongelofelijke oplichter is. Hij verzint zaken om politieke punten te kunnen maken over de rug van anderen en ik neem aan dat zijn achterban zich niet laat besodemieteren.
Niemand stuurt vooroordelen de maatschappij in, mensen doen wel ervaringen op in het leven, ervaringen die enkelen hier nog niet hebben gehad. Jij noemt dat vooroordelen, ik noem logisch nadenken op basis van ervaringen.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Die 999 andere gevallen zijn wellicht ook onderhevig aan een vooringenomen conclusie.
Google eens op "Stijn Hesselink" en "Groepsverkrachting Den Bosch".
En wat dacht je van die column van Pim Fortuyn destijds over de moord op Marianne Vaatstra.
"Een keel doorsnijden is iets wat een Fries niet doet".
Zo worden vooroordelen als een kankergezwel de maatschappij in gestuurd.
Heel vaak wordt de suggestie (ongegrond) verspreid dat het "wel weer een allochtoon zal zijn". Zo'n bericht wordt breeduit rondgebazuind, en wordt verspreid op alle verjaardagen. Maar bij de ontzenuwing van het gerucht heerst er radiostilte.
Waarin precies? Dat de gehele groep wordt weggezet als minderwaardig door een zich misdragende minderheid? Wat is de kern van waarheid in dat verhaal?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Er zit alleen een kern van waarheid in. Dat is gewoon hoe het is.
`quote:Op maandag 3 februari 2020 22:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Niemand stuurt vooroordelen de maatschappij in, mensen doen wel ervaringen op in het leven, ervaringen die enkelen hier nog niet hebben gehad. Jij noemt dat vooroordelen, ik noem logisch nadenken op basis van ervaringen.
Bewust racistische leugens ? Ach ik durf te wedden dat er wel wat meer vrouwen door ook heel wat meer Marokkanen zijn lastig gevallen de laatste dagen, laten we daar eens energie in stoppen ipv. los te gaan op een tweet?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er was een politieagent bij. Het werd in de trein omgeroepen. Maar nogmaals: het probleem is niet zozeer dat de dames wantrouwig waren, het probleem is dat Baudet bewust racistische leugens de wereld in helpt.
Wat jij extreem-rechts vindt, vind ik wellicht gematigd rechts, of andersom met extreem-links. Persoonlijk vind ik meningen niet zo snel extreem, maar anderen weer wel, tja. Dat jij je niet wil of kan inleven in mijn mening maakt hem niet opeens minder waar of niet waar dan de jouwe.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat vinden de meeste mensen als ze discrimineren.
Als extreem-rechtse mensen (niet jij persoonlijk, meer in het algemeen) nou eens gewoon zouden toegeven dat ze extreem-rechts zijn dan wordt het allemaal wat overzichtelijker. Nou doen ze allemaal zo hard hun best om de meest discriminerende plannen en ideeën in een acceptebel sausje te gieten. Ga toch weg.
Er staat notabene in de post je quote een duidelijk voorbeeld van iemand die dat wel doet. Pim Fortuyn met zijn "een echte Fries gebruikt geen mes".quote:Op maandag 3 februari 2020 22:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Niemand stuurt vooroordelen de maatschappij in
Meningen zijn per definitie niet waar of onwaar, want meningen. Maar wees verdorie eerlijk over je intenties.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat jij extreem-rechts vindt, vind ik wellicht gematigd rechts, of andersom met extreem-links. Persoonlijk vind ik meningen niet zo snel extreem, maar anderen weer wel, tja. Dat jij je niet wil of kan inleven in mijn mening maakt hem niet opeens minder waar of niet waar dan de jouwe.
Tuurlijk joh, er wordt in de trein omgeroepen dat er een kaartcontrole zal zijn door controleurs in burger, ze identificeren zich als controleurs, er komt zelfs een politieagent bij die ook bij de controleurs hoorde en jij blijft doen alsof het allemaal maar raar en verdacht is.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hahahahaha zo naïef
Ze identificeren zich ook wel eens als agenten, bloedprikkers, gasopnemers, collectanten etc. Wil je er meer? Waarom zouden mensen zo behoedzaam zijn voor Marokkanen? Hmm denken hierover is te moeilijk al ligt het antwoord zo voor mijn neus, dus moet het wel racisme zijn!
Ah zit je al op dat niveau? Ervaringen die mensen opgedaan hebben bestempelen als "niet waar"? Wat een gave hebben jullie toch, gedachten kunnen lezen en ook al een menselijke leugendetector!quote:Op maandag 3 februari 2020 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
`
geeft wel te denken als die ervaringen niet waar blijken te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |