Je eerste zin vind ik een behoorlijke aanname, en ik zie iets totaal anders als hetgene wat jij ziet.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is nauwelijks tot geen politieke agenda, alleen een commerciėle. Als je denkt dat artikelen daar geplaatst worden nadat een redactie heeft afgewogen of dat wel voldoende aansluit bij e.o.a. onbekende agenda klopt er iets niet. Het gaat simpelweg om centen. Zeker tegenwoordig kun je uitstekend analyseren waar de meeste views in zitten. Daar wordt op ingespeeld.
[..]
Als je nu.nl verwijt dit groot uit te meten begrijp je denk ik niet helemaal hoe dit werkt. Het is een beetje alsof je de plaatselijke super verwijt producten op de schappen te zetten waar veel vraag naar is.
Ok, dus jouw idee is dat nu.nl bewust meer artikelen over Baudet plaatst omdat ze... het linkse geluid willen vertegenwoordigen en mensen ervan willen weerhouden om FvD te stemmen?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:25 schreef Luckyseven het volgende:
Je eerste zin vind ik een behoorlijke aanname, en ik zie iets totaal anders als hetgene wat jij ziet.
En je vergelijking over de supermarkt is ook niet helemaal juist. Het is eerder dat de supermarkt een speciaal rek midden in een looppad plaatst om een bepaald product te pushen, dat de verkoopcijfers van dat zelf uitgekozen product dan omhoog schieten is evident.
Dit was en is geen natuurlijke taalevolutie maar een doelbewuste kunstmatige met een politieke agenda als drijfveer.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Taal evolueert, definities veranderen. Vrij normaal hoor.
pagina 14quote:n de universele ver!laring vande rechten van de mens uit 1B4D staat dat er op grond van ras geen onderscheid tussenmensen gemaa!t mag +orden"
2
-e nesco +il voor dit punt de harde+etenschappelij!e e+ijen leveren" -aarom geeft ij een commissie onder leidingvan dr" <shle Montagu de opdracht om voor eens en voor altijd +etenschappelij!aan te tonen dat racisme geen hout snijdt"
Dus omdat rassen niet bestaan bestaat racisme ook niet meer? Of hoe werkt dat precies?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:35 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Dit was en is geen natuurlijke evolutie maar een doelbewuste kunstmatige met een politieke agenda als drijfveer. Dat wordt niet eens ontkend.
[..]
pagina 14
> https://www.academia.edu/(...)_Statements_on_Race_
Een correctie van een definitie, nadat de oude definitie wetenschappelijk geen hout bleek te snijden.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:35 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Dit was en is geen natuurlijke taalevolutie maar een doelbewuste kunstmatige met een politieke agenda als drijfveer.
Dat wordt niet eens ontkend.
[..]
pagina 14
> https://www.academia.edu/(...)_Statements_on_Race_
Ik ben geen wetenschapper Xa, ik kan niet met zekerheid vaststellen of er wel of geen rassen bestaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus omdat rassen niet bestaan bestaat racisme ook niet meer? Of hoe werkt dat precies?
Meer artikelen met een negatieve toon inderdaad. En nee ik zie NU.nl niet als een linkse nieuwswebsite. Ik zie ze eerder als globalistisch georienteerd, en een nationalist als Baudet staat daar lijnrecht tegenover en zal dus vooral aandacht op hun site krijgen als deze negatief is. Een beetje hetzelfde als wat bij Trump wordt gedaan. De paar positieve dingen die Trump uitvoert worden net een erg negatief sausje opgediend.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ok, dus jouw idee is dat nu.nl bewust meer artikelen over Baudet plaatst omdat ze... het linkse geluid willen vertegenwoordigen en mensen ervan willen weerhouden om FvD te stemmen?
??quote:Op maandag 3 februari 2020 19:42 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik ben geen wetenschapper Xa, ik kan niet met zekerheid vaststellen of er wel of geen rassen bestaan.
Wel weet ik dat het een progressief stokpaardje is om alle discussies, ook wetenschappelijke, over ras meteen te torpederen, vaak niet zachtzinnig trouwens.
En dat is dezelfde groep die als eerste en het keihardst luidkeels racisme schreeuwen omdat dit zo'n krachtig heerlijke troefkaart is.
Dat vind ik tamelijk hypocriet en zoals in het vorige deel omschreven tevens een paradox.
Bovendien heeft het juridisch in de praktijk ook nogal wat haken en ogen zoals te zien is in het GW-proces en als het aan de politie en JK ligt krijgt TB eenzelfde soort behandeling.
Er is gewoon wetenschappelijke consensus binnen de biologie dat er geen rassen binnen onze soort bestaan, of iig niet eenduidig te definiėren zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:42 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik ben geen wetenschapper Xa, ik kan niet met zekerheid vaststellen of er wel of geen rassen bestaan.
Wel weet ik dat het een progressief stokpaardje is om alle discussies, ook wetenschappelijke, over ras meteen te torpederen, vaak niet zachtzinnig trouwens.
En dat is dezelfde groep die als eerste en het keihardst luidkeels racisme schreeuwen omdat dit zo'n krachtig heerlijke troefkaart is.
Dat vind ik tamelijk hypocriet en zoals in het vorige deel omschreven tevens een paradox.
Bovendien heeft het juridisch in de praktijk ook nogal wat haken en ogen zoals te zien is in het GW-proces en als het aan de politie en JK ligt krijgt TB eenzelfde soort behandeling.
Lijkt mij niet dat je als Nationalist mensen die net als jij hier geboren zijn en dezelfde paspoort hebben gaat zien als vijand. Lijkt mij eerder een ander naampje hebben.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:43 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Meer artikelen met een negatieve toon inderdaad. En nee ik zie NU.nl niet als een linkse nieuwswebsite. Ik zie ze eerder als globalistisch georienteerd, en een nationalist als Baudet staat daar lijnrecht tegenover en zal dus vooral aandacht op hun site krijgen als deze negatief is. Een beetje hetzelfde als wat bij Trump wordt gedaan. De paar positieve dingen die Trump uitvoert worden net een erg negatief sausje opgediend.
En ik ga het nogmaals zeggen. Ik ben geen Baudetfan, en ook geen Trumpfan. Ik ben zelf eerder links georienteerd maar ik zie wel wat er gebeurd. En ditzelfde gedrag zie je ook aan de andere kant van het spectrum.
Je kunt natuurlijk wetenschappelijke artikelen er op nalezen, bijvoorbeeld. Zo'n beetje alles is online te vinden. Overigens vormt dat nog steeds geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:42 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Er is geen sprake van een paradox. Jouw logica volgend zou je racisme niet strafbaar hoeven te rekenen als rassen niet bestaan. Dat is wat vreemd, omdat gedrag strafbaar is. Welke ideeėn daar allemaal achter zitten is niet bijster relevant. Als jij morgen besluit homo's uit te sluiten als winkelier omdat je meent dat alle homo's psychisch ziek zijn is het ook niet bijster relevant of er ook daadwerkelijk sprake is van een ziekte. Je sluit homo's uit en dat mag dus niet.quote:Dat vind ik tamelijk hypocriet en zoals in het vorige deel omschreven tevens een paradox.
Niet echt, de definitie spreekt verder voor zich. Maar kennelijk zie jij racisme niet als iets slechts. Dat kan, natuurlijk.quote:Bovendien heeft het juridisch in de praktijk ook nogal wat haken en ogen zoals te zien is in het GW-proces
Ik heb het hier puur over de rol van de media, ik ga het dan ook absoluut niet voor Baudet opnemen. Dat hij racistische trekken vertoond is voor mij wel duidelijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat je als Nationalist mensen die net als jij hier geboren zijn en dezelfde paspoort hebben gaat zien als vijand. Lijkt mij eerder een ander naampje hebben.
Ik weet niet precies naar welk deel in mijn post je nu verwijst, maw, ik kan je niet volgen.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
??
De wereld is niet geschapen (gecreeerd). Toch bestaan er weldegelijk creationisten.
denk dat het dichter bij haatzaaien komt dan minder, minder, minderquote:Op maandag 3 februari 2020 19:26 schreef Toefjes het volgende:
Zal volgens mij niet veel strafbaars aan zijn die tweet toch?
Het is niet een hele slimme of handige man, maar dat is op zich niet verboden. Als je daaraan begint dan kun je half Nederland oppakken.
Jij impliceert dat als er geen rassen bestaan, er ook niet zoiets als racisme kan zijn. Dat klopt dus niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:48 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik weet niet precies naar welk deel in mijn post je nu verwijst, maw, ik kan je niet volgen.
Nu.nl is een nieuwssite waarop veelal zo snel mogelijk nieuws word neer geplempt en waarbij reageerders op nujij de foutjes eruit mogen halen.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:43 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
En nee ik zie NU.nl niet als een linkse nieuwswebsite.
Dan lees en zie je er meer in dan er daadwerkelijk staat of gebeurt, gok ik. Niet alles heeft een activistische agenda en ik word ook wel een beetje moe van die constante ongefundeerde BNW- insinuaties. Achter werkelijk iedere muur zit wel weer een politiek of ideologisch gedreven mannetje die ergens een paar knoppen bedient. Ik kan er niet zoveel mee.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:43 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Meer artikelen met een negatieve toon inderdaad. En nee ik zie NU.nl niet als een linkse nieuwswebsite. Ik zie ze eerder als globalistisch georienteerd, en een nationalist als Baudet staat daar lijnrecht tegenover en zal dus vooral aandacht op hun site krijgen als deze negatief is. Een beetje hetzelfde als wat bij Trump wordt gedaan. De paar positieve dingen die Trump uitvoert worden net een erg negatief sausje opgediend.
SOROS, JIJ VUILE SNOODAARD!!!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is het hoofditem van het Acht Uur Journaal
Ja, ok, zou kunnen. Ik zie vooral een tweet van een erg dom figuur.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat het dichter bij haatzaaien komt dan minder, minder, minder
Graag mag je dit van mij toelichten.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij impliceert dat als er geen rassen bestaan, er ook niet zoiets als racisme kan zijn. Dat klopt dus niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Racismequote:Racisme is het idee dat rassen gerangschikt kunnen worden als superieur en inferieur ten opzichte van elkaar. Daaruit voortvloeiend kunnen voor het ene ras andere maatstaven worden aangelegd dan voor het andere.[1]
quote:Op maandag 3 februari 2020 18:15 schreef TomLuny het volgende:
Als er al realiteit aan racisme vast zit dan mag dit niet benoemd worden want men wil geen meerdere rassen erkennen, is compleet taboe op de linkerflank.
Er ontstaat dus de paradox dat gesteld wordt dat er geen vliegende olifanten bestaan maar dat die wel bekeurd worden wegens vliegen zonder brevet
Mwah, dat was een vrij duidelijk georkestreerd plan. Dit is een domme uitspraak van een domme politicus die te snel z'n stokpaardje van stal haalde.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat het dichter bij haatzaaien komt dan minder, minder, minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |