Omdat ze het swipen niet altijd snappen en je dus per ongeluk liken.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar mij dan wel liken en matchen.
Zo denk ik er ook over, maar probeer het ook eens van de andere kant te bekijken. Wat waarschijnlijk niet gaat lukken, want vrouwen zien dit gewoon niet.quote:
Dit ook jaquote:Op zondag 2 februari 2020 20:46 schreef jigggy het volgende:
Tinder de app waar een 6je zich opstelt alsof ze Beyoncé is
Bedankt voor je lege inbreng in mijn andere topic en vervolgens je lege reactie in deze. Zeer waardevol.quote:
In welk ander topic van jou heb ik gereageerd dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bedankt voor je lege inbreng in mijn andere topic en vervolgens je lege reactie in deze.
Niet dus, vandaar de leegte die je achterlaat.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:51 schreef Chia het volgende:
[..]
In welk ander topic van jou heb ik gereageerd dan?
Tja dat soort janktopics zijn er zo vaak, ik kan niet overal reageren. Je doet het maar met mijn reacties in dit topicR&P / 28 jaar en een vastgeroest en saai leven.. herkenbaar voor mensen?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet dus, vandaar de leegte die je achterlaat.
En wanneer wel?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bij een zogenaamd grappige ludieke openingszin of een hey alles goed zou ik ook niet reageren
Hoiquote:Op zondag 2 februari 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bij een zogenaamd grappige ludieke openingszin of een hey alles goed zou ik ook niet reageren
Nu ik jou spreek een stuk beter. Heb je van het weekend tijd voor een drankje? Of twee? Kijk liever meteen of het kliktquote:
Ja leukquote:Op zondag 2 februari 2020 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu ik jou spreek een stuk beter. Heb je van het weekend tijd voor een drankje? Of twee? Kijk liever meteen of het klikt
Ben wel benieuwd hoe die 40 een gesprek beginnen. Allemaal met "alles goed?"quote:Op zondag 2 februari 2020 21:42 schreef Jardis het volgende:
Ik ben geen vrouw, maar wel is voor de gein een vrouwen account aangemaakt om te weten waarom dit inderdaad zo is. Reden is dat als je ook maar iets aantrekkelijk bent 40 matches krijgt van de 50 keer swipen, zonder gekheid. (doe het anders zelf is).
Van die 40 beginnen er 20 direct te typen en de andere 20 een uur later. Dus je hebt in 1 uur 40 gesprekken.
Als man zijnde ervaar ik dat niet zo en ben je redelijk blij met een match.
Een leuk gesprek krijg je volgens mij niet met trucjes en voorbedachte grapjes. Dating sites kunnen wel wat beter werken trouwens. Dit is minder toegankelijk en kost soms ook geld. Dus als daar een vrouw zit wil ze ook wat. Tinder lijkt soms wel een 2e whats app en heb je even geen tijd/zin om te reageren. Die datingsite zitten dus wanhopige dames die wel geintereseert zijn in jouw verhaal.
Dat kan net zo goed betekenen dat je geen seks wil op de eerste date. Veel te vaag. *haakt af*quote:Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja leuk
P.s. Ik gebruik geen condoom op de eerste date 😏
Gefrustreerde incel gespot. Ik snap nu wel die projectie op mij.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bedankt voor je lege inbreng in mijn andere topic en vervolgens je lege reactie in deze. Zeer waardevol.
Je krijgt als je net een account installeert ook een soort bonus ofzo, tenminte dat viel mij wel op.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:54 schreef Jardis het volgende:
10 personen zeggen 'hoi'.
5 personen zeggen 'Je moet kiezen, honden of katten'.
10 mensen zeggen, hey alles goed? Nog wat gedaan vandaag?
en 10 personen zeggen 'hey, jij bent kapper (ik zeg maar even wat), wil je mijn haar ook knippen'
En 5 komen met een wat orgineler iets.
Het is bijna logisch dat een vrouw je negeert. Dus dat is misschien wel fijn om te weten.
Praat ik wel over dat ik echt wel een leuke vrouw was met een rokje aan. Volgens mij had ik van de 50x swipen 46 matches en binnen 20 minuten zag ik +99 staan.
Een soort eerste like? Kan best.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je krijgt als je net een account installeert ook een soort bonus ofzo, tenminte dat viel mij wel op.
Klopt. Ik krijg praktisch elke dag wel een match en als ik een boost erin gooi heb ik er een dagtaak aan...quote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
Dan nog blijft tinder een feest. Mijn hemel wat kun je daarmee een eindeloze stroom aan leuke vrouwen daten. Voor iedere leuke vrouw waarmee je toch niet in contact komt, komt er weer een nieuwe match.
So who cares.
Bedankt voor dit experimentquote:Op zondag 2 februari 2020 21:54 schreef Jardis het volgende:
10 personen zeggen 'hoi'.
5 personen zeggen 'Je moet kiezen, honden of katten'.
10 mensen zeggen, hey alles goed? Nog wat gedaan vandaag?
en 10 personen zeggen 'hey, jij bent kapper (ik zeg maar even wat), wil je mijn haar ook knippen'
En 5 komen met een wat orgineler iets.
Het is bijna logisch dat een vrouw je negeert. Dus dat is misschien wel fijn om te weten.
Praat ik wel over dat ik echt wel een leuke vrouw was met een rokje aan. Volgens mij had ik van de 50x swipen 46 matches en binnen 20 minuten zag ik +99 staan.
Wat kansloos. Je kunt toch zo ook wel beredeneren dat als je een kutje hebt je overspoeld zal worden met reacties van hitsige mannen die willen domineren/neuken omdat ze nou eenmaal genetisch geprogrammeerd zijn dat ze zonodig hun kwakje in willekeurig welke vrouw willen dumpen. Dat die Tindervrouwen dan ook nog denken dat het een compliment is voor hun ego dat mannen hun alleen maar lekker vinden en verder niks begrijp ik echt nietquote:Op zondag 2 februari 2020 22:15 schreef Quasimoto het volgende:
Volgens mij zitten de meeste vrouwen op Tinder om hun ego te boosten met likes.
Second this. Dat is toch wat iedereen wil? Persoonlijke aandacht omdat je een individu bent, geen kopie/gemiddelde van alle mensen van jouw geslacht. Ja, soms trekt men de aandacht met trucjes en algemeenheden en kan het sympathie opwekken. Maar als je echt de intentie hebt iemand te versieren dan moet je ook het persoonlijke onderbewustzijn aanspreken niet alleen het collectieve. Als je dat niet wilt/kunt, geef dan gewoon toe dan je niet gemaakt bent om monogaam te zijn en misleid de ander niet. Zo denk ik erover en ben blij dat ik niet de enige ben die snapt dat dating een situatie is waarin iemand niet warm wordt van massacommunicatie.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wat het beste werkt is iets zeggen wat zo persoonlijk mogelijk is (anders gezegd: wat je niet tegen iedereen kan zeggen) en toch origineel.
Dus even goed haar profiel bekijken.
Al maken veel vrouwen zich er zo makkelijk vanaf dat er ook weer weinig is om op aan te haken.
En ja, vrouwen zijn daar in de minderheid, dus ze zullen hun aandacht geven aan die mannen waar ze zelf het meeste van verwachten. Soms krijg je dus geen kans, want al veel te druk met andere gesprekken.
Dan nog blijft tinder een feest. Mijn hemel wat kun je daarmee een eindeloze stroom aan leuke vrouwen daten. Voor iedere leuke vrouw waarmee je toch niet in contact komt, komt er weer een nieuwe match.
So who cares.
Dit is ook de belangrijkste reden waarom zoveel vrouwen op Instagram foto's van zichzelf posten. Ze willen bevestiging van mannen over hun uiterlijk. Zodra je echter een gesprek probeert aan te knopen met zo'n vrouw, dan blijft het vrijwel altijd stil. Hooguit krijg je eens een bedankje of krijg je zelf een like. Fast forward een paar jaar en die selfie postende Insta en Tinder vrouwen zijn de 30 jaar gepasseerd. Nog altijd single, maar haar vriendinnen of collega's hebben wel een relatie, kinderen etc. Dan gaan ze huilie huilie doenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:15 schreef Quasimoto het volgende:
Volgens mij zitten de meeste vrouwen op Tinder om hun ego te boosten met likes.
Huhquote:Op zondag 2 februari 2020 23:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je kunt toch zo ook wel beredeneren dat als je een kutje hebt je overspoeld zal worden met reacties van hitsige mannen die willen domineren/neuken omdat ze nou eenmaal genetisch geprogrammeerd zijn dat ze zonodig hun kwakje in willekeurig welke vrouw willen dumpen. Dat die Tindervrouwen dan ook nog denken dat het een compliment is voor hun ego dat mannen hun alleen maar lekker vinden en verder niks begrijp ik echt nietOh ja misschien schopt ze het tot restaurantkwaliteit. Dat de man haar nog steeds als inwisselbaar lustobject ziet om te overheersen en daar over op te scheppen maar dan net wat knapper dan de rest. Dan kan de vlag uit?
Helaas voor jou ben je niet zo'n uniek fantastisch prinsesje als dat jouw ouders jou hebben doen geloven. Je concurreert met vele andere single vrouwen om een pik (andersom werkt dat ook zo). Het is niet te doen om voor iedere vrouw een originele opening te verzinnen (mannen zijn ook mensen met andere dagtaken, net als vrouwen). Daarom gebruiken vele mannen standaard pick up zinnen.quote:ben blij dat ik niet de enige ben die snapt dat dating een situatie is waarin iemand niet warm wordt van massacommunicatie.
Huilie huilie en wanhoop in je dromen. Echte situatie: vrouw intetesseert het geen fuck als mannen van haar eigen leeftijd haar lelijk vinden omdat haar eigen positieve mening over haar uiterlijkquote:Op maandag 3 februari 2020 00:13 schreef crocidoliet het volgende:
Dit is ook de belangrijkste reden waarom zoveel vrouwen op Instagram foto's van zichzelf posten. Ze willen bevestiging van mannen over hun uiterlijk. Zodra je echter een gesprek probeert aan te knopen met zo'n vrouw, dan blijft het vrijwel altijd stil. Hooguit krijg je eens een bedankje of krijg je zelf een like. Fast forward een paar jaar en die selfie postende Insta en Tinder vrouwen zijn de 30 jaar gepasseerd. Nog altijd single, maar haar vriendinnen of collega's hebben wel een relatie, kinderen etc. Dan gaan ze huilie huilie doenUiteindelijk worden ze zo wanhopig dat ze maar met de eerste de beste lapzwans die ze tegenkomen een relatie aangaan. Dit is een taboe. Dit gedrag van vrouwen heeft te maken met het doorgeslagen feminisme.
Het zou mijn ego nauwelijks boosten.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:27 schreef crocidoliet het volgende:
HuhHet gaat om bevestiging dat een vrouw knap is, dat boost haar ego.
Ik hoef die mannen niet, dan blijf ik liever single en valt er dus niets te concurreren. Een hele opluchting hoor, het maakt je een stuk gelukkiger.quote:Helaas voor jou ben je niet zo'n uniek fantastisch prinsesje als dat jouw ouders jou hebben doen geloven. Je concurreert met vele andere single vrouwen om een pik (andersom werkt dat ook zo). Het is niet te doen om voor iedere vrouw een originele opening te verzinnen (mannen zijn ook mensen met andere dagtaken, net als vrouwen). Daarom gebruiken vele mannen standaard pick up zinnen.
Vrouwen hebben net zo goed als mannen bevestiging over zichzelf nodig. Tegenwoordig hebben we echter ook een groep vrouwen, de doorgeslagen feministen, die zijn opgevoed als prinsesje, die denken dat de 'wetten van de psychologie en sociologie' niet voor hen gelden.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Huilie huilie en wanhoop in je dromen. Echte situatie: vrouw intetesseert het geen fuck als mannen van haar eigen leeftijd haar lelijk vinden omdat haar eigen positieve mening over haar uiterlijk
Niet gebaseerd is op de bevestiging van mannen, ze trekt opgelucht de deur achter zich dicht dat ze de enige bewoner is en eindelijk kan relaxen en doen waar ze zelf zin in heeft zonder afschuwelijk semi gedwongen eufemisme voor maatschappelijk geaccepteerde manipulatieverkrachting seksleven met een man die niet zijn eigen zooi opruimt en onredelijk belachelijke eisen stelt. Om het maar niet te hebben over de continue verstoorde rust en tv moeten kijken naar programma's die je niets boeien. Stom geslijm en 24/7 klaar moeten staan voor je kinderen. Prima als het je eigen keuze was , maar niet als de man een asshole is. Droom lekker verder in je fantasiewereld waarin vrouwen zo masochistisch zijn dat ze een relatie met een man die hen toch lelijk en oninteressant vind verkiezen boven niets.
Ja maar als je ego al standaard 100% is omdat het je niets interesseert wat anderen over jou denken omdat je jezelf goed genoeg vind zoals je bent en als je liever alleen bent dan heb je toch geen bevestiging of sociaal contact nodig??quote:Op maandag 3 februari 2020 00:42 schreef crocidoliet het volgende:
Vrouwen hebben net zo goed als mannen bevestiging over zichzelf nodig. Tegenwoordig hebben we echter ook een groep vrouwen, de doorgeslagen feministen, die zijn opgevoed als prinsesje, die denken dat de 'wetten van de psychologie en sociologie' niet voor hen gelden.
Btw wat een generaliserende rant over mannen![]()
Vrouwen hebben nou eenmaal meer behoefte aan sociaal contact dan mannen. Dat is wetenschappelijk al lang bewezen. Ik ken in mijn omgeving geen enkele vrouw die al vele jaren achter elkaar geen contact met mannen (of vrouwen) heeft.
Of je bent belachelijk knap of je stelt nul eisen.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wat het beste werkt is iets zeggen wat zo persoonlijk mogelijk is (anders gezegd: wat je niet tegen iedereen kan zeggen) en toch origineel.
Al maken veel vrouwen zich er zo makkelijk vanaf dat er ook weer weinig is om op aan te haken.
En ja, vrouwen zijn daar in de minderheid, dus ze zullen hun aandacht geven aan die mannen waar ze zelf het meeste van verwachten. Soms krijg je dus geen kans, want al veel te druk met andere gesprekken.
So who cares.
Ja, dat vind ik ook het raarst.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:22 schreef Yiwei het volgende:
"Wat wil je nou?"
Dat de man niet lui overkomt en alsof ik nr 50 ben door o.a. alleen "hi" te zeggen. Zo van: mooi als ze reageert, anders niks verspild, maar toch geprobeerd.![]()
Begin maar met jezelf voor te stellen. Overigens is het de taak van de vrouw om goed onderscheid te maken tussen mannen die voor haar gaan en de rest. Gewoon goed filteren; bij het swipen ben ik niet elk periode even streng. Hier ligt het aan; dat irritatie's alsnog later komen.
------------
T.a.v. bovenstaande discussie: jullie hoeven geen vrouwen met instagram te liken he, er zijn ook vrouwen zoals ik die geen instagram hebben en ook niet op tinder reclame over zichzelf maakt en/of volgers werft. Als jullie telkens last hebben van tinder vrouwen, maar jullie liken continue tinder vrouwen. Dan moeten jullie niet liken; dit heb je zelf in de hand.
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik heb in het verleden toen ik op zoek was nooit op een serieuze manier aan meerderen tegelijk aandacht geschonken, natuurlijk kan je ter orientatie en om mensen een kans geven met meerderen chatten maar zodra het wat serieuzer wordt moet je gaan bedenken wie je het leukst vind, vind ik. Maar ik kan niet voor andere vrouwen spreken dus dat terzijde. Ten tweede, ook al waren er mannen bij die mij soms ineens beledigden en niet meer leuk vonden, ik heb nooit mannen "verwende prinsjes" genoemd omdat ik met hen op date ging. Dat is immers de aandacht die ik hen zelf schonk, bizar om de ander iets te gaan verwijten dat je zelf hebt veroorzaakt/in stand houdt.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:53 schreef crocidoliet het volgende:
Alsof single vrouwen wel hun aandacht aan maar 1 man schenken.. De realiteit is gewoon dat je concurreert met andere 'gegadigden'. Overigens begrijpelijk dat je daar jaloers van wordt. Aan jou de taak om dan die ene aantrekkelijke potentiële partner over de streep te trekken. Het is tweerichtingsverkeer. Je kunt niet van uitgaan dat de man al het werk doet ('de man moet me veroveren' en dat soort BS gaat niet op).
Echt niets zo treurig als een voormalig aantrekkelijke vrouw die de boot gemist heeft, het valt te betwijfelen of de natuur een grotere tragedie kent.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Huilie huilie en wanhoop in je dromen. Echte situatie: vrouw intetesseert het geen fuck als mannen van haar eigen leeftijd haar lelijk vinden omdat haar eigen positieve mening over haar uiterlijk
Niet gebaseerd is op de bevestiging van mannen, ze trekt opgelucht de deur achter zich dicht dat ze de enige bewoner is en eindelijk kan relaxen en doen waar ze zelf zin in heeft zonder afschuwelijk semi gedwongen eufemisme voor maatschappelijk geaccepteerde manipulatieverkrachting seksleven met een man die niet zijn eigen zooi opruimt en onredelijk belachelijke eisen stelt. Om het maar niet te hebben over de continue verstoorde rust en tv moeten kijken naar programma's die je niets boeien. Stom geslijm en 24/7 klaar moeten staan voor je kinderen. Prima als het je eigen keuze was , maar niet als de man een asshole is. Droom lekker verder in je fantasiewereld waarin vrouwen zo masochistisch zijn dat ze een relatie met een man die hen toch lelijk en oninteressant vind verkiezen boven niets.
[..]
Het zou mijn ego nauwelijks boosten.
[..]
Ik hoef die mannen niet, dan blijf ik liever single en valt er dus niets te concurreren. Een hele opluchting hoor, het maakt je een stuk gelukkiger.
SOA's onder 50 plussers zijn door de jaren heen flink gestegen, risico groep voor HIV. De trend is dat het gaat stijgen.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Echt niets zo treurig als een voormalig aantrekkelijke vrouw die de boot gemist heeft, het valt te betwijfelen of de natuur een grotere tragedie kent.
Incels zijn er niets bij.
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heel erg geloofwaardig is dit niet. Uit al jouw reacties blijkt dat jij helemaal niet tevreden bent met de situatie. Wat mag, maar dan is een muur opgooien en klagen natuurlijk niet echt de juiste manier.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja maar als je ego al standaard 100% is omdat het je niets interesseert wat anderen over jou denken omdat je jezelf goed genoeg vind zoals je bent en als je liever alleen bent dan heb je toch geen bevestiging of sociaal contact nodig??dat jij het niet hebt in jouw omgeving betekent niet dat het niet kan of zo. Jouw omgeving is niet het hele universum. Manipuleerders zoals jij verspreiden de leugen dat dit niet kan omdat jullie anderen willen indoctrineren om afhankelijk te worden van mensen zoals jullie.
Ik stel sowieso hoge eisen. Uiteraard zou ik willen zeggen. Anders is het niet uit te houden in een relatie.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Of je bent belachelijk knap of je stelt nul eisen.
Wat is er mis met insta eigenlijk?quote:Op maandag 3 februari 2020 01:22 schreef Yiwei het volgende:
"Wat wil je nou?"
Dat de man niet lui overkomt en alsof ik nr 50 ben door o.a. alleen "hi" te zeggen. Zo van: mooi als ze reageert, anders niks verspild, maar toch geprobeerd.![]()
Begin maar met jezelf voor te stellen. Overigens is het de taak van de vrouw om goed onderscheid te maken tussen mannen die voor haar gaan en de rest. Gewoon goed filteren; bij het swipen ben ik niet elk periode even streng. Hier ligt het aan; dat irritatie's alsnog later komen.
------------
T.a.v. bovenstaande discussie: jullie hoeven geen vrouwen met instagram te liken he, er zijn ook vrouwen zoals ik die geen instagram hebben en ook niet op tinder reclame over zichzelf maakt en/of volgers werft. Als jullie telkens last hebben van tinder/instagram vrouwen, maar jullie liken continue tinder/instagram vrouwen. Dan moeten jullie niet liken; dit heb je zelf in de hand.
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Als je gewoon een beetje vlot voorkomen hebt dan kun je elke avond een ander op de bank hebben zitten.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Of je bent belachelijk knap of je stelt nul eisen.
En denken dat ze een miljonair verdienen.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:46 schreef jigggy het volgende:
Tinder de app waar een 6je zich opstelt alsof ze Beyoncé is
Blijkbaar is het probleem nog steeds actueelquote:Op maandag 3 februari 2020 08:36 schreef TucoRamirez het volgende:
Incel topic over Tinder en dat vrouwen niet genoeg reageren #537289
En haatcomments van vrouwen die dit hele topic, zoals verwacht, pure onzin vindenquote:Op maandag 3 februari 2020 07:30 schreef Questular het volgende:
Daarom is FOK! zo mooi. Er wordt een vraag gesteld en vervolgens komen mensen die vooral aan iedereen willen laten zien hoe veel matches ze wel niet krijgen
Het probleem ben jij zelf (en de vele anderen die hierover klagenquote:Op maandag 3 februari 2020 09:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Blijkbaar is het probleem nog steeds actueel
Ze hebben gelijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En haatcomments van vrouwen die dit hele topic, zoals verwacht, pure onzin vinden
Dit vat het wel een beetje samen ja. Ontzettend veel vrouwen reageren niet, maar dan nog kun je van de vrouwen die wel reageren genoeg lol beleven.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
So who cares.
Klasse. Ik voel mij toch niet zo op mijn gemak in zo'n elastisch kooitjequote:Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja leuk
P.s. Ik gebruik geen condoom op de eerste date 😏
Omdat het niet helemaal zo zwart wit is.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:55 schreef Generationalpha het volgende:
De haat en nijd in zo'n topic verbaast me toch ook altijd wel weer. Hoe moeilijk is het nou om als man met de nodige zelfspot toe te geven dat mannen snel hun lul achterna lopen op die apps en hoe moeilijk is het nou om als vrouw met de nodige zelfspot toe te geven dat ze weinig reageren op datingapps en mannen negeren?
Je mist mijn punt. Tuurlijk negeert niet elke vrouw mannen en natuurlijk loopt niet elke man zijn lul achterna.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Omdat het niet helemaal zo zwart wit is.
Zelf loop ik ook niet altijd mn lul achterna (sowieso wat betekent dit eigenlijk?) en reageer ik ook vaker niet dan wel op berichten van vrouwen. Waarom zou je ook, ik heb geen tijd om met iedereen te praten. Sommigen zijn niet interessant genoeg.
Daarnaast reageren vrouwen wel, alleen met de juiste mannen. Je kan simpelweg niet met iedereen praten, en dat is heel normaal gedrag. In een kroeg praat je toch ook niet met iedereen? Je hebt geen recht op interesse van een ander.
Dat hele 'Tinder is een sexapp waar vrouwen mannen negeren' is echt complete bullshit en komt voort uit elkaar na papegaaien en eigen onkunde.
In het echt reageren mensen ook niet altijd.
In het echt zijn mensen ook op zoek naar alleen seks.
Op Tinder zijn er ook veel mensen die openstaan voor een relatie.
Er is veel minder verschil met de echte wereld dan men hier denkt. Echter wordt alles samengebracht in 1 app en gaat het daardoor veel sneller en heb je toegang tot meer mensen. Maar wat mensen zoeken verandert niet doordat het toevallig een app is.
Het vat wel de kern samen v.w.b. het totaal van de werkelijkheid losstaande beeld over apps, mannen, en vrouwen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Tuurlijk negeert niet elke vrouw mannen en natuurlijk loopt niet elke man zijn lul achterna.
Maar bepaalde stereotypen zijn gewoon best grappig en mag je best met de nodige luchtigheid benaderen.
Weet niet of het nergens op gebaseerd is, ook niet heel veel zin in die discussie als ik dit topic zie.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:42 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Het vat wel de kern samen v.w.b. het totaal van de werkelijkheid losstaande beeld over apps, mannen, en vrouwen.
Oftewel, die stereotypen zijn nergens op gebaseerd. Op de oppervlakte ja, maar als je dieper kijkt zul je zien dat dit niet klopt.
Dat klopt, vandaar ook mijn allergie voor het gejank om 'vrouwen reageren niet', wat je consequent voorbij ziet komen hierquote:Op maandag 3 februari 2020 10:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Weet niet of het nergens op gebaseerd is, ook niet heel veel zin in die discussie als ik dit topic zie.
Feit is dat zowel mannen als vrouwen moeten roeien met de riemen die ze hebben en dan is het vaak verstandiger om het met een luchtige houding te benaderen dan met een verbitterde houding.
We zijn het een keer eens.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:51 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Dat klopt, vandaar ook mijn allergie voor het gejank om 'vrouwen reageren niet', wat je consequent voorbij ziet komen hier
Blijkbaar heb jij daar geen last van, betekent niet dat jouw realiteit ook de realiteit is voor de rest van de wereld.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Omdat het niet helemaal zo zwart wit is.
Zelf loop ik ook niet altijd mn lul achterna (sowieso wat betekent dit eigenlijk?) en reageer ik ook vaker niet dan wel op berichten van vrouwen. Waarom zou je ook, ik heb geen tijd om met iedereen te praten. Sommigen zijn niet interessant genoeg.
Daarnaast reageren vrouwen wel, alleen met de juiste mannen. Je kan simpelweg niet met iedereen praten, en dat is heel normaal gedrag. In een kroeg praat je toch ook niet met iedereen? Je hebt geen recht op interesse van een ander.
Dat hele 'Tinder is een sexapp waar vrouwen mannen negeren' is echt complete bullshit en komt voort uit elkaar na papegaaien en eigen onkunde.
In het echt reageren mensen ook niet altijd.
In het echt zijn mensen ook op zoek naar alleen seks.
Op Tinder zijn er ook veel mensen die openstaan voor een relatie.
Er is veel minder verschil met de echte wereld dan men hier denkt. Echter wordt alles samengebracht in 1 app en gaat het daardoor veel sneller en heb je toegang tot meer mensen. Maar wat mensen zoeken verandert niet doordat het toevallig een app is.
Die stereotypen zijn voor een groot deel ook gewoon waar maar het is aan jou om van die paar dames die wel reageren een datepartner (en meer) te maken.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij daar geen last van, betekent niet dat jouw realiteit ook de realiteit is voor de rest van de wereld.
Wat is er waar aan die stereotypen dan? En waar is dat op gebaseerd? Ik snap oprecht niet wat je hiermee bedoelt.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die stereotypen zijn voor een groot deel ook gewoon waar maar het is aan jou om van die paar dames die wel reageren een datepartner (en meer) te maken.![]()
Dit soort dingen verander je niet van de ene op de andere dag dus heeft het ook niet al te veel zin om erover te klagen.
Het stereotype dat vrouwen niet reageren op Tinder en zelf zelden met initiatief komen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:51 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Wat is er waar aan die stereotypen dan? Ik snap oprecht niet wat je hiermee bedoelt.
Het idee is dat je dan zelf wat doet aan die realiteit.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij daar geen last van, betekent niet dat jouw realiteit ook de realiteit is voor de rest van de wereld.
Dat kan inderdaad een stereotype zijn, maar dan is ie nog niet waar.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het stereotype dat vrouwen niet reageren op Tinder en zelf zelden met initiatief komen.
(En nogmaals, dit geldt niet voor alle vrouwen want er zijn er genoeg die wel reageren. Daar moet TS zich dus op richten. Niet op de 90 procent die niet reageert.)
quote:Op maandag 3 februari 2020 00:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Een hele opluchting hoor, het maakt je een stuk gelukkiger.
En je hoort niet bij de 20% knapste mannen.quote:Aandacht en bevestiging, slotje.
Mijn foto's zijn niet gemaakt door een professionele ingehuurde fotograaf neequote:Op maandag 3 februari 2020 14:46 schreef freeman1 het volgende:
[..]
En je hoort niet bij de 20% knapste mannen.
Inbv. @:TucoRamirez die gaat zeggen dat het aan je profiel ligt. Nog professionele foto's gemaakt dit weekend?
quote:De werkelijkheid is dat zowel mannen of vrouwen reageren op diegene die ze aantrekkelijk achten. Jij reageert ook niet op een dikke lelijke meid toch? Dit stereotype geldt dus ook voor jou. Zelfde geldt voor de vrouwen: ze achten je niet aantrekkelijk genoeg om hun tijd te investeren. Daar kun je wat aan doen, waardoor je meer reacties krijgt. Het enige verschil is dat mannen en vrouwen dingen anders aantrekkelijk vinden.
Het is dus geen stereotype vrouw die dit doet, het is volstrekt logisch gedrag van mensen, iedereen reageert op wat ze aantrekkelijk vinden, en laten de rest liggen. Die percentages slaan nergens op, dit cijfer is afhankelijk van hoe aantrekkelijk je bevonden wordt.
Kijk, deze man snapt het.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:51 schreef freeman1 het volgende:
Tsja dan kan ik alleen maar beamen wat onze online dating GOD zegt:
[..]
En je bent niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn niet gemaakt door een professionele ingehuurde fotograaf nee
Maar jij snapt het niet. Natuurlijk heb ik ook mijn eisen en anderen net zo. Dat is normaal en logisch. Ik doel alleen op matches die vervolgens geen interesse hebben.quote:
Ik zie mezelf niet bij de bovenste 10% nee. Ook niet bij de onderste 70%. Hoe je dat ook maar bepaalt over jezelf.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Grems het volgende:
[..]
En je bent niet aantrekkelijk genoeg.
Dat bepalen de dames door je te negeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar jij snapt het niet. Natuurlijk heb ik ook mijn eisen en anderen net zo. Dat is normaal en logisch. Ik doel alleen op matches die vervolgens geen interesse hebben.
Het idee van een match is toch dat je elkaar aantrekkelijk/interessant genoeg vindt? Maar als je eenmaal dat stadium hebt bereikt is vaak het alsnog een getrek aan een dood paard. Zeker niet altijd, maar vaker wel dan niet.
[..]
Ik zie mezelf niet bij de bovenste 10% nee. Ook niet bij de onderste 70%. Hoe je dat ook maar bepaalt over jezelf.
Maar een vent negeren komt niet per se omdat hij lelijk is, maar vaak omdat hij saai isquote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat bepalen de dames door je te negeren.
Helaas krijgen ze dat pas te zien na de swipe wallquote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Maar een vent negeren komt niet per se omdat hij lelijk is, maar vaak omdat hij saai is
Dat is wel vaak het excuus ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Maar een vent negeren komt niet per se omdat hij lelijk is, maar vaak omdat hij saai is
Wat is dit voor monsterquote:Op maandag 3 februari 2020 15:25 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is wel vaak het excuus ja.
Tot Gigachad "hoi" als openingszin inzet![]()
![]()
De ware reden dat God op de zevende dag rust moest nemen.quote:
Hail Gigachadquote:Op maandag 3 februari 2020 15:36 schreef Grems het volgende:
[..]
De ware reden dat God op de zevende dag rust moest nemen.
Hij voelde zich onzeker na het scheppen van Gigachad.
Als gigachad saai is komt hij bij mij ook niet ver hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:25 schreef Grems het volgende:
[..]
![]()
God wat een gedrocht..quote:Op maandag 3 februari 2020 15:25 schreef Grems het volgende:
[..]
![]()
Is dit een plaatje uit de nieuwe Duke Nuke'em of zoveelste deel uit The Terminator film reeks?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:25 schreef Grems het volgende:
[..]
![]()
Niet van mij (maar er zijn fok!kers, of tenminste eentje, die niet eens gelooft dat ik een vrouw benquote:Op maandag 3 februari 2020 09:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En haatcomments van vrouwen die dit hele topic, zoals verwacht, pure onzin vinden
Ik begrijp het ook heus wel als vrouwen zo gaan doen. Zo zit het gewoon in elkaar. Vrouwen weten niet beter, mannen hebben zich daarop aangepast maar beiden verneuken het idee van de app gewoon een beetje. En dan zit ik daadwerkelijk serieus te selecterenquote:Op maandag 3 februari 2020 20:19 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Niet van mij (maar er zijn fok!kers, of tenminste eentje, die niet eens gelooft dat ik een vrouw ben).
Ik ben er zo eentje die amper reageert. Vraag me niet waarom. Ik heb ook geen bio trouwens, gewoon omdat ik niet weet wat ik er in moet zetten. Ik zie er ook niet uit als een 10 (gewoon een 6je) op m'n foto's.
Ik heb zo af en toe een (dronken) bui waarin ik iedereen naar rechts swipe, gewoon om eens te kijken wat voor matches ik heb.
Dan heb ik bij 9 van de 10 een match. Waarom weet ik niet, want 6tje. Zelfs mannen die jaren jonger zijn swipen me naar rechts.
Wat je dan krijgt is dat ik niet meer onder de indruk ben van een match. Dat is geen arrogantie, want ik heb niet de verbeelding dat het daadwerkelijk om mij gaat. Als ik begin met een gesprek krijg ik zelden antwoord. Wacht ik op hen, zeggen ze standaard dingen waar ik geen zin heb om op te reageren. Lullig van me, maar tja. Zo gaat dat.
Ik denk dat je Tinder links moet laten liggen en iets anders zal moeten proberen. Het is gewoon een suffe bezigheidstherapie app voor veel mensen denk ik.
Jep. Daarom zeg ik ook, probeer wat andersquote:Op maandag 3 februari 2020 20:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook heus wel als vrouwen zo gaan doen. Zo zit het gewoon in elkaar. Vrouwen weten niet beter, mannen hebben zich daarop aangepast maar beiden verneuken het idee van de app gewoon een beetje. En dan zit ik daadwerkelijk serieus te selecteren
Misschien toch nog eens herzien hoe origineel je daadwerkelijk bent in je gesprek?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ben altijd origineel in mijn gesprekken en heb een goed doordachte bio.
Mannen reageren allemaal precies zoals ikzelf, dus iets zit hier gewoon flink scheef.
En wat voor geweldige dingen loopt zo'n vrouw nou concreet mis?quote:Op maandag 3 februari 2020 02:29 schreef Grems het volgende:
Echt niets zo treurig als een voormalig aantrekkelijke vrouw die de boot gemist heeft, het valt te betwijfelen of de natuur een grotere tragedie kent.
Incels zijn er niets bij.
quote:Op maandag 3 februari 2020 07:21 schreef VEM2012 het volgende:
Heel erg geloofwaardig is dit niet. Uit al jouw reacties blijkt dat jij helemaal niet tevreden bent met de situatie. Wat mag, maar dan is een muur opgooien en klagen natuurlijk niet echt de juiste manier.
Ik ben met een heleboel situaties ontevreden ja, en er zijn andere aspecten waarin ik inderdaad wen stuk gelukkiger kan zijn, maar het niet hebben van een man is daar niet 1 van geloof me. Oh nee dat kunnen jullie niet want jullie weten mijn gevoelens op het gebied van daten beter dan ikzelf laat maar.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Ja, jij bent hier het voorbeeld van toppunt van geluk.
De kosten van een blikje kattenvoer keer 50,000quote:Op maandag 3 februari 2020 21:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
En wat voor geweldige dingen loopt zo'n vrouw nou concreet mis?
Dit!quote:Op maandag 3 februari 2020 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik denk dat 60-70% reageert als ik als eerst iets stuur.
En op haar antwoord, antwoord ik dan meestal wat raars waardoor je niet een of ander standaard gesprek krijgt en het voor beide partijen interessant blijft.
Vermijdt vragen over werk en opleidingen en weet ik veel wat voor standaard dingen in het begin.
Ik heb het zelf ook wel gehad met dat soort vragen, moet je nagaan vrouwen die veel meer matches dan ik hebben.
En dit vooral. Na het zoveelste gesprekje over werk / opleiding ben je dat ook helemaal zat, dus vandaar de wat originelere en leukere vragen en opmerkingen. Of vrij snel wat diepere levensvragen, ook wel eens grappig, kwamen wel interessante gesprekken uit voort.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik denk dat 60-70% reageert als ik als eerst iets stuur.
En op haar antwoord, antwoord ik dan meestal wat raars waardoor je niet een of ander standaard gesprek krijgt en het voor beide partijen interessant blijft.
Vermijdt vragen over werk en opleidingen en weet ik veel wat voor standaard dingen in het begin.
Ik heb het zelf ook wel gehad met dat soort vragen, moet je nagaan vrouwen die veel meer matches dan ik hebben.
Nee, mannen swipen veel te veel naar rechts en daar hebben vrouwen zich op aangepast. Stop met aandacht te geven en dan komen ze wel met de voetjes op de grond.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook heus wel als vrouwen zo gaan doen. Zo zit het gewoon in elkaar. Vrouwen weten niet beter, mannen hebben zich daarop aangepast maar beiden verneuken het idee van de app gewoon een beetje. En dan zit ik daadwerkelijk serieus te selecteren
quote:Op maandag 3 februari 2020 00:54 schreef Durmada het volgende:
Ik ben niet belachelijk knap, vind ik zelf. Ben ook niet echt gespierd, maar kan toch redelijk veel dates regelen via Tinder. Ik heb meer het idee dat je foto's gewoon heel slecht zijn of je bent gewoon echt onder het gemiddelde qua uiterlijk. Misschien kan je dan beter Badoo gebruiken?
Dat ik geen top 10% materiaal ben (zeker niet op foto's) is me wel duidelijk. Ik heb proefondervindelijk vastgesteld dat ik op Tinder onder de afbreekgrens zit. Daarom ben ik wel benieuwd met wat voor uiterlijk/foto's jullie al die matches binnenslepen.quote:Op maandag 3 februari 2020 07:42 schreef Silven het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Als je gewoon een beetje vlot voorkomen hebt dan kun je elke avond een ander op de bank hebben zitten.
Dit zou alleen werken als ALLE mannen dat zouden doen. Leuk dat je dat zelf doet maar een vrouw heeft naast jouw nog keuze uit honderd andere mannen die WEL aandacht geven.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, mannen swipen veel te veel naar rechts en daar hebben vrouwen zich op aangepast. Stop met aandacht te geven en dan komen ze wel met de voetjes op de grond.
Los daarvan zit ik niet op tinder, insta, Facebook of wat dan ook. Lekker rustig en mensen leren kennen in het echt
Nou ja, vrouwen weten niet beter klopt niet helemaal.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zelf wel aardig meegemaakt dat als de vrouw initiatief neemt de kans op een date wel 100* groter is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwen weten niet beter klopt niet helemaal.
Vrouwen leren minder te reageren (net als mannen).
Mannen zijn ook minder goed in reageren dan je denkt. Dat jij dat wel doet maakt niet dat alle mannen dat doen.
Best vaak dat het of direct en zeer plat richting seks gaat, of dat er een 'hoi' is, je wat terug zegt en er dan niets of amper wat terug komt.
Ook mannen zetten meerdere lijntjes uit en kiezen dan waarop en hoe ze verder gaan.
Dat ik op 10 likes er minstens 7 terug krijg maakt niet dat er ook wat uit voortkomt en dat ligt echt niet alleen aan mij.
Het is echt niet zo dat al die mannen die matchen zo zitten te wachten op me, smachten naar contact.
Van de 10 die matchen zijn er 4 die niet eens wat zeggen, 2 die amper wat zeggen en 2 a drie die gelijk zo lomp binnen komen dat het echt niet leuk is.
Blijft er 1 over die wel gewoon ok is. Wat niet zegt dat het wat wordt, maar die iig normaal contact maakt.
Preciesquote:Op maandag 3 februari 2020 23:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
[..]
Dat ik geen top 10% materiaal ben (zeker niet op foto's) is me wel duidelijk. Ik heb proefondervindelijk vastgesteld dat ik op Tinder onder de afbreekgrens zit. Daarom ben ik wel benieuwd met wat voor uiterlijk/foto's jullie al die matches binnenslepen.
Mits de man in kwestie erop ingaat ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zelf wel aardig meegemaakt dat als de vrouw initiatief neemt de kans op een date wel 100* groter is.
Naja goed, ik heb wss een matig profiel het loopt ook geen storm op Tinder.
Voor de gemiddelde man loopt het geen storm hoor. Echt ene hele andere wereld voor de vrouw dan voor de man dat Tinder.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Mits de man in kwestie erop ingaat ja.
Maar dat is ook echt niet altijd zo.
Teveel mannen die zeuren over vrouwen die niet reageren weten gewoonweg niet dat er ook zat mannen zijn die niet reageren. Die liken en daar verder niets mee doen. Ook niet als de vrouw als eerste reageert.
Ik neem het die mannen niet kwalijk. Ze hebben waarschijnlijk meerdere vrouwen geliked. Een ander is dan eerder geweest met reageren of ze vinden het achteraf toch niet zo interessant.
Kan gebeuren. Komt ook echt een beetje door de opzet van tinder. Waar meerdere mensen liken de normale gang van zaken is. En de match niet gelijk oploopt. Hij bv mij al een week geleden een like heeft gegeven en ik vandaag pas hem.
In de tussentijd heeft hij misschien al leuk contact met een ander gevonden.
Veel likes krijgen is wat anders dan oprechte interesse.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde man loopt het geen storm hoor. Echt ene hele andere wereld voor de vrouw dan voor de man dat Tinder.
De verhouding is daar kut voor mannen. Als je daar geen succes hebt, elders proberen. Bv Utrecht. Daar is de verhouding kut voor vrouwen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde man loopt het geen storm hoor. Echt ene hele andere wereld voor de vrouw dan voor de man dat Tinder.
Ik ga verhuizen naar Uttaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De verhouding is daar kut voor mannen. Als je daar geen succes hebt, elders proberen. Bv Utrecht. Daar is de verhouding kut voor vrouwen.
Voor iemand die zo tevreden is met dat ze geen vent heeft weten te schaken loop je wel heel vaak leeg over jouw frustraties ten aanzien van mannen en daten.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben met een heleboel situaties ontevreden ja, en er zijn andere aspecten waarin ik inderdaad wen stuk gelukkiger kan zijn, maar het niet hebben van een man is daar niet 1 van geloof me. Oh nee dat kunnen jullie niet want jullie weten mijn gevoelens op het gebied van daten beter dan ikzelf laat maar.
Precies mijn punt. Maar goed, als je zelf maar in de waan bent dat je echt gelukkig bent i guessquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor iemand die zo tevreden is met dat ze geen vent heeft weten te schaken loop je wel heel vaak leeg over jouw frustraties ten aanzien van mannen en daten.
Het is daarmee volstrekt ongeloofwaardig.
Okequote:Op maandag 3 februari 2020 21:51 schreef Grems het volgende:
De kosten van een blikje kattenvoer keer 50,000
Ja precies maar mannen snappen dat niet omdat ze niet begrijpen dat voor hen willekeurig welke vrouwen instant aantrekkelijk zijn voor seks maar dat dit andersom gewoon.niet.opgaat omdat mannen eerder indirect aantrekkelijk zijn en ze snappen het voordeel daarvan niet en voor dat proberen te snappen doen ze geen moeite want het interesseert ze geen fuck omdat ze hun niet-monogame ideaalbeeld aan de rest van de wereld willen opdringen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Veel likes krijgen is wat anders dan oprechte interesse.
Ja het is anders, maar beter? Nee.
Als je veel likes geeft 20 matches krijgen en daar maar 2 uit krijgen die iig normaal zijn (wel reageren, niet ronduit idioot zijn) is net zo goed frustrerend.
En dan sta ik zelfs open voor sekscontact. Ben ik niet opzoek naar gelijk een serieuze relatie.
Vele anderen wel, die geven dat zelfs in hun profiel al aan. Maar toch krijgen die hetzelfde voor hun kiezen.
Het maakt dat je minder open staat voor die twee die wel normaal zijn.
En of die twee normaal zijn valt ook nog te bezien.
Zo had een vriendin van me die wel opzoek is naar een relatie (geen sekscontact) contact met een man. Na een half uurtje chatten gingen ze over op KiK.
Het eerste wat ze kreeg was een filmpje van hem die zich klaar trok.
Dat terwijl de chat echt niet over seks ging...
Eh, dus ik kan niet boos zijn op mensen zonder er een relatie mee te willen? Jij zou een relatie willen waarin je alleen maar ruzie hebt? Jouw keuze maar ik niet, daarom wil ik geen relatie. En dan kun je dat wel ongeloofwaardig vinden maar dat verandert niets aan het feit dat als ik zo graag een relatie of fuckbuddy had gewild ik er nu 1 had kunnen hebben , want het is immers zo makkelijk voor vrouwen want zelfs lelijke oude vrouwen boven de 25 kunnen een man krijgen als ze maar hun standaard verlagen immers want zodra ze gaan daten krijgen ze zoooo veel aandacht toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:24 schreef VEM2012 het volgende:
Voor iemand die zo tevreden is met dat ze geen vent heeft weten te schaken loop je wel heel vaak leeg over jouw frustraties ten aanzien van mannen en daten.
Het is daarmee volstrekt ongeloofwaardig.
Als je wat beter oplet zul je merken dat ik juist het tegenovergestelde predik. Onaantrekkelijke (dat is meer dan alleen uiterlijk) vrouwen komen net zo goed niet aan de bak, net zoals de mannen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Eh, dus ik kan niet boos zijn op mensen zonder er een relatie mee te willen? Jij zou een relatie willen waarin je alleen maar ruzie hebt? Jouw keuze maar ik niet, daarom wil ik geen relatie. En dan kun je dat wel ongeloofwaardig vinden maar dat verandert niets aan het feit dat als ik zo graag een relatie of fuckbuddy had gewild ik er nu 1 had kunnen hebben , want het is immers zo makkelijk voor vrouwen want zelfs lelijke oude vrouwen boven de 25 kunnen een man krijgen als ze maar hun standaard verlagen immers want zodra ze gaan daten krijgen ze zoooo veel aandacht toch?
Keb toch een beetje het vermoeden dat het dermate een lekkere vent was dat die er gewoon mee wegkomt?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Veel likes krijgen is wat anders dan oprechte interesse.
Ja het is anders, maar beter? Nee.
Als je veel likes geeft 20 matches krijgen en daar maar 2 uit krijgen die iig normaal zijn (wel reageren, niet ronduit idioot zijn) is net zo goed frustrerend.
En dan sta ik zelfs open voor sekscontact. Ben ik niet opzoek naar gelijk een serieuze relatie.
Vele anderen wel, die geven dat zelfs in hun profiel al aan. Maar toch krijgen die hetzelfde voor hun kiezen.
Het maakt dat je minder open staat voor die twee die wel normaal zijn.
En of die twee normaal zijn valt ook nog te bezien.
Zo had een vriendin van me die wel opzoek is naar een relatie (geen sekscontact) contact met een man. Na een half uurtje chatten gingen ze over op KiK.
Het eerste wat ze kreeg was een filmpje van hem die zich klaar trok.
Dat terwijl de chat echt niet over seks ging...
Het was een prima vent, leek zo iig, maar verpeste het grondig bij haar (en ook ik was dan afgeknapt, sekspraat en zelfs beeldmateriaal ben ik niet allergisch voor, maar wel binnen context, niet zomaar uit het niets zonder enige aanleiding).quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb toch een beetje het vermoeden dat het dermate een lekkere vent was dat die er gewoon mee wegkomt?
Of swipe jij ook in je league mannen?
Op foto's / Tinder zijn vrouwen nogal kritisch over uiterlijk qua wie ze leuk vinden. Een grote meerderheid van mannen die ze in het echt leuk zouden kunnen vinden krijgen geen kans.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En hoe weet ik wat in 'mijn league' is?
Ik swipe mensen die ik leuk vind. Die me aantrekken door foto en/of beschrijving.
Tinder is grotendeels gericht op uiterlijk. Ook voor jou, dat is niet zozeer een vrouwending.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Op foto's / Tinder zijn vrouwen nogal kritisch over uiterlijk qua wie ze leuk vinden. Een grote meerderheid van mannen die ze in het echt leuk zouden kunnen vinden krijgen geen kans.
Ik denk dat als je 95% wegswiped dat de kans wel groot wordt dat je te perfecte mannen zit te selecteren qua uiterlijk in ieder geval. Die zullen wel erg veel kunnen maken want tjah, toch druk zat op Tinder. (gok ik!)
Wie ik een kans in het echt zou geven komt wel overeen met wat ik op Tinder swipequote:Op woensdag 5 februari 2020 17:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tinder is grotendeels gericht op uiterlijk. Ook voor jou, dat is niet zozeer een vrouwending.
Nah, doe je ding.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Jij wil graag iemand die je graag ziet, ook ik wil dat.
Ik snap niet zo goed dat dat mij kwalijk wordt genomen omdat ik een vrouw ben.
Dickpics sturen is niet echt done meer tegenwoordig hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dat neem ik ze niet kwalijk. Het is ok, niet iedereen die ik misschien leuk vind hoeft mij leuk te vinden/bij me te passen. Ze zijn me niets verschuldigd.
Toch gebeurd dat laatste vaker dan je lief is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie ik een kans in het echt zou geven komt wel overeen met wat ik op Tinder swipeMaar heb sowieso tekort matches eigenlijk om op voorhand te selecteren.
[..]
Nah, doe je ding.
[..]
Dickpics sturen is niet echt done meer tegenwoordig hoor.
Ik heb er geen problemen mee; als mannen het erop zetten, kijk ik soms waarna veelal zoals gedacht weg swipe.quote:Op maandag 3 februari 2020 07:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is er mis met insta eigenlijk?
Vrouwen zijn veel kritischer op Tinder op uiterlijk dan ze in het echt zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En ik swipe ook waarvan ik het idee heb dat ik het irl ook leuk zou vinden.
Waarom denk je dat vrouwen daarin zo anders zouden zijn. Als irl niet werkt heeft het toch geen zin?
Wat heb je aan 1.000 matches? Je wil er net voldoende om keuze te hebben met wie je op date gaat en niet meer, want dan blijf je gesprekken voeren. Je kan op een avond nu eenmaal maar 1 date tegelijkertijd hebben (of je moet het een beetje kinky in willen stekenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Op foto's / Tinder zijn vrouwen nogal kritisch over uiterlijk qua wie ze leuk vinden. Een grote meerderheid van mannen die ze in het echt leuk zouden kunnen vinden krijgen geen kans.
Ik denk dat als je 95% wegswiped dat de kans wel groot wordt dat je te perfecte mannen zit te selecteren qua uiterlijk in ieder geval. Die zullen wel erg veel kunnen maken want tjah, toch druk zat op Tinder. (gok ik!)
Streng selecteren, een vriendin is niet zo streng en zij heeft er meer last van. Een ander vriendin die ook streng selecteerde kwam na een half jaar haar vriend tegen op tinder; al jarenlang relatie waarbij ze nu samenwonen. Op de foto's ook geen poes pas: dichte kleren, geen make-up, geen feest foto's, enz.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:37 schreef Sushilover het volgende:
Ik heb expres geen Tinder omdat ik denk dat het de mannen die daarop zitten alleen om seks gaat. Ik geloof niet meer in dating apps! Weet niet hoe de vrouwen denken die wel op die app zitten.. misschien ligt het aan je foto's/ uitstraling?
En jij niet?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen zijn veel kritischer op Tinder op uiterlijk dan ze in het echt zijn.
Dat is ook mijn ervaring. Op Tinder en andere dating shit ben ik absoluut kansloos, terwijl vrouwen irl niet gillend voor me wegrennen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen zijn veel kritischer op Tinder op uiterlijk dan ze in het echt zijn.
op elk potje past een dekseltje bro, je zit gewoon nog in ontkenningsfase dat je modellen kan daten, er zijn ook genoeg normale meiden op tinder, beetje dikkere meiden en niet super hoog opgeleidquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring. Op Tinder en andere dating shit ben ik absoluut kansloos, terwijl vrouwen irl niet gillend voor me wegrennen.
Nee, gewoon idem op Tinder als in de echte wereld, maar keb niks te kiezen joh op het platform, en dan echt niks, krijg van 1% een like ofzo.quote:
Mwoah het verklaard misschien wat raar gedrag als een handje vol alle aandacht krijgt en keuze in overvloed heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waarom zou dit zoveel anders voor mij moeten zijn? Waarom wil je hier een punt van maken? Naar 'vrouwen' toe?
Dus als slanke man met een universitaire ingenieurstitel heb je gewoon niet meer te eisen dan een MBO-chick met overgewicht!?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
op elk potje past een dekseltje bro, je zit gewoon nog in ontkenningsfase dat je modellen kan daten, er zijn ook genoeg normale meiden op tinder, beetje dikkere meiden en niet super hoog opgeleid
ik heb zelf ook altijd als ik date met echt meiden die eruit zien als modellen dat ik denk.. wtf dit is echt out of my league en wordt ik onzeker, laatst kwam er zelfs een meid bij me op 2de date over de vloer en ik was nog onzeker of ze me wel echt leuk vond.. maar moet dan zelfzeker zijn want anders was ze geen 45minuten gereden naar mijn huissie
Vertaling: ecto nerd?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus als slanke man met een universitaire ingenieurstitel heb je gewoon niet meer te eisen dan een MBO-chick met overgewicht!?
Dit! Daarom zou ik ook graag de foto's zien waarmee een paar fokkertjes in dit topic stellen te scoren als een malle.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:13 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe kan ik tijdens het uitgaan echt door het gros van de vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, (bijna 1 op de 4 vrouwen, van allerlei soorten en maten, flirten met mij tijdens het stappen, ook de echt mooie vrouwen), maar tijdens het tinderen bijna geen matches hebben? Vind het echt bijzonder.
Preciesquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:13 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe kan ik tijdens het uitgaan echt door het gros van de vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, (bijna 1 op de 4 vrouwen, van allerlei soorten en maten, flirten met mij tijdens het stappen, ook de echt mooie vrouwen), maar tijdens het tinderen bijna geen matches hebben? Vind het echt bijzonder.
Heb weleens wat foto's gezien van de mannen die een dame swipte.... Dat waren zegmaar profesionele spiegelreflex camera foto'squote:Op woensdag 5 februari 2020 23:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit! Daarom zou ik ook graag de foto's zien waarmee een paar fokkertjes in dit topic stellen te scoren als een malle.
Maar zijn professionele foto's niet juist een afknapper op zoiets als Tinder!? Dan wil je toch zien dat de man in kwestie sociaal geslaagd is!? Dus foto's in sociale setting die laten zien dat je interessant bent enzo. Dat kun je namelijk niet zien op een geposeerde foto in een fotostudio.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb weleens wat foto's gezien van de mannen die een dame swipte.... Dat waren zegmaar profesionele spiegelreflex camera foto'sDusseh... Dat. Denk dat dat nogal invloed heeft.
Dunno m8, just saying.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar zijn professionele foto niet juist een afknapper op zoiets als Tinder!? Dan wil je toch zien dat de man in kwestie een sociaal geslaagde vent is!? Dus foto's in sociale setting die laten zien dat je interessant bent enzo. Dat kun je namelijk niet zien op een geposeerde foto in een fotostudio.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb weleens wat foto's gezien van de mannen die een dame swipte.... Dat waren zegmaar profesionele spiegelreflex camera foto'sDusseh... Dat. Denk dat dat nogal invloed heeft.
Op zo'n foto kun je ervan uitgaan dat er ook wel een beetje bewerkt is en tevens dat de foto is genomen door iemand met een oog ervoor. Dat creëert toch een iets beter beeld.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Stuur je tinder foto eens via dm? Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:13 schreef Cockwhale het volgende:
Oké, goed dat iemand in ieder geval toegeeft dat vrouwen in het algemeen niet echt alles meehebben enkel vanwege hun geslacht, want je snapt zelf dus wel hoe ongeloofwaardig dat overkomt, in tegendeel tot veel anderen. Maar me verzetten ergens tegen staat haaks op iets stiekem toch wel willen. Maar jij snapt helemaal niks van mijn echte gevoelens dus laat maar. Ik vind het stuitend dat een man een topic opent waarin hij vrouwen om hun mening vraagt maar zodra die mening negatief is wordt het door sommigen niet eens wordt geloofd. Alsof iedere vrouw niet zonder een man kan alsof dat niet bestaat of zo, maar die mgtow bullshit natuurlijk weer wel, want men gelooft zoiets wel. Echt het toppunt van arrogantie om te denken dat je beter begrijpt hoe een ander zich voelt dan diegene zelf en dan notabene diegene de les gaat lezen over wat diens echte gevoelens zijn. En dat doe jij niet alleen, maar dat doen velen. Het is een uitzondering als iemand hier gelooft wat een vrouw zegt dat ze vindt, maar van mannen neemt men het allemaal maar gewoon aan, vrouwen gaan ook niet zaniken tegen mannen dat ze iets anders voelen dan wat ze schrijven, want waarom zou iemand dat doen. Ben je soms psycholoog? Zo nee, dan mag de "Je Bent Geen Gekwalificeerd Psychisch Hulpverlener, Je Mening Telt Niet" handhaving wel optreden, maar dat doen ze alleen bij mij. Op deze manier is het feit dat mannen weinig succes hebben met online dating echt absoluut niet raar. In plaats van de vraag "wat wil de vrouw?" Lijkt me de vraag "wat wil de man?" beter. Een persoon die hij niet hoeft te leren kennen waarvan hij zich niets aan hoeft te trekken van wie ze echt is en wat ze echt wil alleen maar dat ze voorspelbaar reageert op zijn manipulatietechnieken en altijd doet wat hij wil waarschijnlijk. Want dat is immers waar het in veel van deze topics over gaat, niet dat mannen echt geinteresseerd zijn in hoe vrouwen over hen denken, maar dat mannen antwoorden van vrouwen willen zodat ze deze enkel kunnen interpreteren op een manier dat die hun eigen waarheid bevestigen. Nog nooit heb ik op dit forum gelezen dat een man die pretendeerde geïnteresseerd te zijn in de mening van vrouwen daadwerkelijk op andere gedachten was gebracht door de mening van een vrouw wanneer deze verschilde van die van hemzelf.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:35 schreef VEM2012 het volgende:
Als je wat beter oplet zul je merken dat ik juist het tegenovergestelde predik. Onaantrekkelijke (dat is meer dan alleen uiterlijk) vrouwen komen net zo goed niet aan de bak, net zoals de mannen.
En jij verzet je tegen mannen in het algemeen, relationele verhoudingen, enz. En dat op een manier dat de frustratie er vanaf druipt.
Dat staat gewoon haaks op ‘ik ben helemaal gelukkig zoals het is’.
Hulde 👌quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nee, me verzetten ergens tegen staat haaks op iets stiekem toch wel willen. Maar jij snapt helemaal niks van mijn echte gevoelens dus laat maar. Ik vind het stuitend dat een man een topic opent waarin hij vrouwen om hun mening vraagt maar zodra die mening negatief is wordt het niet eens geloofd. Alsof iedere vrouw niet zonder een man kan alsof dat niet bestaat of zo, maar die mgtow bullshit natuurlijk weer wel, want men gelooft zoiets wel. Echt het toppunt van arrogantie om te denken dat je beter begrijpt hoe een ander zich voelt dan diegene zelf en dan notabene diegene de les gaat lezen over wat diens echte gevoelens zijn. Op deze manier is het feit dat mannen weinig succes hebben met online dating echt absoluut niet raar. In plaats van de vraag "wat wil de vrouw?" Lijkt me de vraag "wat wil de man?" beter. Een persoon die hij niet hoeft te leren kennen waarvan hij zich niets aan hoeft te trekken van wie ze echt is en wat ze echt wil alleen maar dat ze voorspelbaar reageert op zijn manipulatietechnieken en altijd doet wat hij wil waarschijnlijk. Want dat is immers waar het in veel van deze topics over gaat, niet dat mannen echt geinteresseerd zijn in hoe vrouwen over hen denken, maar dat mannen antwoorden van vrouwen willen zodat ze deze enkel kunnen interpreteren op een manier dat die hun eigen waarheid bevestigen. Nog nooit heb ik op dit forum gelezen dat een man die pretendeerde geïnteresseerd te zijn in de mening van vrouwen daadwerkelijk op andere gedachten was gebracht door de mening van een vrouw wanneer deze verschilde van die van hemzelf.
Het lijkt Tinder welquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:02 schreef ludovico het volgende:
Wel mooi altijd dat er zo weinig vrouwen reageren op "vraag voor de vrouwen"
quote:
En al helemaal niet in technische beroepen. Daar zie je bijna geen vrouwen. Behalve de schoonmaakster misschien.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat vrouwen doen, je ziet ze niet zo veel, in publieke functies enzo.
Vrouwen gaan liever overdag ofzo, met vriendinnen in cafés, beetje part-time werken en dan beetje koffie drinken enzo.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En al helemaal niet in technische beroepen. Daar zie je bijna geen vrouwen. Behalve de schoonmaakster misschien.
Maar het is wel grappig wat je zegt. Zelfs als je uitgaat in de stad met grootste vrouwenoverschot (Utrecht), zie je in de meeste kroegen meer mannen dan vrouwen.
So where the fuck zijn die vrouwen!? 24/7 thuis op de bank hun instagram aan het updaten ofzo
Ik heb net een foto op photofeeler.com gezet. Uiterlijk was medium (6,7), maar mijn intelligentie was matig volgens de eerste twee beoordelingen. Verbazend dat ik dan toch een studie werktuigbouwkunde af heb weten te rondenquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:45 schreef ludovico het volgende:
Trouwens, je zou je profiel nog open kunnen zetten voor mannelijk aandacht, misschien krijg je dan betere feedback of je niet totaal afschrikwekkend bent.
Mjah. Een uurtje jezelf dubbelvouwen op een matje of samen met de girls een workshop cupcakes versieren. En daarna wijntjes doenquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen gaan liever overdag ofzo, met vriendinnen in cafés, beetje part-time werken en dan beetje koffie drinken enzo.
Die Servaas en die Nick zijn toch wel erg knap, volgens mij. Als in: knapper dan 95% van de mannen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:21 schreef PapierMarcheren het volgende:
Laatst een vrouwelijk tinderprofiel gemaakt om te kijken wat mijn competitie is. Beetje gemiddelde foto's van internet geplukt, geen bio. Dit zijn de 'top-picks' voor vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het wel duidelijk is wat de gemeenschappelijke eigenschap van al deze mannen is. Niet iets om echt verbaasd over te zijn.
Gewoon allemaal erg knap in het algemeen. Allemaal wel in de top 10% qua uiterlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Die Servaas en die Nick zijn toch wel erg knap, volgens mij. Als in: knapper dan 95% van de mannen.
Maar aan welke eigenschap denk je dan!? Een scherpe kaaklijn ofzo?
Haha exact wat ik dacht. Das de enige normale ertussen 🙈 Maar het lijkt een beetje aan dovemansoren gericht hier...quote:Op donderdag 6 februari 2020 07:29 schreef Sumppi het volgende:
Ik zou al die gelikte foto's van die mannen wegswipen. Luke misschien niet, maar de rest wekt totaal niet mijn interesse.
Helemaal dit!quote:Op donderdag 6 februari 2020 07:29 schreef Sumppi het volgende:
Ik zou al die gelikte foto's van die mannen wegswipen. Luke misschien niet, maar de rest wekt totaal niet mijn interesse.
Allemaal leuk dames, maar reken maar dat deze mannen veel likes krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helemaal dit!
Luke zou nog kunnen, de rest vind ik echt totaal niet aantrekkelijk. Misschien als je puur naar het gezicht kijkt, dat je een goed hoofd ziet, maar de foto's laten verder niets zien waar ik blij van word of interesse in heb.
Top picks zijn toch vooral degene die goed met jouw eigen profiel matchen? Dus dit zijn misschien bijvoorbeeld wel de top picks voor 21-jarige vrouwen, maar kan me voorstellen dat dat bij dames die 5 jaar ouder zijn alweer heel andes ligt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:21 schreef PapierMarcheren het volgende:
Laatst een vrouwelijk tinderprofiel gemaakt om te kijken wat mijn competitie is. Beetje gemiddelde foto's van internet geplukt, geen bio. Dit zijn de 'top-picks' voor vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het wel duidelijk is wat de gemeenschappelijke eigenschap van al deze mannen is. Niet iets om echt verbaasd over te zijn.
je moet wel realiseren dat veel meiden deze jongens te knap vinden en bang zijn dat ze te veel als neukertjes gedragen, deze heren kunnen veel vrouwen krijgenquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Allemaal leuk dames, maar reken maar dat deze mannen veel likes krijgen.
Net zo sneu als jezelf als een knappe, goed verdienende womanizer te profileren online terwijl je thuis zit met een import bruidquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:42 schreef VEM2012 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het gewoon een beetje sneu om een account aan te maken als man op Tinder, jezelf voor te doen als vrouw om vervolgens te kijken naar andere kerels en te verzuchten ‘ja, daar zou ook ook liever mee neuken dan met mijzelf’?
Dat kan, maar ik vind ze niks. Ik kan ook vertellen waarom.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Allemaal leuk dames, maar reken maar dat deze mannen veel likes krijgen.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:42 schreef VEM2012 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het gewoon een beetje sneu om een account aan te maken als man op Tinder, jezelf voor te doen als vrouw om vervolgens te kijken naar andere kerels en te verzuchten ‘ja, daar zou ook ook liever mee neuken dan met mijzelf’?
De jaloezie druipt er vanaf!quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:51 schreef Kiid het volgende:
Net zo sneu als jezelf als een knappe, goed verdienende womanizer te profileren online terwijl je thuis zit met een import bruid
Nou dit vind ik wel nuttig. Het geeft tenminste een beeld over de profielen die vrouwen te zien krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:42 schreef VEM2012 het volgende:
Ligt aan jou.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:42 schreef VEM2012 het volgende:
Het geeft dus helemaal geen goed beeld, maar een enorm vertekend beeld waardoor mannen bij voorbaat al stoppen met zelfreflectie en gewoon in de waan kunnen blijven dat het niet aan hen ligt dat ze geen matches hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:28 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Nou dit vind ik wel nuttig. Het geeft tenminste een beeld over de profielen die vrouwen te zien krijgen.
Dit soort topics gaat altijd over "je profiel is niet goed genoeg" en "geen goede foto's" maar nooit voorbeelden.
Schat, je weet dat dit gewoon pure reclame is om je zover te krijgen te betalen voor tinder?quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:21 schreef PapierMarcheren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geheel mee eens!quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vind ze niks. Ik kan ook vertellen waarom.
De eerste is een mooie foto, maar ik vind het veel te gelikt, nep. Ik hou niet van onecht.
Die met zijn voet op de bumper van een dure auto vind ik :’) Alsof die auto me iets zou boeien.
Met sneeuwbril en capuchon zie ik niets, dus val je af.
Stoer kijkend achter het stuur, mooi hoor, maar nee.
En met je vriend met ontbloot bovenlijf (zo vies vind ik dat) doet me vezen dat jij ook je shirt uittrekt op een festival. Nee, dank je.
Enige die me wel aantrekt is die tweede, omdat dat een ongekunstelde foto lijkt op een reis bij iets dat hij interessant/leuk vindt.
Misschien zou het beter gaan als er dan geen drie heren bovenop springen om even te vertellen dat wat de vrouw zegt niet waar is. Zij veel beter weten wat vrouwen doen en denken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:02 schreef ludovico het volgende:
Wel mooi altijd dat er zo weinig vrouwen reageren op "vraag voor de vrouwen"
Ik zeg toch ook niet goed beeld maar een beeld.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het geeft dus helemaal geen goed beeld, maar een enorm vertekend beeld waardoor mannen bij voorbaat al stoppen met zelfreflectie en gewoon in de waan kunnen blijven dat het niet aan hen ligt dat ze geen matches hebben.
Het zijn dus nep profielen en zijn door Tinder als "top picks" op de interface getoond.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Schat, je weet dat dit gewoon pure reclame is om je zover te krijgen te betalen voor tinder?
Ook als man zijnde krijg je lokkertjes te zien bij die toppicks die bedoeld zijn om je te laten betalen.
Als je hierin geloofd begrijp ik de klacht dat vrouwen niet reageren wat beter. Aangezien je dan reclame aan het liken bent. Reclame antwoord idd niet terug
?? Okay het ligt aan jezelf dat vrouwen je niet knap vinden op Tinder en in het echte leven wel.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het geeft dus helemaal geen goed beeld, maar een enorm vertekend beeld waardoor mannen bij voorbaat al stoppen met zelfreflectie en gewoon in de waan kunnen blijven dat het niet aan hen ligt dat ze geen matches hebben.
Het heeft vooral niet zoveel te maken met het verdere aanbod.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:10 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Het zijn dus nep profielen en zijn geen "top picks" geworden doordat ze heel veel likes krijgen?
Mariage is geen verklaring maar een gevolg overigens... Dusseh. Artikel gaat daar al fout. Mensen vinden minder snel een partner omdat.... Ze elkaar niet tegenkomen? Denk dat internet het makkelijker maakt solitair te leven.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:29 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ligt aan jou.
Verder zijn er gewoon veel meer vrijgezelle mannen dan vrouwen (in een stad als Amsterdam). Er komen altijd berichten over een 'vrouwenoverschot' maar dit is misleidend. Ten eerste omdat vrouwen ook naar de leeftijd boven zich kijken, ten tweede omdat er veel culturele groepen zijn waarvan de vrouwen voor NL mannen niet beschikbaar zijn. Er schijnen zelfs anderhalf keer zoveel single mannen als vrouwen te zijn in een stad als Amsterdam in de leeftijd 20-30.
Leesvoer: https://ifstudies.org/blo(...)reasons-incels-claim
Conclusies: de top 20% heeft niet met 80% van de vrouwen sex, maar met 60%. Er worden wat redenen genoemd waarom mannen geen seks hebben. Maar het artikel focust op extremen, ik heb ook al veel seks gehad, maar ken wel lange dry spells. Nederlandse vrouwen (vooral hoogopgeleid en in de grote steden) hebben absurde verwachtingspatronen.
heb je de heren gevraagd of ze met hun snoetje hier op fok willen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:21 schreef PapierMarcheren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ten eerste merk ik op dat de vrouwen die hier reageren niet zo warm lijken te lopen van deze profielen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:28 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Nou dit vind ik wel nuttig. Het geeft tenminste een beeld over de profielen die vrouwen te zien krijgen.
Dit soort topics gaat altijd over "je profiel is niet goed genoeg" en "geen goede foto's" maar nooit voorbeelden.
Nou zie ik even niet in hoe een profiel als vrouw aanmaken hiermee helpt, maar goed.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:29 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ligt aan jou.
Verder zijn er gewoon veel meer vrijgezelle mannen dan vrouwen (in een stad als Amsterdam). Er komen altijd berichten over een 'vrouwenoverschot' maar dit is misleidend. Ten eerste omdat vrouwen ook naar de leeftijd boven zich kijken, ten tweede omdat er veel culturele groepen zijn waarvan de vrouwen voor NL mannen niet beschikbaar zijn. Er schijnen zelfs anderhalf keer zoveel single mannen als vrouwen te zijn in een stad als Amsterdam in de leeftijd 20-30.
Leesvoer: https://ifstudies.org/blo(...)reasons-incels-claim
Conclusies: de top 20% heeft niet met 80% van de vrouwen sex, maar met 60%. Er worden wat redenen genoemd waarom mannen geen seks hebben. Maar het artikel focust op extremen, ik heb ook al veel seks gehad, maar ken wel lange dry spells. Nederlandse vrouwen (vooral hoogopgeleid en in de grote steden) hebben absurde verwachtingspatronen.
Ik heb anders toch ook wel matches gehad met 'top picks'. Dus het zijn geen nepprofielen, althans, niet alleen maar.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Schat, je weet dat dit gewoon pure reclame is om je zover te krijgen te betalen voor tinder?
Ook als man zijnde krijg je lokkertjes te zien bij die toppicks die bedoeld zijn om je te laten betalen.
Als je hierin geloofd begrijp ik de klacht dat vrouwen niet reageren wat beter. Aangezien je dan reclame aan het liken bent. Reclame antwoord idd niet terug
Oké, maar als man moet je er wel een beetje goed uitzien op Tinder, toch? Als je niet normaal of niet knap of een beetje aantrekkelijk bent, wordt het niet zo snel wat denk ik?quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:37 schreef freeman1 het volgende:
Boeiend zijn toch nep profielen als ik de mensen hier moet geloven.
Dat is dan ook wat ik zeg.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb anders toch ook wel matches gehad met 'top picks'. Dus het zijn geen nepprofielen, althans, niet alleen maar.
Het is wel geen realistische doorsnede. Dat is wat anders.
Helemaal waar.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:03 schreef Mar_an het volgende:
Ik zou Tinder als man helemaal skippen als je het niet moet hebben van je looks, maar meer van je mooie innerlijk, leuke humor of andersoortige aantrekkingskracht.
Waar moet ik dan heen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:03 schreef Mar_an het volgende:
Ik zou Tinder als man helemaal skippen als je het niet moet hebben van je looks, maar meer van je mooie innerlijk, leuke humor of andersoortige aantrekkingskracht.
Dus ook met een gemiddeld uiterlijk, maar met goede foto's kun je daar ook in slagen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Online daten is gewoon jezelf vermarkten. Zeeman gaat ook geen reclame maken in de Quote.
Onzin, ook met gemiddelde looks maar met een leuke uitstraling en gevatte intelligentie kun je best wel slagen op Tinder hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Online daten is gewoon jezelf vermarkten. Zeeman gaat ook geen reclame maken in de Quote.
Ja, zoals Luke dus blijkbaar. Maar als je dat gemiddelde uiterlijk ook niet hebt zou ik niet op Tinder zitten als man. Misschien zijn er nog andere datingsites waar minder erg wordt gekeken naar uiterlijk?quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus ook met een gemiddeld uiterlijk, maar met goede foto's kun je daar ook in slagen.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:15 schreef Chia het volgende:
Dus ook met een gemiddeld uiterlijk, maar met goede foto's kun je daar ook in slagen.
Kennelijk lezen mensen nu iets in wat ik schreef dat ik niet bedoelde.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:22 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Onzin, ook met gemiddelde looks maar met een leuke uitstraling en gevatte intelligentie kun je best wel slagen op Tinder hoor.
Er zijn apps waar je volgens mij eerst elkaar moet liken op basis van profiel en dat je daarna pas foto's kan zien.quote:
Zat mannen die juist wat meer neerzetten wie ze zijn met hun foto's/plaatjes.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:03 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Oké, maar als man moet je er wel een beetje goed uitzien op Tinder, toch? Als je niet normaal of niet knap of een beetje aantrekkelijk bent, wordt het niet zo snel wat denk ik?
Of ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan die jongen op de foto, Luke. Hij plaatst een foto van veraf. En dan hopen dat vrouwen het idee krijgen dat je knap bent of zoiets? Ik zou die man geen swipe geven. De foto is te veraf en hij lijkt best dun of zo. Dan zou ik al sceptisch zijn, want als je een foto van zo ver doet: hoe is je gezicht echt?
Maar als hij bij top foto’s staat, denkt niet iedereen er zo over.
Kan. Maar je kan ook over die veilige virtuele drempel heen stappen en je onlineversie je irl-versie laten zijn. Werkt prima. Dat sommigen dat eng vinden is hun zaak.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Al met al, tinder is gewoon beperkt.
Je moet kiezen op een paar foto's en een paar zinnen tekst.
Dat geld voor mannen, dat geld voor vrouwen.
Er zijn gelukkig ook andere manieren. Irl gewoon bv.
Waarin je sneller meer van jezelf kan laten zien.
Mee eens hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:47 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Kan. Maar je kan ook over die veilige virtuele drempel heen stappen en je onlineversie je irl-versie laten zijn. Werkt prima. Dat sommigen dat eng vinden is hun zaak.
Jezelf zijn is een kwaliteit die vandaag de dag nog maar weinig bewierookt wordt. Dat is niet alleen op Tinder of datingapps in het algemeen. Denk zelf dat je die ook wel kan doortrekken naar dingen als werk of weet ik veel wat nog meer.
Veel valt ook samen met of je schade berokkent in je handelingen. Al vraag ik mij af of ik dat bijvoorbeeld doe als ik op een Tinder zeg dat ik van bordspelletjes houd of wanneer ik op mijn werk aangeef moeite te hebben met bepaalde handelingen doordat ik licht-autistisch ben en dingen net even anders verwerk dan 'een normaal iemand' (elke gek zijn gebrek!).
Het hoort bij mij, dus waarom zou ik dit niet eruit lichten? Dat neppe ben je wat mij betreft dan ook helemaal zelf bij. Als jij wilt acteren, be my guest. Maar dat masker valt ooit een keer af. In welke situatie dan ook.
Dat vissen in die vijver is het probleem niet eens zo. Bordspellen zijn nog relatief onschuldig om het maar even zo te zeggen. Maar het is wel vaak zo dat het op dergelijke dingen vaak wat onduidelijkheden oproept omdat het te ver van iemands bed staat.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Mee eens hoor.
Dat acteren hou je niet vol als het je al lukt dat online te doen bij die eerste indruk.
Te vaak lukt dat niet en juist dat maakt minder aantrekkelijk.
Iemand die meer zichzelf neerzet is aantrekkelijker dan datzelfde persoon dat op halfbakken wijze wat anders neer probeert te zetten.
Zelfs al kom je dan wel door de eerste keuze heen zal het verdomd snel dood vallen.
Je voordoen als extreme sporter terwijl je gewoon bordspelletjes wil doen? Het gaat niet werken.
Als het je al lukt mensen aan te trekken met dat profiel kan je het niet waar maken.
Trek je mensen aan die daarvan houden en loop je binnen no time tegen een muur aan.
Er zijn zat mensen die ook van bordspelletjes houden. Ga vissen in die vijver.
Dan wordt het misschien ook echt nog wat.
Een vrouwelijke wel hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:12 schreef Kleurplaatje het volgende:
Volgens die logica zou een slangenbezweerder nooit aan een date komen
quote:
In real life, bij het stappen hoef ik niks te doen om flirts te krijgen, ik hoef alleen maar in het midden van de dansvloer te staan, amper te bewegen en done. Ik zou denken dat ik op tinder dan met misschien niet hele goede foto's, toch nog wel redelijk wat matches zou krijgen. Misschien heb ik een hele andere uitstraling in het echt, i don't know. Moet het denk ik wel veel hebben van grootte, breedte, houding, "presence".quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Al met al, tinder is gewoon beperkt.
Je moet kiezen op een paar foto's en een paar zinnen tekst.
Dat geld voor mannen, dat geld voor vrouwen.
Er zijn gelukkig ook andere manieren. Irl gewoon bv.
Waarin je sneller meer van jezelf kan laten zien.
Ik kan wel naar die oudere vrouwen omkijken voor seks, maar niet voor een relatie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou zie ik even niet in hoe een profiel als vrouw aanmaken hiermee helpt, maar goed.
Verder: leuk dat er meer single mannen zijn in Amsterdam. Ga 'shoppen' in Utrecht. Daar zijn meer single vrouwen.
En jij kan als man ook naar vrouwen omkijken die wat ouder zijn. Dat is een keuze. Maar dan zul je erachter komen dat vrouwen vaak liever een wat oudere man hebben. Ik geloof dat het optimum op 3-5 jaar verschil ligt. En dus verandert er weinig, want ja, vrouwen kijken ook naar oudere mannen, maar laten de jongere mannen weer met rust.
Het valt mij altijd op dat de heren die zo'n pseudowetenschappelijk onderzoek uitvoeren altijd vrouwen als profiel kiezen die bovengemiddeld aantrekkelijk en begin twintig zijn. Op 9gag zie ik jongens altijd plaatjes van knappe meisjes posten die ze gebruiken voor hun experiment en het is dan ook niet verwonderlijk dat ze veel reacties krijgen. Maar wat het meeste frapante aan die experimenten op 9gag is dat er beweerd wordt dat deze meisjes een gemiddeld uiterlijk hebben, wat eigenlijk laat zien dat de heren ook alleen maar naar knappe jonge dames kijken en zo'n knappe dame ingeschaald wordt als haalbaar doel voor deze jongens. Het ironische hiervan is dat deze mannen precies hetzelfde doen waar ze al die 'lelijke' vrouwen van beschuldigen. Geef het maar toe heren, jullie zijn net zo oppervlakkig als de dames op Tinder.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:21 schreef PapierMarcheren het volgende:
- We gaan hier geen foto's etc plaatsen van andere mensen op Tinder -
Wat ik nou niet snap: er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Toch is er in Nederland een enorm overschot aan single mannen? Hoe dan? Of bedoel je nog steeds lokaal? Nou, dan is elders voor mannen weer een perfect jachtgebied toch?quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:27 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ik kan wel naar die oudere vrouwen omkijken voor seks, maar niet voor een relatie.
Jij doet naar mijn idee alsof er geen probleem is op de ‘markt’ maar dat is wel zo. Er is een overschot aan single mannen tussen de 20-30. Anderhalf keer zoveel alleenstaanden, en dat maakt het gewoon heel lastig een partner te vinden. Ook omdat de alleenstaande vrouwen vaak met een reden alleenstaand zijn (hoge eisen, zogenaamd ‘happy single’, een ‘onafhankelijke vrouw’ willen zijn, bagage uit eerdere relaties.
Er zijn leuke vrouwen, maar die zitten meestal in een relatie. Utrecht is een goede tip.
Ik in ieder geval wel. Eerste check was foto’s. Niet zeer aantrekkelijk uiterlijk? Dan ga ik ook echt de bio niet lezen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:18 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Het valt mij altijd op dat de heren die zo'n pseudowetenschappelijk onderzoek uitvoeren altijd vrouwen als profiel kiezen die bovengemiddeld aantrekkelijk en begin twintig zijn. Op 9gag zie ik jongens altijd plaatjes van knappe meisjes posten die ze gebruiken voor hun experiment en het is dan ook niet verwonderlijk dat ze veel reacties krijgen. Maar wat het meeste frapante aan die experimenten op 9gag is dat er beweerd wordt dat deze meisjes een gemiddeld uiterlijk hebben, wat eigenlijk laat zien dat de heren ook alleen maar naar knappe jonge dames kijken en zo'n knappe dame ingeschaald wordt als haalbaar doel voor deze jongens. Het ironische hiervan is dat deze mannen precies hetzelfde doen waar ze al die 'lelijke' vrouwen van beschuldigen. Geef het maar toe heren, jullie zijn net zo oppervlakkig als de dames op Tinder.
https://www.hiddendominion.com/the-online-dating-pig-experiment/quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:18 schreef 01100101 het volgende:
Het valt mij altijd op dat de heren die zo'n pseudowetenschappelijk onderzoek uitvoeren altijd vrouwen als profiel kiezen die bovengemiddeld aantrekkelijk en begin twintig zijn.
De CliniClownsquote:
Netjes.quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:19 schreef PapierMarcheren het volgende:
[..]
https://www.hiddendominion.com/the-online-dating-pig-experiment/
Denk bovengemiddeld knappe vrouwen en mannen ook wel eigenlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:31 schreef Sumppi het volgende:
Is er onderzocht wat voor types vrouwen en mannen gebruik maken van Tinder? Misschien zit daar ook de mismatch. Zelf zou ik bijvoorbeeld nooit gebruik maken van Tinder.
Uiterlijk doet er altijd toe, maar overdreven kritisch zijn wordt dan wel onschadelijk gemaaktquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn apps waar je volgens mij eerst elkaar moet liken op basis van profiel en dat je daarna pas foto's kan zien.
Mij lijkt dat dan weer niets (ik ben namelijk zo'n 'oppervlakkig' figuur die ook het uiterlijk wil zien), maar het is dan weer wel een uitkomst voor iemand die op foto's er niet heel best vanaf komt.
Juist steeds meer vrouwen in technische beroepen. 25 jaar werk ik nu mijn oorspronkelijke beroep is machinebankwerker. Nu werk ik in de vliegtuigindustrie en heb in de 25 jaar steeds meer vrouwen zien instromen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En al helemaal niet in technische beroepen. Daar zie je bijna geen vrouwen. Behalve de schoonmaakster misschien.
Maar het is wel grappig wat je zegt. Zelfs als je uitgaat in de stad met grootste vrouwenoverschot (Utrecht), zie je in de meeste kroegen meer mannen dan vrouwen.
So where the fuck zijn die vrouwen!? 24/7 thuis op de bank hun instagram aan het updaten ofzo
Zoals wat?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:34 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Juist steeds meer vrouwen in technische beroepen. 25 jaar werk ik nu mijn oorspronkelijke beroep is machinebankwerker. Nu werk ik in de vliegtuigindustrie en heb in de 25 jaar steeds meer vrouwen zien instromen.
Vreemde ideeën houden sommige mannen hier op FOK erop na over vrouwen. En super generaliserend vaak ook. Brrrr.
Jij gelooft serieus dat mensen in zo'n slechte fotosoep trappen ? En dat die gesprekken daadwerkelijk tussen dit profiel en die ander hebben plaatsgevonden ?quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:19 schreef PapierMarcheren het volgende:
[..]
https://www.hiddendominion.com/the-online-dating-pig-experiment/
Probeer het eens. Je zult echt verbaasd zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:21 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat mensen in zo'n slechte fotosoep trappen ? En dat die gesprekken daadwerkelijk tussen dit profiel en die ander hebben plaatsgevonden ?
Ik durf te wedden dat als ik met deze foto's een profiel op Tinder aanmaak er niks binnenkomt, behalve van mensen die nieuwsgierig zijn of het om een grap gaat of van andere catfishs.
Welke statistieken?quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zoals wat?
Je moet niet zo emotioneel doen over statistieken.
Jij hebt het over generalisaties, en daar doe je gepikeerd over lijkt het.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 01:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Welke statistieken?
En wat komt precies emotioneel op je over?
Tuurlijk joh. En ik ben vroedvrouwquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:34 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Juist steeds meer vrouwen in technische beroepen. 25 jaar werk ik nu mijn oorspronkelijke beroep is machinebankwerker. Nu werk ik in de vliegtuigindustrie en heb in de 25 jaar steeds meer vrouwen zien instromen.
Vreemde ideeën houden sommige mannen hier op FOK erop na over vrouwen. En super generaliserend vaak ook. Brrrr.
wtf is dit.quote:
quote:Be careful what dudes you interact with, ladies. And be careful what dude you are becoming, men
Dat is omdat jouw verhaal niet klopt wat je eerder poste met oudere vrouwen en jongere mannen etc. Pas vanaf de leeftijd 55-60 zijn vrouwelijke vrijgezellen in de meerderheid. Alle jongere groepen hebben vaak wel tot anderhalf keer meer vrijgezelle mannen dan vrouwen. Dit zijn gewoon CBS cijfers. Deze scheefgroei is met cijfers aan te tonen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat ik nou niet snap: er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Toch is er in Nederland een enorm overschot aan single mannen? Hoe dan? Of bedoel je nog steeds lokaal? Nou, dan is elders voor mannen weer een perfect jachtgebied toch?
En waarom zijn single vrouwen single vanwege hoge eisen enz. en mannen niet?
Leuke vrouwen hebben meestal een relatie. Klopt. Mannen toch ook?
Kortom: ik snap niet helemaal waarom jij een enorme scheefgroei ziet.
Hier heb je je CBS-cijfers, die toch echt iets anders zeggen dan jij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:59 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dat is omdat jouw verhaal niet klopt wat je eerder poste met oudere vrouwen en jongere mannen etc. Pas vanaf de leeftijd 55-60 zijn vrouwelijke vrijgezellen in de meerderheid. Alle jongere groepen hebben vaak wel tot anderhalf keer meer vrijgezelle mannen dan vrouwen. Dit zijn gewoon CBS cijfers. Deze scheefgroei is met cijfers aan te tonen.
Ik bedoel niet lokaal.
Leuke mannen hebben vaak een relatie ja, maar een man noemt een vrouw veel eerder 'leuk' dan andersom.
Dit gaat om mannen en vrouwen per leeftijdsgroep, niet het aantal ALLEENSTAANDEN.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier heb je je CBS-cijfers, die toch echt iets anders zeggen dan jij.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)n-per-leeftijdsgroep
Deze is ook leuk:
https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/bevolkingspiramide
Kun je zelfs het overschot een kleurtje geven!
Het is toch niet zo dat al die vrouwen 3 mannen hebben, zodat er anderhalf keer zoveel alleenstaande mannen zijn? In zijn totaliteit zijn er 8,7 m vrouwen en 8,5 m mannen. ook per leeftijdsgroep best aardig verdeeld. Tot ongeveer 40 jaar is er een 'licht' mannenoverschot, daarna is het ongeveer gelijk, waarna het rond de 60 een vrouwenoverschot ontstaat dat oploopt met de leeftijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:22 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dit gaat om mannen en vrouwen per leeftijdsgroep, niet het aantal ALLEENSTAANDEN.
Heb je het hele artikel gelezen dat bij je link hoort? Over het hoe en waarom van deze alleenstaanden?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:22 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dit gaat om mannen en vrouwen per leeftijdsgroep, niet het aantal ALLEENSTAANDEN.
Dit is zeer misleidend, want mannen en vrouwen vormen niet alleen binnen de eigen leeftijdsgroep koppels.
Hier is het ook weer te zien: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)anden-erbij-tot-2030
Pas vanaf 55 jaar zijn alleenstaande vrouwen in de meerderheid. In de leeftijden daaronder hebben vrouwen telkens met oudere mannen, of mannen van de eigen leeftijd. Dus je kunt wel omhoog kijken zoals VEM2020 zegt maar dan moet je gaan gilf-hunten.
Geld bij zowel mannen als vrouwen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:35 schreef TheGentleman het volgende:
Veel vrouwen reageren meer wanneer je zelf minder moeite doet.
Vind dat persoonlijk altijd nogal een afknapper. Dan denk ik oké laat maar dan. Zo'n chick hoef ik niet.
Zo werkt het dus niet. Omdat vrouwen vaak oudere mannen hebben zijn oudere mannen relatief vaak bezet. Jongere mannen relatief vaak alleenstaand. Je moet die bevolkingspyramides niet alleen horizontaal, maar ook diagonaal bekijken. Als je pijltjes trekt van vrouwen naar mannen (horizontaal en diagonaal) blijven er jonge mannen over. Daar is dus ook een overschot aan singles van. Puur omdat ze op een bepaalde leeftijd niet meer omlaag kunnen kijken (ivm te jonge meisjes).quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat al die vrouwen 3 mannen hebben, zodat er anderhalf keer zoveel alleenstaande mannen zijn? In zijn totaliteit zijn er 8,7 m vrouwen en 8,5 m mannen. ook per leeftijdsgroep best aardig verdeeld. Tot ongeveer 40 jaar is er een 'licht' mannenoverschot, daarna is het ongeveer gelijk, waarna het rond de 60 een vrouwenoverschot ontstaat dat oploopt met de leeftijd.
Het lijkt er wel een beetje op dat je een beetje moet manipuleren ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:35 schreef TheGentleman het volgende:
Veel vrouwen reageren meer wanneer je zelf minder moeite doet.
Vind dat persoonlijk altijd nogal een afknapper. Dan denk ik oké laat maar dan. Zo'n chick hoef ik niet.
Ik lees anders vaak genoeg dat ook mannen hier bewust op zoek zijn naar jongere vrouwen. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind iemand uitzoeken op leeftijd nogal oppervlakkig, te grote verschillen naar beneden of naar boven van 5 jaar of meer vond ik vaak niet aantrekkelijk , tenzij de persoonlijkheid de persoon heel aantrekkelijk maakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:57 schreef jakosi het volgende:
Zo werkt het dus niet. Omdat vrouwen vaak oudere mannen hebben zijn oudere mannen relatief vaak bezet. Jongere mannen relatief vaak alleenstaand. Je moet die bevolkingspyramides niet alleen horizontaal, maar ook diagonaal bekijken. Als je pijltjes trekt van vrouwen naar mannen (horizontaal en diagonaal) blijven er jonge mannen over. Daar is dus ook een overschot aan singles van. Puur omdat ze op een bepaalde leeftijd niet meer omlaag kunnen kijken (ivm te jonge meisjes).
Daardoor zijn er onder mannen van 15-35 ruwweg anderhalf keer meer vrijgezelle mannen dan vrouwen. Er is voor die cohorten mannen simpelweg geen overvloed aan single vrouwen.
Is dit nou zo ingewikkeld?
"Door hun natuur"quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:06 schreef jakosi het volgende:
Miss_sly: vrouwen zijn van nature veel kritischer op sekspartners dan mannen. Dat is niet erg, maar wel een feit.
Daarom is het voor mannen gewoon veel moeilijker om een date/seks/relatie te vinden dan voor vrouwen.
Ik zie vaak in je posts doordruppelen dat je dit niet gelooft, en dat het voor mannen en vrouwen even moeilijk is. Dit is gewoon niet zo.
Tuurlijk begrijp ik dat het voor vrouwen moeilijk is een leuke man te vinden, maar seks met een gemiddelde man is altijd mogelijk. Voor mannen is dit laatste (seks met een gemiddelde vrouw) gewoon veel moeilijker.
Mannen zijn door hun natuur veel minder kritisch op met wie ze seks hebben dan vrouwen, en neuken prima een wat mindere dame om gewoon maar ff te neuken.
Wat een gelul zeg, je klinkt als Kees vd Staaij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik lees anders vaak genoeg dat ook mannen hier bewust op zoek zijn naar jongere vrouwen. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind iemand uitzoeken op leeftijd nogal oppervlakkig, te grote verschillen naar beneden of naar boven van 5 jaar of meer vond ik vaak niet aantrekkelijk , tenzij de persoonlijkheid de persoon heel aantrekkelijk maakt.
[..]
"Door hun natuur"
Niet door gebrek aan zelfdiscipline, van iedere zelfreflectie gespeend hedonisme of buitennissig ophangen van zelfvertrouwen aan geslacht en daartoe "behorend" heteroseksueel libido en veroveringsdrift. Nee hoor.
Je snapt toch ook wel dat er hier iets compleet spaak gaat. Ofwel het zijn de bekende 'ik swipe alles rechts en dat zie ik bij een match nog wel een keer'-figuren, ofwel het is gewoon fake.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 02:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vind de kern van het artikel wel heel goed. Door 24/7 zo wanhopig te zijn om te neuken zonder moeite te doen dit aan te passen verlagen mannen inderdaad hun marktwaarde.
Dus er zijn vrouwen die met meerdere mannen een relatie hebben? Nou ja, die zijn er wel, maar dat is dus zo normaal geworden dat er zoveel meer vrijgezelle mannen zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:59 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dat is omdat jouw verhaal niet klopt wat je eerder poste met oudere vrouwen en jongere mannen etc. Pas vanaf de leeftijd 55-60 zijn vrouwelijke vrijgezellen in de meerderheid. Alle jongere groepen hebben vaak wel tot anderhalf keer meer vrijgezelle mannen dan vrouwen. Dit zijn gewoon CBS cijfers. Deze scheefgroei is met cijfers aan te tonen.
Ik bedoel niet lokaal.
Leuke mannen hebben vaak een relatie ja, maar een man noemt een vrouw veel eerder 'leuk' dan andersom.
Cijfermatig kan dit gewoon niet kloppen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:57 schreef jakosi het volgende:
Zo werkt het dus niet. Omdat vrouwen vaak oudere mannen hebben zijn oudere mannen relatief vaak bezet. Jongere mannen relatief vaak alleenstaand. Je moet die bevolkingspyramides niet alleen horizontaal, maar ook diagonaal bekijken. Als je pijltjes trekt van vrouwen naar mannen (horizontaal en diagonaal) blijven er jonge mannen over. Daar is dus ook een overschot aan singles van. Puur omdat ze op een bepaalde leeftijd niet meer omlaag kunnen kijken (ivm te jonge meisjes).
Daardoor zijn er onder mannen van 15-35 ruwweg anderhalf keer meer vrijgezelle mannen dan vrouwen. Er is voor die cohorten mannen simpelweg geen overvloed aan single vrouwen.
Is dit nou zo ingewikkeld?
Twee dingen: jij zegt dat het een feit is dat vrouwen kritischer zijn op sekspartners. Mag ik daarvan bewijs?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:06 schreef jakosi het volgende:
Miss_sly: vrouwen zijn van nature veel kritischer op sekspartners dan mannen. Dat is niet erg, maar wel een feit.
Daarom is het voor mannen gewoon veel moeilijker om een date/seks/relatie te vinden dan voor vrouwen.
Ik zie vaak in je posts doordruppelen dat je dit niet gelooft, en dat het voor mannen en vrouwen even moeilijk is. Dit is gewoon niet zo.
Tuurlijk begrijp ik dat het voor vrouwen moeilijk is een leuke man te vinden, maar seks met een gemiddelde man is altijd mogelijk. Voor mannen is dit laatste (seks met een gemiddelde vrouw) gewoon veel moeilijker.
Mannen zijn door hun natuur veel minder kritisch op met wie ze seks hebben dan vrouwen, en neuken prima een wat mindere dame om gewoon maar ff te neuken.
Wel dus, er is een overschot aan oude alleenstaande vrouwen, teken maar eens pijltjes in een bevolkingspyramide van vrouwen naar mannen schuin omhoog en dan ga je het snel snappen. Maar jij doet al maanden alles eraan om maar te laten lijken alsof het voor vrouwen en mannen even moeilijk is op de relatiemarkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Cijfermatig kan dit gewoon niet kloppen.
Een overschot vs anderhalf keer zoveel. Dat laatste is gewoon niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:04 schreef jakosi het volgende:
[..]
Wel dus, er is een overschot aan oude alleenstaande vrouwen, teken maar eens pijltjes in een bevolkingspyramide van vrouwen naar mannen schuin omhoog en dan ga je het snel snappen. Maar jij doet al maanden alles eraan om maar te laten lijken alsof het voor vrouwen en mannen even moeilijk is op de relatiemarkt.
Hangt geheel van de looks van “oude” vrouwen af lijkt mijquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een overschot vs anderhalf keer zoveel. Dat laatste is gewoon niet geloofwaardig.
Onder de streep is het echt niet zo dat het voor vrouwen makkelijker is. Jonge vrouwen hebben het wat makkelijker dan oudere vrouwen, bij mannen is het lastiger als ze jong zijn, dan wordt het beter en daarna weer wat minder makkelijk.
Zoiets.
Heft elkaar op.
Jonge vrouwen moeten oude mannen gaan daten en oude vrouwen jonge mannen. Problem solved!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een overschot vs anderhalf keer zoveel. Dat laatste is gewoon niet geloofwaardig.
Onder de streep is het echt niet zo dat het voor vrouwen makkelijker is. Jonge vrouwen hebben het wat makkelijker dan oudere vrouwen, bij mannen is het lastiger als ze jong zijn, dan wordt het beter en daarna weer wat minder makkelijk.
Zoiets.
Heft elkaar op.
Laten we wel zijn: het is zeldzaam dat een vrouw van 40 plus er nog een beetje leuk uitziet. Zeker in Nederland.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:58 schreef 2004 het volgende:
[..]
Hangt geheel van de looks van “oude” vrouwen af lijkt mij
Ik vind het prima!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jonge vrouwen moeten oude mannen gaan daten en oude vrouwen jonge mannen. Problem solved!
Jawel, maar ik geloof dat t iets meer opgaat voor vrouwen dan mannenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Geld bij zowel mannen als vrouwen.
Sommige mensen houden van een 'all in' insteek, anderen vinden dat beklemmend.
Neuh dan kijk je niet goed, zat mooie vrouwen van 40+ in nederlandquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laten we wel zijn: het is zeldzaam dat een vrouw van 40 plus er nog een beetje leuk uitziet. Zeker in Nederland.
Helaas is het toch zo. Zie dit grafiekje van het CBS:quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Cijfermatig kan dit gewoon niet kloppen.
Geloof je me niet? Heb van 88 tot 92 mts fijnmechanica gedaan in Stadskanaal. Ik was goed in wiskunde dus'een slimme meid is op haar toekomst voorbereid' campagne stimuleerde mij de techniek in te gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 02:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. En ik ben vroedvrouw
Natuurlijk kan het waar zijn dat je een machinebankwerker bent of was, maar dan nog is het hoogst uitzonderlijk. In mijn jaargangen waren er nul tot hooguit 2 meisjes per meer dan 100 mannen (mechanical engineer).quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:28 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Geloof je me niet? Heb van 88 tot 92 mts fijnmechanica gedaan in Stadskanaal. Ik was goed in wiskunde dus'een slimme meid is op haar toekomst voorbereid' campagne stimuleerde mij de techniek in te gaan.
Kan conventioneel draaien maar ook cnc. Of frezen.
Doe het nu niet meer voor mn werk maar er staat hier wel een draaibank in de schuur.
Dank voor deze analyse. VEM2012 is erg hard voor de man, en verklaringen als het mannenoverschot onder alleenstaanden zijn argumenten voor de stelling dat mannen het moeilijker hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Helaas is het toch zo. Zie dit grafiekje van het CBS:
[ afbeelding ]
Bron
Bij 35 jaar zelfs zijn 10% van de vrouwen single en 20% van de mannen. Een factor twee maar liefst. Een deel van de verklaring is dat er tussen 20 en 40 jaar ongeveer drie procent meer mannen zijn dan vrouwen. Als je weet dat ongeveer 10% van de vrouwen single is, dan betekent dat 10+3=13% van de mannen single is. De ontbrekende procenten tot 15 a 20% zal je moeten zoeken in het feit dat vrouwen gemiddeld een paar jaar oudere man hebben.
Jouw vlieger dat je de tekorten in de cohorten 20 t/m 40 kan compenseren met het overschot aan bejaarde single vrouwen, gaat helaas niet op. Ten eerste omdat vrouwen meestal een iets oudere man kiezen en ten tweede (en dat is veel belangrijker) omdat single vrouwen boven de 50 veel minder behoefte hebben aan een man. Dit laatste was groot in het nieuws een aantal jaar geleden. Met andere worden: er zijn inderdaad een stuk meer single vrouwen boven de 60, maar een groot deel van die vrouwen is niet beschikbaar op de relatiemarkt (ze hoeven simpelweg geen vent/relatie meer).
Bewijs heb je hier: https://dangerousminds.ne(...)s._man_asking_randomquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Twee dingen: jij zegt dat het een feit is dat vrouwen kritischer zijn op sekspartners. Mag ik daarvan bewijs?
Ad 2: als het al zo is, dan nog maakt het niet uit. Stel 1.000 vrouwen, 1.000 mannen.
Deze groep zet je bij elkaar. De vrouwen willen alleen de 10% leukste mannen. De mannen neuken alles met een hartslag eerder die week die niet tot de 10% meest lelijke vrouwen behoren.
De vrouwen kunnen kiezen uit 90 mannen (100 waar ze interesse in hebben, 10% valt af).
De mannen kunnen kiezen uit... jawel 90 vrouwen (900 waar ze interesse in hebben, 90% valt af).
Hij neemt het niet eens zozeer op voor de vrouwen. Hij stelt eerder dat mannen helemaal niet moeilijker aan seks en een relatie komen dan vrouwen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:00 schreef jakosi het volgende:
[..]
Bewijs heb je hier: https://dangerousminds.ne(...)s._man_asking_random
Ik snap niet waarom jij het zo opneemt voor de vrouw maar ik vermoed dat jij goed in de markt ligt en daarom denkt dat dat voor het gros van de mannen geldt.
In mijn klas van 20 'man' waren er 2 vrouw. De andere is nog een vriendin en die werkt in het leger, iets met mobiele medisch apparatuur doet ze. Wtb waren nog minder, meeste vrouwen deden houtbewerking.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het waar zijn dat je een machinebankwerker bent of was, maar dan nog is het hoogst uitzonderlijk. In mijn jaargangen waren er nul tot hooguit 2 meisjes per meer dan 100 mannen (mechanical engineer).
[ afbeelding ]
Misschien leg ik de lat wat hoger?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:09 schreef 2004 het volgende:
[..]
Neuh dan kijk je niet goed, zat mooie vrouwen van 40+ in nederland
Ik zie echt nergens staan dat het grafiekje over vrijgezellen gaat...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Helaas is het toch zo. Zie dit grafiekje van het CBS:
[ afbeelding ]
Bron
Bij 35 jaar zijn zelfs 10% van de vrouwen single en 20% van de mannen. Een factor twee maar liefst. Een deel van de verklaring is dat er tussen 20 en 40 jaar ongeveer drie procent meer mannen zijn dan vrouwen. Als je weet dat ongeveer 10% van de vrouwen single is, dan betekent dat 10+3=13% van de mannen single is. De ontbrekende procenten tot 15 a 20% zal je moeten zoeken in het feit dat vrouwen gemiddeld een paar jaar oudere man hebben.
Jouw vlieger dat je de tekorten in de cohorten 20 t/m 40 jaar kan compenseren met het overschot aan bejaarde single vrouwen, gaat helaas niet op. Ten eerste omdat vrouwen meestal een iets oudere man kiezen en ten tweede (en dat is veel belangrijker) omdat single vrouwen boven de 50 veel minder behoefte hebben aan een man.
Dat laatste was groot in het nieuws een aantal jaar geleden. Met andere woorden: er zijn inderdaad een stuk meer single vrouwen dan mannen boven de 60, maar een groot deel van die vrouwen is niet beschikbaar op de relatiemarkt (ze hoeven simpelweg geen vent/relatie meer).
Het is gewoon een feit dat ik niet moeilijk aan leuke vrouwen kom.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hij neemt het niet eens zozeer op voor de vrouwen. Hij stelt eerder dat mannen helemaal niet moeilijker aan seks en een relatie komen dan vrouwen.
Ik heb sterk het gevoel dat daar voor een groot deel selfmarketing aan ten grondslag ligt. Hij neemt het niet alleen op voor vrouwen, hij stelt vooral dat je als man, gebaseerd op zijn eigen ervaring (!), helemaal niet moeilijk aan een leuke vrouw komt. In feite doet hij dus weinig anders dan rondbazuinen dat ie een woest-aantrekkelijke vent is.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie echt nergens staan dat het grafiekje over vrijgezellen gaat...
quote:
Nou, ik wil best de proef op de som nemen. Zullen jullie wel een week geduld moet hebben eer ik er wat zinnigs over kan zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Probeer het eens. Je zult echt verbaasd zijn.
Dank daarvoor.quote:
Denk dat dit wel een nuchtere analyse is ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hij neemt het niet eens zozeer op voor de vrouwen. Hij stelt eerder dat mannen helemaal niet moeilijker aan seks en een relatie komen dan vrouwen.
Ik heb sterk het gevoel dat daar voor een groot deel selfmarketing aan ten grondslag ligt. Hij neemt het niet alleen op voor vrouwen, hij stelt vooral dat je als man, gebaseerd op zijn eigen ervaring (!), helemaal niet moeilijk aan een leuke vrouw komt. In feite doet hij dus weinig anders dan rondbazuinen dat ie een woest-aantrekkelijke vent is.
Ben je jezelf aan het vergrijpen op kool?quote:
Je kent de uitdrukking toch wel?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ben je jezelf aan het vergrijpen op kool?
Lekker soppen? Zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking toch wel?
Ah komop, beetje zelfvertrouwen.quote:
https://www.onzetaal.nl/taaladvies/het-sop-is-de-kool-niet-waardquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ah komop, beetje zelfvertrouwen., jij mag die kool gewoon prima gebruiken! Het is jouw kool! Je bent het waard!
Wonen best leuke dames in het noorden. Reed er vandaag nog en zag een leuke meid joggen. In dunbevolkte gebieden hebben dames ook minder opties dus misschien is eht wel ideaal?quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd, maar goed ik woon niet in het midden/westen van het land (het uiterste noorden) en gebruik geen boosters. Misschien maakt dat veel verschil.
Een mooi karakter zorgt ervoor dat uiterlijk meer wordt gewaardeerd. Lelijk karakter maakt een lelijk voorkomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:50 schreef ludovico het volgende:
Ik vraag me ook af hoeveel vrouwen je uiterlijk meer gaan waarderen gemiddeld genomen als je seks hebt gehad met ze.
Helaas is een dif in dif onderzoek lastig uit te voeren.
Oh ik dacht altijd, dat is ook zegmaar de feedback die vrouwen mij geven, dat goed zijn in bed veel belangrijker is dan je karakter.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:05 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Een mooi karakter zorgt ervoor dat uiterlijk meer wordt gewaardeerd. Lelijk karakter maakt een lelijk voorkomen.
Op een gegeven moment stopt het, 23-jarige mannen gaan niet met 16-jarige vrouwen zoals 43-jarigen wel met 36-jarigen gaan. Dit effect druppelt naar boven.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dank daarvoor.
Maar als je dit corrigeert naar dat mannen doorgaans voor een jongere vrouw gaan is het verschil toch helemaal niet zo groot?
Zelf heb ik niet zomaar sex. Kende mn vriend zon 4 maanden intensief, zelfs samen geslapen zonder sex. Het gaat dan niet om sex maar de intimiteit.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd, dat is ook zegmaar de feedback die vrouwen mij geven, dat goed zijn in bed veel belangrijker is dan je karakter.
En je moet wel op een soort van geheimzinnige manier dan zo een vrouw veroveren. Dat moet allemaal complex en met spelletjes enzo, maar als je die domme hoepels doorlopen bent waarin je blijkbaar vrouwen dus van vrouwen zelf dik moet manipuleren om met je naar bed te gaan... Dan gaan ze een keer normaal tegen je doen.
Vrouwen zeggen wel vaker dingen aantrekkelijk te vinden of leuk te vinden, maar dat is niet altijd in 1 lijn met waar ze aantrekkingskracht door ervaren.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:24 schreef oppiedoppie het volgende:
Zoals jij er over praat klinkt vrij obsessief. En neem aan dat goed in bed zijn niet belangrijker is dan een goed karakter. Vrouwen die dat beweren heb ik nog nooit gesproken, waar vind je die dan?
Het ging bij meneer 4 maanden niet om moeite te hoeven doen. Als je wederzijds verliefd bent hoef je geen moeite doen om iemand in bed te krijgen. Dat was geen doel zeg maar.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen wel vaker dingen aantrekkelijk te vinden of leuk te vinden, maar dat is niet altijd in 1 lijn met waar ze aantrekkingskracht door ervaren.
Kijk mij interesseer je geen zak als nergens uit blijkt dat je mij leuk vindt, ik neem aan dat je wel een beetje moeite deed bij meneer 4 maanden..
Maar gemiddelde vrouw tjah, dunno, doet gewoon echt significant meer moeite voor je als je eens goed seks hebt gehad.
Het gaat me niet om simpele seks, maar het is nogal een medium om een vrouw moeite voor je te laten doen zeg.
Vrouwen worden pas verliefd als je ze vaak neukt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het ging bij meneer 4 maanden niet om moeite te hoeven doen. Als je wederzijds verliefd bent hoef je geen moeite doen om iemand in bed te krijgen. Dat was geen doel zeg maar.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen worden pas verliefd als je ze vaak neukt.
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
De score is 100%, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het ging bij meneer 4 maanden niet om moeite te hoeven doen. Als je wederzijds verliefd bent hoef je geen moeite doen om iemand in bed te krijgen. Dat was geen doel zeg maar.
Beiden waar en beiden ligt puur aan wat je intentie met iemand is.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen wel vaker dingen aantrekkelijk te vinden of leuk te vinden, maar dat is niet altijd in 1 lijn met waar ze aantrekkingskracht door ervaren.
Kijk mij interesseer je geen zak als nergens uit blijkt dat je mij leuk vindt, ik neem aan dat je wel een beetje moeite deed bij meneer 4 maanden..
Maar gemiddelde vrouw tjah, dunno, doet gewoon echt significant meer moeite voor je als je eens goed seks hebt gehad.
Het gaat me niet om simpele seks, maar het is nogal een medium om een vrouw moeite voor je te laten doen zeg.
Min 1quote:
Dan zou ik helemaaaal nooit meer iemand tegen zijn gekomen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:22 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Min 1
Vriend en ik waren 4 mnd smoorverliefd voordat we uberhaupt sex hadden.
Denk dat veel relaties beginnen met sex, en als dat leuk is dan wordt je verliefd, emotioneel verbonden maar dan leer je elkaar pas echt kennen en dan blijkt dat je toch niet zo goed bij elkaar past.
Denk dat dat een fout is die veel mensen maken, te snel sex.
Dus zonder sex kun jij geen relatie opbouwen of leuk gevonden worden?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaaaal nooit meer iemand tegen zijn gekomen.
Wat ik zeg, vrouwen gaan geen moeite doen als je niet met ze hebt geneukt.
Haha oke.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:59 schreef jakosi het volgende:
Wat een gelul zeg, je klinkt als Kees vd Staaij.
Het liep idd al spaak bij het feit dat iemand op het idee kwam om een varken met een vrouw te morphen en er nog extreem veel borsthaar op te photoshoppen en dat op Tinder te zetten dan wel te liegen dat de foto op tinder was gezet of de voorspelbare conclusie ook te verzinnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:09 schreef VEM2012 het volgende:
Je snapt toch ook wel dat er hier iets compleet spaak gaat. Ofwel het zijn de bekende 'ik swipe alles rechts en dat zie ik bij een match nog wel een keer'-figuren, ofwel het is gewoon fake.
Goede vragenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:36 schreef oppiedoppie het volgende:
Dus zonder sex kun jij geen relatie opbouwen of leuk gevonden worden?
Het lukt jou alleen door te neuken? En als dat vaak genoeg is wordt ze daardoor verliefd op je en gaat dan ineens moeite doen? Waarvoor dan? Om nogmaals geneukt te worden dan?
Heb je dat zelf meegemaakt of waaruit trek je die conclusie?
Wat vind je van intimiteit zonder sex? Ken je dat?
Allebei, ja?quote:
Niet alleen het seks hebben, maar goede seks hebben maakt denk ik het grootste verschil. Niet iedereen vindt hetzelfde lekker, laat staan op het hetzelfde moment dat de ander eraan denkt en/of doet, en als je zonder uitleg daar elkaar wel aanvoelt dan insinueert dat denk ik wel een zekere match. Denk dat daar ook weleens de moeilijkheden ontstaan, omdat niet iedereen goede seks als gewoon goede seks kan ervaren en het dan moeilijk accepteren kan zijn dat die match echt niet verder gaat dan de lakens alleen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:50 schreef ludovico het volgende:
Ik vraag me ook af hoeveel vrouwen je uiterlijk meer gaan waarderen gemiddeld genomen als je seks hebt gehad met ze.
Helaas is een dif in dif onderzoek lastig uit te voeren.
Of je praat niet zoveel tijdens de seks, terwijl je stiekem wel veel zegt en dat het juiste blijktquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk anders dat Ludovico wel een punt heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |