Omdat ze het swipen niet altijd snappen en je dus per ongeluk liken.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar mij dan wel liken en matchen.
Zo denk ik er ook over, maar probeer het ook eens van de andere kant te bekijken. Wat waarschijnlijk niet gaat lukken, want vrouwen zien dit gewoon niet.quote:
Dit ook jaquote:Op zondag 2 februari 2020 20:46 schreef jigggy het volgende:
Tinder de app waar een 6je zich opstelt alsof ze Beyoncé is
Bedankt voor je lege inbreng in mijn andere topic en vervolgens je lege reactie in deze. Zeer waardevol.quote:
In welk ander topic van jou heb ik gereageerd dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bedankt voor je lege inbreng in mijn andere topic en vervolgens je lege reactie in deze.
Niet dus, vandaar de leegte die je achterlaat.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:51 schreef Chia het volgende:
[..]
In welk ander topic van jou heb ik gereageerd dan?
Tja dat soort janktopics zijn er zo vaak, ik kan niet overal reageren. Je doet het maar met mijn reacties in dit topicR&P / 28 jaar en een vastgeroest en saai leven.. herkenbaar voor mensen?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet dus, vandaar de leegte die je achterlaat.
En wanneer wel?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bij een zogenaamd grappige ludieke openingszin of een hey alles goed zou ik ook niet reageren
Hoiquote:Op zondag 2 februari 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bij een zogenaamd grappige ludieke openingszin of een hey alles goed zou ik ook niet reageren
Nu ik jou spreek een stuk beter. Heb je van het weekend tijd voor een drankje? Of twee? Kijk liever meteen of het kliktquote:
Ja leukquote:Op zondag 2 februari 2020 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu ik jou spreek een stuk beter. Heb je van het weekend tijd voor een drankje? Of twee? Kijk liever meteen of het klikt
Ben wel benieuwd hoe die 40 een gesprek beginnen. Allemaal met "alles goed?"quote:Op zondag 2 februari 2020 21:42 schreef Jardis het volgende:
Ik ben geen vrouw, maar wel is voor de gein een vrouwen account aangemaakt om te weten waarom dit inderdaad zo is. Reden is dat als je ook maar iets aantrekkelijk bent 40 matches krijgt van de 50 keer swipen, zonder gekheid. (doe het anders zelf is).
Van die 40 beginnen er 20 direct te typen en de andere 20 een uur later. Dus je hebt in 1 uur 40 gesprekken.
Als man zijnde ervaar ik dat niet zo en ben je redelijk blij met een match.
Een leuk gesprek krijg je volgens mij niet met trucjes en voorbedachte grapjes. Dating sites kunnen wel wat beter werken trouwens. Dit is minder toegankelijk en kost soms ook geld. Dus als daar een vrouw zit wil ze ook wat. Tinder lijkt soms wel een 2e whats app en heb je even geen tijd/zin om te reageren. Die datingsite zitten dus wanhopige dames die wel geintereseert zijn in jouw verhaal.
Dat kan net zo goed betekenen dat je geen seks wil op de eerste date. Veel te vaag. *haakt af*quote:Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja leuk
P.s. Ik gebruik geen condoom op de eerste date 😏
Gefrustreerde incel gespot. Ik snap nu wel die projectie op mij.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bedankt voor je lege inbreng in mijn andere topic en vervolgens je lege reactie in deze. Zeer waardevol.
Je krijgt als je net een account installeert ook een soort bonus ofzo, tenminte dat viel mij wel op.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:54 schreef Jardis het volgende:
10 personen zeggen 'hoi'.
5 personen zeggen 'Je moet kiezen, honden of katten'.
10 mensen zeggen, hey alles goed? Nog wat gedaan vandaag?
en 10 personen zeggen 'hey, jij bent kapper (ik zeg maar even wat), wil je mijn haar ook knippen'
En 5 komen met een wat orgineler iets.
Het is bijna logisch dat een vrouw je negeert. Dus dat is misschien wel fijn om te weten.
Praat ik wel over dat ik echt wel een leuke vrouw was met een rokje aan. Volgens mij had ik van de 50x swipen 46 matches en binnen 20 minuten zag ik +99 staan.
Een soort eerste like? Kan best.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je krijgt als je net een account installeert ook een soort bonus ofzo, tenminte dat viel mij wel op.
Klopt. Ik krijg praktisch elke dag wel een match en als ik een boost erin gooi heb ik er een dagtaak aan...quote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
Dan nog blijft tinder een feest. Mijn hemel wat kun je daarmee een eindeloze stroom aan leuke vrouwen daten. Voor iedere leuke vrouw waarmee je toch niet in contact komt, komt er weer een nieuwe match.
So who cares.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |