Omdat ze het swipen niet altijd snappen en je dus per ongeluk liken.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar mij dan wel liken en matchen.
Zo denk ik er ook over, maar probeer het ook eens van de andere kant te bekijken. Wat waarschijnlijk niet gaat lukken, want vrouwen zien dit gewoon niet.quote:
Dit ook jaquote:Op zondag 2 februari 2020 20:46 schreef jigggy het volgende:
Tinder de app waar een 6je zich opstelt alsof ze Beyoncé is
Bedankt voor je lege inbreng in mijn andere topic en vervolgens je lege reactie in deze. Zeer waardevol.quote:
In welk ander topic van jou heb ik gereageerd dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bedankt voor je lege inbreng in mijn andere topic en vervolgens je lege reactie in deze.
Niet dus, vandaar de leegte die je achterlaat.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:51 schreef Chia het volgende:
[..]
In welk ander topic van jou heb ik gereageerd dan?
Tja dat soort janktopics zijn er zo vaak, ik kan niet overal reageren. Je doet het maar met mijn reacties in dit topicR&P / 28 jaar en een vastgeroest en saai leven.. herkenbaar voor mensen?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet dus, vandaar de leegte die je achterlaat.
En wanneer wel?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bij een zogenaamd grappige ludieke openingszin of een hey alles goed zou ik ook niet reageren
Hoiquote:Op zondag 2 februari 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bij een zogenaamd grappige ludieke openingszin of een hey alles goed zou ik ook niet reageren
Nu ik jou spreek een stuk beter. Heb je van het weekend tijd voor een drankje? Of twee? Kijk liever meteen of het kliktquote:
Ja leukquote:Op zondag 2 februari 2020 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu ik jou spreek een stuk beter. Heb je van het weekend tijd voor een drankje? Of twee? Kijk liever meteen of het klikt
Ben wel benieuwd hoe die 40 een gesprek beginnen. Allemaal met "alles goed?"quote:Op zondag 2 februari 2020 21:42 schreef Jardis het volgende:
Ik ben geen vrouw, maar wel is voor de gein een vrouwen account aangemaakt om te weten waarom dit inderdaad zo is. Reden is dat als je ook maar iets aantrekkelijk bent 40 matches krijgt van de 50 keer swipen, zonder gekheid. (doe het anders zelf is).
Van die 40 beginnen er 20 direct te typen en de andere 20 een uur later. Dus je hebt in 1 uur 40 gesprekken.
Als man zijnde ervaar ik dat niet zo en ben je redelijk blij met een match.
Een leuk gesprek krijg je volgens mij niet met trucjes en voorbedachte grapjes. Dating sites kunnen wel wat beter werken trouwens. Dit is minder toegankelijk en kost soms ook geld. Dus als daar een vrouw zit wil ze ook wat. Tinder lijkt soms wel een 2e whats app en heb je even geen tijd/zin om te reageren. Die datingsite zitten dus wanhopige dames die wel geintereseert zijn in jouw verhaal.
Dat kan net zo goed betekenen dat je geen seks wil op de eerste date. Veel te vaag. *haakt af*quote:Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja leuk
P.s. Ik gebruik geen condoom op de eerste date 😏
Gefrustreerde incel gespot. Ik snap nu wel die projectie op mij.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bedankt voor je lege inbreng in mijn andere topic en vervolgens je lege reactie in deze. Zeer waardevol.
Je krijgt als je net een account installeert ook een soort bonus ofzo, tenminte dat viel mij wel op.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:54 schreef Jardis het volgende:
10 personen zeggen 'hoi'.
5 personen zeggen 'Je moet kiezen, honden of katten'.
10 mensen zeggen, hey alles goed? Nog wat gedaan vandaag?
en 10 personen zeggen 'hey, jij bent kapper (ik zeg maar even wat), wil je mijn haar ook knippen'
En 5 komen met een wat orgineler iets.
Het is bijna logisch dat een vrouw je negeert. Dus dat is misschien wel fijn om te weten.
Praat ik wel over dat ik echt wel een leuke vrouw was met een rokje aan. Volgens mij had ik van de 50x swipen 46 matches en binnen 20 minuten zag ik +99 staan.
Een soort eerste like? Kan best.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je krijgt als je net een account installeert ook een soort bonus ofzo, tenminte dat viel mij wel op.
Klopt. Ik krijg praktisch elke dag wel een match en als ik een boost erin gooi heb ik er een dagtaak aan...quote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
Dan nog blijft tinder een feest. Mijn hemel wat kun je daarmee een eindeloze stroom aan leuke vrouwen daten. Voor iedere leuke vrouw waarmee je toch niet in contact komt, komt er weer een nieuwe match.
So who cares.
Bedankt voor dit experimentquote:Op zondag 2 februari 2020 21:54 schreef Jardis het volgende:
10 personen zeggen 'hoi'.
5 personen zeggen 'Je moet kiezen, honden of katten'.
10 mensen zeggen, hey alles goed? Nog wat gedaan vandaag?
en 10 personen zeggen 'hey, jij bent kapper (ik zeg maar even wat), wil je mijn haar ook knippen'
En 5 komen met een wat orgineler iets.
Het is bijna logisch dat een vrouw je negeert. Dus dat is misschien wel fijn om te weten.
Praat ik wel over dat ik echt wel een leuke vrouw was met een rokje aan. Volgens mij had ik van de 50x swipen 46 matches en binnen 20 minuten zag ik +99 staan.
Wat kansloos. Je kunt toch zo ook wel beredeneren dat als je een kutje hebt je overspoeld zal worden met reacties van hitsige mannen die willen domineren/neuken omdat ze nou eenmaal genetisch geprogrammeerd zijn dat ze zonodig hun kwakje in willekeurig welke vrouw willen dumpen. Dat die Tindervrouwen dan ook nog denken dat het een compliment is voor hun ego dat mannen hun alleen maar lekker vinden en verder niks begrijp ik echt nietquote:Op zondag 2 februari 2020 22:15 schreef Quasimoto het volgende:
Volgens mij zitten de meeste vrouwen op Tinder om hun ego te boosten met likes.
Second this. Dat is toch wat iedereen wil? Persoonlijke aandacht omdat je een individu bent, geen kopie/gemiddelde van alle mensen van jouw geslacht. Ja, soms trekt men de aandacht met trucjes en algemeenheden en kan het sympathie opwekken. Maar als je echt de intentie hebt iemand te versieren dan moet je ook het persoonlijke onderbewustzijn aanspreken niet alleen het collectieve. Als je dat niet wilt/kunt, geef dan gewoon toe dan je niet gemaakt bent om monogaam te zijn en misleid de ander niet. Zo denk ik erover en ben blij dat ik niet de enige ben die snapt dat dating een situatie is waarin iemand niet warm wordt van massacommunicatie.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wat het beste werkt is iets zeggen wat zo persoonlijk mogelijk is (anders gezegd: wat je niet tegen iedereen kan zeggen) en toch origineel.
Dus even goed haar profiel bekijken.
Al maken veel vrouwen zich er zo makkelijk vanaf dat er ook weer weinig is om op aan te haken.
En ja, vrouwen zijn daar in de minderheid, dus ze zullen hun aandacht geven aan die mannen waar ze zelf het meeste van verwachten. Soms krijg je dus geen kans, want al veel te druk met andere gesprekken.
Dan nog blijft tinder een feest. Mijn hemel wat kun je daarmee een eindeloze stroom aan leuke vrouwen daten. Voor iedere leuke vrouw waarmee je toch niet in contact komt, komt er weer een nieuwe match.
So who cares.
Dit is ook de belangrijkste reden waarom zoveel vrouwen op Instagram foto's van zichzelf posten. Ze willen bevestiging van mannen over hun uiterlijk. Zodra je echter een gesprek probeert aan te knopen met zo'n vrouw, dan blijft het vrijwel altijd stil. Hooguit krijg je eens een bedankje of krijg je zelf een like. Fast forward een paar jaar en die selfie postende Insta en Tinder vrouwen zijn de 30 jaar gepasseerd. Nog altijd single, maar haar vriendinnen of collega's hebben wel een relatie, kinderen etc. Dan gaan ze huilie huilie doenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:15 schreef Quasimoto het volgende:
Volgens mij zitten de meeste vrouwen op Tinder om hun ego te boosten met likes.
Huhquote:Op zondag 2 februari 2020 23:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je kunt toch zo ook wel beredeneren dat als je een kutje hebt je overspoeld zal worden met reacties van hitsige mannen die willen domineren/neuken omdat ze nou eenmaal genetisch geprogrammeerd zijn dat ze zonodig hun kwakje in willekeurig welke vrouw willen dumpen. Dat die Tindervrouwen dan ook nog denken dat het een compliment is voor hun ego dat mannen hun alleen maar lekker vinden en verder niks begrijp ik echt nietOh ja misschien schopt ze het tot restaurantkwaliteit. Dat de man haar nog steeds als inwisselbaar lustobject ziet om te overheersen en daar over op te scheppen maar dan net wat knapper dan de rest. Dan kan de vlag uit?
Helaas voor jou ben je niet zo'n uniek fantastisch prinsesje als dat jouw ouders jou hebben doen geloven. Je concurreert met vele andere single vrouwen om een pik (andersom werkt dat ook zo). Het is niet te doen om voor iedere vrouw een originele opening te verzinnen (mannen zijn ook mensen met andere dagtaken, net als vrouwen). Daarom gebruiken vele mannen standaard pick up zinnen.quote:ben blij dat ik niet de enige ben die snapt dat dating een situatie is waarin iemand niet warm wordt van massacommunicatie.
Huilie huilie en wanhoop in je dromen. Echte situatie: vrouw intetesseert het geen fuck als mannen van haar eigen leeftijd haar lelijk vinden omdat haar eigen positieve mening over haar uiterlijkquote:Op maandag 3 februari 2020 00:13 schreef crocidoliet het volgende:
Dit is ook de belangrijkste reden waarom zoveel vrouwen op Instagram foto's van zichzelf posten. Ze willen bevestiging van mannen over hun uiterlijk. Zodra je echter een gesprek probeert aan te knopen met zo'n vrouw, dan blijft het vrijwel altijd stil. Hooguit krijg je eens een bedankje of krijg je zelf een like. Fast forward een paar jaar en die selfie postende Insta en Tinder vrouwen zijn de 30 jaar gepasseerd. Nog altijd single, maar haar vriendinnen of collega's hebben wel een relatie, kinderen etc. Dan gaan ze huilie huilie doenUiteindelijk worden ze zo wanhopig dat ze maar met de eerste de beste lapzwans die ze tegenkomen een relatie aangaan. Dit is een taboe. Dit gedrag van vrouwen heeft te maken met het doorgeslagen feminisme.
Het zou mijn ego nauwelijks boosten.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:27 schreef crocidoliet het volgende:
HuhHet gaat om bevestiging dat een vrouw knap is, dat boost haar ego.
Ik hoef die mannen niet, dan blijf ik liever single en valt er dus niets te concurreren. Een hele opluchting hoor, het maakt je een stuk gelukkiger.quote:Helaas voor jou ben je niet zo'n uniek fantastisch prinsesje als dat jouw ouders jou hebben doen geloven. Je concurreert met vele andere single vrouwen om een pik (andersom werkt dat ook zo). Het is niet te doen om voor iedere vrouw een originele opening te verzinnen (mannen zijn ook mensen met andere dagtaken, net als vrouwen). Daarom gebruiken vele mannen standaard pick up zinnen.
Vrouwen hebben net zo goed als mannen bevestiging over zichzelf nodig. Tegenwoordig hebben we echter ook een groep vrouwen, de doorgeslagen feministen, die zijn opgevoed als prinsesje, die denken dat de 'wetten van de psychologie en sociologie' niet voor hen gelden.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Huilie huilie en wanhoop in je dromen. Echte situatie: vrouw intetesseert het geen fuck als mannen van haar eigen leeftijd haar lelijk vinden omdat haar eigen positieve mening over haar uiterlijk
Niet gebaseerd is op de bevestiging van mannen, ze trekt opgelucht de deur achter zich dicht dat ze de enige bewoner is en eindelijk kan relaxen en doen waar ze zelf zin in heeft zonder afschuwelijk semi gedwongen eufemisme voor maatschappelijk geaccepteerde manipulatieverkrachting seksleven met een man die niet zijn eigen zooi opruimt en onredelijk belachelijke eisen stelt. Om het maar niet te hebben over de continue verstoorde rust en tv moeten kijken naar programma's die je niets boeien. Stom geslijm en 24/7 klaar moeten staan voor je kinderen. Prima als het je eigen keuze was , maar niet als de man een asshole is. Droom lekker verder in je fantasiewereld waarin vrouwen zo masochistisch zijn dat ze een relatie met een man die hen toch lelijk en oninteressant vind verkiezen boven niets.
Ja maar als je ego al standaard 100% is omdat het je niets interesseert wat anderen over jou denken omdat je jezelf goed genoeg vind zoals je bent en als je liever alleen bent dan heb je toch geen bevestiging of sociaal contact nodig??quote:Op maandag 3 februari 2020 00:42 schreef crocidoliet het volgende:
Vrouwen hebben net zo goed als mannen bevestiging over zichzelf nodig. Tegenwoordig hebben we echter ook een groep vrouwen, de doorgeslagen feministen, die zijn opgevoed als prinsesje, die denken dat de 'wetten van de psychologie en sociologie' niet voor hen gelden.
Btw wat een generaliserende rant over mannen![]()
Vrouwen hebben nou eenmaal meer behoefte aan sociaal contact dan mannen. Dat is wetenschappelijk al lang bewezen. Ik ken in mijn omgeving geen enkele vrouw die al vele jaren achter elkaar geen contact met mannen (of vrouwen) heeft.
Of je bent belachelijk knap of je stelt nul eisen.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wat het beste werkt is iets zeggen wat zo persoonlijk mogelijk is (anders gezegd: wat je niet tegen iedereen kan zeggen) en toch origineel.
Al maken veel vrouwen zich er zo makkelijk vanaf dat er ook weer weinig is om op aan te haken.
En ja, vrouwen zijn daar in de minderheid, dus ze zullen hun aandacht geven aan die mannen waar ze zelf het meeste van verwachten. Soms krijg je dus geen kans, want al veel te druk met andere gesprekken.
So who cares.
Ja, dat vind ik ook het raarst.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:22 schreef Yiwei het volgende:
"Wat wil je nou?"
Dat de man niet lui overkomt en alsof ik nr 50 ben door o.a. alleen "hi" te zeggen. Zo van: mooi als ze reageert, anders niks verspild, maar toch geprobeerd.![]()
Begin maar met jezelf voor te stellen. Overigens is het de taak van de vrouw om goed onderscheid te maken tussen mannen die voor haar gaan en de rest. Gewoon goed filteren; bij het swipen ben ik niet elk periode even streng. Hier ligt het aan; dat irritatie's alsnog later komen.
------------
T.a.v. bovenstaande discussie: jullie hoeven geen vrouwen met instagram te liken he, er zijn ook vrouwen zoals ik die geen instagram hebben en ook niet op tinder reclame over zichzelf maakt en/of volgers werft. Als jullie telkens last hebben van tinder vrouwen, maar jullie liken continue tinder vrouwen. Dan moeten jullie niet liken; dit heb je zelf in de hand.
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik heb in het verleden toen ik op zoek was nooit op een serieuze manier aan meerderen tegelijk aandacht geschonken, natuurlijk kan je ter orientatie en om mensen een kans geven met meerderen chatten maar zodra het wat serieuzer wordt moet je gaan bedenken wie je het leukst vind, vind ik. Maar ik kan niet voor andere vrouwen spreken dus dat terzijde. Ten tweede, ook al waren er mannen bij die mij soms ineens beledigden en niet meer leuk vonden, ik heb nooit mannen "verwende prinsjes" genoemd omdat ik met hen op date ging. Dat is immers de aandacht die ik hen zelf schonk, bizar om de ander iets te gaan verwijten dat je zelf hebt veroorzaakt/in stand houdt.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:53 schreef crocidoliet het volgende:
Alsof single vrouwen wel hun aandacht aan maar 1 man schenken.. De realiteit is gewoon dat je concurreert met andere 'gegadigden'. Overigens begrijpelijk dat je daar jaloers van wordt. Aan jou de taak om dan die ene aantrekkelijke potentiële partner over de streep te trekken. Het is tweerichtingsverkeer. Je kunt niet van uitgaan dat de man al het werk doet ('de man moet me veroveren' en dat soort BS gaat niet op).
Echt niets zo treurig als een voormalig aantrekkelijke vrouw die de boot gemist heeft, het valt te betwijfelen of de natuur een grotere tragedie kent.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Huilie huilie en wanhoop in je dromen. Echte situatie: vrouw intetesseert het geen fuck als mannen van haar eigen leeftijd haar lelijk vinden omdat haar eigen positieve mening over haar uiterlijk
Niet gebaseerd is op de bevestiging van mannen, ze trekt opgelucht de deur achter zich dicht dat ze de enige bewoner is en eindelijk kan relaxen en doen waar ze zelf zin in heeft zonder afschuwelijk semi gedwongen eufemisme voor maatschappelijk geaccepteerde manipulatieverkrachting seksleven met een man die niet zijn eigen zooi opruimt en onredelijk belachelijke eisen stelt. Om het maar niet te hebben over de continue verstoorde rust en tv moeten kijken naar programma's die je niets boeien. Stom geslijm en 24/7 klaar moeten staan voor je kinderen. Prima als het je eigen keuze was , maar niet als de man een asshole is. Droom lekker verder in je fantasiewereld waarin vrouwen zo masochistisch zijn dat ze een relatie met een man die hen toch lelijk en oninteressant vind verkiezen boven niets.
[..]
Het zou mijn ego nauwelijks boosten.
[..]
Ik hoef die mannen niet, dan blijf ik liever single en valt er dus niets te concurreren. Een hele opluchting hoor, het maakt je een stuk gelukkiger.
SOA's onder 50 plussers zijn door de jaren heen flink gestegen, risico groep voor HIV. De trend is dat het gaat stijgen.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Echt niets zo treurig als een voormalig aantrekkelijke vrouw die de boot gemist heeft, het valt te betwijfelen of de natuur een grotere tragedie kent.
Incels zijn er niets bij.
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heel erg geloofwaardig is dit niet. Uit al jouw reacties blijkt dat jij helemaal niet tevreden bent met de situatie. Wat mag, maar dan is een muur opgooien en klagen natuurlijk niet echt de juiste manier.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja maar als je ego al standaard 100% is omdat het je niets interesseert wat anderen over jou denken omdat je jezelf goed genoeg vind zoals je bent en als je liever alleen bent dan heb je toch geen bevestiging of sociaal contact nodig??dat jij het niet hebt in jouw omgeving betekent niet dat het niet kan of zo. Jouw omgeving is niet het hele universum. Manipuleerders zoals jij verspreiden de leugen dat dit niet kan omdat jullie anderen willen indoctrineren om afhankelijk te worden van mensen zoals jullie.
Ik stel sowieso hoge eisen. Uiteraard zou ik willen zeggen. Anders is het niet uit te houden in een relatie.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Of je bent belachelijk knap of je stelt nul eisen.
Wat is er mis met insta eigenlijk?quote:Op maandag 3 februari 2020 01:22 schreef Yiwei het volgende:
"Wat wil je nou?"
Dat de man niet lui overkomt en alsof ik nr 50 ben door o.a. alleen "hi" te zeggen. Zo van: mooi als ze reageert, anders niks verspild, maar toch geprobeerd.![]()
Begin maar met jezelf voor te stellen. Overigens is het de taak van de vrouw om goed onderscheid te maken tussen mannen die voor haar gaan en de rest. Gewoon goed filteren; bij het swipen ben ik niet elk periode even streng. Hier ligt het aan; dat irritatie's alsnog later komen.
------------
T.a.v. bovenstaande discussie: jullie hoeven geen vrouwen met instagram te liken he, er zijn ook vrouwen zoals ik die geen instagram hebben en ook niet op tinder reclame over zichzelf maakt en/of volgers werft. Als jullie telkens last hebben van tinder/instagram vrouwen, maar jullie liken continue tinder/instagram vrouwen. Dan moeten jullie niet liken; dit heb je zelf in de hand.
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Als je gewoon een beetje vlot voorkomen hebt dan kun je elke avond een ander op de bank hebben zitten.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Of je bent belachelijk knap of je stelt nul eisen.
En denken dat ze een miljonair verdienen.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:46 schreef jigggy het volgende:
Tinder de app waar een 6je zich opstelt alsof ze Beyoncé is
Blijkbaar is het probleem nog steeds actueelquote:Op maandag 3 februari 2020 08:36 schreef TucoRamirez het volgende:
Incel topic over Tinder en dat vrouwen niet genoeg reageren #537289
En haatcomments van vrouwen die dit hele topic, zoals verwacht, pure onzin vindenquote:Op maandag 3 februari 2020 07:30 schreef Questular het volgende:
Daarom is FOK! zo mooi. Er wordt een vraag gesteld en vervolgens komen mensen die vooral aan iedereen willen laten zien hoe veel matches ze wel niet krijgen
Het probleem ben jij zelf (en de vele anderen die hierover klagenquote:Op maandag 3 februari 2020 09:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Blijkbaar is het probleem nog steeds actueel
Ze hebben gelijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En haatcomments van vrouwen die dit hele topic, zoals verwacht, pure onzin vinden
Dit vat het wel een beetje samen ja. Ontzettend veel vrouwen reageren niet, maar dan nog kun je van de vrouwen die wel reageren genoeg lol beleven.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
So who cares.
Klasse. Ik voel mij toch niet zo op mijn gemak in zo'n elastisch kooitjequote:Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja leuk
P.s. Ik gebruik geen condoom op de eerste date 😏
Omdat het niet helemaal zo zwart wit is.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:55 schreef Generationalpha het volgende:
De haat en nijd in zo'n topic verbaast me toch ook altijd wel weer. Hoe moeilijk is het nou om als man met de nodige zelfspot toe te geven dat mannen snel hun lul achterna lopen op die apps en hoe moeilijk is het nou om als vrouw met de nodige zelfspot toe te geven dat ze weinig reageren op datingapps en mannen negeren?
Je mist mijn punt. Tuurlijk negeert niet elke vrouw mannen en natuurlijk loopt niet elke man zijn lul achterna.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Omdat het niet helemaal zo zwart wit is.
Zelf loop ik ook niet altijd mn lul achterna (sowieso wat betekent dit eigenlijk?) en reageer ik ook vaker niet dan wel op berichten van vrouwen. Waarom zou je ook, ik heb geen tijd om met iedereen te praten. Sommigen zijn niet interessant genoeg.
Daarnaast reageren vrouwen wel, alleen met de juiste mannen. Je kan simpelweg niet met iedereen praten, en dat is heel normaal gedrag. In een kroeg praat je toch ook niet met iedereen? Je hebt geen recht op interesse van een ander.
Dat hele 'Tinder is een sexapp waar vrouwen mannen negeren' is echt complete bullshit en komt voort uit elkaar na papegaaien en eigen onkunde.
In het echt reageren mensen ook niet altijd.
In het echt zijn mensen ook op zoek naar alleen seks.
Op Tinder zijn er ook veel mensen die openstaan voor een relatie.
Er is veel minder verschil met de echte wereld dan men hier denkt. Echter wordt alles samengebracht in 1 app en gaat het daardoor veel sneller en heb je toegang tot meer mensen. Maar wat mensen zoeken verandert niet doordat het toevallig een app is.
Het vat wel de kern samen v.w.b. het totaal van de werkelijkheid losstaande beeld over apps, mannen, en vrouwen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Tuurlijk negeert niet elke vrouw mannen en natuurlijk loopt niet elke man zijn lul achterna.
Maar bepaalde stereotypen zijn gewoon best grappig en mag je best met de nodige luchtigheid benaderen.
Weet niet of het nergens op gebaseerd is, ook niet heel veel zin in die discussie als ik dit topic zie.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:42 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Het vat wel de kern samen v.w.b. het totaal van de werkelijkheid losstaande beeld over apps, mannen, en vrouwen.
Oftewel, die stereotypen zijn nergens op gebaseerd. Op de oppervlakte ja, maar als je dieper kijkt zul je zien dat dit niet klopt.
Dat klopt, vandaar ook mijn allergie voor het gejank om 'vrouwen reageren niet', wat je consequent voorbij ziet komen hierquote:Op maandag 3 februari 2020 10:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Weet niet of het nergens op gebaseerd is, ook niet heel veel zin in die discussie als ik dit topic zie.
Feit is dat zowel mannen als vrouwen moeten roeien met de riemen die ze hebben en dan is het vaak verstandiger om het met een luchtige houding te benaderen dan met een verbitterde houding.
We zijn het een keer eens.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:51 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Dat klopt, vandaar ook mijn allergie voor het gejank om 'vrouwen reageren niet', wat je consequent voorbij ziet komen hier
Blijkbaar heb jij daar geen last van, betekent niet dat jouw realiteit ook de realiteit is voor de rest van de wereld.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Omdat het niet helemaal zo zwart wit is.
Zelf loop ik ook niet altijd mn lul achterna (sowieso wat betekent dit eigenlijk?) en reageer ik ook vaker niet dan wel op berichten van vrouwen. Waarom zou je ook, ik heb geen tijd om met iedereen te praten. Sommigen zijn niet interessant genoeg.
Daarnaast reageren vrouwen wel, alleen met de juiste mannen. Je kan simpelweg niet met iedereen praten, en dat is heel normaal gedrag. In een kroeg praat je toch ook niet met iedereen? Je hebt geen recht op interesse van een ander.
Dat hele 'Tinder is een sexapp waar vrouwen mannen negeren' is echt complete bullshit en komt voort uit elkaar na papegaaien en eigen onkunde.
In het echt reageren mensen ook niet altijd.
In het echt zijn mensen ook op zoek naar alleen seks.
Op Tinder zijn er ook veel mensen die openstaan voor een relatie.
Er is veel minder verschil met de echte wereld dan men hier denkt. Echter wordt alles samengebracht in 1 app en gaat het daardoor veel sneller en heb je toegang tot meer mensen. Maar wat mensen zoeken verandert niet doordat het toevallig een app is.
Die stereotypen zijn voor een groot deel ook gewoon waar maar het is aan jou om van die paar dames die wel reageren een datepartner (en meer) te maken.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij daar geen last van, betekent niet dat jouw realiteit ook de realiteit is voor de rest van de wereld.
Wat is er waar aan die stereotypen dan? En waar is dat op gebaseerd? Ik snap oprecht niet wat je hiermee bedoelt.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die stereotypen zijn voor een groot deel ook gewoon waar maar het is aan jou om van die paar dames die wel reageren een datepartner (en meer) te maken.![]()
Dit soort dingen verander je niet van de ene op de andere dag dus heeft het ook niet al te veel zin om erover te klagen.
Het stereotype dat vrouwen niet reageren op Tinder en zelf zelden met initiatief komen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:51 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Wat is er waar aan die stereotypen dan? Ik snap oprecht niet wat je hiermee bedoelt.
Het idee is dat je dan zelf wat doet aan die realiteit.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij daar geen last van, betekent niet dat jouw realiteit ook de realiteit is voor de rest van de wereld.
Dat kan inderdaad een stereotype zijn, maar dan is ie nog niet waar.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het stereotype dat vrouwen niet reageren op Tinder en zelf zelden met initiatief komen.
(En nogmaals, dit geldt niet voor alle vrouwen want er zijn er genoeg die wel reageren. Daar moet TS zich dus op richten. Niet op de 90 procent die niet reageert.)
quote:Op maandag 3 februari 2020 00:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Een hele opluchting hoor, het maakt je een stuk gelukkiger.
En je hoort niet bij de 20% knapste mannen.quote:Aandacht en bevestiging, slotje.
Mijn foto's zijn niet gemaakt door een professionele ingehuurde fotograaf neequote:Op maandag 3 februari 2020 14:46 schreef freeman1 het volgende:
[..]
En je hoort niet bij de 20% knapste mannen.
Inbv. @:TucoRamirez die gaat zeggen dat het aan je profiel ligt. Nog professionele foto's gemaakt dit weekend?
quote:De werkelijkheid is dat zowel mannen of vrouwen reageren op diegene die ze aantrekkelijk achten. Jij reageert ook niet op een dikke lelijke meid toch? Dit stereotype geldt dus ook voor jou. Zelfde geldt voor de vrouwen: ze achten je niet aantrekkelijk genoeg om hun tijd te investeren. Daar kun je wat aan doen, waardoor je meer reacties krijgt. Het enige verschil is dat mannen en vrouwen dingen anders aantrekkelijk vinden.
Het is dus geen stereotype vrouw die dit doet, het is volstrekt logisch gedrag van mensen, iedereen reageert op wat ze aantrekkelijk vinden, en laten de rest liggen. Die percentages slaan nergens op, dit cijfer is afhankelijk van hoe aantrekkelijk je bevonden wordt.
Kijk, deze man snapt het.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:51 schreef freeman1 het volgende:
Tsja dan kan ik alleen maar beamen wat onze online dating GOD zegt:
[..]
En je bent niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn niet gemaakt door een professionele ingehuurde fotograaf nee
Maar jij snapt het niet. Natuurlijk heb ik ook mijn eisen en anderen net zo. Dat is normaal en logisch. Ik doel alleen op matches die vervolgens geen interesse hebben.quote:
Ik zie mezelf niet bij de bovenste 10% nee. Ook niet bij de onderste 70%. Hoe je dat ook maar bepaalt over jezelf.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Grems het volgende:
[..]
En je bent niet aantrekkelijk genoeg.
Dat bepalen de dames door je te negeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar jij snapt het niet. Natuurlijk heb ik ook mijn eisen en anderen net zo. Dat is normaal en logisch. Ik doel alleen op matches die vervolgens geen interesse hebben.
Het idee van een match is toch dat je elkaar aantrekkelijk/interessant genoeg vindt? Maar als je eenmaal dat stadium hebt bereikt is vaak het alsnog een getrek aan een dood paard. Zeker niet altijd, maar vaker wel dan niet.
[..]
Ik zie mezelf niet bij de bovenste 10% nee. Ook niet bij de onderste 70%. Hoe je dat ook maar bepaalt over jezelf.
Maar een vent negeren komt niet per se omdat hij lelijk is, maar vaak omdat hij saai isquote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat bepalen de dames door je te negeren.
Helaas krijgen ze dat pas te zien na de swipe wallquote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Maar een vent negeren komt niet per se omdat hij lelijk is, maar vaak omdat hij saai is
Dat is wel vaak het excuus ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Maar een vent negeren komt niet per se omdat hij lelijk is, maar vaak omdat hij saai is
Wat is dit voor monsterquote:Op maandag 3 februari 2020 15:25 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is wel vaak het excuus ja.
Tot Gigachad "hoi" als openingszin inzet![]()
![]()
De ware reden dat God op de zevende dag rust moest nemen.quote:
Hail Gigachadquote:Op maandag 3 februari 2020 15:36 schreef Grems het volgende:
[..]
De ware reden dat God op de zevende dag rust moest nemen.
Hij voelde zich onzeker na het scheppen van Gigachad.
Als gigachad saai is komt hij bij mij ook niet ver hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:25 schreef Grems het volgende:
[..]
![]()
God wat een gedrocht..quote:Op maandag 3 februari 2020 15:25 schreef Grems het volgende:
[..]
![]()
Is dit een plaatje uit de nieuwe Duke Nuke'em of zoveelste deel uit The Terminator film reeks?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:25 schreef Grems het volgende:
[..]
![]()
Niet van mij (maar er zijn fok!kers, of tenminste eentje, die niet eens gelooft dat ik een vrouw benquote:Op maandag 3 februari 2020 09:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En haatcomments van vrouwen die dit hele topic, zoals verwacht, pure onzin vinden
Ik begrijp het ook heus wel als vrouwen zo gaan doen. Zo zit het gewoon in elkaar. Vrouwen weten niet beter, mannen hebben zich daarop aangepast maar beiden verneuken het idee van de app gewoon een beetje. En dan zit ik daadwerkelijk serieus te selecterenquote:Op maandag 3 februari 2020 20:19 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Niet van mij (maar er zijn fok!kers, of tenminste eentje, die niet eens gelooft dat ik een vrouw ben).
Ik ben er zo eentje die amper reageert. Vraag me niet waarom. Ik heb ook geen bio trouwens, gewoon omdat ik niet weet wat ik er in moet zetten. Ik zie er ook niet uit als een 10 (gewoon een 6je) op m'n foto's.
Ik heb zo af en toe een (dronken) bui waarin ik iedereen naar rechts swipe, gewoon om eens te kijken wat voor matches ik heb.
Dan heb ik bij 9 van de 10 een match. Waarom weet ik niet, want 6tje. Zelfs mannen die jaren jonger zijn swipen me naar rechts.
Wat je dan krijgt is dat ik niet meer onder de indruk ben van een match. Dat is geen arrogantie, want ik heb niet de verbeelding dat het daadwerkelijk om mij gaat. Als ik begin met een gesprek krijg ik zelden antwoord. Wacht ik op hen, zeggen ze standaard dingen waar ik geen zin heb om op te reageren. Lullig van me, maar tja. Zo gaat dat.
Ik denk dat je Tinder links moet laten liggen en iets anders zal moeten proberen. Het is gewoon een suffe bezigheidstherapie app voor veel mensen denk ik.
Jep. Daarom zeg ik ook, probeer wat andersquote:Op maandag 3 februari 2020 20:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook heus wel als vrouwen zo gaan doen. Zo zit het gewoon in elkaar. Vrouwen weten niet beter, mannen hebben zich daarop aangepast maar beiden verneuken het idee van de app gewoon een beetje. En dan zit ik daadwerkelijk serieus te selecteren
Misschien toch nog eens herzien hoe origineel je daadwerkelijk bent in je gesprek?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ben altijd origineel in mijn gesprekken en heb een goed doordachte bio.
Mannen reageren allemaal precies zoals ikzelf, dus iets zit hier gewoon flink scheef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |