quote:Op zondag 2 februari 2020 15:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Compromis, compromis, een opgedrongen vredespoging zou ik het eerder noemen.![]()
Eentje die ik nog bij elke gelegenheid tracht te ondermijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik weet het niet precies maar ik ben m'n stappen van de afgelopen week aan het analyseren om er achter te komen.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhWat heb je uitgespookt? Ook vreemdgelurkt?
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]In Utrecht noemen ze het toch wel gewoon patat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhWat heb je uitgespookt? Ook vreemdgelurkt?
Haha, dat doet me weer denken aan dit, schitterend:quote:Op zondag 2 februari 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar ik ben m'n stappen van de afgelopen week aan het analyseren om er achter te komen.
Was dat 'Dit Zijn Wij'?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
Huh, ik hoorde net: "ze hadden m'n rug niet"![]()
![]()
Da's wel weer een gekke letterlijke vertaling
Same herequote:Op zondag 2 februari 2020 15:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik probeer al jaren weg te komen op het Viva-forum maar het lukt me niet
Ik blijf toch meelezen uit nieuwsgierigheid, en soms ook weer posten. Maar het is echt een ontzettend vervelend forum op heel veel vlakken.
Aan FOK! heb ik vrijwel altijd plezier beleefd, aan Viva niet vaak.
Nou succes ermee! Als je analyse-hulp nodig hebt, geef maar een gilquote:Op zondag 2 februari 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar ik ben m'n stappen van de afgelopen week aan het analyseren om er achter te komen.
Klopt ook helemaal, we hebben geen idee!quote:Op zondag 2 februari 2020 15:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Haha, dat doet me weer denken aan dit, schitterend:
Dat klinkt echt nietquote:Op zondag 2 februari 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
Huh, ik hoorde net: "ze hadden m'n rug niet"![]()
![]()
Da's wel weer een gekke letterlijke vertaling
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ah prima! Ik stuur je nu m'n Google Location history.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou succes ermee! Als je analyse-hulp nodig hebt, geef maar een gil
Zou kunnen, maar ik zeg frietquote:Op zondag 2 februari 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
In Utrecht noemen ze het toch wel gewoon patat?
Ik vind dit heel raar. Beetje verraad ook.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik zeg frietIk hou wel van een beetje tegendraads doen.
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 2 februari 2020 15:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah prima! Ik stuur je nu m'n Google Location history.
Ik zal jullie nooit verraden hoorquote:Op zondag 2 februari 2020 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit heel raar. Beetje verraad ook.
Ik heb door de jaren heen behoorlijk wat accounts gehad en ook eigenlijk best wel veel meegepost. Maar uiteindelijk ben ik toch veel meer een FOK!kerquote:Op zondag 2 februari 2020 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same hereAl heb ik er geen account. Maar het is soms zo heerlijk meelezen; echt een soort ramptoerisme
Het is inderdaad echt een heel vervelend forum.
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PatatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Sommige users die je daar ziet zijn dan ook wel heel irritantquote:Op zondag 2 februari 2020 15:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren heen behoorlijk wat accounts gehad en ook eigenlijk best wel veel meegepost. Maar uiteindelijk ben ik toch veel meer een FOK!ker
Ik kan me op Viva ook niet altijd inhouden om een beetje te trollen of te zeggen wat ik denk over iets/iemand, krijg daar dus ook weleens een waarschuwing of ban.Maar aangezien ik daar toch weg wil maakt dat me dat nu toch niet zo uit.
Nu al te laat; heb al geopendquote:Op zondag 2 februari 2020 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wacht, nog even niet openen. Ik moet nog een paar dingetjes verwijderen
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILER: PatatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
het scheelt ook wel dat er hier meer mannen zitten, dat vind ik toch leuker. Hoewel de vrouwen op FOK! ook leuker zijn dan de vrouwen op Viva, over het algemeenquote:Op zondag 2 februari 2020 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sommige users die je daar ziet zijn dan ook wel heel irritantHet is dat ik geen account heb, anders zou ik me ook echt wel eens niet kunnen houden.
Koel en donker bewaren![]()
Patat en friet is natuurlijk alletwee fout. De enige juiste naam is patat frites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PATATOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.![]()
Nee, in een podcastquote:![]()
Ik kijk dit zijn wij nog steeds trouwens! Als een van de weinigeEcht een mooie serie
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Bij 2 marokkaantjes? (Vrij naar Harry Mens)quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)![]()
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
het scheelt ook wel dat er hier meer mannen zitten, dat vind ik toch leuker. Hoewel de vrouwen op FOK! ook leuker zijn dan de vrouwen op Viva, over het algemeen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Toch blijf ik van mening dat het misschien maar goed is dat er niet veel mensen kijken. Het moet geen gewoonte worden om remakes te maken, net zoals het geen gewoonte moet worden dat men in Nederland niet gaat nasynchroniseren voor volwassenen.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, in een podcast![]()
Ik kijk dit zijn wij nog steeds trouwens! Als een van de weinigeEcht een mooie serie
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij 2 marokkaantjes? (Vrij naar Harry Mens)Nee, 3 marokkaantjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, dat ben ik er ook wel mee eens hoorquote:Op zondag 2 februari 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch blijf ik van mening dat het misschien maar goed is dat er niet veel mensen kijken. Het moet geen gewoonte worden om remakes te maken, net zoals het geen gewoonte moet worden dat men in Nederland niet gaat nasynchroniseren voor volwassenen.Van mij had het ook wel gemogen dat ze de originele serie gingen uitzenden, maar dat doen ze eigenlijk bijna nooit bij de publieke omroep
Hmm dat is wel zo hè? Toch vooral Nederlandstalig daar tegenwoordig. Buitenlandse series zullen ook wel te duur zijn voor de NPO tegenwoordig.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik er ook wel mee eens hoorVan mij had het ook wel gemogen dat ze de originele serie gingen uitzenden, maar dat doen ze eigenlijk bijna nooit bij de publieke omroep
![]()
Ja, dat zou kunnen, maar denk dat ze ook vooral subsidie krijgen om de Nederlandse cultuursector in leven te houden. Door zo'n serie te maken heb je natuurlijk ook weer een heleboel werkverschaffingquote:Op zondag 2 februari 2020 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm dat is wel zo hè? Toch vooral Nederlandstalig daar tegenwoordig. Buitenlandse series zullen ook wel te duur zijn voor de NPO tegenwoordig.
Dat welquote:Op zondag 2 februari 2020 15:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar denk dat ze ook vooral subsidie krijgen om de Nederlandse cultuursector in leven te houden. Door zo'n serie te maken heb je natuurlijk ook weer een heleboel werkverschaffing![]()
![]()
Dat nasynchroniseren was bij die ene Duitse serie over een bank ook niet echt een succes. Met Barry Atsma die sichselbst nachsynchronisiert hat im Niederlandisch.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch blijf ik van mening dat het misschien maar goed is dat er niet veel mensen kijken. Het moet geen gewoonte worden om remakes te maken, net zoals het geen gewoonte moet worden dat men in Nederland niet gaat nasynchroniseren voor volwassenen.C’est Davie :o)![]()
Denk dat er best wel veel kritiek uit die hoek zou komen als ze alleen nog maar series zouden aanschaffen in ieder gevalquote:
Ja precies, die. Ik vond het best schokkend dat de NPO zoiets deed. Ik vind altijd echt iets om trots te zijn als Nederland; dat we niet nasynchroniseren.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat nasynchroniseren was bij die ene Duitse serie over een bank ook niet echt een succes. Met Barry Atsma die sichselbst nachsynchronisiert hat im Niederlandisch.![]()
Ik zie het liefst ook gewoon originele producties op de NPO,met eigen verhalen.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Denk dat er best wel veel kritiek uit die hoek zou komen als ze alleen nog maar series zouden aanschaffen in ieder geval![]()
Ik snap ook echt totaal niet hoe bijvoorbeeld hier in Spanje naar nagesynchroniseerde TV kan kijken. Je mist gewoon het originele acteerwerk, want daar hoort de stem gewoon bij. En daarbij kan je horen dat het achtergrondgeluid heel anders is; veel valt weg.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:03 schreef Dave het volgende:
Het wordt dan ineens ook allemaal zo super netjes gearticuleerd of zo.![]()
Ja, en daar zitten ook genoeg goede tussen wat mij betreftquote:Op zondag 2 februari 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het liefst ook gewoon originele producties op de NPO,met eigen verhalen.
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:41 schreef Strani het volgende:
Patat en friet is natuurlijk alletwee fout. De enige juiste naam is patat frites.Het lijkt mij verstandig als we gewoon weer patiet in gaan voerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: