OK, knots.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het is geen scheldnaam hè, gewoon wat makkelijker typen. Net als de meeste users gewoon Koos gebruiken.
Kan je ook nog even inhoudelijk reageren?
Je had het echter over meerdere getuigen, maar jouw feitelijke inbreng gaat over één getuige waarbij zijn openbaar verhoor het verhaal uit het artikel dat jij inbrengt volledig ondergraaft.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook graag zien dat de inner circle van Trump onder ede wordt gehoord. Te beginnen met Bolton, die in zijn boek de quid pro quo schijnt te bevestigen.
Je vraag doet er niet toe. Je reduceert alles tot een paar hypothetische of leidende vragen. Daar zit geen oprechtheid achter. Meer een niveautje gotcha-journalistiek.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik gebruik die formuleringen omdat ik van mening ben dat je nooit te stellig moet zijn.
Maar ik begrijp dat je liever geen antwoord geeft op m'n vraag?
7 officials confirmed Trump tried to get Ukraine to investigate the Bidens as part of a quid pro quo — here's the listquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:31 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je had het echter over meerdere getuigen, maar jouw feitelijke inbreng gaat over één getuige waarbij zijn openbaar verhoor het verhaal uit het artikel dat jij inbrengt volledig ondergraaft.
Dus heb je nog meer?
Immers refereert jouw claim naar getuigen. Meerdere mensen die "onder ede hebben verklaard dat de militaire hulp die was bestemd voor Oekraïne zou worden gebruikt als pressiemiddel".
Dus volgens mij moet het niet moeilijk zijn de citaten uit deze onder ede verklaringen te reproduceren.
Pending...
Bolton werd vooral neergezet als een oorlogszuchtige klootzak. En dat is hij nog steeds. Maar dat betekent niet per se dat hij liegt. Vandaar dat hij onder ede moet worden gehoord.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je vraag doet er niet toe. Je reduceert alles tot een paar hypothetische of leidende vragen. Daar zit geen oprechtheid achter. Meer een niveautje gotcha-journalistiek.
En vergeet niet, dat Bolton jarenlang als onbetrouwbaar werd gepresenteerd door hen die nu willen dat hij getuigt. Dus als hij iets verklaart, onder ede, dan nog moet er naar zaken worden gezocht die dat ondersteunen. En het moet natuurlijk geen cirkelredenatie worden, ook iets waar Democraten fan van zijn. Maar goed, dit alles geldt niet alleen voor Bolton, maar voor iedereen die onder ede getuigt. Zolang liegen onder ede niet wordt bestraft, dan heeft het onder ede gehalte ook geen waarde, en ben je gewoon een verhalenverteller.
Net zoals journactivisten die nepnieuws publiceren en er geen consequenties zijn.
Nee Koos, dat is wat wordt beweerd dat Bolton schijnt te bevestigen in zijn boek. Het is een niveautje "anonymous sources", ergo het is niks. En de haatzaaiers vreten het gulzig, want het valt in het juiste straatje en valt, op dit moment tenminste, niet te controleren. Net zoals de getuigen die beweren dat ze weten wat er in Trumps hoofd speelde zonder dat Trump hen ook maar iets heeft verteld.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bolton werd vooral neergezet als een oorlogszuchtige klootzak. En dat is hij nog steeds. Maar dat betekent niet per se dat hij liegt. Vandaar dat hij onder ede moet worden gehoord.
En mijn vraag is niet hypothetisch. Dat is waar Trump van wordt beschuldigd en het is wat Bolton schijnt te bevestigen in z'n boek.
Maar als je daar geen moeite mee hebt en vindt dat Trump die macht moet hebben, dan is dat ook prima.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 14:42:32Trump poll numbers are the highest since election, despite constant phony Witch Hunts! Tens of thousands of people attending rallies (which the Fake News never mentions) to see “The Greatest Show On Earth”. Fun because USA is WINNING AGAIN! https://t.co/L14hDtx6cT reageer retweet
Lara Cooper die haar getuigenverklaring aanpaste:quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
7 officials confirmed Trump tried to get Ukraine to investigate the Bidens as part of a quid pro quo — here's the list
Maar het maakt niet uit wat ik hier neerplemp. Je blijft toch vragen om meer bewijs.
Meerdere getuigen verklaarden dat er sprake was van quid pro quo. En Bolton lijkt dat te bevestigen in z'n boek. En die heeft het schijnbaar uit eerste hand.
Tijd dus om Bolton onder ede te horen.
Eh nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:54 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 14:42:32Trump poll numbers are the highest since election, despite constant phony Witch Hunts! Tens of thousands of people attending rallies (which the Fake News never mentions) to see “The Greatest Show On Earth”. Fun because USA is WINNING AGAIN! https://t.co/L14hDtx6cT reageer retweet
Tsja, en als het boek verschijnt en het artikel van de NYT bevestigt, vind je wel weer een andere uitvlucht. Dan claim je dat Bolton een leugenaar is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:51 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Nee Koos, dat is wat wordt beweerd dat Bolton schijnt te bevestigen in zijn boek. Het is een niveautje "anonymous sources", ergo het is niks. En de haatzaaiers vreten het gulzig, want het valt in het juiste straatje en valt, op dit moment tenminste, niet te controleren. Net zoals de getuigen die beweren dat ze weten wat er in Trumps hoofd speelde zonder dat Trump hen ook maar iets heeft verteld.
Het klopt wel dat zijn rally's stelselmatig een overflow hebben van duizenden mensen, maar belangrijker imo is dat van de bezoekers independents en geregistreerde Democrats tot zo'n 25% daarvan deel uitmaken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:54 schreef Nikonlover het volgende:
Als het boek hjet verhaal van de NYT bevestigt, betekent dat nog niet dat het boek (volledig) op de waarheid is berust. Het is net alsof je zegt dat de priester gelijk heeft, want de Bijbel bevestigt zijn verhaal. Natuurlijk is deze vergelijking accuraat op meer dan een enkel niveau.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, en als het boek verschijnt en het artikel van de NYT bevestigt, vind je wel weer een andere uitvlucht. Dan claim je dat Bolton een leugenaar is.
Laat die man gewoon onder ede z'n verhaal doen.
Twee pagina's terug gaf ik al aan dat het mij een zorg is wie er getuigt. Roep Hunter Biden vooral op. Prima.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:05 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Als het boek hjet verhaal van de NYT bevestigt, betekent dat nog niet dat het boek (volledig) op de waarheid is berust. Het is net alsof je zegt dat de priester gelijk heeft, want de Bijbel bevestigt zijn verhaal. Natuurlijk is deze vergelijking accuraat op meer dan een enkel niveau.
Laat Bolton, Schiff, Ciaramella, Chalupa en Hunter Biden maar getuigen. (Zie wat ik doe, bi-partisan, als echte neutrale toeschouwer)
En Sean Misko. Maar wat mij betreft kan de DoJ daar ook naar kijken. Goed interview.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:05 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Als het boek hjet verhaal van de NYT bevestigt, betekent dat nog niet dat het boek (volledig) op de waarheid is berust. Het is net alsof je zegt dat de priester gelijk heeft, want de Bijbel bevestigt zijn verhaal. Natuurlijk is deze vergelijking accuraat op meer dan een enkel niveau.
Laat Bolton, Schiff, Ciaramella, Chalupa en Hunter Biden maar getuigen. (Zie wat ik doe, bi-partisan, als echte neutrale toeschouwer)
twitter:FindingAnswers twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 17:12:37Way to show up @RandPaul! Nice interview @OANN! The #impeachmenthoax ends the Democratic Party. https://t.co/dYs14fljTP reageer retweet
Zegt meneer confirmation bias.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Twee pagina's terug gaf ik al aan dat het mij een zorg is wie er getuigt. Roep Hunter Biden vooral op. Prima.
Als de inner circle van Trump maar wordt gehoord.
Goed dat je alvast de weg vrijmaakt voor het wegwuiven van de inhoud van het boek van Bolton. Hulde.
Uiteraard, kan netjes tussen Schiff en Ciaramella zitten, waar hij hoort.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:17 schreef dellipder het volgende:
[..]
En Sean Misko. Maar wat mij betreft kan de DoJ daar ook naar kijken. Goed interview.twitter:FindingAnswers twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 17:12:37Way to show up @:RandPaul! Nice interview @:OANN! The #impeachmenthoax ends the Democratic Party. https://t.co/dYs14fljTP reageer retweet
https://edition.cnn.com/2(...)al&utm_source=twCNNpquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:19 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Uiteraard, kan netjes tussen Schiff en Ciaramella zitten, waar hij hoort.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:54 schreef Nikonlover het volgende:
Ja! Fijn dat de impeachment voorbij isquote:
En hopen dat Republikeinen hebben geleerd hoe men moet winnen, zodat er een waardige opvolger komtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja! Fijn dat de impeachment voorbij isOp naar de herverkiezing van deze goede president
![]()
![]()
De vervanging van de ACAquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja! Fijn dat de impeachment voorbij isOp naar de herverkiezing van deze goede president
![]()
![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t=&utm_term=20200115quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eh nee.
https://projects.fivethir(...)ings/?ex_cid=rrpromo
In plaats van kiezers terug te winnen zijn ze vier jaar bezig met Trump proberen af te zetten, zonder resultaat en waarschijnlijk ook nog eens met averechts effect.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:56 schreef Nikonlover het volgende:
De moraal van dit verhaal: als je je tegenstander aan een klinkende verkiezingsoverwinning wil helpen moet je vooral doorgaan met je smerige spelletjes.
Raar verhaal. Ze hebben 3 keer tegen impeachment gestemd. Dus nee, ze zijn niet 4 jaar bezig met hem af te zetten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:00 schreef Aquarii het volgende:
[..]
In plaats van kiezers terug te winnen zijn ze vier jaar bezig met Trump proberen af te zetten, zonder resultaat en waarschijnlijk ook nog eens met averechts effect.
Hebben ze uberhaupt nog wel een programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |