SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Feestbruari dus dit jaarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb een ex-collega die dit jaar pas voor de 10e keer z'n verjaardag kan vieren op de dag dat hij jarig is.
Lijkt me echt raar om op die datum jarig te zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb een ex-collega die dit jaar pas voor de 10e keer z'n verjaardag kan vieren op de dag dat hij jarig is.
Ieder nadeel hep z'n voordeel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:12 schreef GeorgeM het volgende:
Tja, ook nog wel een paar nadelen.![]()
Net zoals vrouw zijn ongetwijfeld voor en nadelen heeft.
Vrouw zijn heeft meer nadelen
Anja heeft het druk dus?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
Twee van mijn mede-cursisten hebben echt halve boekwerken ingeleverd als eind-huiswerk. Het zijn interessante verhalen hoor, maar het is echt flink veel werk om alles te lezen en van commentaar te voorzien.
Gewoon niet doen en dan straks tijdens de laatste les keihard YOLO roepen en dan door het raam naar buiten springen. Mits het begane grond of misschien eerste verdieping is, anders misschien beter gewoon met de trap of lift.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
Twee van mijn mede-cursisten hebben echt halve boekwerken ingeleverd als eind-huiswerk. Het zijn interessante verhalen hoor, maar het is echt flink veel werk om alles te lezen en van commentaar te voorzien.
Nou, jottemquote:
Proosten op Brexit?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb een biertje klaar staan, over 39 minuten mag het open
Dry Januaryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ook Dry January?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb een biertje klaar staan, over 39 minuten mag het open
Ja, de bedoeling was elke keer 5 pagina's (ongeveer dan; iets meer of minder is geen punt; het moet ook net uitkomen natuurlijk). Met 7 cursisten is dat alsnog best veel, maar nu is er dus al iemand met 20 pagina'squote:
We zitten op de vierde verdiepingquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon niet doen en dan straks tijdens de laatste les keihard YOLO roepen en dan door het raam naar buiten springen. Mits het begane grond of misschien eerste verdieping is, anders misschien beter gewoon met de trap of lift.
Dat komt ook nog eens goed uit; Brexit in combinatie met einde Dry January. Allemaal op een zuipen zettenquote:
Hoe noem je Anja die van die trap loopt?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zitten op de vierde verdieping![]()
En die trap is een of andere oude wenteltrap waar je ook niet zo makkelijk vanaf komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dan wordt het lastiger, maar op zich kan je ook gewoon heel langzaam de trap af gaan als je het maar zelfverzekerd doet. En de hele weg naar beneden YOLO blijven roepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En die trap is een of andere oude wenteltrap waar je ook niet zo makkelijk vanaf komt
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dry JanuaryAhja. Klinkt logischer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja ik zie het. Maar het goede nieuws is dat het op de Canarische Eilanden is dus alsnog heel ver van hierquote:
Ja true.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat komt ook nog eens goed uit; Brexit in combinatie met einde Dry January. Allemaal op een zuipen zetten![]()
Dat coronavirus nu in Engeland was ook al mooi toeval
Vandaar ook deze voorpagina vanochtendquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat komt ook nog eens goed uit; Brexit in combinatie met einde Dry January.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In mijn beleving zijn de meeste trappen vooral een kwestie van goed voorbereid zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan wordt het lastiger, maar op zich kan je ook gewoon heel langzaam de trap af gaan als je het maar zelfverzekerd doet. En de hele weg naar beneden YOLO blijven roepen.
Moet werken. Desnoods kan één van jullie meegaan om hierbij te helpen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
In mijn beleving zijn de meeste trappen vooral een kwestie van goed voorbereid zijn.![]()
[ afbeelding ]
Dus zorgen dat je zo'n box bij je hebt en iemand meenemen om je dat laatste zetje te geven.
YOLO kan gewoon boven groepen worden.
Ik zit meer in een soort Dry Janbrumarchery, dus ik ga nog ff door.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:57 schreef Fred_B het volgende:
Nog een paar minuten en we gaan van Dry Januari naar Cafébruari
Nou ik denk dat het gezeik gewoon weer gaat beginnen. Die deal komt er waarschijnlijk nooit voor december en ze moeten zich nog aan de regels houden terwijl ze dus niets meer te zeggen hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik was zo tegen Brexit en ik vind het nog steeds naar voor de Britten die er ook tegen waren, maar tegelijkertijd ben ik ook zo blij dat we zo eindelijk van ze af zijn met al dat gezeik van ze de afgelopen drie jaar. Het voelt als een soort opluchting. Het VK is ons probleem niet meer.
Haha ja maar dat is dan alsnog niet meer ons probleemquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het gezeik gewoon weer gaat beginnen. Die deal komt er waarschijnlijk nooit voor december en ze moeten zich nog aan de regels houden terwijl ze dus niets meer te zeggen hebben
Het gezeik is inderdaad het echte probleem. Ondanks de dominantie in het nieuws stelt de Brexit ook weer niet zo heel veel voor.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik was zo tegen Brexit en ik vind het nog steeds naar voor de Britten die er ook tegen waren, maar tegelijkertijd ben ik ook zo blij dat we zo eindelijk van ze af zijn met al dat gezeik van ze de afgelopen drie jaar. Het voelt als een soort opluchting. Het VK is ons probleem niet meer.
Dat zou wel héél ongebruikelijk zijn!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:02 schreef Fred_B het volgende:
Nu zal je zien dat UK dit jaar opeens heel laag scoort op het ESF.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe noem je Anja die van die trap loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Morgen gaan we met Anja naar de kroeg
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zullen de Britten wel weer mee hebben genomen!quote:
Ik zal het noteren! Ik wil wel een spectaculaire exit hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan wordt het lastiger, maar op zich kan je ook gewoon heel langzaam de trap af gaan als je het maar zelfverzekerd doet. En de hele weg naar beneden YOLO blijven roepen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
In mijn beleving zijn de meeste trappen vooral een kwestie van goed voorbereid zijn.![]()
[ afbeelding ]
Dus zorgen dat je zo'n box bij je hebt en iemand meenemen om je dat laatste zetje te geven.
YOLO kan gewoon boven geroepen worden.
Ik werd er ook echt krankjorum vanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
Maar dan nog ligt het aan de Brexit!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wel héél ongebruikelijk zijn!
Jawel!quote:
Hoe ziet een stuntvrouw eruit?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Zie ik eruit als een stuntvrouw?
Ik moet weer even op gang komen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel!
Anders kan ik als vanouds weer jou gaan quoten, maar dan moet jij wat meer posten
Ik weet niet hoe een stuntvrouw eruitziet, maar ik gok als een vrouw, dus ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Zie ik eruit als een stuntvrouw?
Niet als ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe ziet een stuntvrouw eruit?
Nou, hier alvast een quote!quote:
Moet wel, de gelegenheidsband F.U.EU deed het immers gewoon geweldig goed met hun nummer 'We're Better Than You".quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan nog ligt het aan de Brexit!
Jij ziet er niet meer uit als een vrouw?quote:
Dat was in Nederland totaal geen succes, en na één jaar ook alweer van de buis.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
Naked Attraction (Engeland) staat hier op de TV. Het zijn ietwas oudere mensen deze keer. Da's wel een aparte gewaarwording.
Heeft een van die Plague spelers al het virus 'Brexit' geprobeerd?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Corona gaat wel snel, in 1 dag 66 miljoen mensen minder in de EU...
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Er is ook verrassend weinig spannends aan. Het is nogal klinisch allemaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:46 schreef I het volgende:
[..]
Dat was in Nederland totaal geen succes, en na één jaar ook alweer van de buis.
Nee, ik zie er niet meer uitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ziet er niet meer uit als een vrouw?
Kijkers voelden zich er gigantisch ongemakkelijk bij, en RTL kon geen deelnemers meer vinden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Er is ook verrassend weinig spannends aan. Het is nogal klinisch allemaal.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet wel, de gelegenheidsband F.U.EU deed het immers gewoon geweldig goed met hun nummer 'We're Better Than You".![]()
Het moet dus wel aan boze Europeanen liggen.
+1quote:
Haha nou ja, het is ook niet iets wat je met je ouders moet kijkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:48 schreef I het volgende:
[..]
Kijkers voelden zich er gigantisch ongemakkelijk bij, en RTL kon geen deelnemers meer vinden.Goh, gek.
Oh ja, dat programmaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
Naked Attraction (Engeland) staat hier op de TV. Het zijn ietwas oudere mensen deze keer. Da's wel een aparte gewaarwording.
Ja, dan gaat telkens bij elke ronde zo'n vakje omhoog in zo'n studio. Echt sexy is het allemaal nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Er is ook verrassend weinig spannends aan. Het is nogal klinisch allemaal.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, dat programmaHad die Britse versie ook wel eens gezien op NLse tv.
Wat weet jij daar nou van, jouw zicht mankeert het een en anderquote:
Nee true.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou ja, het is ook niet iets wat je met je ouders moet kijken
Het positieve ervan is dat je eens wat 'normale' lichamen op TV ziet. Ook wel eens leuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, dat programmaHad die Britse versie ook wel eens gezien op NLse tv.
Ik keek dat dus wel eens met mijn moeder (niet speciaal voor dat programma, maar tijdens het zappen blijf je wel eens hangen) en die vond het wel lachenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou ja, het is ook niet iets wat je met je ouders moet kijken
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, jouw zicht mankeert het een en ander
Hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:52 schreef I het volgende:
[..]
Nee true.Mja, de presentatie was in handen van Lieke van Lexmond. En eh, ja. Die was daar nou ook niet echt geschikt voor.
RTL gaf eerst ¤250,- als je mee zou doen als beloning. Dat hebben ze later verhoogd naar ¤500,-, maar toch heeft dat niet genoeg deelnemers overtuigd.
Ook op basis van andere verhalen: Jouw moeder is een heel bijzonder mens.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik keek dat dus wel eens met mijn moeder (niet speciaal voor dat programma, maar tijdens het zappen blijf je wel eens hangen) en die vond het wel lachen
True, het was alleen alsnog nogal ongemakkelijk. Ze liep dan naar kandidaten toe om even "onderzoek" te doen voor de "zoekende" partij, en ging dan even de geslachtsdelen inspecteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaLieke, maar die is zelf ook wel eens naakt gegaan toch? Dus die kan er in elk geval over meepraten.
FinkersGodquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:54 schreef I het volgende:
[..]
True, het was alleen alsnog nogal ongemakkelijk. Ze liep dan naar kandidaten toe om even "onderzoek" te doen voor de "zoekende" partij, en ging dan even de geslachtsdelen inspecteren.
Ik heb het niet vol kunnen houden een hele aflevering te kijken.
Ja, dat klopt. Maar je ziet dan toch vaak dat ze wel gaan voor de strakkere slankere lichamen. Snap het wel; die mensen kennen elkaar nog niet en dan beoordeel je toch nog wat meer op uiterlijk, maar dat maakt zo'n programma ook niet meer dan een vleesgeworden rondje Tinder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Het positieve ervan is dat je eens wat 'normale' lichamen op TV ziet. Ook wel eens leuk.
Oh viel er geld mee te verdienen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:52 schreef I het volgende:
[..]
Nee true.Mja, de presentatie was in handen van Lieke van Lexmond. En eh, ja. Die was daar nou ook niet echt geschikt voor.
RTL gaf eerst ¤250,- als je mee zou doen als beloning. Dat hebben ze later verhoogd naar ¤500,-, maar toch heeft dat niet genoeg deelnemers overtuigd.
Klopt, meestal wel. Maar deze aflevering nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar je ziet dan toch vaak dat ze wel gaan voor de strakkere slankere lichamen. Snap het wel; die mensen kennen elkaar nog niet en dan beoordeel je toch nog wat meer op uiterlijk, maar dat maakt zo'n programma ook niet meer dan een vleesgeworden rondje Tinder.
Touchy subjectquote:
Ik zal het haar doorgevenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook op basis van andere verhalen: Jouw moeder is een heel bijzonder mens.
Oh, ik had ooit zo'n aflevering gezien met iemand die een vlinder-piercing in haar eh... knopje had laten zetten. En een wijf die onder de tattoos zat.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]Dat begrijp ik wel ja.
Ondertussen zijn er hier nog vier kandidaten over waarvan drie met pittig kort haar en de andere onder de tattoos inclusief een enorme vlinder net boven de spannende delen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]Dat begrijp ik wel ja.
Ondertussen zijn er hier nog vier kandidaten over waarvan drie met pittig kort haar en de andere onder de tattoos inclusief een enorme vlinder net boven de spannende delen.
Oh, dat vind ik dan wel weer mooi dat er zo'n aflevering tussen zitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, meestal wel. Maar deze aflevering niet
Nee...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:59 schreef I het volgende:
[..]Tsja, je moet er van houden.
Gelukkig past er op ieder potje wel een deksel.
Ja, ze gingen niet voor niks naakt op TV.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh viel er geld mee te verdienen?
Ahquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ik had ooit zo'n aflevering gezien met iemand die een vlinder-piercing in haar eh... knopje had laten zetten. En een wijf die onder de tattoos zat.
Alleen hadden ze allebei geen pittig kort haar, dus moet dan toch een andere aflevering zijn geweest
Ik wilde je serieus echt net taggen, omdat ik wist dat je dat ooit gezegd hadquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee...
Op iedere Aoibhin past een deksel... of een potje... dat bleef wat onduidelijk...
Oh daar zou ik het ook niet voor hebben gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:00 schreef I het volgende:
[..]
Ja, ze gingen niet voor niks naakt op TV.Maar na het eerste seizoen was ¤250,- dus blijkbaar niet meer voldoende.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee...
Op iedere Aoibhin past een deksel... of een potje... dat bleef wat onduidelijk...
*loopt even naar de spaarpot om te zien hoeveel er in zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh daar zou ik het ook niet voor hebben gedaanMaar wie weet had ik wat kunnen onderhandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |