Ik trek er zo eentje openquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:05 schreef JanCees het volgende:
ik heb best wel zin in bier, wat jij @:picommp?
Geen tijd meer voor de AAquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]![]()
Wanneer weer AA meeting? Dan ga je een GROOT PROBLEEM hebben.
Gooi hem in de ajax groepsapp. Ohnee daar ben jij uitquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Had je het gelezen @:picommp
Heb je nummer niet
X
Wat had ik gelezen? Dat je in de Arena zit?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Had je het gelezen @:picommp
Heb je nummer niet
X
Extra werken om CJIB en CBR te betalen. En nu moet ik voor mezelf koken als ik thuis kom, dus dan red ik 20.00 niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen tijd? Want? Waar ben je zo druk mee?
Ze leren je goede dingen daar bij de AA.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een alcoholprobleem ontstaat als niemand bier meer haalt!!!
Alcohol lost geen problemen op, maar ja, melk ook niet!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze leren je goede dingen daar bij de AA.
Ja dus kan alleen met uitwedstrijdenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat had ik gelezen? Dat je in de Arena zit?
Utrecht-Ajaxquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja dus kan alleen met uitwedstrijden
?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:17 schreef Tjacka het volgende:
Heerenveen - Ajax kan ik niet
Toch @:rensajacied????
Oh dus eigenlijk ben je aan het werk voor ons ..geld?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Extra werken om CJIB en CBR te betalen. En nu moet ik voor mezelf koken als ik thuis kom, dus dan red ik 20.00 niet.
Drinkyoghurt ook volgens mijquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:17 schreef fetX het volgende:
Ik eet nu een roze koek. Las laatst dat hier iets van luizen in verwerkt zit
En dit. Ga je wel eens met de boys van de AA zuipen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze leren je goede dingen daar bij de AA.
voor ons coronageldquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk ben je aan het werk voor ons ..geld?
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk ben je aan het werk voor ons ..geld?
Drinkyoghurtquote:
Eensquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drinkyoghurt
Mensen die dat drinken kan ik niet serieus nemen.
@:kingroland zou ze zelfs een bepaald virus toewensen.
Moet je ook niet te veel bij nadenkenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, klopt. In best veel producten eigenlijk. Nooit geweten
En zo kan Drizzt ervoor zorgen dat TarrelGod genoeg zaad binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja
Zo kan @:Drizzt gewoon weer thuis blijven zitten de komende jaren.
Die natte grot van je moeder is een luizenproduct.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:29 schreef Coco. het volgende:
Luizen
In zuivel zijn ook andere interessante ingrediënten te vinden. Die roze kleur van drinkyoghurt kán afkomstig zijn van luis. E120 is een rode kleurstof die wordt gewonnen uit de geplette lijfjes van schildluizen.
Deze schildluis, de dactylopius coccus, leeft op cactussen in warme landen. Veel schildluis wordt gekweekt in Peru. Toen de Spanjaarden 500 jaar geleden Zuid-Amerika overrompelden, troffen ze het pletten van luizen om pigment te krijgen al aan bij indianenstammen. Deze kleurstof heet karmijn, karmijnzuur of cochenille en is terug te vinden in onder meer roze koeken en drinkyoghurt.
Een ander luizenproduct dat vaak wordt gebruikt is shellac of schellak, het glansmiddel E904. Het is de plakkerige afscheiding van een vrouwtjesluis, de laccifer lacca, die commercieel wordt gekweekt in India. Citroenen gaan er mooi van glanzen en ook bonbons, pepermuntjes en ander snoepgoed krijgen er een aantrekkelijk laagje va
Natuurlijk niet, maar had dat ook ergens gelezen net als @fetXquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Drinkyoghurt? Je drinkt dat serieus? Bende gij een homo of wa?
Oh, dan is het goed!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar had dat ook ergens gelezen net als @:fetX
Daar hoef je je bij fetx geen zorgen over te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens
[..]
Moet je ook niet te veel bij nadenken
Niet gelezenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:29 schreef Coco. het volgende:
Luizen
In zuivel zijn ook andere interessante ingrediënten te vinden. Die roze kleur van drinkyoghurt kán afkomstig zijn van luis. E120 is een rode kleurstof die wordt gewonnen uit de geplette lijfjes van schildluizen.
Deze schildluis, de dactylopius coccus, leeft op cactussen in warme landen. Veel schildluis wordt gekweekt in Peru. Toen de Spanjaarden 500 jaar geleden Zuid-Amerika overrompelden, troffen ze het pletten van luizen om pigment te krijgen al aan bij indianenstammen. Deze kleurstof heet karmijn, karmijnzuur of cochenille en is terug te vinden in onder meer roze koeken en drinkyoghurt.
Een ander luizenproduct dat vaak wordt gebruikt is shellac of schellak, het glansmiddel E904. Het is de plakkerige afscheiding van een vrouwtjesluis, de laccifer lacca, die commercieel wordt gekweekt in India. Citroenen gaan er mooi van glanzen en ook bonbons, pepermuntjes en ander snoepgoed krijgen er een aantrekkelijk laagje va
Wtfquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn Twitter account heeft een ban.
Door FC Den Bosch.
twitter:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Door FC Den Bosch.
Niet eens voor die tweet. Een oude, waar ik juist dat racisme veroordeelquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
WtfWat had je gezegd dan tegen ze
Oh, hetzelfde als ik zie ikHeld
Raar dat ik geen ban heb
Treurige club.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet eens voor die tweet. Een oude, waar ik juist dat racisme veroordeel
[ afbeelding ]
Ga in beroep maat.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker, ik verwijder niets! Tot aan het eind ga ik strijden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga in beroep maat.
Dan hebben ze ook echt lopen zoeken ofzoWat waanzinnig zielig.
Wat mij betreft stamp je alles in die stad kapot. Den Boschquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Die zijn dus oude tweets gaan zoeken omdat ze boos waren na GGMM’s grapje. Echt, wat droevig. Klootzakken! Ik ben boos.
Ze waren toen toch ook racistisch bezig, gewoon melden bij twitter en vragen of ze die van Den Bosch kunnen bannen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jojoortje is niet op de hoogte, maar waarom ze scrummie een drol noemt dat snap ik niet!twitter:jojoortje twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 20:49:36@Rene51945738641 Haha heeft die drol weer een ban? reageer retweet
Ik ben in beroep gegaan! En als ik terug ben, ga ik ze pakken met het screenshot, de goorlappen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze waren toen toch ook racistisch bezig, gewoon melden bij twitter en vragen of ze die van Den Bosch kunnen bannen.
Weet je, laat maarquote:
Dit zag ik ook alquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:50 schreef GGMM het volgende:
Jojoortje is niet op de hoogte, maar waarom ze scrummie een drol noemt dat snap ik niet!twitter:jojoortje twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 20:49:36@:Rene51945738641 Haha heeft die drol weer een ban? reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je, laat maar
Als je zelfs in tijden van nood spelfoutjes moet gaan zitten zoeken dan hoor je er wmb niet bij!!
@Jojoortje is vandaag erg onaardig. Ze moest ons ook al hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:50 schreef GGMM het volgende:
Jojoortje is niet op de hoogte, maar waarom ze scrummie een drol noemt dat snap ik niet!twitter:jojoortje twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 20:49:36@:Rene51945738641 Haha heeft die drol weer een ban? reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wtf. Mijn andere accounts ook op slot, verplicht telefoonnummer verificatie. Dat wil ik niet!
Ik ben echt woedend op FC Den Bosch. Hopelijk gaan ze failliet.
Leuke!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar hoef je je bij fetx geen zorgen over te maken.
Ik hoop dat ze degraderen!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wtf. Mijn andere accounts ook op slot, verplicht telefoonnummer verificatie. Dat wil ik niet!
Wat een kutclubquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Die zijn dus oude tweets gaan zoeken omdat ze boos waren na GGMM’s grapje. Echt, wat droevig. Klootzakken! Ik ben boos.
Ook jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze degraderen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:56 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde Scrummie voor de grap bannen met de melding 'Op verzoek van FC Den Bosch', maar op het laatste moment zag ik toch af van deze grap.
Ik wilde Scrummie voor de grap bannen met de melding 'Op verzoek van FC Den Bosch', maar op het laatste moment zag ik toch af van deze grap.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef GGMM het volgende:
TOT NADER ORDER ZIT HET FC DEN BOSCH TOPIC OP SLOT
Had moeten lachen. Denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:56 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef GGMM het volgende:
TOT NADER ORDER ZIT HET FC DEN BOSCH TOPIC OP SLOT
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net gereageerd in het den Bosch topic
twitter:PicoMMP twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 21:00:35VANAF HEDEN BOYCOT IK @mijnfcdenbosch EN ALLES WAT DAAR MEE TE MAKEN HEEFT. #FREESCRUMMIE reageer retweet
Zo dan. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:01 schreef PicoMMP het volgende:
twitter:PicoMMP twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 21:00:35VANAF HEDEN BOYCOT IK @:mijnfcdenbosch EN ALLES WAT DAAR MEE TE MAKEN HEEFT. #FREESCRUMMIE reageer retweet
Dat topic verdient het niet om omhoog geschopt te wordenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn reactie verwijderd?
Dit is niet goed voor mijn Fok punten.
Held.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:01 schreef PicoMMP het volgende:
twitter:PicoMMP twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 21:00:35VANAF HEDEN BOYCOT IK @:mijnfcdenbosch EN ALLES WAT DAAR MEE TE MAKEN HEEFT. #FREESCRUMMIE reageer retweet
Als we Drunkle Rick aan onze zijde hebben komt alles goedquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:06 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
#FREESCRUMMIE is bijna trending
Ik bedoel dat positief. Ben jij ook altijd blij met een goeie drol?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je Scrummie nog steeds een drol?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij is dit een uitstekende reden om het twitteren weer op te pakken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:10 schreef PicoMMP het volgende:
DrunkleGod heeft al vijf jaar niet getweet
Ik heb hem geretweetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een uitstekende teden om het twitteren weer op te pakken.
Teden?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een uitstekende teden om het twitteren weer op te pakken.
Reden. Kutzooi.quote:
redenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een uitstekende reden om het twitteren weer op te pakken.
Heb je hyves?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Reden. Kutzooi.
Het is dat ik niet actief ben op twitter, maar anders had ik zeker van me laten horen!
@kapiteintjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:14 schreef PicoMMP het volgende:
Wie zei ook alweer "ik de snackbar"? Ik moet daar nog steeds om lachen.
@kapoteintjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:14 schreef PicoMMP het volgende:
Wie zei ook alweer "ik de snackbar"? Ik moet daar nog steeds om lachen.
begitnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef PicoMMP het volgende:
Het gaat hier helemaal mis, iedereen begitn fouten te maken.
Allemaal door dat FC Den Bosch
Hopelijk krijgen ze 2019-nCoV.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef PicoMMP het volgende:
Het gaat hier helemaal mis, iedereen begitn fouten te maken.
Allemaal door dat FC Den Bosch
Ik vind dit niet zo'n catchy naam. Dan vond ik SARS nog wel leuker.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze 2019-nCoV.
Nu komt er een slap excuus als autocorrect.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, dit is écht dom
Dacht je dat reden fout was? Wtf?
Nee, ik zag teden maar tikte uit automatisme redenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, dit is écht dom
Dacht je dat reden fout was? Wtf?
Oh ja, dat zou wel kunnen jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nu komt er een slap excuus als autocorrect.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, ik zag teden maar tikte uit automatisme reden
Dan ben je dus écht achterlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, ik zag teden maar tikte uit automatisme reden
Lvl 11, inmiddels in Auberdine maatquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, maar ik heb ogen die nog wel iets zien.
Dat gaat prima 👌🏻quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lvl 11, inmiddels in Auberdine maat
Oei, je hebt weer eens de afgang van de dag te pakken. Gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve je eigen tweetsquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, maar ik heb ogen die nog wel iets zien.
Kijk jij maar eens in de spiegel voor een afgang.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oei, je hebt weer eens de afgang van de dag te pakken. Gefeliciteerd!
Kutgebied is dat joh.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lvl 11, inmiddels in Auberdine maat
Gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zie ik tenminste nog eens een kut![]()
HAHA. SNAP JE 'M????![]()
Wel positief dat je ook op dingen zonder rood streepje durft te reageren. #GROEIENDZELFVERTROUWENquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens in de spiegel voor een afgang.
(Waardeloze comeback, maar ik heb niets beters)
Die speelt fifa en maakt zijn vader mokerhard in.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wanneer gaat onlo Jr beginnen?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die speelt fifa en maakt zijn vader mokerhard in.
Ik heb FIFA 20 gekocht en nooit aangeraakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die speelt fifa en maakt zijn vader mokerhard in.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zie ik tenminste nog eens een kut![]()
HAHA. SNAP JE 'M????![]()
Ik heb de disc aan stukken geknipt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb FIFA 20 gekocht en nooit aangeraakt.
Nee, @Karina speelt geen classic geloof ik.quote:
KOM WOW SPELEN MAATquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Al een tijdje niets, maar nu ik vrijgezel ben wil ik weer gaan gamen. Suggesties?
Scrummie heeft een PS4-ban vanwege zijn vete met FC Den Boschquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, @:Karina speelt geen classic geloof ik.
Smoofie, Knut, Littlerabbit & Inso zitten wel bij mij in de guild. @:Drizzt en @:Scrummie2.1 zouden ook komen spelen. Maar die geven niet thuis
WoW op de PS4quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Scrummie heeft een PS4-ban vanwege zijn vete met FC Den Bosch
Ik heb zo m’n periodes. Fifa en CoD speel ik nu vooral. Maar Red Dead Redemption 2, God of War en The Witcher schijnen hele goede games te zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Al een tijdje niets, maar nu ik vrijgezel ben wil ik weer gaan gamen. Suggesties?
Kom met ons spelen dan cocoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog een hunter op classic. Twee weekjes gespeeld.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 21:20:29Er komen bij PSV allerlei initiatieven op gang om de rust weer een beetje terug te krijgen. Ook Frank Lammers doet een duit in het zakje 👇 https://t.co/pCaqrpVxlH reageer retweet
twitter:PicoMMP twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 21:48:09Erg jammer dat het erg lelijke klote @mijnfcdenbosch met 3-0 gewonnen heeft van het prachtige en sympathieke Jong AZ. Ik hoop dat het klote Den Bosch dit jaar nog failliet gaat. #freescrummie reageer retweet
Oke, dat is niet aardigquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tering je bent echt zielig nu @:picommp
Vroeger meest sociale FOK!er. Drank, vrienden, de biergriet feesten.quote:
PSV naar de klote alles.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vroeger meest sociale FOK!er. Drank, vrienden, de biergriet feesten.
Nu wijf bij je weg, 3k schuld.
Verdomme.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik niet. @:coco. moet het topic maar trekken.
Lees hierboven maar, ze hebben Scrummie op twitter laten bannen omdat hij tegen racisme is!quote:
Ga ik niet teruglezen. Ik wil gewoon antwoord, klaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees hierboven maar, ze hebben Scrummie op twitter laten bannen omdat hij tegen racisme is!
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga ik niet teruglezen. Ik wil gewoon antwoord, klaar.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Door FC Den Bosch.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
O nee kut, Brabant.![]()
FC Den Bosch.![]()
![]()
Ja, alleen Cambuur nog pakken.quote:
Niet geklikt, maar ik vermoed dat 'ie een portemonnee van uienleer heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Jullie mening graag.
Van Barneveld gaat alle bekers uit imposante dartsloopbaan laten veilen
(lol)
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Jullie mening graag.
(lol)
Ik heb een klein maandje gespeeld en was het toen weer beuquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smoofie, Knut, Littlerabbit & Inso zitten wel bij mij in de guild. @:Drizzt en @:Scrummie2.1 zouden ook komen spelen. Maar die geven niet thuis
Hij is van level 5 naar level 25 gegaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Jullie mening graag.
(lol)
O ja.quote:
Het zou me verbazen als hij eind 2020 nog leeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Jullie mening graag.
(lol)
Wij spelen ook hordequote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een klein maandje gespeeld en was het toen weer beuWeet ook niet meer op welke server jullie zaten, maar ik speelde sowieso Horde, dusja.
Welke server?quote:
Als ik moest kiezen. Kobe of Barney dood. Had liever Barney gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als hij eind 2020 nog leeft.
Oneensquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen. Kobe of Barney dood. Had liever Barney gezien.
[ afbeelding ]
@:doublepain
Ja, ik heb niet zoveel met basketbal.quote:
Daar zat ik dus ookquote:
Ho de fuk is Kobe Bryant?quote:
Dit is een heel sterk punt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ho de fuk is Kobe Bryant?
Hebben de gebroeders de gier ook een liedje over Kobe gemaakt? Ik denk het niet
Insomniaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ho de fuk is Kobe Bryant?
Hebben de gebroeders de gier ook een liedje over Kobe gemaakt? Ik denk het niet
nee classic heb ik echt geen geduld voor hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lekker gewerkt pikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Vanavond aan m'n 4e boek van 2020 begonnen, @:aTypisch
Ik lees Post Office van Charles Bukowski.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekker gewerkt pik
ik ben bezig met The Name of the Wind van Patrick Rothfussgod
Vrijdagavond half 1, iedereen is iets leuks aan het doen en wat doet KingRoland? Hij acteert voor de zoveelste keer op een internetforum alsof hij enorm fan is van een Koreaanse boyband en voor de zoveelste keer interesseert zijn hele act niemand iets. Het blijft bijzonder gedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:37 schreef KingRoland het volgende:
OMG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NIEUWE BTS IS UIT!!!!!! (grootste boyband ter wereld ooit)
NIEUW
vuile klootzakken jullie hebben niets gezegd
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nog steeds Twitter ban.
GORE KLOOTZAKKEN FC DEN BOSCH
Den Boschquote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nog steeds Twitter ban.
ziet er wel beter uit dan Tilburgquote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Den Bosch
Beter geven ze dat aan België. Kutstad
Echt he. Beter krijgen ze 2019-nCoV.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Den Bosch
Klopt. Er zijn wel meer steden die er aardig uitzien maar ontzettend kut zijn. Amsterdam bijvoorbeeld.quote:
voorspelbare reactiequote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn wel meer steden die er aardig uitzien maar ontzettend kut zijn. Amsterdam bijvoorbeeld.
twitter:woutervroege twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 22:48:09@thierrybaudet Vanavond zijn 400.000 Nederlanders met Marrokkaanse roots ernstig lastig gevallen door een racist op Twitter. Aangifte doen zomaar een optie lijkt me. Gevaarlijke smeerlap. reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:00 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:woutervroege twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 22:48:09@:thierrybaudet Vanavond zijn 400.000 Nederlanders met Marrokkaanse roots ernstig lastig gevallen door een racist op Twitter. Aangifte doen zomaar een optie lijkt me. Gevaarlijke smeerlap. reageer retweet
die tweet van Baudet was niet veel slimmerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:00 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:woutervroege twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 22:48:09@:thierrybaudet Vanavond zijn 400.000 Nederlanders met Marrokkaanse roots ernstig lastig gevallen door een racist op Twitter. Aangifte doen zomaar een optie lijkt me. Gevaarlijke smeerlap. reageer retweet
jawel hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
die tweet van Baudet was niet veel slimmer
op die manier wel ja, Wilders in disguisequote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jawel hoor
de mensen waar die tweet zich op richt genieten er van
Wat zijn die mensen MAD.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Den Bosch ligt noordelijker dan Tilburg...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Den Bosch
heeft die man uberhaupt al eens een oplossing ergens voor aangedragen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
op die manier wel ja, Wilders in disguise
ik ook niet zo, dat komt af en toe boven drijven als er weer iets trending isquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heeft die man uberhaupt al eens een oplossing ergens voor aangedragen?
moet zeggen dat ik het niet (meer) actief op de voet volg
Nou en?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Den Bosch ligt noordelijker dan Tilburg...
Walgelijk dat dat smerige Marokkanentuig zo verdedigd wordt door witte mensenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:00 schreef Wereldgozer het volgende:
joe roganquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:07 schreef aTypisch het volgende:
hebben jullie leuke aanraders voor een podcast?
*blankquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Walgelijk dat dat smerige Marokkanentuig zo verdedigd wordt door witte mensen
jortcastquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:07 schreef aTypisch het volgende:
Niet echt.quote:
Vice podcastquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:07 schreef aTypisch het volgende:
Krokante leesmap genotquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:07 schreef aTypisch het volgende:
Meh...quote:
Ik alleen die van Vice en in het wielerseizoen wat podcastjes. Ik heb er eigenlijk ook geen tijd voor.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh...
Ik luister eigenlijk alleen krokante leesmap en de Willem podcast
Ik eigenlijk ook alleen als ik met de trein moet in de ochtend. Beetje in slaap vallen erbij.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik alleen die van Vice en in het wielerseizoen wat podcastjes. Ik heb er eigenlijk ook geen tijd voor.
Wat heb je gedaan ouwe reusquote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nog steeds Twitter ban.
VBL / [VBL SC #7340] NEGERSEXquote:
Hebben die mensjes niet wat beters te doen dan onschuldige twitteraccountjes aan te pakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7340] NEGERSEX
In het kort:
GGMM maakte een grapje, kreeg block van FC Den Bosch.
Ik herhaalde het grapje. Ik kreeg ook block.
Paar uur later kreeg ik dus de ban voor de tweet uit de post hierboven, die ik al in november maakte. Die klootzakken van FC Den Bosch zijn dus mijn historie nagegaan en schijnbaar denkt Twitter dat het banwaardig is om racisme te veroordelen (al gaan ze het denk ik gooien op het 'debielen' deel, want dat is een beschermde minderheid op Twitter).
Dus nu heb ik twee opties: de Tweet verwijderen of in beroep gaan. Ik ben in beroep gegaan maar ik twijfel inmiddels door de absolute kansloosheid van Twitter.
Weer een bladzijde in je toch al hopeloze internetbestaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nog steeds Twitter ban.
Niet iedereen heeft zo'n glansrijke internet carrière als jij Stijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weer een bladzijde in je toch al hopeloze internetbestaan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Matige comeback en ik snap de eerste komma niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n glansrijke internet carrière als jij Stijn.
Dat dat ook het enige is wat je ooit in je leven zal bereiken, is wat jammer, maar ach.
Eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
Beetje een matige comeback van Scrummie als je het mij vraagt
Ik sta bekend, om mijn overmatig komma, gebruik.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Matige comeback en ik snap de eerste komma niet.
als je ziet wat er voorbij komt op twitter had ik niet indruk dat er uberhaupt gemodereerd werdquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben die mensjes niet wat beters te doen dan onschuldige twitteraccountjes aan te pakken
goeie genadequote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |