Dat is voor nu nog niet héél gek, omdat men pas na 3 weken genezen verklaard wordt. En sterven eraan doe je niet pas als het virus al weer bijna uit je lichaam is. Dus de Recovered-nummers lopen straks sneller op.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:21 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Vooralsnog zijn deze cijfers niet goed;
Total Deaths
213
Total Recovered
187
Maar jij weet ook niet dat t nep is, en jij weet ook niet of de gevestigde pers wel een werkelijkheid beeld laten zien. Dan kun je beter alle informatie tot je nemen dan de gecensureerde onzinquote:
Sorry, maar die filmpjes van twitter van ene Mike waarbij totaal onduidelijk is of dat filmpje wel van een recente datum is of niet gewoon een willekeurig ander horror-filmpje..... nee, ik ga daar nog niet voor een seconde in mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:06 schreef funnywell het volgende:
[..]
Ok je hebt alleen de mensen in Wuhan die met nieuws komen, jij zit achter je computer. Hoe kun jij zelf na denken, hoe weet jij nu wat waar is. De gevestigde pers die ook afhankelijk zijn van de burgers in Wuhan en wat de chinese overheid naar buiten brengen.
Beter is dan om alles te zien en dan zelf een beeld te creeeren afhankelijk van een hoop bronnen, ja dan komt er wat fake voorbij maar een hoop is ook wel echt. En dan kun je voor jezelf een beter beeld schetsen dan wanneer de NOS dat voor je doet die alleen maar met deugdheid komt.
Alle informatie = een groot deel onzin.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:10 schreef funnywell het volgende:
[..]
Maar jij weet ook niet dat t nep is, en jij weet ook niet of de gevestigde pers wel een werkelijkheid beeld laten zien. Dan kun je beter alle informatie tot je nemen dan de gecensureerde onzin
Een exponentieel stijgende lijn, dat is wel een belangrijk detail.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:39 schreef Djnormandy het volgende:
Waarom word iedereen bang? Omdat mensen een stijgende lijn zien. Wat logisch is nog steeds. Maar social media zit zo vol met klokkenluiders, trolls , doemdenkers dat iedereen ook maar elk filmpje gelooft wat er wordt gepost, zonder zelf na te denken.
Het verschil is misschien dat de NOS alles nog graag drie keer wil natrekken zonder elke scheet van een Tweet nog eens te herhalen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:11 schreef syroto het volgende:
Overigens denk ik dat de NOS en co. hier gewoon meeleest om op de hoogte te zijn van de ontwikkelen.. wat lopen zij een partij achter zeg haha
Tevens kun je haast niet bijhouden wie allemaal beter wordt. Als je niet al te ziek bent ga je een ziekenhuisbezoek weer naar huis, waarna niemand het registreert als je thuis weer beter bent geworden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:09 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Dat is voor nu nog niet héél gek, omdat men pas na 3 weken genezen verklaard wordt. En sterven eraan doe je niet pas als het virus al weer bijna uit je lichaam is. Dus de Recovered-nummers lopen straks sneller op.
Als het goed is :’)
Die filmpjes dat ze oneindige rijen wachtende patienten laten zien in ziekenhuizen ook niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar die filmpjes van twitter van ene Mike waarbij totaal onduidelijk is of dat filmpje wel van een recente datum is of niet gewoon een willekeurig ander horror-filmpje..... nee, ik ga daar nog niet voor een seconde in mee.
En is dat anders (stijler, heftiger) dan bij willekeurig welk ander ziektepatroon?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een exponentieel stijgende lijn, dat is wel een belangrijk detail.
Ik kan geen Chinees. Ik ben dus overgeleverd aan de informatie die de bronnen erbij geven. En je weet ook niet in hoeverre die bronnen betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:14 schreef syroto het volgende:
[..]
Die filmpjes dat ze oneindige rijen wachtende patienten laten zien in ziekenhuizen ook niet?
Wat de NOS doet is kijken of een ander groot nieuwsmedium ook bijvoorbeeld een status update van BNO news overneemt, en zoja betrouwbaar en staat het ook op de NOS. Dat is "veilige" copy paste journalistiek, veel verder komen ze ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verschil is misschien dat de NOS alles nog graag drie keer wil natrekken zonder elke scheet van een Tweet nog eens herhaalt.
Normale mensen moeten naar hun werk. Tevens heeft vrijwel niemand voor twee weken eten in huis.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:09 schreef Maver24 het volgende:
Het is allemaal wel leuk en aardig en cijfers blijven maar oplopen maar hoe heeft China het idee het te stoppen. Een bepaalde maatregel zodat het niet kan blijven oplopen of een plan hebben is wel een must. Wat ik al zei, iedereen een plicht binnen te blijven. Ben je buiten dan zijn de gevolgen voor jou
Stel je voor in Nederland komt er een maatregel dat niemand 14 dagen naar buiten mag. Of kan dat gewoon niet
Nee, dat kan niet. En ja, China doet er erg veel aan: hele steden zijn al enige tijd afgesloten, dat is best wel een groot 'ding'.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:09 schreef Maver24 het volgende:
Het is allemaal wel leuk en aardig en cijfers blijven maar oplopen maar hoe heeft China het idee het te stoppen. Een bepaalde maatregel zodat het niet kan blijven oplopen of een plan hebben is wel een must. Wat ik al zei, iedereen een plicht binnen te blijven. Ben je buiten dan zijn de gevolgen voor jou
Stel je voor in Nederland komt er een maatregel dat niemand 14 dagen naar buiten mag. Of kan dat gewoon niet
Haha ja, ik zag pas ook een bericht langskomen daar wat hier al zeker vijf minuten bekend wasquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:11 schreef syroto het volgende:
Overigens denk ik dat de NOS en co. hier gewoon meeleest om op de hoogte te zijn van de ontwikkelen.. wat lopen zij een partij achter zeg haha
Dat is iets anders he. Mensen die zich laten checken zijn niet direct mensen die t ook allemala hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:14 schreef syroto het volgende:
[..]
Die filmpjes dat ze oneindige rijen wachtende patienten laten zien in ziekenhuizen ook niet?
Bij het soortgelijke SARS-virus vlakte het veel sneller af ja (zie grafiek OP). Waarbij moet worden aangetekend dat het SARS-virus een hoger sterftecijfer had.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En is dat anders (stijler, heftiger) dan bij willekeurig welk ander ziektepatroon?
Dat is idd een enorm ding. En heel kostbaar en verstorend voor de economie. En toch doen ze 'tquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. En ja, China doet er erg veel aan: hele steden zijn al enige tijd afgesloten, dat is best wel een groot 'ding'.
Dit. Dat is gelijk de reden waarom msm beslist niet overbodig zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verschil is misschien dat de NOS alles nog graag drie keer wil natrekken zonder elke scheet van een Tweet nog eens te herhalen.
En dan nóg mensen die volle bak roepen hoe weinig China er tegen heeft gedaan. Echt, denk na.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is idd een enorm ding. En heel kostbaar en verstorend voor de economie. En toch doen ze 't
Schijnbaar toch niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. En ja, China doet er erg veel aan: hele steden zijn al enige tijd afgesloten, dat is best wel een groot 'ding'.
5 minuten. Zow heyquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha ja, ik zag pas ook een bericht langskomen daar wat hier al zeker vijf minuten bekend was
Maar dan gaan de mensen, net als in heel veel (zeker ook Westerse) landen, lekker protesteren en er doorheen breken en rellen en alles.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:19 schreef syroto het volgende:
In Nederland zou je hooguit een lockdown kunnen zetten op de grote binnensteden, op openbare aangelegenheden (bibliotheken, gemeentehuis, treinstations etc), een avondklok en verplicht dragen van mondkap etc. Veel verder ga je niet komen hier.
Jij wilt er gewoon een bom opgooien?quote:
Misschien in de aanloop er naartoe. Die markten met wilde dieren aanpakken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan nóg mensen die volle bak roepen hoe weinig China er tegen heeft gedaan. Echt, denk na.
Ja, je snapt het sarcasme hoop ik. Dit is iets waar ik een paar dagen geleden serieus iemand over zag klagen, het verschil tussen NOS en BNO News en dat soort dingen was misschien vijf minuten en dus was de NOS 'traag'.quote:
Vooral Frankrijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan gaan de mensen, net als in heel veel (zeker ook Westerse) landen, lekker protesteren en er doorheen breken en rellen en alles.
Hoe zou jij t doen, als President?quote:
Ja, ok, maar dat is zeker niet een specifiek Chinees ding. Ik hoorde (van iemand ter plekke) dat op de lokale markten in Indonesië ook nog vrolijk in vleermuisvlees gehandeld wordt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien in de aanloop er naartoe. Die markten met wilde dieren aanpakken.
Dat is nu ineens pas aan de orde, terwijl er ook al een SARS is geweest.
Daarom misschien een spreekwoordelijke kalf, put, demp.
Eh NOS heeft nog steeds niet het nieuws over Signapore gemeld bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, je snapt het sarcasme hoop ik. Dit is iets waar ik een paar dagen geleden serieus iemand over zag klagen, het verschil tussen NOS en BNO News en dat soort dingen was misschien vijf minuten en dus was de NOS 'traag'.
Er zitten hier natuurlijk ook wel veel Karen from Facebooks die de hele dag sensatie sites lopen te F5'en ipv werken. Ja, dan wordt je wel snel, en expert!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, je snapt het sarcasme hoop ik. Dit is iets waar ik een paar dagen geleden serieus iemand over zag klagen, het verschil tussen NOS en BNO News en dat soort dingen was misschien vijf minuten en dus was de NOS 'traag'.
Ik print dit topic morgen even uit en haal maandag mijn Phd in virologie, dus ja. Zo werkt datquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zitten hier natuurlijk ook wel veel Karen from Facebooks die de hele dag sensatie sites lopen te F5'en ipv werken. Ja, dan wordt je wel snel, en expert!
Nee, dan is niet specifiek Chinees idd, meer Aziatisch.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dat is zeker niet een specifiek Chinees ding. Ik hoorde (van iemand ter plekke) dat op de lokale markten in Indonesië ook nog vrolijk in vleermuisvlees gehandeld wordt bijvoorbeeld.
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef Belg het volgende:
Er zou in de verenigde staten een man besmet zijn die niet in China geweest is?
Doordat jij hem hebt geadviseerd om naar een ziekenhuis vol besmette mensen te gaan is ie nu ws volgende week dood iddquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is iets anders he. Mensen die zich laten checken zijn niet direct mensen die t ook allemala hebbenIk heb tegen een vriend van me ook gezegd dat ie zich ff moest laten checken (zit in Shenzhen nu). Wil niet zeggen dat ie volgende week dood is.
Ik heb t over de paniekzaaiende sensatie filmpjes van schokkende mensen, mensen die omvallen in de straten etc. Huilende mensen. Ik spreek dagelijks mensen uit China, nou.... nee. Dat is niet van nu. Misschien hooguit in epicentrum Wuhan, zou kunnen.
Vergeet niet dat sommige delen van Azië niet zo high-tech zijn als Nederland en dat ze daar niet voortdurend op hun smartphone Twitter zitten te checkenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dat is zeker niet een specifiek Chinees ding. Ik hoorde (van iemand ter plekke) dat op de lokale markten in Indonesië ook nog vrolijk in vleermuisvlees gehandeld wordt bijvoorbeeld.
Ik ga solliciteren bij Ther Walking Dead als zombie expert!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik print dit topic morgen even uit en haal maandag mijn Phd in virologie, dus ja. Zo werkt dat
Ga solliciteren!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:22 schreef syroto het volgende:
[..]
Eh NOS heeft nog steeds niet het nieuws over Signapore gemeld bijvoorbeeld
Dat is ook al uren geleden.
Zijn de Belgen al eens besmet?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef Belg het volgende:
Nou, t was de uni die m dat adviseerde en ik zei alleen "misschien niet onverstandig om ff te testen", aangezien ie al een week liep te snotteren. En sowieso ff naar de ambassade te gaan (want de uni wil m terug hebben).quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Doordat jij hem hebt geadviseerd om naar ewn ziekenhuia te gaan is ie nu ws volgende week dood idd
Ik denk dat dat in veel grote steden wel meevalt (dit ging over markten in Jakarta)quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet niet dat sommige delen van Azië niet zo high-tech zijn als Nederland en dat ze daar niet voortdurend op hun smartphone Twitter zitten te checken
Ik hoorde dit op de Vlaamse televisie maatschappij. Nieuwszenderquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef Belg het volgende:
In de twitterfeed van Cindy Huygens/Telegraaf.quote:- In de VS heeft voor het eerst iemand corona opgelopen op het Amerikaanse grondgebied. Een man is besmet door zijn echtgenote, die in China was.
Maar vaak - zoals bij SARS en MERS dacht ik - zijn die wilde dieren niet de bron, maar de "tussenpersoon", terwijl de bron van bv een vleermuis of mug afkomt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien in de aanloop er naartoe. Die markten met wilde dieren aanpakken.
Dat is nu ineens pas aan de orde, terwijl er ook al een SARS is geweest.
Daarom misschien een spreekwoordelijke kalf, put, demp.
Maar wel een chinese connectiequote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
In de twitterfeed van Cindy Huygens/Telegraaf.
Virussen komen er toch wel, maar door dat aan te pakken kun je wel de kans op kruisbesmetting verkleinen toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar vaak - zpa;s bij SARS en MERS dacht ik - zijn die wilde dieren niet de bron, maar de "tussenpersoon", terwijl de bron van bv een vleermuis of mug afkomt.
Aanpakken van die - grotendeels - onhygienische markten kan geen kwaad, maar daarmee heb je dit soort virussen nog niet meteen onder controle.
Zeker. Mee eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Virussen komen er toch wel, maar door dat aan te pakken kun je wel de kans op kruisbesmetting verkleinen toch?
Verkoop door partner van bol.com Medische Mondkapjesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:36 schreef Belg het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
bol.com wil er geld uitslaan, zielige website
bullshit, staat op de website van bol.com, zij zijn verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verkoop door partner van bol.com Medische Mondkapjes
Bol heeft al eerder aangegeven dat ze dat niet allemaal gaan checken.
Het is dus dat medische Mondkapjes die het slaatje wil slaan.
Bol kan hooguit daarna zeggen "Uh nee, dit is niet de bedoeling".
Geen paniek. Geen heksenjacht.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:40 schreef Maver24 het volgende:
Een ander punt. Waarom horen wij niet van het RIVM van of er in de tussentijd testen zijn gedaan bij mensen en wat uitslagen.
Ik herhaal gewoon m'n bericht:quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef Belg het volgende:
[..]
bullshit, staat op de website van bol.com, zij zijn verantwoordelijk.
Klopt, In België worden ze opgesloten op de militaire luchthaven van Melsbroek!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef _The_General_ het volgende:
Bizar! De Nederlanders die terug keren mogen thuis in quarantaine!
In andere landen worden mensen twee weken afgezonderd... en door Defensie bewaakt!
In Duitsland en Frankrijk ja?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef _The_General_ het volgende:
In andere landen worden mensen twee weken afgezonderd... en door Defensie bewaakt!
Ja dit snap ik ook niet. Wij zijn weer veels te laksquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef _The_General_ het volgende:
Lekker! Je zult maar piloot of steward(ess) zijn op die vluchten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef _The_General_ het volgende:
Dat is een beetje hun verantwoordelijkheid ontlopen hequote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herhaal gewoon m'n bericht:
Bol heeft al vaker aangegeven dat ze dat niet allemaal gaan checken.
Het is dus dat medische Mondkapjes die het slaatje wil slaan.
Bol kan hooguit daarna zeggen "Uh nee, dit is niet de bedoeling".
En dat hebben ze dan ook vaker gedaan.
70% van de nieuwe infectieziekten zijn zoönotisch, en hebben dus hun oorsprong bij dieren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar vaak - zoals bij SARS en MERS dacht ik - zijn die wilde dieren niet de bron, maar de "tussenpersoon", terwijl de bron van bv een vleermuis of mug afkomt.
Aanpakken van die - grotendeels - onhygienische markten kan geen kwaad, maar daarmee heb je dit soort virussen nog niet meteen onder controle.
Nou, pak dan de pek met veren maar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:42 schreef Belg het volgende:
[..]
Dat is een beetje hun verantwoordelijkheid ontlopen he
Fora zijn altijd sneller juist vanwege de vele users/bronnenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:11 schreef syroto het volgende:
En ze kijken nu of die lijn naar beneden afbuigt om te zien of de maatregelen iets helpen. Die afbuiging gaat met een aardige vertraging gezien de incubatie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een exponentieel stijgende lijn, dat is wel een belangrijk detail.
Minstens net zo bizar dat Baudet al 2 keer een spoeddebat aangevraagd heeft over heel dit gebeuren en dat dit 2x geblokkeerd is door de meerderheid in de kamer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef _The_General_ het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:46 schreef Belg het volgende:
[..]
Ben jij een vertegenwoordiger van bol.com misschien
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef _The_General_ het volgende:
Baudet ............quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Minstens net zo bizar dat Baudet al 2 keer een spoeddebat aangevraagd heeft over heel dit gebeuren en dat dit 2x geblokkeerd is door de meerderheid in de kamer.
Absurd![]()
quote:
https://nos.nl/liveblog/2(...)mettingen-in-vk.htmlquote:Eerste besmetting in Rusland
Het coronavirus is nu ook opgedoken in Rusland. Dat meldt Russia Today. De besmetting komt een dag nadat Moskou de grens met een deel van China heeft gesloten.
Rusland schrapt per direct vrijwel alle vluchten van en naar China.
Gaan die dan ook op eigen vervoer naar huis?. Dat kan ik niet geloven als dat zo is. Dan heb je als overheid echt een plaat voor je kop. Lijkt wel of ze het er om doenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef _The_General_ het volgende:
Lekker met de bus, eerst langs de supermarkt want ja, ze moeten toch zeker een weekje thuis blijven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gaan die dan ook op eigen vervoer naar huis?. Dat kan ik niet geloven als dat zo is. Dan heb je als overheid echt een plaat voor je kop. Lijkt wel of ze het er om doen
De begeleiding zal plaats vinden door de GGD. Nu heb ik daar beroepsmatig wel eens mee te maken en ik kan je zeggen... berg je maar!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gaan die dan ook op eigen vervoer naar huis?. Dat kan ik niet geloven als dat zo is. Dan heb je als overheid echt een plaat voor je kop. Lijkt wel of ze het er om doen
En deze zijn FFP2 terwijl je juist FFP3 nodig hebt inclusief bescherming van de ogen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:36 schreef Belg het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
bol.com wil er geld uitslaan, zielige website
Kut.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:52 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)mettingen-in-vk.html
En de hoop stront die er op internet wordt geslingerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Fora zijn altijd sneller juist vanwege de vele users/bronnen
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 13:38:37BREAKING: Russia reports 1st cases of coronavirus https://t.co/XQhLD5wMuG reageer retweet
Ja want Baudet is een mafklapper en daarom steunen we zijn verzoek niet!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baudet ............
Ja, de redder van t volk in tijden van Wuhan!
De uil van Minerva, gekroond met Corona.
Heb je rutte onze grote ruggegraatloze leider al eens gezien?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker! Je zult maar piloot of steward(ess) zijn op die vluchten.![]()
![]()
Koekkoek!
Waarom zijn Nederlanders zo t*ringsoft.
ik ben totaal geen fan van Baudet, verre van zelfs, maar ik snap niet waarom dat spoeddebat niet gevoerd wordt. Kennelijk weigert men gewoon pertinent om mee te gaan met iets dat Forum voorstelt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baudet ............
Ja, de redder van t volk in tijden van Wuhan!
De uil van Minerva, gekroond met Corona.
Wat doet de GGD dan?. Speciaal vervoerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De begeleiding zal plaats vinden door de GGD. Nu heb ik daar beroepsmatig wel eens mee te maken en ik kan je zeggen... berg je maar!
Defensie inzetten! Open het noodhospitaal in Utrecht en plaats ze daar onder bewaking!
Ruwe shit ja maar de waarheid zal er ook wel ergens tussen staanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hoop stront die er op internet wordt geslingerd.
Boks*quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik maak me meer zorgen over de geestelijke gesteldheid van mensen dan over dat virus, concludeer ik na een paar dagen hier meelezen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik maak me meer zorgen over de geestelijke gesteldheid van mensen dan over dat virus, concludeer ik na een paar dagen hier meelezen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben totaal geen fan van Baudet, verre van zelfs, maar ik snap niet waarom dat spoeddebat niet gevoerd wordt. Kennelijk weigert men gewoon pertinent om mee te gaan met iets dat Forum voorstelt.
Kaltgesteld zoals altijd door de in hun optiek correcte politici..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben totaal geen fan van Baudet, verre van zelfs, maar ik snap niet waarom dat spoeddebat niet gevoerd wordt. Kennelijk weigert men gewoon pertinent om mee te gaan met iets dat Forum voorstelt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
Kan je daar niet de kritieke gevallen ook bij zetten? Dat zijn er ook nogal wat. Behoorlijk wat zelfsquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Nieuw plaatje voor in de nieuwe OP
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |