En deze zijn FFP2 terwijl je juist FFP3 nodig hebt inclusief bescherming van de ogen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:36 schreef Belg het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
bol.com wil er geld uitslaan, zielige website
Kut.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:52 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)mettingen-in-vk.html
En de hoop stront die er op internet wordt geslingerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Fora zijn altijd sneller juist vanwege de vele users/bronnen
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 13:38:37BREAKING: Russia reports 1st cases of coronavirus https://t.co/XQhLD5wMuG reageer retweet
Ja want Baudet is een mafklapper en daarom steunen we zijn verzoek niet!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baudet ............
Ja, de redder van t volk in tijden van Wuhan!
De uil van Minerva, gekroond met Corona.
Heb je rutte onze grote ruggegraatloze leider al eens gezien?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker! Je zult maar piloot of steward(ess) zijn op die vluchten.![]()
![]()
Koekkoek!
Waarom zijn Nederlanders zo t*ringsoft.
ik ben totaal geen fan van Baudet, verre van zelfs, maar ik snap niet waarom dat spoeddebat niet gevoerd wordt. Kennelijk weigert men gewoon pertinent om mee te gaan met iets dat Forum voorstelt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baudet ............
Ja, de redder van t volk in tijden van Wuhan!
De uil van Minerva, gekroond met Corona.
Wat doet de GGD dan?. Speciaal vervoerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De begeleiding zal plaats vinden door de GGD. Nu heb ik daar beroepsmatig wel eens mee te maken en ik kan je zeggen... berg je maar!
Defensie inzetten! Open het noodhospitaal in Utrecht en plaats ze daar onder bewaking!
Ruwe shit ja maar de waarheid zal er ook wel ergens tussen staanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hoop stront die er op internet wordt geslingerd.
Boks*quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik maak me meer zorgen over de geestelijke gesteldheid van mensen dan over dat virus, concludeer ik na een paar dagen hier meelezen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik maak me meer zorgen over de geestelijke gesteldheid van mensen dan over dat virus, concludeer ik na een paar dagen hier meelezen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben totaal geen fan van Baudet, verre van zelfs, maar ik snap niet waarom dat spoeddebat niet gevoerd wordt. Kennelijk weigert men gewoon pertinent om mee te gaan met iets dat Forum voorstelt.
Kaltgesteld zoals altijd door de in hun optiek correcte politici..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben totaal geen fan van Baudet, verre van zelfs, maar ik snap niet waarom dat spoeddebat niet gevoerd wordt. Kennelijk weigert men gewoon pertinent om mee te gaan met iets dat Forum voorstelt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
Kan je daar niet de kritieke gevallen ook bij zetten? Dat zijn er ook nogal wat. Behoorlijk wat zelfsquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Nieuw plaatje voor in de nieuwe OP
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |