Wanneer je eerst om commerciële redenen het gros van je vluchten schrapt ben je de volgende dag niet erg geloofwaardig wanneer je gezondheidsrisico's gaat aanvoeren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:22 schreef Maver24 het volgende:
Deze niet hoor. Nos meldt dat het nu gaat vanwege de gezondheidsrisico. Goed lezen op de NOS
10/10 zou proberen als ik godvergeten rijk wasquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Verdomme, je ziet nu op reddit gewoon spamlinks verschijnen van nep nieuws artikelen over een vaccine.
vaccine-coronavirus.c o m![]()
Wat een scam
Ik ben benieuwd wat je krijgt als je iets besteld.
Zonder Visa kom je het land niet in. Goede maatregelquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:24 schreef remlof het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)met-coronavirus.html
Tsjechië geeft Chinezen geen visa meer. Ben benieuwd of er nog meer landen met deze maatregel zullen komen.
Dat is het punt ook een beetje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zonder Visa kom je het land niet in. Goede maatregel
Is dit niet gewoon de oplossing. Geen visa meer afgeven. Nederland kom opquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het punt ook een beetje.
das wel aardig, maar Tjechie zit toch gewoon in Schengen, dus vanuit Duitsland of zo rijd je zo Tjechie binnen hoor, ook als Chinees met een Duits visumquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het punt ook een beetje.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:46 schreef Drugshond het volgende:
Ik had gewoon gelijk 2.8 % gaat dood. Deze virus gaat global zo rond de 180 miljoen opruimen.
Hoe wil je dit nog isoleren ?!, de haast enigste oplossing is een nieuw vaccin . Maar dan zijn we 4 maanden verder. Het met landen en/of steden op slot gooien is eigenlijk al een gebed zonder einde.
De R in de formule is ook 2.5 Wat ik ook al veel eerder schreef. Dus de rest is makkelijk uit te plotten.
-----------------------
Brace.
PS : Ik heb mijn medicatietraject stilgezet (Auto-immunonderdrukkers). Ziekenhuis weet ervan. Ze vinden mijn uitleg bio-technisch doordacht.
Zullen we wedden om een fles whisky. Over eens maand of 8 zullen we zien waar we staan. Je hebt een PM trouwens.quote:
Stel dat er 180 miljoen aan sterven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:46 schreef Drugshond het volgende:
Ik had gewoon gelijk 2.8 % gaat dood. Deze virus gaat global zo rond de 180 miljoen opruimen.
Hoe wil je dit nog isoleren ?!, de haast enigste oplossing is een nieuw vaccin . Maar dan zijn we 4 maanden verder. Het met landen en/of steden op slot gooien is eigenlijk al een gebed zonder einde.
De R in de formule is ook 2.5 Wat ik ook al veel eerder schreef. Dus de rest is makkelijk uit te plotten.
-----------------------
Brace.
PS : Ik heb mijn medicatietraject stilgezet (Auto-immunonderdrukkers). Ziekenhuis weet ervan. Ze vinden mijn uitleg bio-technisch doordacht.
In die regio zitten ook veel vleermuizen toch?quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:24 schreef remlof het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)met-coronavirus.html
Tsjechië geeft Chinezen geen visa meer. Ben benieuwd of er nog meer landen met deze maatregel zullen komen.
Vooral mensen die denken dat ze enorme zeeën aan ruimte nodig hebben om te leven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Stel dat er 180 miljoen aan sterven.
Dan nog is er een enorme overbevolking.
Ook bij 1,8 miljard doden is er nog steeds overbevolking.
5 Miljard op deze planeet is eigenlijk de max wil men comfortabel kunnen leven.
Maar ja gelovigen die 11 kinderen nemen.... en blijkbaar niet weten wat exponentiele groei is.
Village officials reportedly visited Yan but fed him only twice over the six-day period.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Dit is pas triest
'17-jarige overleden omdat familie in quarantaine zat'
Chinese media schrijven over een 17-jarige jongen met een beperking die is overleden, omdat zijn familie ervan werd verdacht het coronavirus te hebben. De ouders en een broer waren uit voorzorg in quarantaine geplaatst, waardoor ze niet meer konden zorgen voor de 17-jarige. Terwijl de jongen vanwege zijn beperking volledig afhankelijk is van hulp. De Chinese autoriteiten onderzoeken hoe de tragedie heeft kunnen gebeuren.
Wtf heb ik zojuist gelezenquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:46 schreef Drugshond het volgende:
-----------------------
Brace.
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:46 schreef Drugshond het volgende:
-----------------------
Brace.
Volgens mij had ik bij die longarts op twitter gelezen dat 3 % dood gaatquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:46 schreef Drugshond het volgende:
-----------------------
Brace.
Putin weet wel hoe hij dit moet aanpakken. Bam,gelijk de grens dicht.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Russia closes 2,700-mile border with China to stop coronavirus
https://www.reddit.com/r/(...)_with_china_to_stop/
En dat zonder besmettingen in Rusland, altijd balen als dat gebeurt in Plague.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Putin weet wel hoe hij dit moet aanpakken. Bam,gelijk de grens dicht.
https://twitter.com/shossontwits/status/1222639637375651841quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je gaat huilen over mijn schrijfstijl. Die is altijd zo geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |