Maar die valt wel in de risicogroep.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:57 schreef Za het volgende:
[..]
Hij zat ook in het observatiecentrum.
http://finance.eastmoney.com/a/202001301368616274.html
Om rekening te houden met reizigers die niet op zo'n korte termijn hun vlucht gecanceld willen zien.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom staakt KLM pas na het weekend alle vluchten richting China
Misschien hebben ze bepaalde servicevoorwaarden waarmee ze geld terug moeten betalen of iets dergelijks wanneer ze X uur voor een vlucht de boel annuleren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom staakt KLM pas na het weekend alle vluchten richting China
Nou das lekker als je health minister dat zegt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:00 schreef Toefjes het volgende:
Thaise minister van gezondheidszorg: Helaas, wij kunnen hier niks tegen doen. Te veel Chinezen hier.
https://www.dailymail.co.(...)dly-coronavirus.html
Er zijn helaas geen gegevens per stad te vinden. Ook niet in de downloadbare spreadsheet van dat dashboard.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The head of health services in a city near the epicentre of the coronavirus outbreak has been sacked after she could not answer questions on state television about how many people were being treated.
Tang Zhihong, who ran the health department in Huanggang city, which has reported almost 500 confirmed cases and 12 deaths, appeared on state television earlier on Thursday, Reuters reported.
500 gevallen dus in Huanggang city. Was dat al bekend ?
Bnonews heeft gegevens per stad. Link staat zelfs in de OP.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Er zijn helaas geen gegevens per stad te vinden. Ook niet in de downloadbare spreadsheet van dat dashboard.
https://docs.google.com/s(...)sp=sharing&sle=true#
Per provincie, beter gezegdquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bnonews heeft gegevens per stad. Link staat zelfs in de OP.
En daar gaat de hoop om het tot China contained te houden ook meteen het raam uitquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou das lekker als je health minister dat zegt.
Die vallen allemaal onder Hubei, wat meer is dan alleen Wuhan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The head of health services in a city near the epicentre of the coronavirus outbreak has been sacked after she could not answer questions on state television about how many people were being treated.
Tang Zhihong, who ran the health department in Huanggang city, which has reported almost 500 confirmed cases and 12 deaths, appeared on state television earlier on Thursday, Reuters reported.
500 gevallen dus in Huanggang city. Was dat al bekend ?
Nou Thailand ook maar afsluiten van de wereld. Lekker zo'n 3e wereldland die niks kan doen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daar gaat de hoop om het tot China contained te houden ook meteen het raam uit.
Welke kaart?quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Op de kaart kun je op de bolletjes van steden klikken.
Haha wtf dat filmpje daar onder.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Goedzo KLM. Eindelijk. Kon ook niet achterblijven. Maar waarom maar 1 week. Is dat voldoende?
https://twitter.com/NOS/status/1222913099671445505?s=19
Verlengen kan je toch nog altijd toch?quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Goedzo KLM. Eindelijk. Kon ook niet achterblijven. Maar waarom maar 1 week. Is dat voldoende?
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:57 schreef syroto het volgende:
Maar nogmaals, er is eerder al gemeld dat er bij patienten negatief is getest tot wel 6 dagen NA het uiten van symptomen. Dus dit zegt toch helemaal niks?
Deze niet hoor. Nos meldt dat het nu gaat vanwege de gezondheidsrisico. Goed lezen op de NOSquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ze doen het alleen vanwege gebrek aan boekingen.
Nu nog de 30 andere maatschappijen die van Amsterdam naar China vliegenquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer je eerst om commerciële redenen het gros van je vluchten schrapt ben je de volgende dag niet erg geloofwaardig wanneer je gezondheidsrisico's gaat aanvoeren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:22 schreef Maver24 het volgende:
Deze niet hoor. Nos meldt dat het nu gaat vanwege de gezondheidsrisico. Goed lezen op de NOS
10/10 zou proberen als ik godvergeten rijk wasquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Verdomme, je ziet nu op reddit gewoon spamlinks verschijnen van nep nieuws artikelen over een vaccine.
vaccine-coronavirus.c o m![]()
Wat een scam
Ik ben benieuwd wat je krijgt als je iets besteld.
Zonder Visa kom je het land niet in. Goede maatregelquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:24 schreef remlof het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)met-coronavirus.html
Tsjechië geeft Chinezen geen visa meer. Ben benieuwd of er nog meer landen met deze maatregel zullen komen.
Dat is het punt ook een beetje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zonder Visa kom je het land niet in. Goede maatregel
Is dit niet gewoon de oplossing. Geen visa meer afgeven. Nederland kom opquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het punt ook een beetje.
das wel aardig, maar Tjechie zit toch gewoon in Schengen, dus vanuit Duitsland of zo rijd je zo Tjechie binnen hoor, ook als Chinees met een Duits visumquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het punt ook een beetje.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:46 schreef Drugshond het volgende:
Ik had gewoon gelijk 2.8 % gaat dood. Deze virus gaat global zo rond de 180 miljoen opruimen.
Hoe wil je dit nog isoleren ?!, de haast enigste oplossing is een nieuw vaccin . Maar dan zijn we 4 maanden verder. Het met landen en/of steden op slot gooien is eigenlijk al een gebed zonder einde.
De R in de formule is ook 2.5 Wat ik ook al veel eerder schreef. Dus de rest is makkelijk uit te plotten.
-----------------------
Brace.
PS : Ik heb mijn medicatietraject stilgezet (Auto-immunonderdrukkers). Ziekenhuis weet ervan. Ze vinden mijn uitleg bio-technisch doordacht.
Zullen we wedden om een fles whisky. Over eens maand of 8 zullen we zien waar we staan. Je hebt een PM trouwens.quote:
Stel dat er 180 miljoen aan sterven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:46 schreef Drugshond het volgende:
Ik had gewoon gelijk 2.8 % gaat dood. Deze virus gaat global zo rond de 180 miljoen opruimen.
Hoe wil je dit nog isoleren ?!, de haast enigste oplossing is een nieuw vaccin . Maar dan zijn we 4 maanden verder. Het met landen en/of steden op slot gooien is eigenlijk al een gebed zonder einde.
De R in de formule is ook 2.5 Wat ik ook al veel eerder schreef. Dus de rest is makkelijk uit te plotten.
-----------------------
Brace.
PS : Ik heb mijn medicatietraject stilgezet (Auto-immunonderdrukkers). Ziekenhuis weet ervan. Ze vinden mijn uitleg bio-technisch doordacht.
In die regio zitten ook veel vleermuizen toch?quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:24 schreef remlof het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)met-coronavirus.html
Tsjechië geeft Chinezen geen visa meer. Ben benieuwd of er nog meer landen met deze maatregel zullen komen.
Vooral mensen die denken dat ze enorme zeeën aan ruimte nodig hebben om te leven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Stel dat er 180 miljoen aan sterven.
Dan nog is er een enorme overbevolking.
Ook bij 1,8 miljard doden is er nog steeds overbevolking.
5 Miljard op deze planeet is eigenlijk de max wil men comfortabel kunnen leven.
Maar ja gelovigen die 11 kinderen nemen.... en blijkbaar niet weten wat exponentiele groei is.
Village officials reportedly visited Yan but fed him only twice over the six-day period.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Dit is pas triest
'17-jarige overleden omdat familie in quarantaine zat'
Chinese media schrijven over een 17-jarige jongen met een beperking die is overleden, omdat zijn familie ervan werd verdacht het coronavirus te hebben. De ouders en een broer waren uit voorzorg in quarantaine geplaatst, waardoor ze niet meer konden zorgen voor de 17-jarige. Terwijl de jongen vanwege zijn beperking volledig afhankelijk is van hulp. De Chinese autoriteiten onderzoeken hoe de tragedie heeft kunnen gebeuren.
Wtf heb ik zojuist gelezenquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:46 schreef Drugshond het volgende:
-----------------------
Brace.
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:46 schreef Drugshond het volgende:
-----------------------
Brace.
Volgens mij had ik bij die longarts op twitter gelezen dat 3 % dood gaatquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:46 schreef Drugshond het volgende:
-----------------------
Brace.
Putin weet wel hoe hij dit moet aanpakken. Bam,gelijk de grens dicht.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Russia closes 2,700-mile border with China to stop coronavirus
https://www.reddit.com/r/(...)_with_china_to_stop/
En dat zonder besmettingen in Rusland, altijd balen als dat gebeurt in Plague.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Putin weet wel hoe hij dit moet aanpakken. Bam,gelijk de grens dicht.
https://twitter.com/shossontwits/status/1222639637375651841quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je gaat huilen over mijn schrijfstijl. Die is altijd zo geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |