Hij is een volwassen man, ik weet dat er eten zat in de vriezer ligt en hij kan best zelf de trap af- en op lopen om eten te pakken zonder dat ik daarvoor een half uur onderweg ben.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:06 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Als hij niet in China is geweest sterker nog in Wuhan, Waarom niet?
Ik kan de bron niet vindenquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:33 schreef Za het volgende:
[..]
Het staat daar niet, daarom was ik benieuwd naar de bron.
Tja, als het personeel niet meer wil/durft. Het komt in de media, en mocht je dan ook maar 1 besmettingsgeval hebben, dan kost dat ook klauwen vol met geld. Plus imagoschade.quote:
Godver.quote:
Is dat raar dan, als het ook van dier op mens over kan gaan?quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:38 schreef Za het volgende:
Ondertussen gaan er in China stemmen op om ook huisdieren te monitoren.
Dat moeten ze eens bij mijn katten proberen dan Dan hebben ze een heel groot probleemquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:44 schreef Draak31 het volgende:
Gewoon alle huisdieren preventief in laten slapen, te riskant nu.
Samen met de buurtpreventie vleermuizen gaan meppen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:44 schreef Draak31 het volgende:
Gewoon alle huisdieren preventief in laten slapen, te riskant nu.
Er is weinig capaciteit voor denk ik?quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:43 schreef tesssssssss het volgende:
Is dat raar dan, als het ook van dier op mens over kan gaan?
Tja. Dat is dan maar zo.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat moeten ze eens bij mijn katten proberen dan Dan hebben ze een heel groot probleem
"Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen."quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om 19.30 doet de WHO uitspraak toch?
Ooooowwwwwhhhhhhhquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om 19.30 doet de WHO uitspraak toch?
Gewoon een poging van de Communistische Partij om de aandacht af te leiden van hun mismanagement.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:38 schreef Za het volgende:
Ondertussen gaan er in China stemmen op om ook huisdieren te monitoren.
Hij zat ook in het observatiecentrum.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Dit is pas triest
'17-jarige overleden omdat familie in quarantaine zat'
Chinese media schrijven over een 17-jarige jongen met een beperking die is overleden, omdat zijn familie ervan werd verdacht het coronavirus te hebben. De ouders en een broer waren uit voorzorg in quarantaine geplaatst, waardoor ze niet meer konden zorgen voor de 17-jarige. Terwijl de jongen vanwege zijn beperking volledig afhankelijk is van hulp. De Chinese autoriteiten onderzoeken hoe de tragedie heeft kunnen gebeuren.
Dus?quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die buiten de regio Wuhan komen.
Misschien het placebo effectquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was nu toch al wel bekend dat zonder de juiste specifieke kennis van het opdoen van die dingen het helemaal geen nut heeft ?
Steken nog open aan de zijkant ook.
Wel eerlijk tenminste, maar niet posititief helaasquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:00 schreef Toefjes het volgende:
Thaise minister van gezondheidszorg: Helaas, wij kunnen hier niks tegen doen. Te veel Chinezen hier.
https://www.dailymail.co.(...)dly-coronavirus.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |