Wel raar dat ze je zo'n sms sturen wetende dat jij al eerder opstapt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik vertrek morgen met Eurostar en kreeg vanmorgen een sms of ik even twee uur van tevoren aanwezig wilde zijn in Brussel. Maar dit is zeker voor de mensen die daar pas opstappen?
De eerste helft van de reis is met de Thalys volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel raar dat ze je zo'n sms sturen wetende dat jij al eerder opstapt.
Ik had ook zo’n overstap. Die vertraging had en dus miste ik de Eurostar. Als je je ticket laat zien dan boeken ze je op de eerstvolgende beschikbare trein. Niet jouw schuld dat je niet op tijd in Brussel was.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste helft van de reis is met de Thalys volgens mij.
Ik heb op de terugweg wel de rechtstreekse gelukkig, maar op de heenweg reed ie pas later in de middag en dat is dan ook weer zonde. Moet ook nog kijken of de treinen morgenochtend überhaupt rijden gezien de staking van vandaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had ook zo’n overstap. Die vertraging had en dus miste ik de Eurostar. Als je je ticket laat zien dan boeken ze je op de eerstvolgende beschikbare trein. Niet jouw schuld dat je niet op tijd in Brussel was.
Wel een reden voor mij om een volgende keer de rechtstreekse optie te boeken. Die was er in 2019 nog niet.
En? Gelukt?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste helft van de reis is met de Thalys volgens mij.
Staat los van de staking, maar reken er wel op dat het verkeer muurvast staat. Ik deed 1.5 uur over een uber rit die normaal 25min is naar St Pancras.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Staking in de UK op de 15e en 17e. Wij gaan weer naar huis op de 17e, dus hopelijk gaat onze eurostar wel. Geen zin om te annuleren.
De underground rijdt dan ook niet?quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat los van de staking, maar reken er wel op dat het verkeer muurvast staat. Ik deed 1.5 uur over een uber rit die normaal 25min is naar St Pancras.
Dat geeft mij ook weer hoop want ik ga 13 september met de trein terugquote:Op donderdag 1 september 2022 07:54 schreef Breuls het volgende:
Er zijn vandaag geen stakingen meer, en juist Eurostar en Thalys reden nog wel. Dus ik heb goede hoop voor je.
Die houdt het geen paar dagen meer vol, ik denk eerder uren. Of ze is al dood.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:35 schreef Elvi het volgende:
Omg en nu gaat het ook al slecht met de Queen. Kan ze het nog even een paar dagen volhouden
Lekker positiefquote:Op donderdag 8 september 2022 14:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die houdt het geen paar dagen meer vol, ik denk eerder uren. Of ze is al dood.
Ze mag van mij nog 10 jaar in goede gezondheid leven maar als ik de berichtgeving zo lees is dit mijn gedachte helaas.quote:
Hoezo moet ze het nog een paar dagen volhouden? Ik snap dat je haar een lang leven gunt uiteraard, maar het beïnvloed je reis verder niet als ze eerder overlijdt toch? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 8 september 2022 14:35 schreef Elvi het volgende:
Omg en nu gaat het ook al slecht met de Queen. Kan ze het nog even een paar dagen volhouden
Ik wil je kaartje wel overnemen.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:35 schreef Elvi het volgende:
Wat denk je dat er in de stad allemaal gebeurt op het moment dat de Queen dood is?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoezo moet ze het nog een paar dagen volhouden? Ik snap dat je haar een lang leven gunt uiteraard, maar het beïnvloed je reis verder niet als ze eerder overlijdt toch? Of mis ik iets?ik vraag het omdat wij zaterdag die kant op gaan voor een week
Oorspronkelijk dacht ik dat het land dan 10 dagen in de rouw ging en alles dicht is. Maar blijkbaar is de uitvaart 12 dagen na het overlijden en heeft iedereen tijdens de uitvaart vrij.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoezo moet ze het nog een paar dagen volhouden? Ik snap dat je haar een lang leven gunt uiteraard, maar het beïnvloed je reis verder niet als ze eerder overlijdt toch? Of mis ik iets?ik vraag het omdat wij zaterdag die kant op gaan voor een week
Sowieso omgeving Buckingham Palace even ontwijken en ik kan me voorstellen dat bepaalde gebieden of gebouwen ook dicht zijn ivm voorbereiding van de uitvaartquote:Op donderdag 8 september 2022 15:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in de stad allemaal gebeurt op het moment dat de Queen dood is?
Ja, of dingen afgelast vanwege 'niet gepast'.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso omgeving Buckingham Palace even ontwijken en ik kan me voorstellen dat bepaalde gebieden of gebouwen ook dicht zijn ivm voorbereiding van de uitvaart
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 september 2022 17:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oorspronkelijk dacht ik dat het land dan 10 dagen in de rouw ging en alles dicht is. Maar blijkbaar is de uitvaart 12 dagen na het overlijden en heeft iedereen tijdens de uitvaart vrij.
Dus ik dacht dat alles dicht gingmaar dat is gelukkig niet zo.
Nou, het is dat Notting Hill Carnival net geweest is, maar dat soort dingen zal toch wel worden afgelast.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk nieten niet eens een bank holiday op dag van begrafenis. Leven gaat gewoon door. Zijn geen Afrikaans land oid.
Misschien geen bank holiday, maar veel zal er niet open zijn, sowieso zijn alle banken en de beurs dicht, en overheid ook neem ik aan.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk nieten niet eens een bank holiday op dag van begrafenis. Leven gaat gewoon door. Zijn geen Afrikaans land oid.
Goede timing. Ik zit naar vluchten te kijkenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:33 schreef Elvi het volgende:
Nou ik hou jullie op de hoogte want ze is net overleden
quote:Op donderdag 8 september 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede timing. Ik zit naar vluchten te kijken
De stakingen zijn in elk geval afgelast.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Dan moet je 12 dagen blijven. Vanaf maandag had mn hotel nog kamers trouwens
Als je graag teveel betaalt, tickets zijn van goedkoper als je reserveert. Als je richting London gaat even aanmelden voor congestion zone, ulz en als je een busje rijdt lzquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:00 schreef Harveo het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de overtocht naar Engeland met de auto? Is het te doen op de bonnefooi met de trein of boot?
Nee natuurlijk nooit ‘op de bonnefooi’. Je moet gewoon reserveren. Als je stena op tijd boekt kan je voor 59/79+ 30 voor kamer mee met je auto.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:00 schreef Harveo het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de overtocht naar Engeland met de auto? Is het te doen op de bonnefooi met de trein of boot?
Ja gewoon contactless gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2022 12:46 schreef matthijst het volgende:
In Londen kan je tegenwoordig toch met je bankbas reizen met de metro (ipv een oystercard halen)?
ING / Rabo werken gewoon lijkt me?
Van een bezoek in mei herinner ik mij dat de daily cap wordt afgeschreven bij eerste check-in als een soort depot.quote:Op zondag 25 september 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
O echt, gewoon tactloos betalen in de metro? En dan wordt ook de voordeligste dagkaart automatisch berekend hoe werkt dat?
dit jaquote:Op zondag 25 september 2022 20:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Zolang die Oyster gewoon werkt vind ik dat ook een prima systeem.
Tarieven zijn gelijk aan de oyster, inclusief daily caps. Zegt TfL.quote:Op zondag 25 september 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
O echt, gewoon tactloos betalen in de metro? En dan wordt ook de voordeligste dagkaart automatisch berekend hoe werkt dat?
Veel succes en plezier!quote:Op maandag 26 september 2022 11:16 schreef linebear het volgende:
Vrijdag naar London toeZondag de marathon lopen. Zoveel zin in
Euj ik ook.. nou ja naar Londen niet de marathonquote:Op maandag 26 september 2022 11:16 schreef linebear het volgende:
Vrijdag naar London toeZondag de marathon lopen. Zoveel zin in
veel plezierquote:Op maandag 26 september 2022 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Euj ik ook.. nou ja naar Londen niet de marathon
Eurostar is echt heel chillquote:Op maandag 26 september 2022 14:02 schreef Rene het volgende:
Dit jaar voor het eerst(!) naar Londen geweest. Vorige maand naar New York geweest. Door New York eigenlijk meer verliefd geworden op Londen. Groot maar wel sociaal en netjes. Gezelliger. Je kan het niet goed vergelijken maar dat gebeurde zomaar!
Dus, 1 december weer naar Londen. Deze keer met de Eurostar itt Stansted. Ben benieuwd. Hadden een mooie deal![]()
en, het hotel ligt om de hoek van St Pancras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |