Nou, het is dat Notting Hill Carnival net geweest is, maar dat soort dingen zal toch wel worden afgelast.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk nieten niet eens een bank holiday op dag van begrafenis. Leven gaat gewoon door. Zijn geen Afrikaans land oid.
Misschien geen bank holiday, maar veel zal er niet open zijn, sowieso zijn alle banken en de beurs dicht, en overheid ook neem ik aan.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk nieten niet eens een bank holiday op dag van begrafenis. Leven gaat gewoon door. Zijn geen Afrikaans land oid.
Goede timing. Ik zit naar vluchten te kijkenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:33 schreef Elvi het volgende:
Nou ik hou jullie op de hoogte want ze is net overleden
quote:Op donderdag 8 september 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede timing. Ik zit naar vluchten te kijken
De stakingen zijn in elk geval afgelast.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Dan moet je 12 dagen blijven. Vanaf maandag had mn hotel nog kamers trouwens
Als je graag teveel betaalt, tickets zijn van goedkoper als je reserveert. Als je richting London gaat even aanmelden voor congestion zone, ulz en als je een busje rijdt lzquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:00 schreef Harveo het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de overtocht naar Engeland met de auto? Is het te doen op de bonnefooi met de trein of boot?
Nee natuurlijk nooit ‘op de bonnefooi’. Je moet gewoon reserveren. Als je stena op tijd boekt kan je voor 59/79+ 30 voor kamer mee met je auto.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:00 schreef Harveo het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de overtocht naar Engeland met de auto? Is het te doen op de bonnefooi met de trein of boot?
Ja gewoon contactless gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2022 12:46 schreef matthijst het volgende:
In Londen kan je tegenwoordig toch met je bankbas reizen met de metro (ipv een oystercard halen)?
ING / Rabo werken gewoon lijkt me?
Van een bezoek in mei herinner ik mij dat de daily cap wordt afgeschreven bij eerste check-in als een soort depot.quote:Op zondag 25 september 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
O echt, gewoon tactloos betalen in de metro? En dan wordt ook de voordeligste dagkaart automatisch berekend hoe werkt dat?
dit jaquote:Op zondag 25 september 2022 20:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Zolang die Oyster gewoon werkt vind ik dat ook een prima systeem.
Tarieven zijn gelijk aan de oyster, inclusief daily caps. Zegt TfL.quote:Op zondag 25 september 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
O echt, gewoon tactloos betalen in de metro? En dan wordt ook de voordeligste dagkaart automatisch berekend hoe werkt dat?
Veel succes en plezier!quote:Op maandag 26 september 2022 11:16 schreef linebear het volgende:
Vrijdag naar London toeZondag de marathon lopen. Zoveel zin in
Euj ik ook.. nou ja naar Londen niet de marathonquote:Op maandag 26 september 2022 11:16 schreef linebear het volgende:
Vrijdag naar London toeZondag de marathon lopen. Zoveel zin in
veel plezierquote:Op maandag 26 september 2022 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Euj ik ook.. nou ja naar Londen niet de marathon
Eurostar is echt heel chillquote:Op maandag 26 september 2022 14:02 schreef Rene het volgende:
Dit jaar voor het eerst(!) naar Londen geweest. Vorige maand naar New York geweest. Door New York eigenlijk meer verliefd geworden op Londen. Groot maar wel sociaal en netjes. Gezelliger. Je kan het niet goed vergelijken maar dat gebeurde zomaar!
Dus, 1 december weer naar Londen. Deze keer met de Eurostar itt Stansted. Ben benieuwd. Hadden een mooie deal![]()
en, het hotel ligt om de hoek van St Pancras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |