abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220485111
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:49 schreef Troel het volgende:
Trein was 44 euro, mijn begeleider ook. Voordeel van de rolstoel :@
Ok zo goedkoop was het voor ons ook weer niet :(

Nee hoor, het is je meer dan gegund :*
pi_220490453
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 17:49 schreef Arizona het volgende:
Nog maar 2,5 week tot onze volgende Londen-trip O+ Wij gaan wel met de Eurostar, dat is ons de vorige keer heel goed bevallen. We vonden het een stuk relaxter dan vliegen. (Niet dat we ooit naar Londen zijn gevlogen, maar dan vliegen in het algemeen :P )

Op het programma staat o.a. een bezoek aan Lion King. De vorige keer in Londen hebben we geen theater gedaan, maar dat leek ons voor nu wel leuk :) . En dan daarvoor een hapje eten in de Seven Dials Market.

We wilden ook nog naar een uitkijkpunt, dan hebben we de vorige keer ook niet gedaan. Ik wil nog kijken of we tickets kunnen krijgen voor Horizon 22, voor Sky Garden had ik het helemaal gemist _O- en anders gaan we naar The Garden at 120.

Edit: en we gaan nog naar het National History Museum!

En verder gewoon lekker shoppen en rondlopen en eten :P .
Voor w.b. Sky Garden gewoon op de door jouw gewenste data blijven F5'en. Genoeg mensen die niet kunnen en de (gratis) tickets teruggeven aan de organisatie.

Vond het uitzicht daar prachtig wel. :)
Lift ging ook reterap omhoog. ^^
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220495513
https://www.parkland-walk.org.uk/ voor als je van wandelen houdt en uitzichten wil in Londen, van metro naar metro (trein) (even doorlopen via Alexandra Palace/Park)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')