abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215309110
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:48 schreef Breuls het volgende:
Oef, dat is eigenlijk best een goede vraag, want ik heb er nooit zo over nagedacht of ik een bepaald type restaurants leuk vind. :P

Ik ben niet picky qua keuken: ik vind gerechten uit verschillende landen lekker. Ik vind vlees en vega(n) beide prima. Ik eet in m'n eentje, dus het gaat me meer om iets lekkers (en gezonds) eten, dan om een avondje gezelligheid. Het is niet erg als ik ervoor moet reserveren; ik ben er pas over een paar weken. Maar eenvoudige, pop-up/streetfood-achtige dingen vind ik ook leuk.

Oh en ik ga niet echt een fancy outfit aantrekken voor een hapje eten, dus als dat een soort van wel hoort bij bepaalde restaurants vallen die denk ik af.
Per toeval liepen wij een aantal jaar geleden tegen Frenchie UK aan, wij vonden het geweldige burgers. Op instagram van Frenchie UK kun je zien op welke markten ze staan.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  Admin donderdag 24 oktober 2024 @ 11:34:15 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215360568
Hm, toen je dat postte was ik er nog, maar nu ik het lees ben ik alweer terug. Ik zal het dus even moeten onthouden.

Overigens zit er een Honest Burgers bij mijn hotel die ik al uitstekend vind, dus de lat ligt hoog. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 24 oktober 2024 @ 11:37:58 #28
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215360583
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2024 @ 09:58 schreef Erno-BE het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer je de Eurostar naar London kan boeken als je op 4 mei naar London wil reizen en 8 mei terug wil reizen naar Nederland? En naast een paspoort, wereldstekkers en een ETA-formulier, wat heb je nog meer nodig om naar London te kunnen reizen?
"Eurostar tickets for travel in early May 2025, such as your desired dates from May 4th to May 8th, should typically be available to book around 6 months in advance. Therefore, tickets for May are expected to be released sometime in November 2024. It's a good idea to regularly check Eurostar's website or sign up for their email alerts to be notified when bookings for your specific travel dates open up."

Volgende maand, dus.

Wat je ook nodig hebt is een boek of zoiets om je tijd in de trein nuttig te besteden. ;)

En een 'wereldstekker' kan, maar gewoon een UK/EU adapter kan al voldoende zijn. Misschien een stekkerdoos als je meerdere apparaten tegelijk wil aansluiten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_215360640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:58 schreef Erno-BE het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer je de Eurostar naar London kan boeken als je op 4 mei naar London wil reizen en 8 mei terug wil reizen naar Nederland? En naast een paspoort, wereldstekkers en een ETA-formulier, wat heb je nog meer nodig om naar London te kunnen reizen?
Pinpas of creditcard is handig. Verder waarderen ze het ook als je kleding draagt. De TFL Go app voor het OV is ook wel een aanrader.
PWBF
pi_216510302
Blijkbaar gaan mensen niet vaak meer naar Londen :D Al 99 dagen niet meer gepost in dit topic.

Maar mijn vraag aan jullie. Ik ben opzoek naar een stratigisch goed gelegen hotel. ik kom met de eurostar aan in Londen. Aan de ene kant lijkt het me gemakkelijk om een hotel in de buurt te hebben Ik verblijf 3 dagen. In welk hotel hebben jullie goede ervaring.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_216513454
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijkbaar gaan mensen niet vaak meer naar Londen :D Al 99 dagen niet meer gepost in dit topic.

Maar mijn vraag aan jullie. Ik ben opzoek naar een stratigisch goed gelegen hotel. ik kom met de eurostar aan in Londen. Aan de ene kant lijkt het me gemakkelijk om een hotel in de buurt te hebben Ik verblijf 3 dagen. In welk hotel hebben jullie goede ervaring.
Wij zijn heel tevreden met point A hotel in kings cross. Loop afstand van het station, goed bed, moderne badkamer. Kamer is niet groot, maar dat vinden wij niet erg, brengen onze tijd toch door in de stad. Nemen ook nooit ontbijt in het hotel, als je de deur uit loopt heb je genoeg opties om te eten en te drinken.
  Admin dinsdag 4 februari 2025 @ 11:17:25 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_216545288
Ik vind de Ibis aan Blackfriars Road, in Southwark, goed bereikbaar. Prima te doen vanaf St. Pancras (half uurtje geloof ik, 1x overstappen, vlakbij metrostation Southwark). Het is ook op loopafstand van Waterloo, de Southbank en eigenlijk loop ik het ook wel eens vanaf omgeving Leicester Square.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 10:00:37 #33
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_216630915
Het jeukt weer. Begin december misschien weer :7 !
Vorig jaar zaten we in het Leonardo Royal Tower Bridge. Met een zwembad eronder, een aardig groot ding. Mooi wat baantjes kunnen trekken 's ochtends.
Daarvoor Bob W hydepark. Ook wel leuk, zo'n studio'tje.
Zelf vind ik regio Hyde Park zeker leuk, wat 'gezelliger'. Maar de oostkant heeft ook zo zijn mooie kanten, wat rauw rondom Spitalfields :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_216632283
Ik heb de laatste paar keer in Earl's Court gezeten en dat is me eigenlijk wel goed bevallen, dus aankomende mei zitten we daar weer (wel steeds in een ander hotel trouwens :') ). Daarvoor heb ik een aantal keer in een Premier Inn Hub aan St James's Park gezeten en daarvoor een paar keer in een Premier Inn Hub aan Brick Lane.
Tap tap tap
  dinsdag 11 februari 2025 @ 13:20:18 #35
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_216632789
quote:

Wij zaten in het Royal National Hotel. Een goede 10 minuten lopen van Kings Cross. Het was een megagroot hotel, maar goed geprijsd en de bedden lagen heerlijk. Vlakbij de metro ook.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_216633448
quote:

The Tower Hotel, van Guomen, is onze standaard go-to plek. Ietsje prijzig soms maar op een hele goede locatie, ook qua uitvalsbasis naar verschillende ondergrondse verbindingen. En Borough Market op loopafstand.
pi_216653498
Wij zitten elk jaar in Kensington. Vaak een hoop relatief betaalbare hotels als je op tijd boekt en dichtbij de parken. Prima verbindingen met rest van de stad. Park International Hotel is de favoriet tot dusver. Een keertje bij de tower bridge gezeten in een fancy luxe hotel toen het in de aanbieding was, maar normaal niet te betalen helaas :P
  woensdag 12 februari 2025 @ 19:58:43 #38
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_216654471
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:48 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Wij zijn heel tevreden met point A hotel in kings cross. Loop afstand van het station, goed bed, moderne badkamer. Kamer is niet groot, maar dat vinden wij niet erg, brengen onze tijd toch door in de stad. Nemen ook nooit ontbijt in het hotel, als je de deur uit loopt heb je genoeg opties om te eten en te drinken.
Ik heb deze ook een aantal keren gebruikt en ik kan wel meegaan met deze ervaringen. Het is niet luxe maar wel modern en schoon. De ligging is ook heel prettig: je bent zo bij St. Pancras / Kings Cross. In de omgeving ook allerlei gelegenheden om te eten op loopafstand. Enige klacht is de lift die ze hebben: die is echt heel klein.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:20 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wij zaten in het Royal National Hotel. Een goede 10 minuten lopen van Kings Cross. Het was een megagroot hotel, maar goed geprijsd en de bedden lagen heerlijk. Vlakbij de metro ook.
Heb ik in het verleden vaak gezeten. Is wel gigantisch groot ja. Niet heel modern maar was (in de tijd dat ik er kwam) wel netjes. Je loopt van daar heel snel richting het centrum en er ligt inderdaad een metrostation (Russell Square) vrijwel naast. Toen ik nog vloog ging ik met de Piccadilly line vanaf Heathrow er direct naartoe: dat was wel handig.
pi_216657451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:58 schreef beantherio het volgende:

[..]
Ik heb deze ook een aantal keren gebruikt en ik kan wel meegaan met deze ervaringen. Het is niet luxe maar wel modern en schoon. De ligging is ook heel prettig: je bent zo bij St. Pancras / Kings Cross. In de omgeving ook allerlei gelegenheden om te eten op loopafstand. Enige klacht is de lift die ze hebben: die is echt heel klein.
[..]
Wat betreft de lift. Koffer erin en zelf op de trap eromheen lopen :)
  donderdag 13 februari 2025 @ 17:30:26 #40
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_216667516
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:42 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Wat betreft de lift. Koffer erin en zelf op de trap eromheen lopen :)
Dat zou me toch te link lijken. :@

1 persoon met 1 (middelgrote) koffer lukt wel trouwens. De lift is evengoed opvallend klein.
pi_216671524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 17:30 schreef beantherio het volgende:

[..]
Dat zou me toch te link lijken. :@

1 persoon met 1 (middelgrote) koffer lukt wel trouwens. De lift is evengoed opvallend klein.
Hebben we al meerdere keren gedaan. Zijn boven voordat de lift er is.
pi_218184796
In november dit jaar ga ik naar Londen met een vriendin en ik heb superveel zin! We gaan op een donderdag weg en gaan zondag weer terug, vanaf Rotterdam met de Eurostar. We hebben alvast kaartjes voor Moulin Rouge op West End, echt supertof. Begin dit jaar twee voorstellingen gezien op Broadway NYC (,Wicked en Romeo & Juliet) en straks dus West End. We hebben ook kaartjes voor de Winter Con en daar vlakbij hebben we ook een hotel. Buiten het centrum, maar op een plek waar leuke uitgaansgelegenheden zijn.

Ja, zin in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')