abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:21:06 #101
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_191285208
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Godverdomme _O- _O- _O- Die kerel van 3000 euro schulden wijf kwijt stadionverbod staat er ook bij.
:')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_191285695
quote:
Prachtige speler. Een van de mooiste spelers die ik ooit in het PSV shirt heb gezien. Ook een van de meest wisselvallige trouwens.
pi_191286440
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Prachtige speler. Een van de mooiste spelers die ik ooit in het PSV shirt heb gezien. Ook een van de meest wisselvallige trouwens.
Eens ja.Maar hij is nog niet weg

https://twitter.com/rikelfrink/status/1223311738734632960?s=21

;(
  vrijdag 31 januari 2020 @ 22:42:06 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191286617
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 22:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Eens ja.Maar hij is nog niet weg

https://twitter.com/rikelfrink/status/1223311738734632960?s=21

;(
Zondag Pereiro hattrick held.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191286773
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zondag Pereiro hattrick held.
https://twitter.com/fcasaluy/status/1223336705404690432?s=21

;(
  zaterdag 1 februari 2020 @ 02:55:14 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191290036
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:00 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Heb je daar een linkje van?
https://www.dumpert.nl/item/6768385_949ecdeb

Mooie is nog die blinde die verhaal gaat halen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191290094
Hij blijft :')

quote:
Tegenover het Algemeen Dagblad geeft John de Jong aan dat hij gewoon door wil gaan bij PSV. Vrijdagmiddag gaf hij op een persconferentie aan nog niet te weten wat hij ging doen. "Samen met de huidige beleidsbepalers wil ik het tij keren", aldus De Jong. "Maar ik wilde ook wel een keer in het openbaar mijn gevoelens delen. Dat is niet gek, toch? Het gaat allemaal veel te ver wat er nu gebeurt."
Land of the free. Home of the brave.
pi_191290207
Die laatste zin was ws aan jou gericht Scarface.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_191290231
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 04:08 schreef Lyrebird het volgende:
Die laatste zin was ws aan jou gericht Scarface.
Ik vind dreigementen en stadion ingang bestormen ook te ver gaan. Ik reageer alleen af op fok vanaf mijn telefoon hier in Amerika. Op nickhguitar na niemand die daar iets om geeft denk ik.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191290261
Balans is als volgt (en dan rekenen we alleen spelers van het eerste elftal mee geen jong PSV en jeugd)

Gutiérrez 8 miljoen, Behich 1,5 miljoen, Bruma 15 miljoen, Baumgartl 10 miljoen, Doan 7,5 miljoen, Boscagli 2 miljoen.

Kom je op 44 miljoen. Dan wekelijks deze partijen op de mat leggen. Verliezen van clubs met een totaal spelers budget van 10 miljoen dan mag je toch wel even in de spiegel kijken als technisch manager. Vooral Bruma valt niet te begrijpen gezien zijn verleden bij andere clubs. Het is te hopen dat de Jong het op de rit gaat krijgen anders denk ik dat er weinig draagvlak is om het volgende seizoen met hem verder te gaan.
pi_191290266
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. JdJ heeft het afgelopen jaar fouten gemaakt, en als het om verdedigers gaat dan was Brands niet de beste leermeester.

Maar ook op het middenveld en in de aanval is brandhout aangetrokken, en dat is minder goed te verdedigen.

Van de andere kant moet je de meerwaarde van een goed draaiend team niet onderschatten. In een goed draaiend team renderen aankopen beter.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_191290772
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 04:30 schreef Moustachio het volgende:
Balans is als volgt (en dan rekenen we alleen spelers van het eerste elftal mee geen jong PSV en jeugd)

Gutiérrez 8 miljoen, Behich 1,5 miljoen, Bruma 15 miljoen, Baumgartl 10 miljoen, Doan 7,5 miljoen, Boscagli 2 miljoen.

Kom je op 44 miljoen. Dan wekelijks deze partijen op de mat leggen. Verliezen van clubs met een totaal spelers budget van 10 miljoen dan mag je toch wel even in de spiegel kijken als technisch manager. Vooral Bruma valt niet te begrijpen gezien zijn verleden bij andere clubs. Het is te hopen dat de Jong het op de rit gaat krijgen anders denk ik dat er weinig draagvlak is om het volgende seizoen met hem verder te gaan.
Hoe werkt deze rekensom?
pi_191290773
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 08:28 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Hoe werkt deze rekensom?
Optellen
pi_191290784
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 08:29 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Optellen
Ah, vandaar.
pi_191290931
Limburgers die ruzie maken onderling _O_

quote:
'Verhitte confrontatie Van Bommel en Waterreus op De Herdgang'

Mark van Bommel werd halverwege december ontslagen als trainer van PSV, maar is anderhalve maand later nog altijd onderwerp van gesprek. Volgens Ronald Waterreus voert de vertrokken coach een 'loopgravenoorlog' tegen de huidige clubleiding en zal hij niet rusten voordat algemeen directeur Toon Gerbrands en technisch manager John de Jong 'gesneuveld zijn'. Het Algemeen Dagblad schrijft zaterdag een reconstructie over de afgelopen periode en meldt dat het afgelopen maandag tot een confrontatie is gekomen tussen Van Bommel en Waterreus.


Volgens de krant heerst er binnen het vermoeden dat Van Bommel achter 'het spel rond Steven Bergwijn en Tottenham Hotspur zit'. Speler en (ex-)trainer zouden nog regelmatig app-contact hebben. Sinds het ontslag van Van Bommel heeft de Oranje-international weinig meer laten zien bij PSV en meldde hij zich geblesseerd af voor het trainingskamp naar Qatar. "In de bekerwedstrijd tegen NAC is hij totaal onzichtbaar. En kort voor de wedstrijd tegen FC Twente meldt hij zich doodleuk af bij interim-trainer Ernest Faber, tot woede van de directie", zo klinkt het. Het dagblad schrijft over vermoedens van een opzetje waarbij ook Mino Raiola een vinger in de pap zou hebben. Hij leek even de nieuwe zaakwaarnemer van Bergwijn te worden, maar uiteindelijk maakt hij onder Fulco van Kooperen de overstap naar Tottenham Hotspur.

Na het gelijkspel van PSV tegen FC Twente (1-1) bestormden circa vijftig supporters de hoofdingang van het Philips Stadion. Bij de club zou sterk het gevoel leveren dat Van Bommel nog altijd nauwe contacten onderhoudt met leden van de harde kern. De trainer laat aan het Algemeen Dagblad weten dat dit onzin is en hij niets te maken heeft met de ongeregeldheden. "De trainer ervaart de berichtgeving over hem als een regelrechte afleidingsmanoeuvre, bedoeld om de beroerde resultaten te verdoezelen." Van Bommel komt zelf nog regelmatig op De Herdgang, daar zijn zoon Ruben speelt bij PSV Onder-16. Maandagavond heeft dat geleid tot een rechtstreekse confrontatie tussen Van Bommel en Waterreus. Laatstgenoemde was toevallig op het sportcomplex. Rond het duel tussen Jong PSV en Excelsior 'voerden de twee Limburgers een verhitte onderlinge discussie, voor menigeen zichtbaar. Verwijten vliegen over en weer.'

"Ik heb de afgelopen weken juist de pers gemeden, omdat ik zowel de club als mezelf rust wilde geven", reageert Van Bommel in de krant na het lezen van het artikel. "Ik ben inmiddels zes weken weg uit Eindhoven, het moet duidelijk zijn voor iedereen dat PSV en Mark van Bommel een afgesloten hoofdstuk is. Helaas maken allerlei onzin-verhalen dat onmogelijk. Ik heb ervoor gekozen niet te reageren op allerlei onwaarheden en verdenkingen van anonieme bronnen, om de simpele reden dat dit de rust bij PSV niet ten goede komt. Dat doe ik dus ook nu niet. Ik wens PSV het beste."
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 09:42:03 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191291257
vkwillemvissers twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 09:18:33 PSV is na het ontslag van van Bommel een bastion van boosheid https://t.co/CpOL5uAZ9V reageer retweet
pi_191291995
Sneu hoe Van Bommel is omgegaan met Cocu. Nog steeds mad dat Cocu in 2013 niet met Van Bommel door wilde als speler, want op dat moment twijfelde Van Bommel nog om er een jaar aan vast te plakken na het mislukte seizoen onder Adovcaat. Puur rancune dus weer Van Bommel.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 11:13:30 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191292211
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Sneu hoe Van Bommel is omgegaan met Cocu. Nog steeds mad dat Cocu in 2013 niet met Van Bommel door wilde als speler, want op dat moment twijfelde Van Bommel nog om er een jaar aan vast te plakken na het mislukte seizoen onder Adovcaat. Puur rancune dus weer Van Bommel.
tekent de man toch wel een beetje en maakt het ook wel aannemelijk dat hij nu weer rancuneus is
pi_191292563
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 11:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

tekent de man toch wel een beetje en maakt het ook wel aannemelijk dat hij nu weer rancuneus is
Idd, rancuneus mannetje.

Toch heeft hij - ondanks alles wat ik hier gezegd heb (als dat überhaupt iets toevoegt) - wel trainersbloed en trainersinstinct.

Maar ze hadden hem met zo weinig ervaring nooit voor de groep moeten zetten.

Het is een ongeschreven voetbalwet lijkt het wel, dat je iedere international na een cursus zo maar aan kan stellen als trainer bij een (top)club. Het is ook wel vreemd dat die oudspelers de zelfkennis missen om zelf nee te zeggen. Denk bijvoorbeeld aan Stam. Ambitie, prima, maar je moet wel iets neerzetten.

Als je in Nederland hoogleraar wil worden, dan ontkom je er bijna niet aan om een of meerdere jaren buitenlandervaring te hebben opgedaan. Omdat je daar heel veel van opsteekt. Maar bij PSV schijnt ervaring bij een eigen jeugdelftal (!) voldoende te zijn. Nee, niet om hoogleraar te worden, maar om een tienvoudig salaris op te strijken.

Ajax en ten Hag laten zien dat je het trainersvak het beste kunt leren bij een topclub, zoals Bayern.

Dit lijkt me een analyse die een Toon ook kan maken.

Kortom, stuur van Nistelrooij en Zenden naar de PL om daar als assistent ervaring op te laten doen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 1 februari 2020 @ 11:41:49 #120
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_191292649
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja. Die kan een balletje wel mooi voor de goal leggen ;(
Je hebt toch geen spits die er iets mee kan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 1 februari 2020 @ 11:56:09 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191292856
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 11:35 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Idd, rancuneus mannetje.

Toch heeft hij - ondanks alles wat ik hier gezegd heb (als dat überhaupt iets toevoegt) - wel trainersbloed en trainersinstinct.

Maar ze hadden hem met zo weinig ervaring nooit voor de groep moeten zetten.

Het is een ongeschreven voetbalwet lijkt het wel, dat je iedere international na een cursus zo maar aan kan stellen als trainer bij een (top)club. Het is ook wel vreemd dat die oudspelers de zelfkennis missen om zelf nee te zeggen. Denk bijvoorbeeld aan Stam. Ambitie, prima, maar je moet wel iets neerzetten.

Als je in Nederland hoogleraar wil worden, dan ontkom je er bijna niet aan om een of meerdere jaren buitenlandervaring te hebben opgedaan. Omdat je daar heel veel van opsteekt. Maar bij PSV schijnt ervaring bij een eigen jeugdelftal (!) voldoende te zijn. Nee, niet om hoogleraar te worden, maar om een tienvoudig salaris op te strijken.

Ajax en ten Hag laten zien dat je het trainersvak het beste kunt leren bij een topclub, zoals Bayern.

Dit lijkt me een analyse die een Toon ook kan maken.

Kortom, stuur van Nistelrooij en Zenden naar de PL om daar als assistent ervaring op te laten doen.
Ach je weet nooit hoe het uitpakt met een beginnend trainer, De Boer lukte het wel en kijk waar hij nu staat. Wat wel een verschil was is dat De Boer zich wat meer omringde met kritische mensen en Van Bommel alleen met jaknikkers, dat had Toon kunnen voorkomen door er een ervaren assistent naast te zetten als klankbord, beetje vreemd ook om een debuterende trainer z'n eigen staf te laten samenstellen.
pi_191293063
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ach je weet nooit hoe het uitpakt met een beginnend trainer, De Boer lukte het wel en kijk waar hij nu staat. Wat wel een verschil was is dat De Boer zich wat meer omringde met kritische mensen en Van Bommel alleen met jaknikkers, dat had Toon kunnen voorkomen door er een ervaren assistent naast te zetten als klankbord, beetje vreemd ook om een debuterende trainer z'n eigen staf te laten samenstellen.
De Boer had de schijn mee. Ajax is een aantal keer onder hem met heel weinig punten kampioen geworden (de rest was nog slechter). En als je terugkijkt hoe ze toen speelden, toen was het gewoonweg niet best. De Boer was er ook nog niet.

En Ajax is geen PSV he. Zit toch wat meer kapitaalkracht achter, ze hebben meer naamsbekendheid, meer bravoure. Groter stadion. Grotere bek. Dat telt allemaal mee als je kampioen wil worden.

Wil je ergens goed in worden, dan heb je zo’n 10.000-20.000 “vlieguren” nodig. Tien jaar ervaring. Lijkt me niet te veel gevraagd voor een baan waar ook nog eens veel meer bij komt kijken dan een kantoorbaan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 1 februari 2020 @ 12:18:30 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191293150
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 12:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De Boer had de schijn mee. Ajax is een aantal keer onder hem met heel weinig punten kampioen geworden. En als je terugkijkt hoe ze toen speelden, toen was het gewoonweg niet best. De Boer was er ook nog niet.

En Ajax is geen PSV he. Zit toch wat meer kapitaalkracht achter, ze hebben meer naamsbekendheid, meer bravoure. Groter stadion. Grotere bek. Dat telt allemaal mee als je kampioen wil worden.

Wil je ergens goed in worden, dan heb je zo’n 10.000-20.000 “vlieguren” nodig. Tien jaar ervaring. Lijkt me niet te veel gevraagd voor een baan waar ook nog eens veel meer bij komt kijken dan een kantoorbaan.
op het moment dat De Boer begon stond Ajax er minder goed voor dan PSV en zo slecht was het niet in het begin, na het vertrek van Eriksen werd wel teveel op resultaat gespeeld, kreeg door die 2 kampioenschappen ook teveel macht qua aankopen etc.

En 10 jaar ervaring om een club als Ajax of PSV te leiden, nee het is met trainers voor de NL top een beetje hetzelfde als met spelers, je moet het van de talenten hebben maar die moet je wel goed begeleiden naar de top.
pi_191294172
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 11:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Je hebt toch geen spits die er iets mee kan.
Lammers kan wel wat. Mitrogoal ook.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_191294453
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 12:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De Boer had de schijn mee. Ajax is een aantal keer onder hem met heel weinig punten kampioen geworden (de rest was nog slechter). En als je terugkijkt hoe ze toen speelden, toen was het gewoonweg niet best. De Boer was er ook nog niet.

En Ajax is geen PSV he. Zit toch wat meer kapitaalkracht achter, ze hebben meer naamsbekendheid, meer bravoure. Groter stadion. Grotere bek. Dat telt allemaal mee als je kampioen wil worden.

Wil je ergens goed in worden, dan heb je zo’n 10.000-20.000 “vlieguren” nodig. Tien jaar ervaring. Lijkt me niet te veel gevraagd voor een baan waar ook nog eens veel meer bij komt kijken dan een kantoorbaan.
Ajax wordt alleen maar kampioen wanneer PSV in een crisis zit...beide op sterke kracht en ze zijn kansloos
  Redactie Sport zaterdag 1 februari 2020 @ 14:09:14 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191294596
Ajax en PSV hebben toch allebei crisis bij het missen van het kampioenschap?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191294789
quote:
Van Ginkel kwam al drie keer eerder - op huurbasis - naar PSV. Komende zomer loopt zijn contract bij Chelsea af en het is nog niet duidelijk wat de Britten met hem van plan zijn. De tweevoudig eredivisiekampioen is wel weer in training, maar verwacht nog een tijd nodig hebben om weer wedstrijden te spelen. Er zit ook nog een optie in het Chelsea-contract van Van Ginkel, waardoor de Britten zijn verbintenis eenzijdig met twee jaar kunnen verlengen. ,,Mijn contract loopt af. Chelsea heeft mij altijd ondersteund. Het is moeilijk om gratis de deur uit te lopen, maar aan de andere kant verloopt mijn contract. Het zou ook van hun kant af kunnen lopen, we moeten dat afwachten."

,,PSV heeft een speciale plek in mijn hart. Ik volg ze wekelijks", zegt Van Ginkel. ,,Ik heb ook nog contact met mensen bij de club. Het is lastig om te zien dat het nu moeilijk gaat. Ik lees weleens dat mensen willen dat ik terug kom en dat is leuk om te horen, maar ik ben nu nog niet fit. PSV zou zeker een optie kunnen zijn in de toekomst."
Lekker terughalen komende zomer
pi_191294801
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax en PSV hebben toch allebei crisis bij het missen van het kampioenschap?
Niet als je 1 keer in de 2 jaar kampioen wordt.
Wanneer PSV een shit seizoen draait wordt ajax kampioen,zijn beide teams heel het seizoen gewoon stabiel trekt PSV altijd aan het laatste eind,zie 2007 en 2016 bijv

PSV > ajax
  Moderator zaterdag 1 februari 2020 @ 14:21:21 #129
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_191294807
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Niet als je 1 keer in de 2 jaar kampioen wordt.
Wanneer PSV een shit seizoen draait wordt ajax kampioen,zijn beide teams heel het seizoen gewoon stabiel trekt PSV altijd aan het laatste eind,zie 2007 en 2016 bijv

PSV > ajax
Wat wordt het morgen?
What can change the nature of a man?
pi_191294979
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:21 schreef Coco. het volgende:

[..]

Wat wordt het morgen?
Denk een nederlaag ..3/4-1
Jouw voorspelling..
  Moderator zaterdag 1 februari 2020 @ 14:33:08 #131
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_191295006
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Denk een nederlaag ..3/4-1
Jouw voorspelling..
3-0 verlies
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 februari 2020 @ 14:45:52 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191295182
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:19 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Lekker terughalen komende zomer
die komt, dat lijkt me duidelijk. Tot nu toe kwam hij wel op niveau terug, hoop vooral voor hem dat dat ook gaat lukken. Het is geen speler die 40 wedstrijden kan spelen in een seizoen maar met slim indelen is hij zeer nuttig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_191295606
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:33 schreef Coco. het volgende:

[..]

3-0 verlies
Niet eens een eretreffer ;(
pi_191295673
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 15:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Niet eens een eretreffer ;(
Wie zou die moeten gaan scoren dan? :D
pi_191295779
Al was dat blok van Ginkel-Hendrix nou ook niet de bron van progressief aanvallend voetbal.
pi_191295791
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wie zou die moeten gaan scoren dan? :D
Goede vraag ja..een afzwaaier van Rosario ofzo :')
pi_191295801
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 15:27 schreef TehRocks het volgende:
Al was dat blok van Ginkel-Hendrix nou ook niet de bron van progressief aanvallend voetbal.
Vergeleken met wat er nu staat was het dynamisch wereldvoetbal :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191295941
Maar goed, transfermarkt gesloten. Balans eens opmaken.

Met het vertrek van Bergwijn, Pereiro en Zoet lever je gewoon in. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen.

Rodri ziet er op papier goed uit, maar een linksback alleen gaat je geen Europees voetbal bezorgen.

Beste scenario word je nog derde als de selectie zich opricht. Slechtste wil ik niet eens aan denken :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 1 februari 2020 @ 16:46:38 #139
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_191296801
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Lammers kan wel wat. Mitrogoal ook.
Op basis van wat?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 1 februari 2020 @ 16:57:43 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191296898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die komt, dat lijkt me duidelijk. Tot nu toe kwam hij wel op niveau terug, hoop vooral voor hem dat dat ook gaat lukken. Het is geen speler die 40 wedstrijden kan spelen in een seizoen maar met slim indelen is hij zeer nuttig
qua type heb je zo'n speler echt nodig maar of je voor hem moet gaan betwijfel ik toch wel, is er wel heel lang uit geweest.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 17:17:03 #141
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_191297039
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Niet als je 1 keer in de 2 jaar kampioen wordt.
Wanneer PSV een shit seizoen draait wordt ajax kampioen,zijn beide teams heel het seizoen gewoon stabiel trekt PSV altijd aan het laatste eind,zie 2007 en 2016 bijv

PSV > ajax
Dan is er wel erg vaak een crisis bij PSV.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_191297290
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Dan is er wel erg vaak een crisis bij PSV.
[ afbeelding ]
Titels uit de jaren 50/60 toen PSV nog geen concurrent was..je bevestigd mijn punt 8-)
  zaterdag 1 februari 2020 @ 17:50:30 #143
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_191297419
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wie zou die moeten gaan scoren dan? :D
Dumfries :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2020 @ 17:50:57 #144
842 Zorro
Z
pi_191297423
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 17:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Titels uit de jaren 50/60 toen PSV nog geen concurrent was..je bevestigd mijn punt 8-)
Niet eens. Die tien extra titels van ajax komen allemaal van voor het betaald voetbal.
Nou vooruit, vijf :P

Maar de laatste 40 jaar is het exact gelijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door Zorro op 01-02-2020 17:56:02 ]
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_191297483
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 17:50 schreef Zorro het volgende:

[..]

Niet eens. Die tien extra titels van ajax komen allemaal van voor het betaald voetbal.
Nou vooruit, vijf :P

Maar de laatste 40 jaar is het exact gelijk.
Staan ze mooi gelijk met PSV dus. *)
Wat een namaakclub dat ajax..groot doen met niks
  zaterdag 1 februari 2020 @ 18:06:53 #146
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191297591
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 17:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Staan ze mooi gelijk met PSV dus. *)
Wat een namaakclub dat ajax..groot doen met niks
Niks?
Zelfs ik als PSV-supporter kan alleen maar respect opbrengen voor de prijzenkast van Ajax.
pi_191297644
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 18:06 schreef tja77 het volgende:

[..]

Niks?
Zelfs ik als PSV-supporter kan alleen maar respect opbrengen voor de prijzenkast van Ajax.
een paar gratis schalen voordat PSV zich kwam melden en EC1 bekers dankzij Cruijff ,stonden na 2 wedstrijden al in de finale :')

Nu hebben ze na 20 jaar eindelijk wat succes behaalt in de CL en acteren ze alsof ze en grootmacht zijn :') De laatste 40 jaar doet PSV niks onder voor ajax.
pi_191297960
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 18:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

een paar gratis schalen voordat PSV zich kwam melden en EC1 bekers dankzij Cruijff ,stonden na 2 wedstrijden al in de finale :')

Nu hebben ze na 20 jaar eindelijk wat succes behaalt in de CL en acteren ze alsof ze en grootmacht zijn :') De laatste 40 jaar doet PSV niks onder voor ajax.
Lekker menneke ben je toch ook
  zaterdag 1 februari 2020 @ 18:48:16 #149
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191298016
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 18:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

een paar gratis schalen voordat PSV zich kwam melden en EC1 bekers dankzij Cruijff ,stonden na 2 wedstrijden al in de finale :')

Nu hebben ze na 20 jaar eindelijk wat succes behaalt in de CL en acteren ze alsof ze en grootmacht zijn :') De laatste 40 jaar doet PSV niks onder voor ajax.
En de laatste 30 jaar?
pi_191298193
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:19 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Lekker terughalen komende zomer
Ik zeg doen. Ik ben pro Mark van Ginkel.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')