Same here. Ik denk wel dat het te maken gaat hebben met de maatregelen rondom corona en hoe het volgend jaar zal gaan. Daar zullen ze ook echt al wel knopen in moeten doorhakken i.v.m. voorbereiding enzo.quote:
quote:
Dat laatste is sowieso mijn grootste vrees, of minder publiek. Zolang we erheen kunnen, maakt de vorm en waar ik allemaal moet staan/zitten me nu geen donder meer uit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:16 schreef Meke het volgende:
Ik zou zitten op zich wel prima vinden, snap ook wel dat ze hier nu duidelijkheid over willen geven al, inderdaad om later niet nog terug te hoeven schroeven.
Ik hoop alleen ZO dat alle shows gewoon met publiek blijven
Mocht dat zo zijn ga ik op de nationalistische tour: Nederlanders eerst.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso mijn grootste vrees, of minder publiek. Zolang we erheen kunnen, maakt de vorm en waar ik allemaal moet staan/zitten me nu geen donder meer uit.
Ja dat denk ik ook. 5-7 duizend is dan nog optimistisch voor een zaal als Ahoy. Floor Jansen doet een aantal concerten in AFAS en dat ziet er zo uit qua impressie:quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:18 schreef Niels93 het volgende:
Ik denk, net zoals in bars en clubs, dat het waarschijnlijk alleen geplaceerde plekken gaan zijn in Ahoy. Dat de capaciteit naar beneden gaat (5-7 duizend) door de maatregelen.
Volgens Trump al in november maar als ik de berichten een beetje lees is voorjaar 2021 al best optimistisch voor een brede uitrol van het vaccin.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:28 schreef Greys het volgende:
Weg niet, maar het is nog best waarschijnlijk dat er een vaccin is tegen die tijd.
Ik vrees het, hoewel inderdaad mensen die minder hoeven te reizen of met eigen vervoer kunnen komen wel voorrang zouden kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:28 schreef Em31 het volgende:
Dan wordt er zeker nog geloot wie zijn kaarten wel houdt of niet?
*verhuist naar Rotterdam*quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vrees het, hoewel inderdaad mensen die minder hoeven te reizen of met eigen vervoer kunnen komen wel voorrang zouden kunnen krijgen?
Ja ik bedoelde ook vooral fans uit het buitenlandquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
*verhuist naar Rotterdam*
Al kan ik me wel voorstellen dat het allemaal wat lastig wordt met fans uit andere landen enzo. Al kan er natuurlijk nog veel veranderen, ze hebben vast meerdere scenario's.
Seat-se, nicequote:
Of een nieuwe verkoop, waarvan alleen mensen die een kaartje hadden, de link van krijgen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:28 schreef Em31 het volgende:
Dan wordt er zeker nog geloot wie zijn kaarten wel houdt of niet?
Ook nog een goede optie jaquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of een nieuwe verkoop, waarvan alleen mensen die een kaartje hadden, de link van krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |