abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191243585
4 gangen eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020 om 17:30: *O*

-Reservering is gedaan-

* Lonaa
* PdeHoog+G
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje
* Borisz
* Uhmmpie
* Anthraxx
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
* Isa
* Annex+S
* Krea

Mét meetpot.

pi_191243757
Mogge.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 22:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Morgen een week. Ik belde vandaag naar de huisarts want de codeine werkt niet.. Dus nu heb ik nieuwe codeine en moet maar uitzieken. Dat is best lastig als je niet normaal kan slapen.
Getest op kinkhoest? Je somt alle typische symptomen op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191243970
quote:
11s.gif Op woensdag 29 januari 2020 07:21 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]

Getest op kinkhoest? Je somt alle typische symptomen op.
Mja ik heb hetzelfde met longontsteking

Maar kinkhoest hoest je bijna letterlijk je longen uit je lijf..
(En met longontsteking meestal niet)

Kan geen kwaad het voor de zekerheid eens na te vragen om ze even willen luisteren.
Als het goed kunnen ze beiden gewoon horen.
pi_191243996
@Sarabi: spellenMinnende collega had het mee naar werk. Paar keer gespeeld in de lunchpauze en mijn lief heeft het inmiddels gekocht en speelt het ook graag.

Vervelende is dat hij door het schaken nogal geoefend is in vooruit denken :)

Maar van collega won ik meteen de eerste keer.
Die zat vol verbazing naar zn bord te kijken _O-
(Keer erop won hij hoor... maar hij had duidelijk iet verwacht te verliezen dus dat was wek heel grappig. )
pi_191244009
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 07:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik heb hetzelfde met longontsteking

Maar kinkhoest hoest je bijna letterlijk je longen uit je lijf..
(En met longontsteking meestal niet)

Kan geen kwaad het voor de zekerheid eens na te vragen om ze even willen luisteren.
Als het goed kunnen ze beiden gewoon horen.
Kinkhoest hoeft niet met zo vreselijk pijnlijk hoesten gepaard te gaan. Mijn zusje heeft idd bijna de longen er uit gehoest, compleet met bloed ophoesten en gekneusde ribben en al.
Mijn moeder daarentegen had wel een vervelend hoestje, en vooral 's nachts last met slapen door het hoesten.
Beide bleek kinkhoest.

En dat wil je liever zsm weten in verband met besmettingsgevaar van kleine kinderen. Mijn zusje is juf, dus ziet elke dag kinderen/ouders, waarvan sommigen baby's als huisgenoten hebben.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191244017
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 07:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Kinkhoest hoeft niet met zo vreselijk pijnlijk hoesten gepaard te gaan. Mijn zusje heeft idd bijna de longen er uit gehoest, compleet met bloed ophoesten en gekneusde ribben en al.
Mijn moeder daarentegen had wel een vervelend hoestje, en vooral 's nachts last met slapen door het hoesten.
Beide bleek kinkhoest.

En dat wil je liever zsm weten in verband met besmettingsgevaar van kleine kinderen. Mijn zusje is juf, dus ziet elke dag kinderen/ouders, waarvan sommigen baby's als huisgenoten hebben.
Uhu.. i know..

Vandaar: even laten luisteren :)

Ik was het gewoon met je eens verder hoor :)
Behalve dus dat ik dacht dat dat altijd met heftig hoesten was.
Mijn punt was meer dat het OOK wat anders kan zijn.

En in beide gevallen is het wel zo slim om het even te laten checken :)
pi_191244106
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 07:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Uhu.. i know..

Vandaar: even laten luisteren :)

Ik was het gewoon met je eens verder hoor :)
Behalve dus dat ik dacht dat dat altijd met heftig hoesten was.
Mijn punt was meer dat het OOK wat anders kan zijn.

En in beide gevallen is het wel zo slim om het even te laten checken :)
Ja, eens. En blijkbaar doet deze huisarts dat niet uit zichzelf, dus een hint geven is waarschijnlijk wel nodig. Bij mijn moeder & zusje werd diagnose 'kinkhoest' overigens niet gegeven na luisteren, maar iets anders. Kweekje ofzo. Weet ik niet precies, maar het duurde in elk geval een paar dagen voordat de uitslag er was.

Longontsteking hoor ik ook opeens héél vaak voorbijkomen.
pi_191244411
Aaaaargh @ teenpost @fietsie :X
Om to the nom @ pistachepost @Kreator

Buiten te fris, ergo koude vingers voor meer nu. Laters! :W
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer woensdag 29 januari 2020 @ 08:43:51 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191244499
Ik had in mijn hoofd zitten dat ik in de buurt van Utrecht moest zijn vanmiddag. Blijkt Nootdorp te zijn. Bij den Haag. :').

Even stukje rijden.s
pi_191244608
Zo vast geslapen dat je duf wakker word. Tijd voor een sloot koffie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191244667
Mogge allen!

Lekker een uurtje langer in bed gelegen want thuiswerken
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 29 januari 2020 @ 09:04:35 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191244721
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2020 08:43 schreef Kreator het volgende:
Ik had in mijn hoofd zitten dat ik in de buurt van Utrecht moest zijn vanmiddag. Blijkt Nootdorp te zijn. Bij den Haag. :').

Even stukje rijden.s
Kom je op de koffie?, ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 januari 2020 @ 09:06:09 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191244737
Met vijf man op kantoor _O-. Woensdag is normaal al een stille dag, maar vandaag is het helemaal stil omdat er er aantal collega's ook nog afspraken extern hebben.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191244796
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 08:33 schreef minilot het volgende:
Aaaaargh @ teenpost @:Fietsie :X
Om to the nom @ pistachepost @:Kreator

Buiten te fris, ergo koude vingers voor meer nu. Laters! :W
Ik vond het wel meevallen qua kou. Maar ik was aan het hardlopen, dus dan produceer je zelf natuurlijk een hoop warmte.
Voor het eerst in een paar maanden weer m'n 6-km-rondje gedaan *O*
pi_191245001
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 07:56 schreef sigme het volgende:

Beide bleek kinkhoest.

Nee, rond heel kleine kinderen altijd voorzichtig zijn bij dit soort symptomen :Y

Paar jaar geleden heb ik mezelf een klaplong gehoest *O* Wel gecontroleerd, geen kinkhoest. Dus je kan idd belachelijk heftig hoesten en toch wat anders hebben.

ps: dennennaald is een opgerold blad. Dat mensen het niet zo noemen verandert dat niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer woensdag 29 januari 2020 @ 09:33:17 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191245096
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 09:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Kom je op de koffie?, ^O^
Vermoedelijk heb ik daar geen tijd voor. Ik moet tot 3/4 uur in een meeting. Als ik tijd heb app ik je wel ff.
  woensdag 29 januari 2020 @ 09:36:20 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191245119
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2020 09:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vermoedelijk heb ik daar geen tijd voor. Ik moet tot 3/4 uur in een meeting. Als ik tijd heb app ik je wel ff.
^O^
pi_191245158
In mijn eentje op kantoor :7
Niet zo moeilijk, want ik heb maar twee collega’s en we zijn allemaal parttimer.

Dadelijk overleg en vanmiddag weer mijn ziel de zaak verkopen op een thema markt. Is de dag gauw genoeg om.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191245602
Al die lege kantoren!

Bravo voor je rondje, @Tele6 - viel het mee of tegen? :)

Zes jaar geleden meeverhuisde tas met te kleine kleren van ooit net in de was gegooid (de kleren, niet de tas); zodra morgen opgedroogd eens zien waar ik al dan niet weer in pas en wil passen en wat er definitief de kliko in kan. Werd net al helemaal nostalgisch bij het voor het eerst in eeuwen weer terugzien van sommige dingen en moet derhalve op mijn handen zien om niet inenen sentimentele whatsappjes te gaan sturen naar bijbehorende mensen van weleer :') O+
pi_191245615
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 07:54 schreef Uhmmpie het volgende:
@:sarabi: spellenMinnende collega had het mee naar werk. Paar keer gespeeld in de lunchpauze en mijn lief heeft het inmiddels gekocht en speelt het ook graag.

Vervelende is dat hij door het schaken nogal geoefend is in vooruit denken :)

Maar van collega won ik meteen de eerste keer.
Die zat vol verbazing naar zn bord te kijken _O-
(Keer erop won hij hoor... maar hij had duidelijk iet verwacht te verliezen dus dat was wek heel grappig. )
Klinkt wel als een spel waarbij mijn man eerst een uur gaat nadenken :D

En goed bezig tegenover je collega *O*
pi_191245625
Wat voor soort zaak is dat eigenlijk @Cat-astrophe? :)
pi_191245669
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:15 schreef minilot het volgende:
Al die lege kantoren!

Bravo voor je rondje, @:Tele6 - viel het mee of tegen? :)
Het viel wel mee. Ik had wind mee op de heenweg, dus ik dacht dat de terugweg niet leuk ging worden, maar ik heb het prima volgehouden. Ik maak een rondje over de ene Waalbrug heen en over een andere terug, dus dan loop je vol in de wind, maar het was eigenlijk wel leuk om zo tegen de elementen op te boksen.
Ik heb netjes gestretcht toen ik thuiskwam, dus hopelijk is alles straks niet vreselijk stijf en pijnlijk... we zien wel.

quote:
Zes jaar geleden meeverhuisde tas met te kleine kleren van ooit net in de was gegooid (de kleren, niet de tas); zodra morgen opgedroogd eens zien waar ik al dan niet weer in pas en wil passen en wat er definitief de kliko in kan. Werd net al helemaal nostalgisch bij het voor het eerst in eeuwen weer terugzien van sommige dingen en moet derhalve op mijn handen zien om niet inenen sentimentele whatsappjes te gaan sturen naar bijbehorende mensen van weleer :') O+
Wat leuk!
O+ O+
pi_191245707
Oh, dat klinkt als een lekker loopje, Tele. Zou er bijna zelf weer zin in krijgen. Bijna. 8-)
pi_191245752
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:23 schreef minilot het volgende:
Oh, dat klinkt als een lekker loopje, Tele. Zou er bijna zelf weer zin in krijgen. Bijna. 8-)
Het is een leuk loopje idd O+
Jij bent meer een zwemmer en wandelaar toch?
  Moderator woensdag 29 januari 2020 @ 10:27:38 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191245758
Waarom weggooien mini? Indien niet kapot breng ik het naar de kledingkringloop :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191245767
Ik moet steeds aan Uniekje denken. -O- Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191245772
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:27 schreef derLudolf het volgende:
Waarom weggooien mini? Indien niet kapot breng ik het naar de kledingkringloop :Y
Goeie :Y
Kapotte kleren kun je in kledingcontainers kwijt, dan worden ze misschien nog gerecycled tot poetslappen of zo.
pi_191245853
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2020 08:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, eens. En blijkbaar doet deze huisarts dat niet uit zichzelf, dus een hint geven is waarschijnlijk wel nodig. Bij mijn moeder & zusje werd diagnose 'kinkhoest' overigens niet gegeven na luisteren, maar iets anders. Kweekje ofzo. Weet ik niet precies, maar het duurde in elk geval een paar dagen voordat de uitslag er was.

Longontsteking hoor ik ook opeens héél vaak voorbijkomen.
Mja ook al die gekke epidemische virussen... slaan allemaal op de luchtwegen.

Fijn idee vind ik dat. Mijn luchtwegen zijn namelijk een beetje een maandagmodelletje.
Dus hoop toch dat dergelijke virussen vooral uit mijn buurt blijven.

Alhoewel even zitten rekenen vanochtend.
6000+ besmettingen en 130 overledenen...
qua percentage kan dat een stuk erger.
Denk dat de gemakkelijke verspreiding het grootste probleem is.

Van een normale griep overlijden ook elk jaar heel veel mensen.. en dat vergeet men vaak.

Niet dat ik denk dat dat corona virus een wassen neus is hoor... maar het geeft wel te denken.
Even snel googlen leert dat in 2018 er in nl alleen al.. 7500 mensen zijn overleden aan griep of de gevolgen ervan.
  Moderator woensdag 29 januari 2020 @ 10:38:22 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191245884
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Goeie :Y
Kapotte kleren kun je in kledingcontainers kwijt, dan worden ze misschien nog gerecycled tot poetslappen of zo.
Meestal gebruiken we ze zelf als poetslap :+ Dacht dat die containers ook voor hergebruik (zijnde: kleding die je kunt dragen) was.

Vulde gisteren iets op FB in wat betreft duurzaamheid en kleding. Ik deed het behoorlijk goed :+

Nu was die wel van enigszins discutabele kwaliteit. Ik geloof er namelijk niks van dat online kopen beter is voor het milieu, als ik kijk hoeveel machines voor "retour hallen" wij de afgelopen jaren hebben geleverd. Dat zijn enorme complexen die uit de grond zijn gestampt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191245888
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt wel als een spel waarbij mijn man eerst een uur gaat nadenken :D

En goed bezig tegenover je collega *O*
Ben bang dat dat vast zo is ja :)
En mijn lief is ook altijd goed in spelletjes terugzetten naar waar hij denkt dat 1 van beiden een cruciale fout maakte waardoor de ander gewonnen heeft en dan vanaf daar gaan uitdokteren of het ook anders had gekund.

Denk dat dat laatste net zo lang duurt als samen spelen.
Vind het wel fijn dat ik eindelijk weer eens een spel heb dat ECHT leuk is met zn 2en.
Dat blijft toch lastig.
pi_191246174
Vraagje aan mensen, die het weten kunnen...
Zojuist iets besteld op internet en betaald via Ideal.
Komt er een mailtje in kleuteropmaak en ik kan de bestelling volgen op de site van levering en het heeft een zwart slotje on de url.
Moeten die slotjes niet groen zijn?
# niet geklikt.

Goeiemorgen dan. :W
pi_191246183
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Meestal gebruiken we ze zelf als poetslap :+ Dacht dat die containers ook voor hergebruik (zijnde: kleding die je kunt dragen) was.

Vulde gisteren iets op FB in wat betreft duurzaamheid en kleding. Ik deed het behoorlijk goed :+

Nu was die wel van enigszins discutabele kwaliteit. Ik geloof er namelijk niks van dat online kopen beter is voor het milieu, als ik kijk hoeveel machines voor "retour hallen" wij de afgelopen jaren hebben geleverd. Dat zijn enorme complexen die uit de grond zijn gestampt.
Nee, kapotte kleding mag er ook in (voorbeeld). Ik breng kleding die nog heel is naar de kringloopwinkel, want dan gaat het rechtstreeks naar een plek waar ze ze ook kunnen verkopen.
  woensdag 29 januari 2020 @ 11:03:36 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191246187
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:02 schreef AnneX het volgende:
Komt er een mailtje in kleuteropmaak en ik kan de bestelling volgen op de site van levering en het heeft een zwart slotje on de url.
# niet geklikt.

Wat gebeurt er als je je muis boven het zwarte slotje laat zweven -maar niet op het slotje klikt- ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191246202
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:02 schreef AnneX het volgende:
# niet geklikt.

Dat hangt van je webbrowser af. Ik gebruik Mozilla Firefox en daar zijn de slotjes zwart, maar als je dan op het slotje klikt staat er in groen "Connection secure".
Hoe weet je welke kleur het slotje heeft als je niet op de link naar de webpagina hebt geklikt? Mails hebben toch geen gekleurde slotjes?
  woensdag 29 januari 2020 @ 11:06:15 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191246223
Oei annex.. geen idee eigenlijk.. Ik krijg altijd gewoon een mail van plotsnl of dpd.. die open ik dan weer wel..

En verder hou ik van mijn Kobo.. O+ ( ok en bol.com) boek uit.. 5 minuten later het nieuwe boek in de serie.. _O_
pi_191246224
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat gebeurt er als je je muis boven het zwarte slotje laat zweven -maar niet op het slotje klikt- ?
Niks, want vinger op ipad.
Laat zelfde url zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191246229
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ben bang dat dat vast zo is ja :)
En mijn lief is ook altijd goed in spelletjes terugzetten naar waar hij denkt dat 1 van beiden een cruciale fout maakte waardoor de ander gewonnen heeft en dan vanaf daar gaan uitdokteren of het ook anders had gekund.

Denk dat dat laatste net zo lang duurt als samen spelen.
Vind het wel fijn dat ik eindelijk weer eens een spel heb dat ECHT leuk is met zn 2en.
Dat blijft toch lastig.
Hij neemt het wel echt serieus :) leuk

En ja spellen voor 2 personen is altijd lastig
pi_191246253
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat hangt van je webbrowser af. Ik gebruik Mozilla Firefox en daar zijn de slotjes zwart, maar als je dan op het slotje klikt staat er in groen "Connection secure".
Hoe weet je welke kleur het slotje heeft als je niet op de link naar de webpagina hebt geklikt? Mails hebben toch geen gekleurde slotjes?
Ín de mail in kinderlijke kleuren opgemaakt en doorklikken en inloggen met bestelnr en mailadres.
Ach, die ¤ 20 overleef ik wel..alleen de mogelijke hack niet 8)7

Ben nu werken >:) Lees het later wel.
@Tele 👍🏼 Voor rondje hardlopen.
  woensdag 29 januari 2020 @ 11:08:47 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191246254
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Niks, want vinger op ipad.
Laat zelfde url zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan krijg ik van Firefox een keurige melding of de site geverifieerd is en door welke certificaat provider.

Het slotje van fok levert op: Geverifieerd door COMODO CA Limited
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191246306
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:08 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ín de mail in kinderlijke kleuren opgemaakt en doorklikken en inloggen met bestelnr en mailadres.
Ach, die ¤ 20 overleef ik wel..alleen de mogelijke hack niet 8)7

Ben nu werken >:) Lees het later wel.
@:Tele 👍🏼 Voor rondje hardlopen.
SPOILER
pi_191246427
@Sarabi @Uhmmpie

Ik heb vorige week deze gekocht. Tijdje terug met vrienden gespeeld. Ik vond het een erg vermakelijk spel omdat je zowel moet/kan samenwerken als iemand volledig dwarsbomen.
https://www.amazon.com/Steve-Jackson-Games-SJG-1483/dp/B004U7JJWE

Wel pas vanaf 3 spelers.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 januari 2020 @ 11:40:42 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191246690
@tele..
SPOILER
  Official ESF Kreviewer woensdag 29 januari 2020 @ 11:41:07 #43
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191246700
@Barreltje ik heb jouw Whatsapp helemaal niet. B-)

Maar ik rij met twee collega's het laatste stuk dus kan na die tijd ook niet even gezellig lepeltje lepeltje doen.
pi_191246729
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Wel pas vanaf 3 spelers.
Dat is jammer -O-
  woensdag 29 januari 2020 @ 11:43:21 #45
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191246745
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:41 schreef Kreator het volgende:
@:barreltje ik heb jouw Whatsapp helemaal niet. B-)

Maar ik rij met twee collega's het laatste stuk dus kan na die tijd ook niet even gezellig lepeltje lepeltje doen.
Ik wel die van jou.. *;
  Official ESF Kreviewer woensdag 29 januari 2020 @ 11:44:09 #46
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191246753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik wel die van jou.. *;
App es dan. I double dare you. :7
pi_191246764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
@:Sarabi @:Uhmmpie

Ik heb vorige week deze gekocht. Tijdje terug met vrienden gespeeld. Ik vond het een erg vermakelijk spel omdat je zowel moet/kan samenwerken als iemand volledig dwarsbomen.
https://www.amazon.com/Steve-Jackson-Games-SJG-1483/dp/B004U7JJWE

Wel pas vanaf 3 spelers.
ik dacht dat munchkins met alleen kaarten was?
het ziet er altijd zo grappig uit...

tegenwoordig kunnen we ook met 3 spelen... dus dat is op zich wel weer een optie toch zeker 1 weekend in de 2 weken.

ik noteer hem toch even.
pi_191246864
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik dacht dat munchkins met alleen kaarten was?
het ziet er altijd zo grappig uit...

tegenwoordig kunnen we ook met 3 spelen... dus dat is op zich wel weer een optie toch zeker 1 weekend in de 2 weken.

ik noteer hem toch even.
Is ook zo. Dat bord wat je ziet houdt geloof ik vooral bij welk level iemand is.
pi_191246875
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:50 schreef Aure het volgende:

[..]

Is ook zo. Dat bord wat je ziet houdt geloof ik vooral bij welk level iemand is.
ziet er wel heel leuk uit zo...

maar als je dan het kaartspel-formaat doosje koopt... mis je dat bord niet dan?
pi_191246893
Buienradar: het is droog.
Buiten: NOPE NOPE NOPE.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191246910
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ziet er wel heel leuk uit zo...

maar als je dan het kaartspel-formaat doosje koopt... mis je dat bord niet dan?
Ik mis het niet iig. Wij gebruiken fiches van een ander spel om je levels bij te houden :P :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')