Geen dank!quote:
Jij hebt die bestanden nog niet bekeken op de server?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen dank!
Zolang je mijn 'foto's' maar voor jezelf houd
Ja nee, die zijn beter versleuteld dan die van ijsmeis.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt die bestanden nog niet bekeken op de server?![]()
Ik zal je morgen wel even de codeer sleutel DM'en. Gaat je notes vast en zeker ten goede komenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, die zijn beter versleuteld dan die van ijsmeis.
Die heb ik al apart gehouden voor mezelfquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen dank!
Zolang je mijn 'foto's' maar voor jezelf houd
Top!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heb ik al apart gehouden voor mezelf
Ja, haags kan wel behoorlijk wat hebben tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:59 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, haags toch! Dit had ik niet van hem verwacht!
En zo diep ook!Levert dat geen inwendige schade op?
Yesss!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, die zijn beter versleuteld dan die van ijsmeis.
Oh wacht, was het wachtwoord misschien "ikbenhaagsvanfok"?
Yup, ik ben er in, ff kijken...
Doet me denken aan 1 guy 1 jar, of hoe dat toen ook al weer heette.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, haags kan wel behoorlijk wat hebben tegenwoordig.
Ben best wel wat gewend , maar dit is zelfs voor mij een beetje shocking!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:59 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, haags toch! Dit had ik niet van hem verwacht!
En zo diep ook!Levert dat geen inwendige schade op?
Godverrr!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
En gezien wat hij al die dieren met hem laat doen (de helft ervan herken ik niet eens) verbaast het me dat hij niet "patient zero" is van het Corona virus!
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben fysiek gesloopt en heb zin om mijn bed in te duiken voor een winterslaap, maar mijn hoofd is nog te actief
Minderquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben fysiek gesloopt en heb zin om mijn bed in te duiken voor een winterslaap, maar mijn hoofd is nog te actief
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herkenbaar!
Oplossing: https://thc-olie.nl/#bestellen
Soms vraag ik me wel eens af of ik niet toch adhd hebquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herkenbaar!
Oplossing: https://thc-olie.nl/#bestellen
Waar?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor glibberig ding in img_0057382? Zijn dat nou tentakels of poten?
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af of ik niet toch adhd heb
Whehehe!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af of ik niet toch adhd heb
Is waarschijnlijk toch meer de autistische kant van mijn hoofd dat bepaalde dingen blijft overdenken en dan tot ideeën komt waar ik weer over kan blijven door ratelen in mijn hoofd.quote:
Ja dat half transparante ding dat Haag in z'n holletje zit te wroeten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar?![]()
Oh nee laat maar![]()
Ik kan daar niet zo goed tegen![]()
Too much voor dit tere zieltje
Oei herkenbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk toch meer de autistische kant van mijn hoofd dat bepaalde dingen blijft overdenken en dan tot ideeën komt waar ik weer over kan blijven door ratelen in mijn hoofd.
Ow fijn, herkenbaar probleem.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk toch meer de autistische kant van mijn hoofd dat bepaalde dingen blijft overdenken en dan tot ideeën komt waar ik weer over kan blijven door ratelen in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat half transparante ding dat Haag in z'n holletje zit te wroeten.
Muis heeft net wijn ingeschonken, zal vast wel helpenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow fijn, herkenbaar probleem.
Die druppels helpen daar echt tegen!(In combinatie met een lekker glaasje.
)
Eventueel wat valeriaan er bij, in extreme gevallen.
Staat je nest in Den Bosch?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ik duik zo mijn nest in, tot morgen:W
muis?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
We hebben hier ook nog martini die muis vanmiddag gehaald heeft
Daar vind ik dan weer niks aanquote:
Heb niet zoveel met zoetigheid. Tenzij stonedquote:
Oehhh!! Van die ene banketbakker(?) als je van het station richting centrum looptquote:
Ze zijn machtigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met zoetigheid. Tenzij stoned
Hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:59 schreef engine het volgende:
Jan de Groot bollen.....zo lekker.....ik ging vooral mijn vader in Empel opzoeken vanwege de Bossche bollenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oehhh!! Van die ene banketbakker(?) als je van het station richting centrum loopt![]()
Zie de route zo weer voor me![]()
Veel in Den Bosch geweest , maar kan goed zijn dat dat inmiddels allemaal veranderd is
Stoned......quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jan de Groot bollen.....zo lekker.....ik ging vooral mijn vader in Empel opzoeken vanwege de Bossche bollen
[..]
Stoned......
quote:
Goeie!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dagbaggermeet bij Jan de Groot zou leuk zijn
Whahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goeie!!![]()
Maar dan moeten we engine eerst ff een jointje laten roken
Dat zal zo'n probleem niet zijn. Wie draait?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goeie!!![]()
Maar dan moeten we engine eerst ff een jointje laten roken
Hard gewerkt weer vandaag?quote:
Ik kan draaien, maar als iemand het beter kan graag!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal zo'n probleem niet zijn. Wie draait?
Dinsdag is altijd mijn hectische dag; halve dag werken, thuis lunchen, oefenen, naar les, van les naar huis voor avondeten, daarna door naar orkest en dan weer naar huisquote:
Aww wat leuk @enginequote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en hij heeft een nieuwe liefde.....zou hij haar durven mee te nemen??
Ja best wel hèquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aww wat leuk @:engine![]()
Wel zo leuk dan
Lol nee dat toch ook niet. Was het maar zoquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en hij heeft een nieuwe liefde.....zou hij haar durven mee te nemen??
Oh.....quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Lol nee dat toch ook niet. Was het maar zo
Geen nieuwe liefde of durf je haar niet mee te nemen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Lol nee dat toch ook niet. Was het maar zo
Ohja..hoe gaat het met orkest? Bevalt het? Moeilijk?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dinsdag is altijd mijn hectische dag; halve dag werken, thuis lunchen, oefenen, naar les, van les naar huis voor avondeten, daarna door naar orkest en dan weer naar huis![]()
Woensdag, donderdag en zaterdag wel overwerken
Hihiquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen nieuwe liefde of durf je haar niet mee te nemen?
Geen nieuwe liefde. Niet dat ik verder zo dapper ben met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen nieuwe liefde of durf je haar niet mee te nemen?
Valt me toch zwaar tegen hoor.....quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Geen nieuwe liefde. Niet dat ik verder zo dapper ben met dat soort dingen.
Daar hoef je niet dapper voor te zijn toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Geen nieuwe liefde. Niet dat ik verder zo dapper ben met dat soort dingen.
Niet echt. Al heb ik ook vrienden die nog nooit met een meisje op stap geweest zijn. Zijn ook niet raar of lelijk... Waar ligt dat aan dan? Heeft ook wel met lef te maken denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar hoef je niet dapper voor te zijn toch?
Ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt. Al heb ik ook vrienden die nog nooit met een meisje op stap geweest zijn. Zijn ook niet raar of lelijk... Waar ligt dat aan dan? Heeft ook wel met lef te maken denk ik.
Ja bij mij ook maar dat komt niet vanuit mezelf. Overal waar ik kom maak ik vrienden. Maar ben wel verlegen en rustig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten![]()
Ik ga nooit met iemand op stap![]()
Ik heb vrij snel contact met mensen , maak ook best makkelijk contact met mensen ,
Hoe het in de date wereld gaat weet ik niet .
Heb vroeger heel veel via internet met mensen gedatet , toffe mensen ontmoet , vriendjes gehad (onder andere een Bossche bol![]()
![]()
Lef vind ik een lastig woord, omdat ik zelf heel makkelijk op mensen afstap.
Maar misschien heb je ook wel gelijk wat dat betreft.
Misschien dan lef en de goede uitstraling ?
Bij mij ging het gewoon allemaal heel makkelijk
Ik ben heel erg op mezelf ,introvert maar ook heel extravert . Dubbel dus .quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja bij mij ook maar dat komt niet vanuit mezelf. Overal waar ik kom maak ik vrienden. Maar ben wel verlegen en rustig.
Maar ik ga het ook niet uit de weg. Dan maken mensen maar grapjes dat ik de hele avond nog niks gezegd heb. Voor mij niet zo'n probleem.
Heel eerlijk gezegd stappen mensen ook heel makkelijk op mij af , maar ik ook op mensen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:44 schreef engine het volgende:
@:puzziepie maar op mensen afstappen heb je toch wel een beetje lef voor nodig... Ik doe dat zelf zelden.
Nee je praat niet wazigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd stappen mensen ook heel makkelijk op mij af , maar ik ook op mensen.
Ik denk dat je uitstraling ook iets meespeelt?
Pasgeleden ging het in R&P over charisma aangeboren of aangeleerd(weet het niet meer precies )
maar ik denk dat contact helemaal geen ding is als je uitstraling klopt bij je persoon
Of praat ik misschien wat wazig
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nee je praat niet wazig
Maar is hier half twee, paar biertjes gehad. Ik wil morgen wel antwoorden.. Nu slapen![]()
![]()
![]()
Het is uitdagend. Als het makkelijk zou zijn dan zou ik er ook niets van leren. In april mogen we weer optreden, samen met het grotere orkest. Beleef er echt zó veel plezier aanquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:12 schreef engine het volgende:
Ohja..hoe gaat het met orkest? Bevalt het? Moeilijk?
Overwerken beste werkenzou het liefst die eerste 40 uur overslaan en alleen nog maar overwerken
Kquote:Op woensdag 29 januari 2020 05:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Merk het, doorgaans ben jij eerder met je MATTIE![]()
Zet m op vandaag
Prima, lekker geslapen en een half dagje werken. Ik heb er wel zin in.quote:
Lekker man.quote:Op woensdag 29 januari 2020 05:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Prima, lekker geslapen en een half dagje werken. Ik heb er wel zin in.
Leukquote:Op woensdag 29 januari 2020 05:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is uitdagend. Als het makkelijk zou zijn dan zou ik er ook niets van leren. In april mogen we weer optreden, samen met het grotere orkest. Beleef er echt zó veel plezier aan![]()
Nee dat ook niet, gewoon 24/7 werken. En dan soms een kleine powernap inlassen
quote:
Vriendenquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 29 januari 2020 05:45 schreef sp3c het volgende:
ik ben al aan het werk bijna
eerst ff poepen, keartiertje ofzo
Chick waarvan ik de naam (nog) niet weet. Maar van haar smullen wil ik welquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Wie is het toetje van kantoor? Welke collega is dat (i.p.v. Danoontje).
Goedzo, bikkelquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:12 schreef dud0r het volgende:
Ik ben er weer. Laat ik maar eens de laptop op gaan starten
Bedankt voor deze steun.quote:
Beter, denk ik..quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedankt voor deze steun.
Afspraak in het ziekenhuis verschoven![]()
Kwam niet uit met werk
Loop ik drie dagen langer rond met hechtingenquote:
Is te overzienquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loop ik drie dagen langer rond met hechtingen
Ja dat leek me ookquote:
Geilquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog een uurtje dagbesteding en dan weer lekker de crimineel uithangen.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog een uurtje dagbesteding en dan weer lekker de crimineel uithangen.
Tosti is ook gainvoer tochquote:
Mattiequote:Op woensdag 29 januari 2020 10:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geerd doelde op mannenpap in zijn smoeltje
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geerd doelde op mannenpap in zijn smoeltje
Vrindquote:
Zou houd hij zijn mond ook open als ie voor je zit op zijn knietjes. Gulle ontvanger wel die manquote:
👊quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vrind
[..]
Zou houd hij zijn mond ook open als ie voor je zit op zijn knietjes. Gulle ontvanger wel die man
Geen druppel verspillenquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vrind
[..]
Zou houd hij zijn mond ook open als ie voor je zit op zijn knietjes. Gulle ontvanger wel die man
Charisma lijkt mij moeilijk aan te leren. Maar er zijn genoeg dingen die je aan je uitstraling kunt doen natuurlijk. Kleding bijvoorbeeld...verandert je charisma niet echt maar kan je wel beter bij een bepaalde groep mensen laten passen, als dat je doel is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd stappen mensen ook heel makkelijk op mij af , maar ik ook op mensen.
Ik denk dat je uitstraling ook iets meespeelt?
Pasgeleden ging het in R&P over charisma aangeboren of aangeleerd(weet het niet meer precies )
maar ik denk dat contact helemaal geen ding is als je uitstraling klopt bij je persoon
Of praat ik misschien wat wazig
Met jouquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als twee druppels water
Of een filmpje van 15 minuten: Gulzige Geerd en het Haagse kwartiertje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gulzige Geerd.
Klinkt wel als een titel voor Suckje en Wipje
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een filmpje van 15 minuten: Gulzige Geerd en het Haagse kwartiertje.
Ja leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een filmpje van 15 minuten: Gulzige Geerd en het Haagse kwartiertje.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt wel interesse in een rol daarin?
Ik vond dat wel een grappige discussie , En ik zou zelf nooit iets willen aanpassen om ergens bij te horen. Ik hoor liever nergens bijquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Charisma lijkt mij moeilijk aan te leren. Maar er zijn genoeg dingen die je aan je uitstraling kunt doen natuurlijk. Kleding bijvoorbeeld...verandert je charisma niet echt maar kan je wel beter bij een bepaalde groep mensen laten passen, als dat je doel is.
Suckje en Wipjequote:Op woensdag 29 januari 2020 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gulzige Geerd.
Klinkt wel als een titel voor Suckje en Wipje
Eigenlijk was het rat omdat ze er zo uit ziet maar dat vond ze niet zo schattigquote:
HOLD THE LINEquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent de klassiekers zoals "De glunderende gluurder" toch wel?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eigenlijk was het rat omdat ze er zo uit ziet maar dat vond ze niet zo schattig
Ik heb nu sowieso beeldquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent de klassiekers zoals "De glunderende gluurder" toch wel?
Dank uquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:02 schreef puzziepie het volgende:
Een hoera voor de morbide obesireuzen
Nouja als ik geen vrienden zou hebben zou ik het misschien wel overwegenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een grappige discussie , En ik zou zelf nooit iets willen aanpassen om ergens bij te horen. Ik hoor liever nergens bij![]()
Ik heb geen vrienden en blijf liever mijquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:04 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja als ik geen vrienden zou hebben zou ik het misschien wel overwegen
"Één keer trek je de conclusie...."quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden en blijf liever mij
quote:
Haha trekquote:
Ja dat nummer draaide ik een aantal jaren geleden ook regelmatig toen ik mijn burn-out kreeg en ik van mijn beste vriend niets anders dan onbegrip en kritiek kreeg.quote:
"Want het is lekker op de trekker!"quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:13 schreef puzziepie het volgende:
Trek trek trek maar lekker door door door
Owquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat nummer draaide ik een aantal jaren geleden ook regelmatig toen ik mijn burn-out kreeg en ik van mijn beste vriend niets anders dan onbegrip en kritiek kreeg..
Als je wint jaquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, denk maar zo: Als je wint, heb je vrienden. Echte vrienden!
Ik ben wel eens naar een optreden van hun geweest in Bathmenquote:
Ieder z'n ding. Ben wel blij met een paar maten.. Zou me maar eenzaam voelen anders.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden en blijf liever mij
Echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, denk maar zo: Als je wint, heb je vrienden. Rijen dik. Echte vrienden!
Jouw bloedgroep is sperma ouwe pijpsmoelquote:
Dank u dank uquote:
quote:
Jij wel, nu ik nogquote:
Haha, tof!quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar een optreden van hun geweest in Bathmen![]()
Wil @Geerd vast wel doen!quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja ...opruimen is niet zo mijn ding
Que?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haagsie![]()
Dat was een interessant dossier![]()
Gewoon nieuw schoon topic openen en weer doorquote:
TOP oplossingquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:51 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon nieuw schoon topic openen en weer door
En of!quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haagsie![]()
Dat was een interessant dossier![]()
Thuisbezorgd?quote:
Gvd wie en waar?!quote:
quote:
Lolquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik mag dan wel oud zijn , maar gelukkig ben ik nog steeds niet van suiker
![]()
Dat zou tussen ons blijvenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eigenlijk was het rat omdat ze er zo uit ziet maar dat vond ze niet zo schattig
oh sorry.quote:
Gaarnequote:Op woensdag 29 januari 2020 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh sorry.
Ik zal het wel even wijzigen.
Dikkie Dikquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh sorry.
Ik zal het wel even wijzigen.
gedaanquote:
vetklepquote:
Ik ben gewoon te klein voor mijn gewichtquote:
Ja zo schijnt er hier ook eentje rond te spoken wiens leeftijd ongepast is voor haar gedrag.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te klein voor mijn gewicht
vetklep was tegen haags hoorquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te klein voor mijn gewicht
Wij vinden jou ook leukquote:
Mja .. Ik kan wel zeggen dat ik braaf ga zijn , maar dat gaat em gewoon niet wordenquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja .. Ik kan wel zeggen dat ik braaf ga zijn , maar dat gaat em gewoon niet worden
Yeahhhhquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan gaan wij ook niet beloven dat wij ons hier gaan gedragen!
Ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:17 schreef puzziepie het volgende:
Ik val ook op mannen , niets om je voor te schamen
Wel alleen knappe mannenquote:
Beetje gay is okayquote:
Heb jij even geluk want ik ben superknapquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met 'knap'
Ik vind 'knap' knap leegquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij even geluk want ik ben superknap
Jeetjequote:Op woensdag 29 januari 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn bestaan
Ik ben superblijquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeetje
Nou ja...als jij maar blij met jou bent toch?
Is ook maar een woordquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met 'knap'
Eigenquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook maar een woord
En waarmee wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |