Hoezo had jij Rens hoog zitten?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit kun je oprecht niet maken Rens. Ik had je hoog zitten.
Ik dacht dat hij geen kaastengels at.quote:
quote:
Duurt gewoon even wat langer dan verwacht.quote:
Ze eet al goed zaad, net als de restquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijgt TarrelGod dan extra lekker zaad als het 100 procent wordt?
@:zipportal
Laat ze ook eierruften, want dat heeft ze niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Duurt gewoon even wat langer dan verwacht.
[..]
Ze eet al goed zaad, net als de rest
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ze ook eierruften, want dat heeft ze niet van een vreemde.
Waarom afgekeurdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Duurt gewoon even wat langer dan verwacht.
[..]
Ze eet al goed zaad, net als de rest
Behalve het Corona-virus heeft hij zo'n beetje alles wat je kunt bedenken.quote:
smeerpijpquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb net uitermate lekker zitten poepen.
Echt he.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb net uitermate lekker zitten poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
Zelfs met al die KLB-debielen is Elan nog steeds de eerste die opvalt vanwege zijn droevige niveau.
Kwam hij vertellen over Auschwitzquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
Wij hadden vandaag een invaller van 76 jaar. Geen grap.
Zij. En ze had de kleuters.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kwam hij vertellen over Auschwitz
??? Geen idee?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo Jojo
Drie keer raden wie de SC verlaten heeft
Zit je nog op school?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
Wij hadden vandaag een invaller van 76 jaar. Geen grap.
Ik vermoed indammen lerarentekort.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:22 schreef Coco. het volgende:
Wat zou jij voor een oplossing willen zien jojo?
Weet het ook niet maar het is echt ellendig. Niet @Neef_Wuppie ?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:24 schreef Coco. het volgende:
Weer zo'n KLB user, wie lokt die idioten toch altijd hier heen?
@onlogischquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:24 schreef Coco. het volgende:
Weer zo'n KLB user, wie lokt die idioten toch altijd hier heen?
Denk je dat dit na 87x nog zin heeft?quote:
Hoe smaakt je flesje wijn?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:32 schreef Rozevla het volgende:
Ello ello ello,
What’s going on in here!!!!
Klinkt als iets voor Drizztquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het trouwens prima dat je staakt hoor. Maar wees gewoon eerlijk dat het om meer geld om minder inspanning gaat
Genieten hoor.quote:
Ha jongensquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:28 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Weet het ook niet maar het is echt ellendig. Niet @:neef_wuppie ?
Wat kan ik dadelijk nog eten? Zit in de trein naar huis Ben pas laat. De Delhaize is al dicht geloof ik.quote:
Hangt ervan af welke van uw handen dominant is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:39 schreef Rozevla het volgende:
Slaan jullie je kinderen altijd met links of rechts ?
Ik moet morgen op de kinderen van de buren letten maar als ik ze sla wil ik wel professioneel overkomen.
Ik zou een kappa knoffo bestellenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:39 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wat kan ik dadelijk nog eten? Zit in de trein naar huis Ben pas laat. De Delhaize is al dicht geloof ik.
Pak friet met Andalouse natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:39 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wat kan ik dadelijk nog eten? Zit in de trein naar huis Ben pas laat. De Delhaize is al dicht geloof ik.
Da ken ik niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zou een kappa knoffo bestellen
Zijn dat de kinderen van dat grietje met die dildo?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:39 schreef Rozevla het volgende:
Slaan jullie je kinderen altijd met links of rechts ?
Ik moet morgen op de kinderen van de buren letten maar als ik ze sla wil ik wel professioneel overkomen.
Mayonaise niks andalouse. Maar geen zin om alweer naar het frietkot te gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pak friet met Andalouse natuurlijk.
Nepbelg.
Ja klopt de dildohondquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zijn dat de kinderen van dat grietje met die dildo?
Amai dat ziet eruit als een ongelukske.quote:
Vetlul. Waarom woon je niet gewoon op kot? Hoerenjong.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:41 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Mayonaise niks andalouse. Maar geen zin om alweer naar het frietkot te gaan.
Ik woon tijdelijk bij mijne bompa.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vetlul. Waarom woon je niet gewoon op kot? Hoerenjong.
Homofiel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:44 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ik woon tijdelijk bij mijne bompa.
Lekker manquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:44 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ik woon tijdelijk bij mijne bompa.
Kapstokquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom noem je het niet gewoon kapsalon?
Kaptafelquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je toch nooit wat te neuken mee naar huis nemen als je bij je opa woont.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:45 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Waar de mond van vol is....
Jeanet die ge zijt.
Neen bompa gaat nog best goed. Ben gewoon altijd bij hem gaan wonen. Waardeloze ouders had ik. Maar de bompa is van goud!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker man
Hoge plee en zacht voedsel.
Kniptent.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Joh het heeft toch allemaal met geld te maken. Beroep moet aantrekkelijker worden gemaakt. Beginnen met werkdruk. Veel net afgestudeerden haken na 1 jaar af.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:22 schreef Coco. het volgende:
Wat zou jij voor een oplossing willen zien jojo?
Balthasar_bompaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:46 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen bompa gaat nog best goed. Ben gewoon altijd bij hem gaan wonen. Waardeloze ouders had ik. Maar de bompa is van goud!
Heb een stukske huis waar ik alleen kom. Dat vind de bompa goed. Maar nu die ouder wordt kan ik hem ook helpen. De bompa heeft me gewoon opgevoed zeg maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kun je toch nooit wat te neuken mee naar huis nemen als je bij je opa woont.
Wie is er niet eerlijk dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het trouwens prima dat je staakt hoor. Maar wees gewoon eerlijk dat het om meer geld om minder inspanning gaat
Okequote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:46 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen bompa gaat nog best goed. Ben gewoon altijd bij hem gaan wonen. Waardeloze ouders had ik. Maar de bompa is van goud!
Wat zeg je dan? Bompa niet m'n kot op want ik lig daar te poepen met een mokske da als ze nie wil pijpen ik een paar muilperen verkoop?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:48 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Heb een stukske huis waar ik alleen kom. Dat vind de bompa goed. Maar nu die ouder wordt kan ik hem ook helpen. De bompa heeft me gewoon opgevoed zeg maar.
Wat is vlaams toch een walgelijke taal.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:49 schreef fetX het volgende:
Nooit geweten dat deze SC internationaal was.
@Belgquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is vlaams toch een walgelijke taal.
Zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Neen ik neem gewoon een maske mee en stel haar voor aan d'n bompa. En dan zeg ik van we gaan over naar mijne living. Da's gewoon goed dan. Daar heeft die niets op aan te merken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat zeg je dan? Bompa niet m'n kot op want ik lig daar te poepen met een mokske da als ze nie wil pijpen ik een paar muilperen verkoop?
Wat een softie ben jij zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:51 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen ik neem gewoon een maske mee en stel haar voor aan d'n bompa. En dan zeg ik van we gaan over naar mijne living. Da's gewoon goed dan. Daar heeft die niets op aan te merken.
Maar ik neem sowieso pas de maske mee als het een beetje wat wordt. Dat heen en weer neuken vind ik niks.
Haten op @Balthasar_Bomaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat een softie ben jij zeg.
Mwoah Gertje.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Soft maar veerkrachtig. Maar nu het uit is met mijn lief hoeft het ook even niet meer met een ander. De goesting is weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat een softie ben jij zeg.
Tja als ge een beetje anders zijt, wordt ge al gauw gehaat. Maar ik heb hier gelukkig goeie kompanen. Zoals u en lange lans.quote:
Dat heb ik al jarenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:54 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Soft maar veerkrachtig. Maar nu het uit is met mijn lief hoeft het ook even niet meer met een ander. De goesting is weg.
Hij heeft haar lekker vaak in de poep gepaktquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Geen goesting omdat uw lief wegging?
Same here.quote:
Neen bij een relatie spreekt ge toch meer van 'vrijen'quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hij heeft haar lekker vaak in de poep gepakt
Goesting gebruiken we hier ook. Dat is dan ook een leuk woord.quote:
Wijven zatquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Same here.
Heb buiten de deur geneukt en toen heeft mijn ex wijf haar koffers gepakt.
Ja dat doet ge uzelf ook aan. Als ge thuis een schoon rooske hebt en ge gaat andere planten bestuiven....quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Same here.
Heb buiten de deur geneukt en toen heeft mijn ex wijf haar koffers gepakt.
Neukenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:58 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen bij een relatie spreekt ge toch meer van 'vrijen'
Heb wel een leuk meisje versierd, alleen werd zij ineens spiritueel.quote:
Vrijen is niet voor jaenetten maar voor romantici.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Neuken
Naaien
Vrijen![]()
Dat doen flikkers
Erg stom ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:59 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ja dat doet ge uzelf ook aan. Als ge thuis een schoon rooske hebt en ge gaat andere planten bestuiven....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg stom ja.
Maar nu kan ik gelukkig iedere weekend snipen naar jonge snerpende hertjes.
Tja soms krijgt ge de deksel op uw neus. Ge moet uwe piet niet zo achterna zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondequote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb wel een leuk meisje versierd, alleen werd zij ineens spiritueel.
Toen heb ik mijn koffers gepakt. Wat een mafketel was dat geworden
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:00 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Vrijen is niet voor jaenetten maar voor romantici.
Verschrikkelijk dat soort gevallen ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zonde
Ik kende ook een vet lekker wijf, latex hobby alleen begon ze zo’n “ red de wereld hippie “ te worden.
Zonde
@jigggy kan je advies gevenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:57 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Toen ik nog een kleine kapoen was had ik niet gedacht da'k ooit zo'n schone vrouw aan de haak zou slaan.
Ik ben nog steeds zot van haar.
Ik neem een laphroaigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik trek nog een flesje wit open. Moet kunnen.
Ja ik moet ook nog rijden zoquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:13 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Zo mannekes ik ga achter het stuur seffens. Tot straks.
Op naar de buitenvrouw.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:13 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Zo mannekes ik ga achter het stuur seffens. Tot straks.
Dan zou ik voor de zekerheid maar een lijntje sos nemenquote:
Je kunt altijd de Turk nog ff bellen voor een paar pijpjes bier.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
Op Sittard centraal was alles om kwart voor 10 al dicht
Geen bier dus
Dat was dus 1x en nooit meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
Geen bier dus
We hadden samen kunnen chillen gemiste kans.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
Geen bier dus
Nou dat was wel weer even genoeg Limburg voor dit seizoenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:40 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
We hadden samen kunnen chillen gemiste kans.
Ge had naar de grote AH moeten gaan zo'n 5 minuten lopen van het station. Die was vast open. Wel plezante dag gehad verder?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dat was wel weer even genoeg Limburg voor dit seizoen
Troosteloze bende
Die daar schuin tegenover? Was ook dichtquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:45 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ge had naar de grote AH moeten gaan zo'n 5 minuten lopen van het station. Die was vast open. Wel plezante dag gehad verder?
Ah spijtig. Zit ge nu in de trein terug? In Sittard is ook niet zoveel te doen kleine stad en zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die daar schuin tegenover? Was ook dicht
Was verder prima ja
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:56 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Dan zou Nederland pas echt een platte pannenkoek zijn ja.
Geen idee maar mijn kop geraakt heet door die debielenquote:
VBL is doodquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee maar mijn kop geraakt heet door die debielen
Echt hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe mijn best maar helpt niet echt als @onlogisch telkens mijn posts wijzigt of deletequote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt hoor
Ik ben 2 weken met vakantie en jullie laten het helemaal versloffen hier
Onlogischquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe mijn best maar helpt niet echt als @:onlogisch telkens mijn posts wijzigt of delete
De boeddha heeft een mooie analogie over uw gebruikersnaam.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trusten maatquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:30 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen morgen weer werken voor m'n kanjergeld
@:lenny_leonard @:doublepain @:caland
Slaap goed!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:30 schreef JanCees het volgende:
Ik ook maatquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:30 schreef JanCees het volgende:
Kontje verkopen ?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:30 schreef JanCees het volgende:
Ik wil graag oorlog met uienquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:39 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ge kunt ook te ver gaan. We willen juist vrienden worden geen oorlog. Bied uw excuses aan.
caland dp en ik ni makkerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt hoor
Ik ben 2 weken met vakantie en jullie laten het helemaal versloffen hier
goed zoquote:Op woensdag 29 januari 2020 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net ff VPN aangeschaft.
neequote:Op woensdag 29 januari 2020 00:10 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Waar houdt ge van? Wat voor een thema's?
The Night's Dawn Trilogy, dikke sci-fi operaquote:
eens googlenquote:Op woensdag 29 januari 2020 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
The Night's Dawn Trilogy, dikke sci-fi opera
Is dat tof ja? Ik ken alleen Dune das een beetje sci fi opera.quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ik zet hem op de lijst, maar net klaar met de Red Rising serie dus even geen sci-fi denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2020 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van Dune vind ik alleen boek 1 tof, en de drie preludes. Heb zovaak geprobeerd om in boek 2 te komen, maar ik vond het echt kutquote:Op woensdag 29 januari 2020 00:17 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Is dat tof ja? Ik ken alleen Dune das een beetje sci fi opera.
Qua fantasy las ik laatst deel 1 van de black company goed boek.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zet hem op de lijst, maar net klaar met de Red Rising serie dus even geen sci-fi denk ik
Wel een aanrader trouwens, die serie
Doe dan fantasy. The black company.quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zet hem op de lijst, maar net klaar met de Red Rising serie dus even geen sci-fi denk ik
Wel een aanrader trouwens, die serie
Oh heb boek 1 bijna uit. Ik ben te veel in andere boeken gaan lezen maar zal eens kijken of boek 2 me dan lukt of dat ik net als u eindig.quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van Dune vind ik alleen boek 1 tof, en de drie preludes. Heb zovaak geprobeerd om in boek 2 te komen, maar ik vond het echt kut
[..]
Malazan hoor ik goeie dingen over! Klopt het dat het een beetje duister is? Daar hou ik zelf wel van.quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Malazan boekenreeks, ben je ook wel even zoet mee.
Ben wel een beetje trots op jequote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dat was wel weer even genoeg Limburg voor dit seizoen
Troosteloze bende
quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet geheel vrijwillig trouwens. Werken voor m'n geld
@:jancees
@:caland
Ikookquote:Op woensdag 29 januari 2020 06:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet geheel vrijwillig trouwens. Werken voor m'n geld
@:jancees
@:caland
Ik niet, maar een bezoekje is niet ver weg denk ik. Jij dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogguh makker, hebben we de witte troon al bestegen vandaag?
JC is terug en gelijk stelt hij orde op zaken in de SC door de KLB-acts aan te pakken. Wat een god.quote:
Ik zit aan mijn tweede koffie maar het wil nog niet echt vlotten. Wellicht moet ik er een bolknak bij opsteken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet, maar een bezoekje is niet ver weg denk ik. Jij dan?
Ik zit op 3quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn tweede koffie maar het wil nog niet echt vlotten. Wellicht moet ik er een bolknak bij opsteken.
Mijn laatste aankoop is een Apple Watchquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jazeker ouwe reus. Nog nieuwe Apple aankopen gedaan lately?
Applegodenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn laatste aankoop is een Apple Watch
Je moeder is ook een vrij breed begrip.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Online? Dat is een vrij breed begrip.
Wow.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Online? Dat is een vrij breed begrip.
SOW HEY.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder is ook een vrij breed begrip.
En dat vinden jullie allen zo prettig jajaquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend een half uurtje tijd gehad om Days Gone te spelen. Over week of 3 ofzo hoop ik weer wat meer tijd te hebben, misschien dat ik dan ook weer WoW op ga starten, maar ik ga geen vieze horde spelen zoals jullie.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow.
Was getekend
@:onlogisch
@:KnutdeIjsbeer
@:Smoofie
@:Littlerabbit
@:Insomnia2.0 (rip)
Netjes. De nieuwe iPhone ook al?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn laatste aankoop is een Apple Watch
Ik ben net geweest.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet poepen maar Ziggo mannetje kan elk moment komen #struggles
Ik kom verlengen voor een nieuwe maar heb sim only gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Netjes. De nieuwe iPhone ook al?
Speel vooral Alliance. Met name @KnutdeIJsbeer wil je de moeder ganken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend een half uurtje tijd gehad om Days Gone te spelen. Over week of 3 ofzo hoop ik weer wat meer tijd te hebben, misschien dat ik dan ook weer WoW op ga starten, maar ik ga geen vieze horde spelen zoals jullie.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben net geweest.
@:onlogisch
Verstandig.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kom verlengen voor een nieuwe maar heb sim only gedaan
De X is nog meer dan prima
Allejezus, haags gooit even al zn frustratie van zich afquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat speel ik al, maar niet op jullie serverquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speel vooral Alliance. Met name @:KnutdeIJSbeer wil je de moeder ganken.
Wacht een half jaartje joh. September de 12 nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik moet er binnenkort toch aan geloven. Weet alleen niet of ik de 11 of 11 Pro neem.
Zo kun je altijd wel uitstellenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wacht een half jaartje joh. September de 12 nemen.
Ik speel sinds gisteren ook alliancequote:Op woensdag 29 januari 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat speel ik al, maar niet op jullie server. En ik ga niet opnieuw beginnen.
Sinds ik een eigen osso heb is elke euro mooi meegenomenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik moet er binnenkort toch aan geloven. Weet alleen niet of ik de 11 of 11 Pro neem.
Beter van wel en daarna sloop je hun hele moederquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat speel ik al, maar niet op jullie server. En ik ga niet opnieuw beginnen.
eigen osso?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds ik een eigen osso heb is elke euro mooi meegenomen
Wat is een osso?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds ik een eigen osso heb is elke euro mooi meegenomen
3 jaar gaan ze meestal wel mee zonder problemen, hoe oud is jouw toestel?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo kun je altijd wel uitstellen
3 jaar nu gok ikquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 jaar gaan ze meestal wel mee zonder problemen, hoe oud is jouw toestel?
Haha Chinaflopsssasquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb trouwens ook een nieuwe nodig. Hij laadt niet goed meer op. En hij is gestuiterd. Er zitten barsten in mijn scherm. Daar kan ik nog wel mee leven. Maar het opladen is wel een dingetje. De usb-c aansluiting zit verstopt op de één of andere manier
Leuk zo’n Chinaphonequote:Op woensdag 29 januari 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb trouwens ook een nieuwe nodig. Hij laadt niet goed meer op. En hij is gestuiterd. Er zitten barsten in mijn scherm. Daar kan ik nog wel mee leven. Maar het opladen is wel een dingetje. De usb-c aansluiting zit verstopt op de één of andere manier
Xinomie is kwalitatief net zo sterk als een echt merk inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Xinomie is kwalitatief net zo sterk als een echt merk inderdaad.
Ik had dat met mijn Samsung. Ik kreeg steeds een melding dat er vocht in de USB-aansluiting zat. Ben toen naar Samsung Service Center geweest en ze hebben hem daar kosteloos schoongemaakt, geen last meer. Scheen een heel klein pluisje te zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
Beggars can’t be choosers.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik haal dat altijd zelf met een naald eruit. Maar ik begrijp dat Samsung-gebruikers hier hulp bij nodig hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had dat met mijn Samsung. Ik kreeg steeds een melding dat er vocht in de USB-aansluiting zat. Ben toen naar Samsung Service Center geweest en ze hebben hem daar kosteloos schoongemaakt, geen last meer. Scheen een heel klein pluisje te zijn.
Iedereen hier hoopt dat @onlogisch een enkeltje Wuhan boekt voor het schoonmaken van zijn USB aansluitingquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had dat met mijn Samsung. Ik kreeg steeds een melding dat er vocht in de USB-aansluiting zat. Ben toen naar Samsung Service Center geweest en ze hebben hem daar kosteloos schoongemaakt, geen last meer. Scheen een heel klein pluisje te zijn.
Duur huurquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Duur huur ik meestal je moeder voor in
Ik heb geen Xinomie achterlijke idioot.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Xinomie is kwalitatief net zo sterk als een echt merk inderdaad.
Perslucht werkt ook primaquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik haal dat altijd zelf met een naald eruit. Maar ik begrijp dat Samsung-gebruikers hier hulp bij nodig hebben.
Duur huurquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Duur huur ik meestal je moeder voor in
Had ik ook geprobeerd, maar durfde hem er niet te diep in te stoppen (inb4 'dat heb ik bij je moeder')quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik haal dat altijd zelf met een naald eruit. Maar ik begrijp dat Samsung-gebruikers hier hulp bij nodig hebben.
Ja, haal die klb-downie erbij, mongool.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duur huur![]()
@:tjacka @:lenny_leonard @:rozevla
Eens.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, haal die klb-downie erbij, mongool.
Jij hebt ze hierheen gehaald.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, haal die klb-downie erbij, mongool.
Waarom mention je die rozevla mongool?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duur huur![]()
@:tjacka @:lenny_leonard @:rozevla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |