Hoezo had jij Rens hoog zitten?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit kun je oprecht niet maken Rens. Ik had je hoog zitten.
Ik dacht dat hij geen kaastengels at.quote:
quote:
Duurt gewoon even wat langer dan verwacht.quote:
Ze eet al goed zaad, net als de restquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijgt TarrelGod dan extra lekker zaad als het 100 procent wordt?
@:zipportal
Laat ze ook eierruften, want dat heeft ze niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Duurt gewoon even wat langer dan verwacht.
[..]
Ze eet al goed zaad, net als de rest
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ze ook eierruften, want dat heeft ze niet van een vreemde.
Waarom afgekeurdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Duurt gewoon even wat langer dan verwacht.
[..]
Ze eet al goed zaad, net als de rest
Behalve het Corona-virus heeft hij zo'n beetje alles wat je kunt bedenken.quote:
smeerpijpquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb net uitermate lekker zitten poepen.
Echt he.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb net uitermate lekker zitten poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
Zelfs met al die KLB-debielen is Elan nog steeds de eerste die opvalt vanwege zijn droevige niveau.
Kwam hij vertellen over Auschwitzquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
Wij hadden vandaag een invaller van 76 jaar. Geen grap.
Zij. En ze had de kleuters.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kwam hij vertellen over Auschwitz
??? Geen idee?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo Jojo
Drie keer raden wie de SC verlaten heeft
Zit je nog op school?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
Wij hadden vandaag een invaller van 76 jaar. Geen grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |