Tsja, de NOS zei net dat er 45.000 besmettingen warenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:39 schreef syroto het volgende:
#conspiracytwitter:umar_muhammedh twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 13:09:13Apparently this was on an "official" Chinese news website for a few minutes on Jan. 26 at 1:42pm before being promptly removed and revised with official numbers.- 15,701 confirmed- 8,350 suspected- 49 recovered- 2,577 deadScreenshot from friend, unverified. #coronavirus https://t.co/ahL2zcG7MR reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:37 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)utm_campaign=stdc_vk
Dit doet wel aan de Spaanse Griep denken, waar ook met name jongvolwassenen overleden (door een overreactie van het lichaam: http://www.cytokinestorm.com/)quote:Een ander netelig punt is het ziekteverloop. Volgens de eerste cijfers komt zo’n 3 procent van de patiënten aan de ziekte te overlijden, overwegend ouderen en zieken. Maar diezelfde cijfers in The Lancet laten ook zien dat van de 41 eerste patiënten die zich meldden in het ziekenhuis er liefst 35 jonger waren dan 65 jaar. Ruim de helft was zelfs veertiger of jonger.
Nja 0 teveel typen is wel wat anders dan alle 4 de getallen totaal anders hebben, terwijl de proporties daartussen nog redelijk is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, de NOS zei net dat er 45.000 besmettingen warenOok een conspiracy?
Wie heeft dat gemaakt dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:56 schreef vosss het volgende:
[..]
798.969
Op 22 februari 1.178144
=edit=
Dat lijstje gaf voor gisteren 3460 besmet en 71 dood en voor vandaag 5100 besmet en 105 dood.
Daar zaten we tamelijk dichtbij in de buurt. Morgen 7520 besmet en 155 dood en overmorgen 11090 besmet en 229 dood.
We zullen zien hoe accuraat die voorspelling gaat zijn
Er staat geen bron bij dat lijstje, is gewoon een heel mysterieus lijstje dat overal rondwaart.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wie heeft dat gemaakt dan?
Is het niet gewoon een extrapolatie via een model.
Er is niet bekend gemaakt hoe oud die overledenen waren, dus kan zomaar zijn dat die 35 personen weer gezond zijn en leven. Dat het juist die 6 ouderen waren die overleden zijn. Dat staat namelijk nergens!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:40 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
[..]
Dit doet wel aan de Spaanse Griep denken, waar ook met name jongvolwassenen overleden (door een overreactie van het lichaam: http://www.cytokinestorm.com/)
Ik ga voortaan gewoon social media even vermijden wat een grafplek is dat nu , Zoveel mensen die denken dat het leuk is om te trollen of even te verkondingen dat het einde nabij is... Ik krijg er zelf griep vanquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:39 schreef syroto het volgende:
#conspiracytwitter:umar_muhammedh twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 13:09:13Apparently this was on an "official" Chinese news website for a few minutes on Jan. 26 at 1:42pm before being promptly removed and revised with official numbers.- 15,701 confirmed- 8,350 suspected- 49 recovered- 2,577 deadScreenshot from friend, unverified. #coronavirus https://t.co/ahL2zcG7MR reageer retweet
Dik verdiend.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:07 schreef funnywell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker dutje doen
Ja joh, dat is gewoon wat dingen invullen in Excel, lijstje doortrekken en binnen drie weken 6 miljard dodenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wie heeft dat gemaakt dan?
Is het niet gewoon een extrapolatie via een model.
Dan zou t best wel een heftig virus zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:39 schreef syroto het volgende:
GVD in Sittard! Nou leuk jullie gekend te hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:45 schreef greatgonzo het volgende:
Vijf Limburgers niet in quarantaine na verblijf in Wuhan, één ziek maar niet door coronavirus
Wel ja.. laten we het beleid van wat RIVM/BZ/SOS international ambtenaren volgen
Die ene die ziek is heeft iets verkeerds gegeten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:49 schreef Linkie3 het volgende:
[..]
GVD in Sittard! Nou leuk jullie gekend te hebben
Vis van de markt?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die ene die ziek is heeft iets verkeerds gegeten.
Hebben we nu eigenlijk vaccins of medicijnen tegen de Spaanse griep of is daar nooit meer onderzoek naar gedaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:40 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
[..]
Dit doet wel aan de Spaanse Griep denken, waar ook met name jongvolwassenen overleden (door een overreactie van het lichaam: http://www.cytokinestorm.com/)
Is dat niet erg hoog, dat is toch de mexicaanse griep?quote:Although the Spanish Flu pandemic affected an enormous percentage of the world wide population (up to 20% of the world population according to some sources), and killed between 20 and 50 million persons, no more than 5% of the people who contracted the Spanish Flu died (Brown et. al reported the highest death rate in India at 50 deaths per 1000 persons contracting the disease, or a five percent fatality rate). By comparison, the swine flu pandemic of 2009 killed an estimated 284,000 people. After 218 human cases of bird flu had been confirmed world-wide (as of May, 2006) the lethality rate stood at 57%. Should this strain develop into a pandemic, and should it keep its current mortality rate, it has the potential to be 10 times more lethal than the 1918 pandemic.
Chinese vleermuizensoep?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die ene die ziek is heeft iets verkeerds gegeten.
Mark lacht het toch weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga voor 48 uur als max periode voor het virus in Nederland opduikt. Als het virus dan nog niet hier is zijn al mijn angsten weg.
Rauwe vleermuis, want dat was hip.quote:
Ik zeg voor morgen nacht nogquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga voor 48 uur als max periode voor het virus in Nederland opduikt. Als het virus dan nog niet hier is zijn al mijn angsten weg.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:46 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Ik ga voortaan gewoon social media even vermijden wat een grafplek is dat nu , Zoveel mensen die denken dat het leuk is om te trollen of even te verkondingen dat het einde nabij is... Ik krijg er zelf griep van
India zet dit weg als fake news.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:52 schreef Salina het volgende:
In half Azie zijn er al besmette mensen gevonden. Er komen/wonen ook veel Chinezen in b.v. Hongkong, Maleisie, Thailand etcetera.
Maar 0 besmettingen (lees: nul) in India, een land met 1,3 miljard inwoners?
Moeilijk te geloven.
Nu weet ik dat de onderlinge band tussen India (1,3 miljard inwoners) en China (1,4 miljard) niet zo groot is als die tussen b.v. Maleisie/Singapore/Hongkong en China (in alle drie de landen wonen en werken veel Chinezen), maar toch...
Google zegt dat er maar zo'n 10.000 chinese expats in India leven, Volgens mij is er heel weinig uitwisseling tussen die 2 landen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:52 schreef Salina het volgende:
In half Azie zijn er al besmette mensen gevonden. Er komen/wonen ook veel Chinezen in b.v. Hongkong, Maleisie, Thailand etcetera.
Maar 0 besmettingen (lees: nul) in India, een land met 1,3 miljard inwoners?
Moeilijk te geloven.
Nu weet ik dat de onderlinge band tussen India (1,3 miljard inwoners) en China (1,4 miljard) niet zo groot is als die tussen b.v. Maleisie/Singapore/Hongkong en China (in alle drie de landen wonen en werken veel Chinezen), maar toch...
189,000+ total ethnic Chinese living in India [1]quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Google zegt dat er maar zo'n 10.000 chinese expats in India leven, Volgens mij is er heel weinig uitwisseling tussen die 2 landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |