En dat geeft ook aan dat er in verhouding wel meer mensen besmet raken maar ze de ziekte gewoon overleven. De storm blijft dus in een glas water.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij bedoeld natuurlijk de doden minder oplopen dan de infecties. Stagneert of hoe zoiets heet
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En dat geeft ook aan dat er in verhouding wel meer mensen besmet raken maar ze de ziekte gewoon overleven. De storm blijft dus in een glas water.
Nou ja dit dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En dat geeft ook aan dat er in verhouding wel meer mensen besmet raken maar ze de ziekte gewoon overleven. De storm blijft dus in een glas water.
Dat weten we nog helemaal niet. Er zijn er pas 62 genezen verklaard. En honderden liggen nog in kritieke toestand volgens de officiele cijfers.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:59 schreef Stoney3K het volgende:
En dat geeft ook aan dat er in verhouding wel meer mensen besmet raken maar ze de ziekte gewoon overleven.
En veel mensen teminste hier gaan niet meteen aan de bel trekken als ze een griepje dus wie weet hoeveel er gemist is qua gevallen die gewoon uit zichzelf beter zijn geworden.quote:
Onzin natuurlijk. Er komen steeds meer "nieuwe geïnfecteerden die dus in het begin van de ziekte zitten en dus een verkoudheid hebben. Of er echt meer of minder mensen dood gaan kan je pas over een paar weken weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ohja, op die fiets.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:57 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er minder doden zijn in vergelijken met vorige dagen.
Maak daar maar 1000en van, het is enigzins gestabiliseerd toen ze eenmaal iedereen verzochten binnen te blijven en het straatleven compleet stil viel. Want de mensen vielen gewoon letterlijk neer.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weten we nog helemaal niet. Er zijn er pas 62 genezen verklaard. En honderden liggen nog in kritieke toestand volgens de officiele cijfers.
Alsof er over nagedacht is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:47 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
het is een respiratoir virus, en door de placenta wordt best veel gefilterd..
Bijvoorbeeld: aids-moeders kunnen zelf HIV vrije kinderen baren
Dan heb je dus ook nog geen zinnige cijfers over de survival rate, en kun je weinig extrapoleren, je kan dan alleen nog maar gokken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Er komen steeds meer "nieuwe geïnfecteerden die dus in het begin van de ziekte zitten en dus een verkoudheid hebben. Of er echt meer of minder mensen dood gaan kan je pas over een paar weken weten.
Dat laatste wil ik niet helemaal geloven, Misschien filmpjes van een jaar geleden of 2 jaar geleden die dronken waren of gewoon flauwvielen, Er staan nooit timestamps of datums op die filmpjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:04 schreef funnywell het volgende:
[..]
Maak daar maar 1000en van, het is enigzins gestabiliseerd toen ze eenmaal iedereen verzochten binnen te blijven en het straatleven compleet stil viel. Want de mensen vielen gewoon letterlijk neer.
Als je dan heel positief denk zijn dat er minder dan de 12.000.000 die ik schreef.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:56 schreef vosss het volgende:
[..]
798.969
Op 22 februari 1.178144
=edit=
Dat lijstje gaf voor gisteren 3460 besmet en 71 dood en voor vandaag 5100 besmet en 105 dood.
Daar zaten we tamelijk dichtbij in de buurt. Morgen 7520 besmet en 155 dood en overmorgen 11090 besmet en 229 dood.
We zullen zien hoe accuraat die voorspelling gaat zijn
Nou inderdaad. Ik vraag me af waar ze dit soort virussen zouden kunnen maken of aanpassen. Daar zal toch niet in de buurt een of ander biohazard lab zitten lijkt me of wel?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:05 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook nog geen zinnige cijfers over de survival rate, en kun je weinig extrapoleren, je kan dan alleen nog maar gokken.
Kan ook dat een stagiaire gewoon het raam open heeft laten staan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik vraag me af waar ze dit soort virussen zouden kunnen maken of aanpassen. Daar zal toch niet in de buurt een of ander biohazard lab zitten lijkt me of wel?
Het is een heel makkelijk virus om te maken. De complete DNA sequentie is ook gewoon bekend.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik vraag me af waar ze dit soort virussen zouden kunnen maken of aanpassen. Daar zal toch niet in de buurt een of ander biohazard lab zitten lijkt me of wel?
Hoe kan een virus afzwakken?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, op die fiets.
Laten we het hopen. Het is ook afwachten hoe zo'n virus zich gaat gedragen. Muteert het tot een agressievere variant, dan wordt het een probleem. Kan ook afzwakken naar een soort van verkoudheid had ik gelezen.
Het kan nog alle kanten op.
Het kan ook door mutatie zwakker worden. Kan. Dus is niet altijd zo.quote:
Er zit wel een probleem in deze redenatie. We weten namelijk niet of het personeel al aan zijn max zitten wat betreft vaststellen van besmettingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:56 schreef vosss het volgende:
[..]
798.969
Op 22 februari 1.178144
=edit=
Dat lijstje gaf voor gisteren 3460 besmet en 71 dood en voor vandaag 5100 besmet en 105 dood.
Daar zaten we tamelijk dichtbij in de buurt. Morgen 7520 besmet en 155 dood en overmorgen 11090 besmet en 229 dood.
We zullen zien hoe accuraat die voorspelling gaat zijn
Er kwamen wel mannen in van die 'viruspakken' bijquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik niet helemaal geloven, Misschien filmpjes van een jaar geleden of 2 jaar geleden die dronken waren of gewoon flauwvielen, Er staan nooit timestamps of datums op die filmpjes.
Ja, het schijnt dat een virus zich kan muteren. Dus dat het af kan zwakken naar een verkoudheid op termijn.quote:
Tsja , Ik geloof gewoon niet zoveel van chineze filmpjes meer tegenwoordig. Vooral niet zonder timestamp of datum.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:11 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Er kwamen wel mannen in van die 'viruspakken' bij
Virus muteert random simpelweg doordat sommige atomen in DNA/RNA soms weggekaatst worden door straling uit de ruimte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |