Hij heeft tenminste toegegeven hier alleen te komen om te trollen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bolton is nog steeds een walgelijke vent. Typische debiliteit altijd weer van Aardbei.
Da's waar inderdaad. Waarom iemand die dat zegt verder nog toegestaan is te komen snap ik niet echt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste toegegeven hier alleen te komen om te trollen.
En wanneer een bankovervaller een andere bankovervaller verlinkt dan is dat beter nieuws dan dat de bankovervallers blijven samenwerken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bolton is nog steeds een walgelijke vent. Typische debiliteit altijd weer van Aardbei.
Voor een advocaat gaat hij alleen wel makkelijk voorbij aan iets wat toch vrij essentieel is in deze tak van sport, motief.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:16 schreef Vis1980 het volgende:
Nu beweert men weer dat dit de normaalste zaak van de wereld is. Dus het is allemaal niet waar en ook nog eens de normaalste zaak van de wereld. Obama deed het ook.
twitter:BillPascrell twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 19:01:44Trump right now is touting what he calls the most “serious, realistic, and detailed plan ever presented” to assure Mideast peace.It’s two pages long. reageer retweet
Gaan we weer. Oekraïne is tot op het corrupt, maar de president van de VS vraagt dat land wel even doodleuk om onderzoek te doen naar Amerikaanse staatsburgers.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:07 schreef Vis1980 het volgende:
Het is dus allemaal niet waar, maar de aid die ingehouden is was sowieso niet gelijk gebruikt op het slagveld.
Nu weer de corruptie. Oekraïne is zo ontzettend corrupt en dat krijg je niet in 1 keer weg met een toverstokje.
Maar meneer Sekulow, waarom dan niet via de FBI?
...En nu is Bolton's verhaal een sourceless manuscript...
Dat heb ik hier ook regelmatig zien voorbijkomen. Sneue post idd van V_A. Maarja zo heb je ook users die claimen dat Biden hier op handen gedragen wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bolton is nog steeds een walgelijke vent.
Ja maar, de FBI is ook corrupt!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaan we weer. Oekraïne is tot op het corrupt, maar de president van de VS vraagt dat land wel even doodleuk om onderzoek te doen naar Amerikaanse staatsburgers.
Ik heb daar al talloze malen op gewezen, maar geen enkele Trumpist kan mij uitleggen hoe dat logisch is.
Omdat?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:17 schreef martijnde3de het volgende:
De kans dat dit gaat lukken lijkt mij 0.
[ afbeelding ]
1. De helft van de Palestijnen geen vrede wilt, maar Israël vernietigen.quote:
Goed plan. Maar hoe zorg je dat hij de waarheid spreekt? Je zou hem eigenlijk moeten laten zweren dat hij dat doet. Maar waar zou dat kunnen? Moeilijk hoor.twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 20:55:07Republican Sen. Ron Johnson: John Bolton should go public with what he knows. "Just tell the public what you know. I think that would actually be a smart thing. I'd encourage John to do that."https://t.co/G4zBgZSvBh reageer retweet
Met punt 2, 3 en 4 vind ik het niet gek dat men punt 1 wil.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:21 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
1. De helft van de Palestijnen geen vrede wilt, maar Israël vernietigen.
2. De nederzettingen voor meer dan 50% im handen blijven van Israël.
3. De Palestijnen maar een heel heel heel klein stukje oost-Jeruzalem krijgen.
4. Al die tunnels en bruggen en losstaande havens zonder verbinding nogal lastig vorm te geven zijn.
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 21:35:01Schiff: "If they want a witness for witness, then let them call Mick Mulvaney. Mick Mulvaney has said that he disputes what John Bolton has to say ... Let them call Secretary Pompeo. Let them call people that are percipient witnesses to this scandal and this corrupt scheme." reageer retweet
twitter:HouseIntel twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 21:54:03.@RepAdamSchiff on the need for John Bolton to testify: “Are we really going to require the country to wait until his book comes out to find out information that Senators could’ve used to make the right decision on conviction or acquittal?” https://t.co/5SPde5qjxP reageer retweet
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 21:53:38IMHO:1⃣ Of *course* it shouldn't happen.2⃣ Do folks realize it's a GOP *fever dream* that they'd get *anything* from questioning Joe or Hunter Biden or the whistleblower? Do you think they *really* want to question these folks, when they *know* it'll just make them look crazy? https://t.co/659MokuKNf reageer retweet
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 22:12:288⃣ Look at it this way: 50% of respondents to a FOX NEWS poll want Trump convicted and removed. What will that number be after testimony by Bolton? Meanwhile, any Hunter Biden testimony only *confirms* that (a) Trump had nothing on him and (b) this was all a hitjob on the Bidens. reageer retweet
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 22:16:29? Last thought: Graham and his peers are acting like straight-up criminals. There's no easy answer here. All I know is that if Bolton doesn't testify, America and US history are denied an opportunity to see clearly on TV a Republican say, "He did this--I know because he told me." reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |