Feliquote:Op maandag 27 januari 2020 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, ik heb een baan. Later meer, eerst wijn drinken met de Duitser!
Ze is opgeleid als gezelschaps dierenarts, maar nu fulltime in de pluimvee.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Deed ook meer met kippen toch? of was dat enkel familie en werkt zij fulltime voor de NVWA?
Deze d'arts werkte vroeger vooral moet koeien en schapen. Was een van de eerste vrouwelijke veeartsen. Heeft nu sinds een jaar of ... 7 oid, een eigen praktijk voor gezelschapsdieren. Heel tof om te zien hoe ze het heeft opgebouwd en hoe goed het nu loopt
Doe dat! (Dat (laten) optekenen bedoel ik). De verhalen moeten worden vastgelegd!quote:Op maandag 27 januari 2020 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit het ongelooflijke verhaal van mijn moeder en haar familie nog eens (laat) opschrijf/ven.
Daarnaast staat een even ongelooflijk en avontuurlijk verhaal van de familie van mijn vaderskant en het verhaal van mijn vader.
Dat laatste deel komt binnenkort wel in een verkorte vorm uit in een bundel verhalen over Joodse verzetsstrijders.
Goed dat het opgeschreven is.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:03 schreef sigme het volgende:
Doe dat! (Dat (laten) optekenen bedoel ik). De verhalen moeten worden vastgelegd!
Afgelopen jaar is het verhaal van mijn oudoom gepubliceerd, hijzelf was al ruim 40 jaar dood maar er zat wat frictie in de familie over publicatie.
[ afbeelding ]
https://geschiedenis-wink(...)art-van-der-pot.html
Hij was niet joods, en met goed fatsoen ook nauwelijks een verzetsstrijder te noemen.
Wat een gedoe zegquote:Op maandag 27 januari 2020 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager... heb je de baan? Spannend
huizenspeurtocht
6 had ik voor bellen met makelaardij:
1: verkocht
2: onder voorbehoud
3. 1 dag online 45 aanmeldingen
4. 1 dag online maar ik was nog nog de vijfde, donderdag kijken
5. complete niieuwe vloer en iets minder bestemming
6. misschien toch wel Leek, ex zou het niet erg vinden ( ik wel)
Dan 6 nooit doen. Dat gaat, als je daar nu al zo over denkt, nooit een thuis wordenquote:Op maandag 27 januari 2020 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
huizenspeurtocht
Mijn collega heeft precies dezelfde ervaringen in het Westlandquote:Op maandag 27 januari 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg![]()
En dat in het Noorden...
In het westen/de randstad wéét ik het. Ik had niet verwacht dat het in het noorden ook zo erg zou zijn...quote:Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn collega heeft precies dezelfde ervaringen in het WestlandHet lijkt wel gekkenhuis op dit moment. Behalve in Spijkenisse. Daar blijven ze weken staan
En ik hoorde nog wel dat huizen langer te koop stondenquote:Op maandag 27 januari 2020 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
huizenspeurtocht
Westerlingen.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het westen/de randstad wéét ik het. Ik had niet verwacht dat het in het noorden ook zo erg zou zijn...
Tuurlijk, daar kopen Westerlingen alles voor idiote prijzenquote:Op maandag 27 januari 2020 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het westen/de randstad wéét ik het. Ik had niet verwacht dat het in het noorden ook zo erg zou zijn...
Hmm hier in de buurt is ook alles weg in no time.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn collega heeft precies dezelfde ervaringen in het WestlandHet lijkt wel gekkenhuis op dit moment. Behalve in Spijkenisse. Daar blijven ze weken staan
Locatie is dan ook een behoorlijk opdrijver van de prijs.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Zag een appartement, inhoud vrijwel gelijk aan dat van mij te koop staan voor ruim 400.000. Uitzicht op de Rijn, dat dan weer wel. Ander, 1 km verderop, 200.000 minder
locatie doet een hoop. Wij kregen voor ons vorige huis ook meer omdat hij in een bepaalde wijk stond.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Zag een appartement, inhoud vrijwel gelijk aan dat van mij te koop staan voor ruim 400.000. Uitzicht op de Rijn, dat dan weer wel. Ander, 1 km verderop, 200.000 minder
in pm morgen graag! Beetje veel om daar zo op het forum te gooien!quote:Op maandag 27 januari 2020 20:20 schreef golfer het volgende:
Geleficiteerd Jägertrut!
Ga je ons, als je uitgewijnd bent, nog een keertje vertellen wat voor functie het is en welke werkzaamheden je gaat doen?
Dan willen we wel allemáál een PMquote:Op maandag 27 januari 2020 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in pm morgen graag! Beetje veel om daar zo op het forum te gooien!
Ik ken het verhaal van deze oudoom (uit het boek, daarvoor had ik me er niet in verdiept).quote:Op maandag 27 januari 2020 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed dat het opgeschreven is.
Ik heb wel heel veel documentatiemateriaal en ken tot bijna in detail het verhaal van mijn moeder en mijn vader en de rest van mijn vermoorde familie maar het is er nog steeds niet van gekomen om het allemaal op een rij te zetten en te vertellen. Ik merk dat het mij nog steeds vrij veel moeite kost. Soms is het gewoon te gruwelijk.
Tof toch?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en bedankt voor de jompels allemaal! Vind het nog moeilijk te bevatten. 5 brieven gestuurd, 1 sollicitatieproces en een baan....
Graag.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:34 schreef Blues het volgende:
En dan ben je 60 en weet nu pas wat dire straits betekent
Inderdaad locatie bepaald de prijsquote:Op maandag 27 januari 2020 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag een K&W topic waarin ts een woning in Arnhem had gekocht voor redelijk weinig, onder de 2ton. Had ik niet verwacht in Arnhem.
Klem zitten volgens mij, niet letterlijk (dat is stuck) maar in een situatiequote:
Hehe, vlakbij een van die stations ten noorden van Arnhem CS?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Inderdaad locatie bepaald de prijs
Herinner je nog die vrouw die scheldend voor de deur van de buurvrouw stond...1 straat verderop. Winkelcentrum daar is zelfs overdag niet leuk. 300-400 meter verderop is het al een stuk prettigerquote:Op maandag 27 januari 2020 21:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hehe, vlakbij een van die stations ten noorden van Arnhem CS?
Ben benieuwd en zie je PM wel verschijnen.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[
Waffoor bankje zoek je?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:43 schreef z80 het volgende:
Pakje van Ali binnen. Is verzonden via Luxemburg. En lag zonder btw rekening op me te wachten.
Alleen een klein minpuntje. Het geheugenbankje wat ik klaar had liggen is te snel.
Morgen eens op zoek in de stapel hardewaren op zolder.
Vlakbij Sjonnies bar? Die zag ik altijd vanuit de treinquote:Op maandag 27 januari 2020 21:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Herinner je nog die vrouw die scheldend voor de deur van de buurvrouw stond...1 straat verderop. Winkelcentrum daar is zelfs overdag niet leuk. 300-400 meter verderop is het al een stuk prettiger
Nee, dit huis staat in Zuid, net over de John frost brugquote:Op maandag 27 januari 2020 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vlakbij Sjonnies bar? Die zag ik altijd vanuit de trein
Wat een verschil meteen!quote:Op maandag 27 januari 2020 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Sjonnies bar ligt bij station presikhaaf, meer bij mij in de buurtquote:Op maandag 27 januari 2020 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vlakbij Sjonnies bar? Die zag ik altijd vanuit de trein
Hebben we liggen. Neem t zaterdag mee.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:51 schreef z80 het volgende:
ddr3 1333/1600MHz Minimaal 2GB, 4GB is beter. De rest overkill.
De nt4gc64b8hg0ns-cg die ik heb liggen vreet hij niet. Zou toch een 1333MHz zijn.
Dan zoek ik niet meer verderquote:Op maandag 27 januari 2020 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben we liggen. Neem t zaterdag mee.
Nou met zo'n naam kan het niet heel anders dan gezellig zijn tochquote:Op maandag 27 januari 2020 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sjonnies bar ligt bij station presikhaaf, meer bij mij in de buurt(nog nooit geweest)
Oh vast. Toen ik er regelmatig langsfietste op weg naar mijn vader in het verzorgingshuis was er vaak vrolijke muziek (niet mijn smaak) en carnaval werd uitbundig gevierdquote:Op maandag 27 januari 2020 22:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou met zo'n naam kan het niet heel anders dan gezellig zijn toch
Er is geen carnaval of in elk geval geen optocht meer las ik op zijn Facebookquote:Op maandag 27 januari 2020 22:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh vast. Toen ik er regelmatig langsfietste op weg naar mijn vader in het verzorgingshuis was er vaak vrolijke muziek (niet mijn smaak) en carnaval werd uitbundig gevierd
Da’s een toestand hier, weet niet of er dit jaar een optocht is, waren problemen mee volgens mij.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er is geen carnaval of in elk geval geen optocht meer las ik op zijn Facebook
En iets verder weg kijken?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:26 schreef Aure het volgende:
Zit door jullie nu op funda te kijken wat huizen hier in de buurt waard zijn, maar echt belachelijke prijzen
Heb net ook een belachelijke IFFR film gezien. Of nouja, het was okay, ik ben wakker gebleven. Maar ik zou hem niemand aanraden
Zie post L_S hierboven.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:32 schreef z80 het volgende:
Zit even de specs van de cpu te bekijken die in het bakje zit.
Memory DDR3-1600. Dat gaat een grotere zoektocht worden. Verklaard ook waarom dit bankje niet werkt.
In de wijken hier om heen kan je soms nog wel wat redelijks vinden. Maar ik wil voorlopig nog niet weg uit deze stad,en we zitten sowieso ook nog wel even goed waar we zittenquote:
Haal niet uit die post of het een 1333 of 1600 bankje is.quote:
J gaat voor je kijken. Er liggen een paar 100 geheugenstrips op de zaak dus er is best een goede kans dat we het hebben.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Haal niet uit die post of het een 1333 of 1600 bankje is.
De 1333 heb ik wat meer van als het goed is. De 1600 Die er waarschijnlijk in moet is een grotere uitdaging.
Klopt, maar omdat wij dan waarschijnlijk het centrum uit verhuizen kan je er nog wel wat redelijks voor terug kopen.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:44 schreef AnneX het volgende:
Ja, de WOZ...jarenlang zaten we op de rij relatief laag en vergelijkbaar.
Totdat binnen een jaar twee huizen werden verkocht. Oops.
Tja...en taxeren kan leuk zijn.
Als je elders gaat kopen in de regio, kom je toch ook weer op een hoge hypotheek uit.
Het geheugen dient te gaan samenwerken met een intel 4405U. waarbij er een DDR3 slot aanwezig is.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J gaat voor je kijken. Er liggen een paar 100 geheugenstrips op de zaak dus er is best een goede kans dat we het hebben.
Ik heb het doorgegeven. Weltrusten.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Het geheugen dient te gaan samenwerken met een intel 4405U. waarbij er een DDR3 slot aanwezig is.
En als ik zo verder lees is het ook nog eens een DDR3L (dus de 1.35V uitvoering).
Waarom niet gewoon aan de standaard, waar de voorraadbak van vol ligt, houden.
Morgen even terugkijken.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:22 schreef derLudolf het volgende:
Sis en Maarten van Rossem bij Op1. Genieten
Welke was het?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:26 schreef Aure het volgende:
Zit door jullie nu op funda te kijken wat huizen hier in de buurt waard zijn, maar echt belachelijke prijzen
Heb net ook een belachelijke IFFR film gezien. Of nouja, het was okay, ik ben wakker gebleven. Maar ik zou hem niemand aanraden
Toch wel benieuwd hoe iemand tot zoiets komt. Ik kan er moeilijk bij dat dat met zijn volle verstand was.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 00:49 schreef derLudolf het volgende:
Wtf
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-urn-oma~ae3544fa/
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 04:58 schreef minilot het volgende:
![]()
Naar de bank verhuisd wegens aanhoudend verkoudheidsgesnurk van J.
Snap ik. Mooi klote!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 04:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind het pietsje minder vermakelijk
Detentionquote:Op dinsdag 28 januari 2020 00:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke was het?
Wij hebben net Les Miserables gekeken. Nu nog 1,5u in de auto naar huis.
Handige eigenschap als je van vissen houdtquote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:26 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, Dora, onze grote jachthond, () heeft gisteren haar allereerste buit gevangen in de tuin!
Iedere avond als het donker is, gaat ze op jacht tijdens de laatste plasronde in de tuin. Waarbij ze met haar voorpootjes op dingen springt. En gisteren was het raak! Ze bracht vol trots naar binnen: een dikke regenworm.![]()
Ik steek liever zelf wormen dan dat ik een hont neemquote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Handige eigenschap als je van vissen houdt
Lijkt me niet iets wat lang van te voren is gepland. Of de oma moet al lang terminaal zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 03:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd hoe iemand tot zoiets komt. Ik kan er moeilijk bij dat dat met zijn volle verstand was.
Mogge!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:50 schreef Lonaa het volgende:
Ga ik nu boodschappen doen met een beetje regen, of wacht ik in de hoop dat het straks nog een keer beter wordt?
Met beetje regen. Het is maar regen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:50 schreef Lonaa het volgende:
Ga ik nu boodschappen doen met een beetje regen, of wacht ik in de hoop dat het straks nog een keer beter wordt?
True, true. Eerst even boterham eten. Geroosterd. Met smeerkaasquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Met beetje regen. Het is maar regen.
ik vind maarten van Rossem echt bij verre de meest irritante persoon op de tv. Elke keer als ik hem ergens zie ik erger ik me zo ongelofelijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:22 schreef derLudolf het volgende:
qft.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind maarten van Rossem echt bij verre de meest irritante persoon op de tv. Elke keer als ik hem ergens zie ik erger ik me zo ongelofelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:01 schreef sigme het volgende:
Mogge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Mogge.Ja, ik zou lig bedenken om een kaartje te sturen, en het wellicht daarna vergeten om echt te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er op zou ik zetten iets in de trant van 'sterkte, laat me weten als ik iets voor je kan doen?'
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:26 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, Dora, onze grote jachthond, () heeft gisteren haar allereerste buit gevangen in de tuin!
Iedere avond als het donker is, gaat ze op jacht tijdens de laatste plasronde in de tuin. Waarbij ze met haar voorpootjes op dingen springt. En gisteren was het raak! Ze bracht vol trots naar binnen: een dikke regenworm.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Beetje klef, wel zeer gepast. Dank. Ik denk dat ik deze ga gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het inderdaad uitvoer.. maar ik heb de afgelopen jaren aangeleerd wat minder te 'duiken'.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik zou lig bedenken om een kaartje te sturen, en het wellicht daarna vergeten om echt te doen.
er op zou ik zetten iets in de trant van 'sterkte, laat me weten als ik iets voor je kan doen?'ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Vanochtend vond ze een dooie duif achter zo'n elektriciteitskastje. Ze had m binnen no-time in d'r bek.quote:
Mogge.Ja, zou sturen en ja, zou moeite hebben met wat er dan in vredesnaam op. Werd na half uur peinzen vermoedelijk iets kaals als 'sterkte en liefs' en op de bus ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Op dag 1 een worm, op dag 2 een duif, exponentieel toenemend morgen een loslopende kleuter?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vanochtend vond ze een dooie duif achter zo'n elektriciteitskastje. Ze had m binnen no-time in d'r bek.
Dus, score: 1 levende worm. 1 dode duif. 1 tennisbal uit het water. 23593835miljoen takjes.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, zou sturen en ja, zou moeite hebben met wat er dan in vredesnaam op. Werd na half uur peinzen vermoedelijk iets kaals als 'sterkte en liefs' en op de bus ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Wie weet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Op dag 1 een worm, op dag 2 een duif, exponentieel toenemend morgen een loslopende kleuter?
En jij zit daar nu te wachten tot ze via je voorhoofd je koperspiraal checken, right?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:19 schreef minilot het volgende:
Het blijft in een wachtkamer vol stoeltjes (gedeelde wachtkamer voor vier huisartsenpraktijken hier) toch altijd fascinerend om te zien hoe automatisch eerst de plekken zo ver mogelijk van elkaar gevuld worden, dan om en om met een stoeltje ertussen en pas als het echt helemaal niet meer anders kan er iemand pal naast een ander gaat zitten
Naja, scheelt vast bacillenoverdracht!
Correct! Goeie retro associatie!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
En jij zit daar nu te wachten tot ze via je voorhoofd je koperspiraal checken, right?
Ik moet vreselijk denken aan een dan die Top Gun - parodieën, waarbij een oog-controle rectaal moest worden uitgevoerd.
Edit: Hot Shots! (1991)
quote:
quote:Jim 'Wash Out' Pfaffenbach : Well, there's a delicate corneal inversion procedure... a multi-opti-pupil-optomy. But, in order to keep from damaging the eye sockets, they've got to go in through the rectum. Ain't no man going to take that route with me!
Ik tuur stuurs naar mijn telefoon.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Hou ook wel van rondkijken in een wachtkamer. Paar jaar geleden zat er zelfs iemand in de wachtkamer van de tandarts te snurken
Doe ik ook, en kijk over het randje van mijn bril rond. Die snurkende man hoefde ik niet te zien, die hoorde ik welquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik tuur stuurs naar mijn telefoon.
Die was wel lekker relaxtquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Hou ook wel van rondkijken in een wachtkamer. Paar jaar geleden zat er zelfs iemand in de wachtkamer van de tandarts te snurken
Jaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:44 schreef Tele6 het volgende:
Heb ik iets gemist over koperspiraal checken door het voorhoofd heen?
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:57 schreef minilot het volgende:
Ochtendprogramma: reguliere checkup bij huisarts om te zien of mijn verse koperspiraaltje na zes weken niet per abuis in mijn voorhoofdsholte is beland. Daarna ingrediënten voor risotto halen. Vandaag al 's middags warm eten.
Oh dankje.quote:
Doe ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:19 schreef minilot het volgende:
Het blijft in een wachtkamer vol stoeltjes (gedeelde wachtkamer voor vier huisartsenpraktijken hier) toch altijd fascinerend om te zien hoe automatisch eerst de plekken zo ver mogelijk van elkaar gevuld worden, dan om en om met een stoeltje ertussen en pas als het echt helemaal niet meer anders kan er iemand pal naast een ander gaat zitten
Naja, scheelt vast bacillenoverdracht!
O buh. Grote plannen vandaag of kun je vegeteren?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh dankje.
Ik heb vannacht echt beroerd geslapen, en een stevig ontbijt plus een stevige kop koffie hebben het maar minimaal verbeterd
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]Dan lijkt die van Kaatje me het beste. Want dat is wat je doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms schrijf ik ook letterlijk dat ik niet weet wat te zeggen. Zolang het maar oprecht is wat je voelt, dan voelt die ander dat ook en wordt het zeker gewaardeerd.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geen grote plannen gelukkig. Ambulant begeleider komt langs en ik moet naar PMT, maar het is juist wel fijn om dit soort afspraken te hebben op een meh dag, want dan krijg ik mezelf nog zover om in beweging te komen. Als ik alleen afspraken "met mezelf" heb, is het veel lastiger om de dingen ook echt te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O buh. Grote plannen vandaag of kun je vegeteren?
Mijn hoofd bedacht vannacht dat het een goed idee zou zijn mijn katten mee te nemen naar de bioscoop
Vette stress bij hen en bij mij, niks van de film gezien natuurlijk.
Dadelijk maar eens écht opstaan.
True, that.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Geen grote plannen gelukkig. Ambulant begeleider komt langs en ik moet naar PMT, maar het is juist wel fijn om dit soort afspraken te hebben op een meh dag, want dan krijg ik mezelf nog zover om in beweging te komen. Als ik alleen afspraken "met mezelf" heb, is het veel lastiger om de dingen ook echt te doen.
Geniale droom![]()
In mijn dromen was iedereen kwaad en/of dood.
Die wil ik ook nog wel zienquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik was ook nog naar Bring Me Home, die was wel de moeite waard
Heel naar, datquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:03 schreef Barreltje het volgende:
Ik lig ook nog in bed.. kan niet weg want er ligt een kat boven op mn zij...
Dus dan maar verder lezen.. heel rot allemaal..
Ophalen is beter, toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Snuit jij wel eerst je neus voor de voorhoofdsholtecheck?
Zolang je daarmee de inhoud niet juist naar the business end verplaatst wel ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ophalen is beter, toch?![]()
Een trui voor @:Kreator!
Lidl is een fantastische winkel maar niet voor kruidenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Bloedsinaasappels
Ook nog een stuk ham van Sigme laten snijden
Moet straks nog wel 1x naar de winkel want de Lidl had geen oregano
Ik vind ze voor verse kruiden best goed. Gedroogd is volgens mij echt matig maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:05 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Lidl is een fantastische winkel maar niet voor kruiden
Correctie: Lidl is heel matig met gedroogde kruiden. Stop de tijd!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind ze voor verse kruiden best goed. Gedroogd is volgens mij echt matig maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb laatst in de XXL-weken een doos met literpakken passata gekocht. Ben er zo blij mee. Die pakken hebben net als een pak melk een dop. Een aangebroken pak blijft gerust een maand goed in de koelkast Handig
Teruggekeken. Irritante manier van vragen stellen, maar ik ben fan van sis.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:22 schreef derLudolf het volgende:
Doen die van ons ookquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik had ze ‘s nachts graag erbij gehad maar dat hebben ze zelf verkloot met nachten rondwandelen, stoel als krabpaal gebruiken etc.
Ik heb een dressoir op de slaapkamer met schuifdeuren. Daar liggen de dekbedhoezen enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doen die van ons ooken toch kunnen we niet over ons hart verkrijgen om ze snachts niet bij ons te laten
![]()
Een keer is er eentje zelfs van een hoge kast op ons bed gesprongen, midden in de nacht. Dan schrik je wel even.
Oh is dat misdadig?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn katten kunnen trouwens gewoon hun eigen warme kamer in via het kattenluik, niet dat jullie denken dat ik ze nachtenlang buiten opsluit en zelf lekker warm lig
Oopsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een dressoir op de slaapkamer met schuifdeuren. Daar liggen de dekbedhoezen enzo.
Was Elin (wie anders) er in gaan liggen, had ik niet gezien toen ik het deurtje dichtschoof en op een gegeven moment wilde ze eruit. Schrok me te pletter
Dat is mooi ja, dat je dat doet, zo'n interview.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:30 schreef Clubsoda het volgende:
Hčhč, ik ben bijgelezen. Valt niet mee na een hele dag lesVerder is mijn weerstand boos blijkbaar, want twee uitbraken van koortsblazen, waarvan een op mijn tong
That's a first.
In groep 8 kreeg ik de opdracht mijn grootouders te interviewen over de oorlog. Achteraf gezien ben ik mijn meester zo dankbaar voor die opdracht want het was heel mooi om erover te kunnen praten. Mijn grootouders aan de ene kant hebben een Joodse onderduiker geholpen (die man werd uiteindelijk 90) en deden wat verzetsdingetjes. Het mag een wonder heten dat dat allemaal goed gegaan is, mijn opa had een uitgesproken Joods uiterlijk en naam. En mijn opa aan de andere kant was krijgsgevangene, die kon nauwelijks praten over wat hij had meegemaakt maar heeft mij toch wat dingen verteld die mijn vader nog niet wist.
Wij hebben standaard oordopjes naast het bed liggenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 04:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind het pietsje minder vermakelijk
Ze weten niet beter en ik vind mijn slaap best belangrijk eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doen die van ons ooken toch kunnen we niet over ons hart verkrijgen om ze snachts niet bij ons te laten
![]()
Een keer is er eentje zelfs van een hoge kast op ons bed gesprongen, midden in de nacht. Dan schrik je wel even.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een dressoir op de slaapkamer met schuifdeuren. Daar liggen de dekbedhoezen enzo.
Was Elin (wie anders) er in gaan liggen, had ik niet gezien toen ik het deurtje dichtschoof en op een gegeven moment wilde ze eruit. Schrok me te pletter
Misdadig (of in ieder geval heel niet lief) vind ik het pas als je huiskatten buitensluit zonder dat ze een droge plek hebben om te slapen. Grote droge schuur is prima. De je je katten op de kachel roostert, dat is pas misdadigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh is dat misdadig?
Ik sluit de katten mooi buiten hoor, 's nachts. Ze hebben een grote droge schuur.
Tenzij het vriest, dan mogen ze binnen op de kachel snurken. Ik ben een watje.
Snap ikquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze weten niet beter en ik vind mijn slaap best belangrijk eigenlijk
[..]
Yep, alsof ik het verhaal van Elin lees. Net zo. Nika niet, die slaapt in de huiskamer. Al komt die af en toe wel even buurten op bed, maar er liggen slapen, dat nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:31 schreef Blues het volgende:
Elin
Xena kwam heel in het begin niet in de slaapkamer (in andere huizen ook nooit gedaan) tot ze een keer bleef krabben en piepen en mauwen aan de deur... toen maar 's nachts op een kier. En ze springt dan ergens halverwege de nacht via mijn kussen over mijn hoofd naar beneden tussen ons in om eindelijk na lieve hoi!mauwtjes ergens op knieholtehoogte te gaan liggen.
En vaak zo dat je je niet echt om kan draaien want dan hoor je een krijsje
Ik kan niet slapen met iets in mijn oor.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben standaard oordopjes naast het bed liggen
Waarom zelf geeneentje dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:04 schreef broccolitaart het volgende:
En ik ben heul jaloers op mensen die poezen hebben! Ik vind het altijd zo leuk om daar over te lezen.
Herkenbaar. 's Nachts beneden laten heeft ons zo veel slapeloze nachten gekost dat we het maar hebben opgegeven. Ze slaapt met periodes op bed, we zitten nu weer in een periode. Ik word een keer of 3 per nacht wakker om haar op een minder irritante plaats te leggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:31 schreef Blues het volgende:
Elin
Xena kwam heel in het begin niet in de slaapkamer (in andere huizen ook nooit gedaan) tot ze een keer bleef krabben en piepen en mauwen aan de deur... toen maar 's nachts op een kier. En ze springt dan ergens halverwege de nacht via mijn kussen over mijn hoofd naar beneden tussen ons in om eindelijk na lieve hoi!mauwtjes ergens op knieholtehoogte te gaan liggen.
En vaak zo dat je je niet echt om kan draaien want dan hoor je een krijsje
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:11 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Correctie: Lidl is heel matig met gedroogde kruiden. Stop de tijd!
Oh god ja van die kappenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het exemplaar wat tijdelijk niet bij haar kittens mocht en een lampenkap ophad... dat was voor ons allebei iets ongemakkelijker slapen![]()
Je username lijkt me echt niet lekker. Dit komt misschien ook omdat mijn moeder het altijd kookte met een sausje, maar dan was het net pap. En we aten het 6x per week. (ongeveer)quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:04 schreef broccolitaart het volgende:
Ik lees hier hele tijd over bloedsinaasappels en dan denk ik altijd oja dat moet ik ook eens meenemen. Vergeet ik het elke keer weer. Straks maar echt meenemen.
En ik ben heul jaloers op mensen die poezen hebben! Ik vind het altijd zo leuk om daar over te lezen.
En dan koopt de helft het en de andere helft niet, en gaan dat stukje natuurlijk niet onderhouden... gemeente komt die snippers vast niet doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:54 schreef Blues het volgende:
Ik lees dit met stijgende verbazing.. wat een ambtelijk gezeik om geld binnen te harken![]()
https://www.volkskrant.nl(...)ippergroen~b98a32cf/
Wees dan blij met zo'n buurman!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dan koopt de helft het en de andere helft niet, en gaan dat stukje natuurlijk niet onderhouden... gemeente komt die snippers vast niet doen.
Langs mijn huis ligt ook zo’n grote snipper. Niet in mijn bezit en voor mij ook waardeloos want vanuit mijn tuin kan ik er niet komen. Er is een buurman die dat stukje (en andere gemeentegrond) bijhoudt. Ook de stoep aanveegt etc. Inmiddels kennen ze hem daar en kan hij de ophaaldienst bestellen om het groenafval wat hij verzamelt op te halen.
En dan zijn er nog buren die daarover zeiken, als zo’n hoopje een paar dagen blijft liggen![]()
Gelukkig geeft de gemeente hen inmiddels weerwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dora probeerde wel te upscalen (is dat een woord?) zonet bij de wandeling. Vol overgave ging ze voor de reigerquote:
Kleuter aanstaande. Wat ik je brom.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dora probeerde wel te upscalen (is dat een woord?) zonet bij de wandeling. Vol overgave ging ze voor de reiger
Kans aanwezig. Killerdog.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Kleuter aanstaande. Wat ik je brom.
Ja, dit. Dora zit ook het liefst diep in de bosjes. Dat mag van mij blijven liggen. Verder wordt alles braaf opgeruimd. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier hebben we ook een uitlaat strookje. En ik hoor zoveel mensen die beweren dat je daar dan dus de hondenpoep niet op hoeft te ruimen volgens mij is dat bullshit en heb je altijd opruim plicht.
Ik ruim het altijd op. Behalve als hij het echt in de bosjes doet. Hij gaat graag in de bosjes poepen beetje privacy gevoel ofzo denk ik.
Poezen zijn in het algemeen beter in staat onder dekens/ouders etc uit te kruipen dan baby’squote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:34 schreef Jagärtrut het volgende:
hier in Brussel valt het over het algemeen wel mee in vergelijking met Berlijn...
Verder moet ik zo lachen om die slapende poezen in bed. Als mensen het over een baby zouden hebben dan hoor je van alle kanten dat het fout is en dat je dat niet moet doen, maar een poes is leuk....
Wij slapen tegenwoordig een groot gedeelte van de nacht met dreumes in bed, en ik vind het wel gezellig. Wel tijd voor een groter bed, trouwens.
Bij mij voor de deur. Gewoon. Op de stoep. Voor de deur. Ingang.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:14 schreef Lonaa het volgende:
Overigens: hondenpoephier in de wijk O-VER-AL. Bah. Op de stoep, op straat, op ieder stukje gras, zelfs op kinderspeelplaatsen.
Ik vind het zo goor en ik begrijp er niks van
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur. Gewoon. Op de stoep. Voor de deur. Ingang.
Laat maar lekker liggen hoor....
Onbegrijpelijk inderdaad. Ik heb er de gemeente eens voor gebeld. Binnen het uur was het weg toen ik de dame eenmaal duidelijk had gemaakt dat ik geen voortuin en en dat die drol dus op 10 centimeter van mijn voordeur lag. Die drol was ook echt formaat Rembo en Rembo.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur. Gewoon. Op de stoep. Voor de deur. Ingang.
Laat maar lekker liggen hoor....
Dat is de reden waarom wij met de verhuizing een groter bed hebben gekocht. De kinderen slapen bij ons. De jongste ook nog vaak in haar eigen bed maar de oudste niet. Ik heb me nog nooit iets aangetrokken van wat andere er van zeggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder moet ik zo lachen om die slapende poezen in bed. Als mensen het over een baby zouden hebben dan hoor je van alle kanten dat het fout is en dat je dat niet moet doen, maar een poes is leuk....
Wij slapen tegenwoordig een groot gedeelte van de nacht met dreumes in bed, en ik vind het wel gezellig. Wel tijd voor een groter bed, trouwens.
Mij te klein.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:37 schreef Kreator het volgende:
Ik was even aan het zoeken naar een nieuw appartementje en kwam terecht in Manhattan.
Daar staat echt geweldig spul op..
https://www.zillow.com/ho(...)10021/31533674_zpid/
Daar zou ik dood nog niet gevonden willen wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:37 schreef Kreator het volgende:
Ik was even aan het zoeken naar een nieuw appartementje en kwam terecht in Manhattan.
Formaat van die keuken is het enige aantrekkelijke. Spuuglelijk huis (anderen op die site ook vaak) En mijn hemel wat een prijzen.quote:
Wat vind je er ‘geweldig spul’ aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:37 schreef Kreator het volgende:
Idem.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:33 schreef Lonaa het volgende:
6 uur matige slaap was niet genoeg. #gaap
Dat vond ik echt heel stomquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:59 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. en toch maar aan sexeducation begonnen..
Mijn ouders hebben ook een stuk snippergroen bij de tuin aangetrokken en mijn pa heeft echt een enorme persthekel aan tuinieren en een grotere tuin dan hij officieel bezitquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:54 schreef Blues het volgende:
Ik lees dit met stijgende verbazing.. wat een ambtelijk gezeik om geld binnen te harken![]()
https://www.volkskrant.nl(...)ippergroen~b98a32cf/
De lelijkste dure keuken ter wereld manquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:37 schreef Kreator het volgende:
Ik vond het een beetje een tienerserie. Flauwe humor en zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:18 schreef kwakz0r het volgende:
Echt @:isabeau ? Ik vond het echt heel erg leuk.
Late to the party maar gefeliciteerd met je baan Jagar!
De huisband en ik zijn beiden ziek thuis. Vorige week zat ik de hele week met een zieke kleuter op me geplakt dus verrassend is het niet
Dat. Als ze alles zelf netjes moeten bijhouden is dat vast uiteindelijk een stuk duurder dan wat ze er voor kunnen vangenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo'n gemeente moet al blij zijn als mensen het bij willen houden.
Hier in het dorp is veel gedoe met het groen onderhoud wordt enorm op bezuinigd. Nu verwachten ze dat mensen het zelf doen.. Maar dat doen mensen niet.. Er zijn wijken waarbij mensen de voortuin niet eens bijhouden wat verwachten ze nouquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat. Als ze alles zelf netjes moeten bijhouden is dat vast uiteindelijk een stuk duurder dan wat ze er voor kunnen vangen
Typischquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar ze hebben gelukkig wel een paar miljoen vrij kunnen maken voor een nieuw gemeentehuis.. Terwijl met het huidige eigenlijk niks mis is.
Dit is al de tweede keer in een paar dagen dat ik je zie posten over brieven schrijven. Hoe nostalgischquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:36 schreef derLudolf het volgende:
M'n pa heeft aantal keren een brief geschreven maar de gemeente of ze ze een stuk grond wilden verkopen. Geen reacties op gehad.
Ze onderhouden het echt geweldig
Ben er een aantal jaren met mcpa en roundup overheen geweest. Het is behoorlijk schoon
En aanvullend daarop: er wordt in sommige gemeentes "divers groen" vervangen door gras omdat maaien goedkoper is dan het onderhoud van struikgewas, bosschages en bloemenboel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is wel een reden voor het veranderende groenonderhoud van veel gemeenten:
- ze maaien minder vanwege insecten
- ze spuiten bijna niet meer vanwege insecten en vogels
- veel focus op De Rups
- er wordt in andere periodes dan voorheen gemaaid ivm broedende vogels
Hier trekken ze gewoon alle struiken uit de grond en leggen er gras of parkeervelden (die hebben we echt méér dan genoeg in onze wijk) voor terug. En kappen ondertussen een hele zooi mooie bomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
- veel focus op De Rups
en @fietsie Wat zonde! Ik woon in de bijvriendelijkste gemeente van Nederland, hier doen ze volgens mij wel goed hun best.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hier trekken ze gewoon alle struiken uit de grond en leggen er gras of parkeervelden (die hebben we echt méér dan genoeg in onze wijk) voor terug. En kappen ondertussen een hele zooi mooie bomen.
Alles onder het mom van de nieuwe groenvoorziening. Kaalslag is het.
Dat snap ik we hebben hier stukken groen waar ze allemaal bloemen zaaien enzo hartstikke goed natuurlijk. Hoeven ze het nog maar een keer te zaaien in het najaarquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
- veel focus op De Rups
ach, brief, mail. Denk dat het een mail was de laatste keerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer in een paar dagen dat ik je zie posten over brieven schrijven. Hoe nostalgisch
Verkopen is nog goedkoperquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
En aanvullend daarop: er wordt in sommige gemeentes "divers groen" vervangen door gras omdat maaien goedkoper is dan het onderhoud van struikgewas, bosschages en bloemenboel.
Gras is het hier.. Of nou ja gras ze zaaien het in en dan heb je een knollen veld. Bloemen velden doen ze hier ook wel op sommige stukken maar voor de rest is het een grote schrale bende.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gemeente is gemaild. Betrokken inwoner enzo.
Is het alleen maar gras dat ze aanplanten? Het is ook hip om van zo'n verwilderde weide met korenbloemen enzo aan te leggen. Hoef je weinig te maaien en is ook weer goed voor de beestjes.
Hier echt alleen gras. Bijenspul stond in onze jachthavenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het alleen maar gras dat ze aanplanten? Het is ook hip om van zo'n verwilderde weide met korenbloemen enzo aan te leggen. Hoef je weinig te maaien en is ook weer goed voor de beestjes.
Matig zeg. Ik ben helemaal into tuinieren en lees er veel over. Het viel me op dat er ook qua groenonderhoud trends zijn. Grappig wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gras is het hier.. Of nou ja gras ze zaaien het in en dan heb je een knollen veld. Bloemen velden doen ze hier ook wel op sommige stukken maar voor de rest is het een grote schrale bende.
Ja dat zie je nu veelquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Beterquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan er dit jaar weer meer stenen uithalen. Wil er een grasveldje in.
Daar hadden we dan weer een contingent leun-ambtenaren voor die op zo'n stok leunden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:40 schreef derLudolf het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever gras zie dan van die lelijke lage struiken waar het onkruid bovenuit komt.
Van op een stok leunen verdwijnt onkruid niet...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar hadden we dan weer een contingent leun-ambtenaren voor die op zo'n stok leunden.
Net als mijn tegelsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:26 schreef Blues het volgende:
Het grasveldje hier in de tuin is dit jaar wel supergroen door al die regen en zachte weer
Ben benieuwd of het nog gaat vriezen in feb/mrt...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:26 schreef Blues het volgende:
Het grasveldje hier in de tuin is dit jaar wel supergroen door al die regen en zachte weer
Schande van de buurt ben ikquote:
Ik moest ook meteen aan onze parkeerplek denken, is nog steeds erg groenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Schande van de buurt ben ikMijn auto staat als enige binnen dus mijn tegels zijn nķg groener en voller met onkruid dan de rest. En uiteraard woon ik naast de buren die het altijd perfect op orde houden. Fijn, als je op een woonerf woont en je oprit dus gewoon onderdeel van het wegdek is
Te weinig thuis en daarnaast is houden van huisdieren hier ook niet toegestaan (zou het uiteraard stiekem kunnen doen maar dan heb ik de eerste reden ook nog)quote:
6x per week broccolitaart MET sausje lijkt me ook wel matigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je username lijkt me echt niet lekker. Dit komt misschien ook omdat mijn moeder het altijd kookte met een sausje, maar dan was het net pap. En we aten het 6x per week. (ongeveer)
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het nog gaat vriezen in feb/mrt...
dat lijkt toch steeds vaker te gebeuren..
Op de vensterbank is het ook al volop voorjaar trouwens... bloemetjes in de pepers enzo.
En mini-plantjes die net opkomen.
Het eerst poblano plantje stak gisteravond al dapper boven de grond uit.
Ah het werkt goed dus?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik ga de peperzaailingen morgen in de grond stoppen. Ze liggen nu nog tussen de koffiefilterzakjes.
Hoef jij niet mee?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heerlijk middagje bij mijn ouders gehad![]()
Ze zijn uitgenodigd voor een droombruiloft. Droom van de bruid in ieder geval. Voor mij te over geregisseerd en te hysterisch.
En dus uiteraard met dresscode, dus ik ben ze nu in lange avondjurk en smoking aan het praten![]()
Ze schijnen geluk te hebben: de drie voorgeschreven kleuren zijn vervallen, de jurk mag een kleur naar eigen keuze hebben.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:57 schreef broccolitaart het volgende:
Wat is er bijzonder aan koffiefilterzakjes? Huh wacht, zakjes van koffiefilter... Ik ben geīntegreerd
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We zijn bij de seizoenen The Office zonder Michael Scott aangekomen
Dan begreep ik het goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:06 schreef Kreator het volgende:
Ik vond het een lelijke huis, mense. Het ging me meer om de prijs voor dat protserige paleis der wanstaltigheid.
Wow awesome! Wat een uitgebreide uitleg, props voor de makerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Je kunt zaadjes laten ontkiemem tussen een vochtige koffiefilter.
https://www.mooiemoestuin.nl/zaaien-en-zaden/deno-methode/
Is een geweldige sitequote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:32 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Wow awesome! Wat een uitgebreide uitleg, props voor de maker![]()
Ik ga het onthouden als ik ooit, als ik groot ben, een tuin heb
Vanmiddag. Mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik iemand hier blij maken met een elektrische handmixer?
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vanmiddag. Mij.
'Ik bak nooit', maar de bakkers en de AH hadden geen verse kokosmakronen/koeken en ik had daar ZO"N zin in. Dus ik heb ze gemaakt, paar uur geleden. Met ouderwets handwerk.
Maar nee, ik hoef geen handmixer. Ik geloof dat ik er zelfs wel 1 heb. Ergens.
Had er laatst een van de Aldi. Goor joh, zo droog. Ze moeten een beetje klef zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vanmiddag. Mij.
'Ik bak nooit', maar de bakkers en de AH hadden geen verse kokosmakronen/koeken en ik had daar ZO"N zin in. Dus ik heb ze gemaakt, paar uur geleden. Met ouderwets handwerk.
Maar nee, ik hoef geen handmixer. Ik geloof dat ik er zelfs wel 1 heb. Ergens.
Eens, ze hebben van zichzelf anders echt een te korrelige structuur.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had er laatst een van de Aldi. Goor joh, zo droog. Ze moeten een beetje klef zijn.
De AH heeft 'verse' (bij de bake-off dingen) en die zijn dikke vette prima. Maar die waren op. Mijnes zijn niet te droogquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had er laatst een van de Aldi. Goor joh, zo droog. Ze moeten een beetje klef zijn.
Die zijn ook heel lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:20 schreef Lonaa het volgende:
De AH heeft 'verse' (bij de bake-off dingen) en die zijn dikke vette prima. Maar die waren op. Mijnes zijn niet te droog
Ze zijn wel groot. Niet te groot.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn ook heel lekkerIk vind ze alleen wat groot
Bake off gevulde koeken hebben altijd keiharde randen... Kokosmakronen heb ik er nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De AH heeft 'verse' (bij de bake-off dingen) en die zijn dikke vette prima. Maar die waren op. Mijnes zijn niet te droog
Kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Nooit geweten dat die dingen veganistisch zijn.
Vast de zenuwenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:10 schreef derLudolf het volgende:
Deze week is de finale van de slimste mens. In 'de galerij' acht boombladeren.
Er zijn twee mensen die 'dennenblad' als antwoord roepen.![]()
We hebben het moeilijk deze week. We hebben een hoop biatlon in te halen voor het van Ziggo Go en Eurosport Player is verdwenen maar lopen ook 3 afleveringen van De Slimste achter.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:10 schreef derLudolf het volgende:
Ook de dennennaald is een blad.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:10 schreef derLudolf het volgende:
Welke wintersporten volg je nog meer? Dacht alleen langebaanschaatsen en short-track. Biatlon zou ik niet bewust opzoeken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben het moeilijk deze week. We hebben een hoop biatlon in te halen voor het van Ziggo Go en Eurosport Player is verdwenen maar lopen ook 3 afleveringen van De Slimste achter.
Ik moest hier echt enorm om lachen: https://i.chzbgr.com/full(...)ook-at-alkie-talkles
Daar had ik nog nooit van gehoord. Gek fenomeenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Bwehehe. Dora had net een aanval van reverse sneezing. Ze was er helemaal verbaasd over![]()
![]()
Het is ook echt een hondending.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit van gehoord. Gek fenomeenik snap dat Dora er ook in de war van was.
Biatlon, noordse combinatie en langlaufen. Biatlon is echt een favoriet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke wintersporten volg je nog meer? Dacht alleen langebaanschaatsen en short-track. Biatlon zou ik niet bewust opzoeken.
Schultink was weer genieten hč?
Ik vind het ook een mooie sport, maar ik volg het niet. Mocht het op de NPO worden uitgezonden en ik heb niks beters te doen zou ik kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Biatlon, noordse combinatie en langlaufen. Biatlon is echt een favoriet.
Jup. Ik vind het een tof mens ookquote:Schultink was weer episch ja.
Het is zo enorm knap om tussen het sprinten door nog even 5 keer raak te schieten. Prachtig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie sport, maar ik volg het niet. Mocht het op de NPO worden uitgezonden en ik heb niks beters te doen zou ik kijken
[..]
Jup. Ik vind het een tof mens ook
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is zo enorm knap om tussen het sprinten door nog even 5 keer raak te schieten. Prachtig.
Ik ga het eens opzoekenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Voor de spelletjesliefhebbers..
Dit is wel echt leuk
Ook met zn tweeën
[ afbeelding ]
Santorini
Ja dat combineert wel lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Schieten vereist zoveel concentratie. Jongen hier in het dorp was/is getalenteerd kleiduifschieter.
Maar ja, ook boerenbedrijf, op buitenlandse toernooien zat ie nooit echt lekker als er thuis werk moest gebeuren.
Wel een keer hoog geëindigd met een nieuw geweer op een toernooi in Dubai. Toen hadden ze net kalveren afgeleverd en alle gewassen zaten in de grond.
Jup. Een gewone baan kun je nog opzeggen, dit iets leider anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat combineert wel lastig inderdaad.
Heb je dat nu gedaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:14 schreef fietsie het volgende:
Weet je wat zeer doet? Met de nagel van je kleine teen ergens aan blijven hangen en dan nog een stap doorlopen.... -bloedbad-
Nou zeg, duurt en duurt maar bij jouquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lego blokjes..dat doet zeer.
Mijn borst ondertussen ook trouwens van al dat hoesten.
Morgen een week. Ik belde vandaag naar de huisarts want de codeine werkt niet.. Dus nu heb ik nieuwe codeine en moet maar uitzieken. Dat is best lastig als je niet normaal kan slapen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou zeg, duurt en duurt maar bij jou
Bijzonder rot jaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Morgen een week. Ik belde vandaag naar de huisarts want de codeine werkt niet.. Dus nu heb ik nieuwe codeine en moet maar uitzieken. Dat is best lastig als je niet normaal kan slapen.
Ook leuk voor volwassenen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Voor de spelletjesliefhebbers..
Dit is wel echt leuk
Ook met zn tweeën
[ afbeelding ]
Santorini
vensterbank of balkon wil ook wel goedquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:32 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Wow awesome! Wat een uitgebreide uitleg, props voor de maker![]()
Ik ga het onthouden als ik ooit, als ik groot ben, een tuin heb
Ik ging wat opzij voor een tas die rechts stond en knalde daardoor met links net tegen randje. Auw.quote:
Wij zijn allebei volwassenquote:
En het ziet er ook nog leuk uit.quote:Op woensdag 29 januari 2020 05:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wij zijn allebei volwassen
De collega die het laatst mee had naar werk (en wiens enthousiasme aanstekelijk bleek) ook.
En dochterlief van 12 vind het ook leuk.
Regels zijn simpel.. Maar winnen gaat niet vanzelf. Het is vooral een strategisch spel.
Mijn lief is fanatiek schaker dus ik moet alle zeilen bij om te winnen
(3-1 was de stand uiteindelijk waarbij ik sowieso 1x zelf mn eigen ondergang veroorzaakte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |