Ik heb de schade nog niet eens goed gezien .. maar das misschien omdat ff niet op zat te lettenquote:Op zondag 26 januari 2020 00:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is een deukje in een deurMaar daar gaaat het niet om
Vissen mogen bestaan van mij maar niet om te etenquote:Op zondag 26 januari 2020 00:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat hebben die schubbige levensvormen nu weer gedaan?
BDS is on na volg baar .. komt uit een vissersdorp ...quote:Op zondag 26 januari 2020 00:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat hebben die schubbige levensvormen nu weer gedaan?
Het zal best meevallen. Maar het is net als met een nieuwe auto, dat eerste krasjequote:Op zondag 26 januari 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de schade nog niet eens goed gezien .. maar das misschien omdat ff niet op zat te letten
Geen probleem, diversiteit van smaak maakt ons sterkerquote:Op zondag 26 januari 2020 00:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vissen mogen bestaan van mij maar niet om te eten
Het is meestal egoquote:Op zondag 26 januari 2020 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal best meevallen. Maar het is net als met een nieuwe auto, dat eerste krasjeEn dat dan in het kwadraat :
Heb je er bezwaar tegen als ik zo een haring ga eten?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vissen mogen bestaan van mij maar niet om te eten
kwadraat omdat het live was ?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal best meevallen. Maar het is net als met een nieuwe auto, dat eerste krasjeEn dat dan in het kwadraat :
Heb je het nu over Mij????quote:Op zondag 26 januari 2020 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Die kunnen ook uitermate gevoelig zijn ja
quote:Op zondag 26 januari 2020 00:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je het nu over Mij????
Pffffieeeeuw.......quote:
Zo'n 777X gaat 400 miljoen dollar kosten. Dat de luchtvaartmaatschappijen dat ooit terugverdienen is een wonder als je naar de ticketprijzen kijkt.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee omdat dat vliegtuig een ietsje duurder is dan de gemiddelde auto
Dat sommetje zal wel al gemaakt zijn toch?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n 777X gaat 400 miljoen dollar kosten. Dat de luchtvaartmaatschappijen dat ooit terugverdienen is een wonder als je naar de ticketprijzen kijkt.
We mogen toch niet meer vliegen in die vervuilende dingenquote:Op zondag 26 januari 2020 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n 777X gaat 400 miljoen dollar kosten. Dat de luchtvaartmaatschappijen dat ooit terugverdienen is een wonder als je naar de ticketprijzen kijkt.
Musk maakt (goedkopere) space machines om dezelfde reden, echter zonder een belachelijk winst oogmerk.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Welk eten vind je wčl bijzonder?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:47 schreef chufi het volgende:
Vroeger was ik visloos opgevoed min of meer.. mn ouders aten het dan apart als ze in een restaurant waren .. later heb ik het wel leren eten maar nog steeds vind ik het weinig bijzonder ..
Ja, uiteraard, maar niet door mij.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat sommetje zal wel al gemaakt zijn toch?
500 vluchten bij een bezetting van 400 en een prijs van 200 .. maar zo simpel is het niet .. personeel , brandstof etc ..quote:Op zondag 26 januari 2020 00:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat sommetje zal wel al gemaakt zijn toch?
mals lammetje ...quote:Op zondag 26 januari 2020 00:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welk eten vind je wčl bijzonder?
Goede keuze!quote:
Het zal dan ook wel een heel ingewikkeld sommetje zijn, met factoren waar je geen rekening mee kan houden.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar niet door mij.Volgens mij maken luchtvaartmaatschappijen nauwelijks winst. Het kan allemaal maar net uit. Dit vliegtuig is 10% zuiniger dan de voorganger en dat maakt het voor sommige maatschappijen al aantrekkelijk om de vloot te vernieuwen.
Heel die vloot oneindig rond laten vliegen en bijtanken in de lucht dat zal die klimaat etters lerenquote:Op zondag 26 januari 2020 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar niet door mij.Volgens mij maken luchtvaartmaatschappijen nauwelijks winst. Het kan allemaal maar net uit. Dit vliegtuig is 10% zuiniger dan de voorganger en dat maakt het voor sommige maatschappijen al aantrekkelijk om de vloot te vernieuwen.
Ja, een lijn tussen Schiphol en Zaventem zal niet erg rendabel zijnquote:Op zondag 26 januari 2020 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
500 vluchten bij een bezetting van 400 en een prijs van 200 .. maar zo simpel is het niet .. personeel , brandstof etc ..
btw zullen long-distance vliegtuigen worden dus we verdubbelen de prijs .. 250 vluchten ... .. aangezien de meeste nieuwe vliegtuigen nauwelijks stil staan heb je het er in 2 jaar wel uit denk ik
Yups. De prijs die maatschappijen betalen voor een vliegtuig staat ook helemaal niet vast. Boeing verkoopt sommige vliegtuigen met verlies om later weer meer orders te krijgen en daar winst op te maken etc. Er zijn ook allerlei vage leaseconstructies. Soms worden vrij nieuwe vliegtuigen gesloopt omdat ze meer waard zijn in onderdelen. Heel raar wereldje.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal dan ook wel een heel ingewikkeld sommetje zijn, met factoren waar je geen rekening mee kan houden.
Dat kan haast geen toeval zijn!quote:Op zondag 26 januari 2020 01:05 schreef chufi het volgende:
Ik was ooit op een regionaal feest van "La Comunidad de Albarxxxxx" en dat werd gevierd boven op een berg met een groots feest .. Veel muzikaal gedoe met dans en muziek .. Daarna was het tijd om te eten .. Werden we uitgenodigd (als grote blonde buitenlanders) om aan de hoofd tafel mee te genieten van het vele geBBQed lamsvlees van de 30m. lange braadhaard..
2 maanden later trad dezelfde dansgroep op in Ron's Honeymoon show .. Echt ik zat te kijken en wtf daar zat ik toen nog tegen over aan de lange tafel
Wat is er mis met mensen die bezorgd zijn om het klimaat?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel die vloot oneindig rond laten vliegen en bijtanken in de lucht dat zal die klimaat etters leren
Niksquote:Op zondag 26 januari 2020 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen die bezorgd zijn om het klimaat?
Nada, al heb ik liever dat ze bezorgt zijn om het millieu.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen die bezorgd zijn om het klimaat?
Door klimaatverandering verschuift er wel veel, waardoor natuur en milieu onder druk komen te staan. Je kunt niet bezorgd zijn om het milieu zonder bezorgd te zijn om het klimaat.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nada, al heb ik liever dat ze bezorgt zijn om het millieu.
Inderdaad, bezorgd zijn kun je onlosmakelijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Door klimaatverandering verschuift er wel veel, waardoor natuur en milieu onder druk komen te staan. Je kunt niet bezorgd zijn om het milieu zonder bezorgd te zijn om het klimaat.
dat is toch een samenhangend geheel .. maar goedquote:Op zondag 26 januari 2020 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Door klimaatverandering verschuift er wel veel, waardoor natuur en milieu onder druk komen te staan. Je kunt niet bezorgd zijn om het milieu zonder bezorgd te zijn om het klimaat.
oeh .... wat gaan we doen?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad, bezorgd zijn kun je onlosmakelijk.
Er iets aan DOEN echter, kun je alleen aan je millieu.
Ja, als normale burger heb je niet heel veel invloed op het klimaat, behalve dan op de juiste partij stemmen zodat alle sectoren de juiste richting in worden geleid om de uitstoot van broeikasgassen te verminderen en uiteindelijk te stoppen.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad, bezorgd zijn kun je onlosmakelijk.
Er iets aan DOEN echter, kun je alleen aan je millieu.
Ja, dat probeerde ik te zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
dat is toch een samenhangend geheel .. maar goed
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
oeh .... wat gaan we doen?![]()
Batterijtjes verzamelen?
doe ik al jaren .. alleen de super zorgt niet dat die bak ververst wordt. overvol .. zal weer een met mijn batterijen langs gaan en er weer wat van zeggen ,... misschien dat dan ...quote:Op zondag 26 januari 2020 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
oeh .... wat gaan we doen?![]()
Batterijtjes verzamelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat unseen bits stom is.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb geen motivatie. Was het wel een leuke episode?
Partijen...quote:Op zondag 26 januari 2020 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
....t, behalve dan op de juiste partij stemmen....
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
doe ik al jaren .. alleen de super zorgt niet dat die bak ververst wordt. overvol .. zal weer een met mijn batterijen langs gaan en er weer wat van zeggen ,... misschien dat dan ...
demonstratief op de toonbank dumpen![]()
Het was unseen bits dat is het leukstequote:Op zondag 26 januari 2020 01:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb geen motivatie. Was het wel een leuke episode?
Je kunt zelf CO2 meten hoor.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Alles wat goed voelt
![]()
Behalve belasting betalen voor onmetelijke doelen, gebasseerd op betaalde metingen, afgedwongen door niet gekozen instanties met bovenpersoonlijke rechten.
Jazeker, maar wat verteld het je?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:33 schreef Recce het volgende:
Een opstand!Je hebt alleen Ghostbuster nog onder de duim, Tilly!
wie .. ? Is Till GBs mom?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:33 schreef Recce het volgende:
Tja, probleem is wel dat je ergens op moet stemmen. In de stembus kun je niet op goede ideeën stemmen.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Partijen...![]()
Ik geloof in goede ideeën, ongeacht partij, of tepelgevoeligheid,
Geen dry january dit jaar hm?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:34 schreef chufi het volgende:
wat is het volgende aardappelrecept Till//
Exactquote:Op zondag 26 januari 2020 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, probleem is wel dat je ergens op moet stemmen. In de stembus kun je niet op goede ideeën stemmen.
Naah... tis de 26ste ... tenzij je TurboGist hebt.... is feb te halenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:33 schreef Recce het volgende:
Als je het langere tijd meet, zie je een stijging. CO2 is een broeikasgas, dat is vrij elementaire wetenschap. Het klimaat is ontzettend ingewikkeld, dus hoe gevoelig het is voor dat broeikasgas, kun je alleen uitrekenen met ingewikkelde modellen.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jazeker, maar wat verteld het je?
Jaja doe maar stoer alsof ik twee weken een gun op je kopf heb gehouden om te kijkenquote:
dat kan toch prima ?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Till mijn moeder is dan was ze 19 tijdens de zwangerschap
Nah, er was wel sprake van impliciete dreiging.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaja doe maar stoer alsof ik twee weken een gun op je kopf heb gehouden om te kijken
Met andere woorden: Hoe de windt waait.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je het langere tijd meet, zie je een stijging. CO2 is een broeikasgas, dat is vrij elementaire wetenschap. Het klimaat is ontzettend ingewikkeld, dus hoe gevoelig het is voor dat broeikasgas, kun je alleen uitrekenen met ingewikkelde modellen.
Code geelquote:Op zondag 26 januari 2020 01:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, er was wel sprake van impliciete dreiging.
Geel is een fasequote:
Lucter et Emergo.quote:
Al dagen. Ik kijk af en toe. Slaapt die gast weleens?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:43 schreef Recce het volgende:
Die gast van Agenda Free TV die ook uitzond tijdens de spanningen rondom Iran, is nu helemaal aan het flippen op het coronavirus.
Ik vind dat het woord "Gast" te makkelijk gebruikt word hedentendagequote:Op zondag 26 januari 2020 01:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Al dagen. Ik kijk af en toe. Slaapt die gast weleens?
Nope. 97% consensus onder wetenschappers. Met simpele natuurkunde kom je ook al een eind.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met andere woorden: Hoe de windt waait.
De betekenis is veranderd ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind dat het woord "Gast" te makkelijk gebruikt word hedentendage
Maar kun je er wat aan veranderen?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope. 97% consensus onder wetenschappers. Met simpele natuurkunde kom je ook al een eind.
Reisadvies,,,quote:Op zondag 26 januari 2020 01:43 schreef Recce het volgende:
Die gast van Agenda Free TV die ook uitzond tijdens de spanningen rondom Iran, is nu helemaal aan het flippen op het coronavirus.
Uiteindelijk niet voor mensen zoals jij en ik.. en meerdere hier... denk ik.quote:
Jaar van de Rat is vandaag begonnenquote:Op zondag 26 januari 2020 01:43 schreef Recce het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De uitstoot van broeikasgassen afbouwen/stoppen. De aarde is te waardevol om een experiment mee te doen waarvan de deskundigen zeggen dat het een voor ons vervelende afloop heeft.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar kun je er wat aan veranderen?
Of is het dan weer Millieu?
Nee en volgens mij leeft-ie zich te erg in het onderwerp in.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Al dagen. Ik kijk af en toe. Slaapt die gast weleens?
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaar van de Rat is vandaag begonnenKwam ze tegen vandaag, van die malle Chinezen. Ben nog doof van het vuurwerk.
Oh, dat lijkt me wel gaaf om te zien. Ik hoorde hier ook wat vuurwerk vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een meetbaar en actief doel waar ik achter sta.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
De uitstoot van broeikasgassen afbouwen/stoppen. De aarde is te waardevol om een experiment mee te doen waarvan de deskundigen zeggen dat het een voor ons vervelende afloop heeft.
Taal is dynamisch. Ik erger me ook weleens aan hoe de betekenis van woorden verandert. En meestal vind ik het lelijk en stom, maar dat helpt niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet voor mensen zoals jij en ik.. en meerdere hier... denk ik.
Wel in de algehele taalverloedering.
Ja! hahaaa herkenbaar...quote:Op zondag 26 januari 2020 01:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Taal is dynamisch. Ik erger me ook weleens aan hoe de betekenis van woorden verandert. En meestal vind ik het lelijk en stom, maar dat helpt niet.
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is een meetbaar en actief doel waar ik achter sta.
Heeft echter totaal niets te maken met klimaat.
Het klimaat verandert door de toevoeging van broeikasgassen. Het klimaat heeft vervolgens ook invloed op het milieu.quote:Het klimaat is de gemiddelde weerstoestand (temperatuur, windkracht, bedekkingsgraad en neerslag) over een periode van minimaal 30 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |