You know itquote:
I do, still getting lost in living it.quote:
Ik loop je te ... lamaquote:Op zondag 26 januari 2020 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Die prototypes zijn echt niet zachter hoor.Die zijn eerder te zwaar.
Het lijkt me dat je eerst de trap neerzet en daarna de deur opendoet. Dat is de veiligste volgorde. Als de trap goed was ingesteld, kon de deur daarna netjes openschuiven.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loop je te ... lama
Maar wie was te vroeg of te laat ... als de deur op tijd open was geweest was dit niet gebeurt ..
quote:
Het lijkt me dat als je de trap neerzet dat deze deur niet meer open kan ..quote:Op zondag 26 januari 2020 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je eerst de trap neerzet en daarna de deur opendoet. Dat is de veiligste volgorde. Als de trap goed was ingesteld, kon de deur daarna netjes openschuiven.
Wel als je de zijkant opzij schuift. De goeie zijkant welteverstaanquote:Op zondag 26 januari 2020 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je de trap neerzet dat deze deur niet meer open kan ..
Laten we ons hier niet al te druk maken om een futiliteit van de Booing 777x9quote:Op zondag 26 januari 2020 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Wel als je de zijkant opzij schuift. De goeie zijkant welteverstaan
Dat het een futiliteit is maakt het nou juist zo grappigquote:Op zondag 26 januari 2020 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we ons hier niet al te druk maken om een futiliteit van de Booing 777x9
Er zijn links en rechts van de trap een soort deurtjes die naar voren en naar achteren gezet kunnen worden. Het rechterdeurtje had naar achteren moeten staan, zodat de deur van het vliegtuig de ruimte had open te gaan. Nu stond dat deurtje naar voren en ging het fout. Er kwam toen een mannetje naar boven om het deurtje goed te zetten en toen kon de deur wel open.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je de trap neerzet dat deze deur niet meer open kan ..
Ik vind futiliteit gewoon een mooi woord!quote:Op zondag 26 januari 2020 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat het een futiliteit is maakt het nou juist zo grappig
Dat is dan dubbel genietenquote:Op zondag 26 januari 2020 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind futiliteit gewoon een mooi woord!
quote:
manmanman .. zijn er gewonden ? Details daar gaat het omquote:Op zondag 26 januari 2020 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn links en rechts van de trap een soort deurtjes die naar voren en naar achteren gezet kunnen worden. Het rechterdeurtje had naar achteren moeten staan, zodat de deur van het vliegtuig de ruimte had open te gaan. Nu stond dat deurtje naar voren en ging het fout. Er kwam toen een mannetje naar boven om het deurtje goed te zetten en toen kon de deur wel open.
Het is een deukje in een deurquote:Op zondag 26 januari 2020 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
manmanman .. zijn er gewonden ? Details daar gaat het om
Ik ook en daarom gooide ik het er ook in ... soms heb ik van die ingavesquote:Op zondag 26 januari 2020 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind futiliteit gewoon een mooi woord!
Wat hebben die schubbige levensvormen nu weer gedaan?quote:
Ik heb de schade nog niet eens goed gezien .. maar das misschien omdat ff niet op zat te lettenquote:Op zondag 26 januari 2020 00:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is een deukje in een deurMaar daar gaaat het niet om
Vissen mogen bestaan van mij maar niet om te etenquote:Op zondag 26 januari 2020 00:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat hebben die schubbige levensvormen nu weer gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |