Je kunt zelf CO2 meten hoor.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Alles wat goed voelt
![]()
Behalve belasting betalen voor onmetelijke doelen, gebasseerd op betaalde metingen, afgedwongen door niet gekozen instanties met bovenpersoonlijke rechten.
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:33 schreef Recce het volgende:
Een opstand!Je hebt alleen Ghostbuster nog onder de duim, Tilly!
wie .. ? Is Till GBs mom?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:33 schreef Recce het volgende:
Tja, probleem is wel dat je ergens op moet stemmen. In de stembus kun je niet op goede ideeën stemmen.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Partijen...![]()
Ik geloof in goede ideeën, ongeacht partij, of tepelgevoeligheid,
Geen dry january dit jaar hm?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:34 schreef chufi het volgende:
wat is het volgende aardappelrecept Till//
Exactquote:Op zondag 26 januari 2020 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, probleem is wel dat je ergens op moet stemmen. In de stembus kun je niet op goede ideeën stemmen.
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:33 schreef Recce het volgende:
Als je het langere tijd meet, zie je een stijging. CO2 is een broeikasgas, dat is vrij elementaire wetenschap. Het klimaat is ontzettend ingewikkeld, dus hoe gevoelig het is voor dat broeikasgas, kun je alleen uitrekenen met ingewikkelde modellen.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jazeker, maar wat verteld het je?
Jaja doe maar stoer alsof ik twee weken een gun op je kopf heb gehouden om te kijkenquote:
dat kan toch prima ?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Till mijn moeder is dan was ze 19 tijdens de zwangerschap
Nah, er was wel sprake van impliciete dreiging.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaja doe maar stoer alsof ik twee weken een gun op je kopf heb gehouden om te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |