Yups. De prijs die maatschappijen betalen voor een vliegtuig staat ook helemaal niet vast. Boeing verkoopt sommige vliegtuigen met verlies om later weer meer orders te krijgen en daar winst op te maken etc. Er zijn ook allerlei vage leaseconstructies. Soms worden vrij nieuwe vliegtuigen gesloopt omdat ze meer waard zijn in onderdelen. Heel raar wereldje.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal dan ook wel een heel ingewikkeld sommetje zijn, met factoren waar je geen rekening mee kan houden.
Dat kan haast geen toeval zijn!quote:Op zondag 26 januari 2020 01:05 schreef chufi het volgende:
Ik was ooit op een regionaal feest van "La Comunidad de Albarxxxxx" en dat werd gevierd boven op een berg met een groots feest .. Veel muzikaal gedoe met dans en muziek .. Daarna was het tijd om te eten .. Werden we uitgenodigd (als grote blonde buitenlanders) om aan de hoofd tafel mee te genieten van het vele geBBQed lamsvlees van de 30m. lange braadhaard..
2 maanden later trad dezelfde dansgroep op in Ron's Honeymoon show .. Echt ik zat te kijken en wtf daar zat ik toen nog tegen over aan de lange tafel
Wat is er mis met mensen die bezorgd zijn om het klimaat?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel die vloot oneindig rond laten vliegen en bijtanken in de lucht dat zal die klimaat etters leren
Niksquote:Op zondag 26 januari 2020 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen die bezorgd zijn om het klimaat?
Nada, al heb ik liever dat ze bezorgt zijn om het millieu.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen die bezorgd zijn om het klimaat?
Door klimaatverandering verschuift er wel veel, waardoor natuur en milieu onder druk komen te staan. Je kunt niet bezorgd zijn om het milieu zonder bezorgd te zijn om het klimaat.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nada, al heb ik liever dat ze bezorgt zijn om het millieu.
Inderdaad, bezorgd zijn kun je onlosmakelijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Door klimaatverandering verschuift er wel veel, waardoor natuur en milieu onder druk komen te staan. Je kunt niet bezorgd zijn om het milieu zonder bezorgd te zijn om het klimaat.
dat is toch een samenhangend geheel .. maar goedquote:Op zondag 26 januari 2020 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Door klimaatverandering verschuift er wel veel, waardoor natuur en milieu onder druk komen te staan. Je kunt niet bezorgd zijn om het milieu zonder bezorgd te zijn om het klimaat.
oeh .... wat gaan we doen?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad, bezorgd zijn kun je onlosmakelijk.
Er iets aan DOEN echter, kun je alleen aan je millieu.
Ja, als normale burger heb je niet heel veel invloed op het klimaat, behalve dan op de juiste partij stemmen zodat alle sectoren de juiste richting in worden geleid om de uitstoot van broeikasgassen te verminderen en uiteindelijk te stoppen.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad, bezorgd zijn kun je onlosmakelijk.
Er iets aan DOEN echter, kun je alleen aan je millieu.
Ja, dat probeerde ik te zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
dat is toch een samenhangend geheel .. maar goed
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
oeh .... wat gaan we doen?![]()
Batterijtjes verzamelen?
doe ik al jaren .. alleen de super zorgt niet dat die bak ververst wordt. overvol .. zal weer een met mijn batterijen langs gaan en er weer wat van zeggen ,... misschien dat dan ...quote:Op zondag 26 januari 2020 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
oeh .... wat gaan we doen?![]()
Batterijtjes verzamelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat unseen bits stom is.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb geen motivatie. Was het wel een leuke episode?
Partijen...quote:Op zondag 26 januari 2020 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
....t, behalve dan op de juiste partij stemmen....
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
doe ik al jaren .. alleen de super zorgt niet dat die bak ververst wordt. overvol .. zal weer een met mijn batterijen langs gaan en er weer wat van zeggen ,... misschien dat dan ...
demonstratief op de toonbank dumpen![]()
Het was unseen bits dat is het leukstequote:Op zondag 26 januari 2020 01:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb geen motivatie. Was het wel een leuke episode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |