Met te hoge sokken die ze dan 'casual' probeert weg te stoppenquote:
Dit!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:34 schreef Justevo het volgende:
Mooi. Kunnen ze vanaf nu normaal praten.
Zijn maar 2 opdrachten te zien geweest, en meestal zitten er 3 in een aflevering. Hij moet nou zo langzamerhand wel komenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgende week nog steeds niet de opdracht met de grote letters waarvan we al een aantal deelnemers kennen
Kan je de deelnemers in een spoiler plaatsen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgende week nog steeds niet de opdracht met de grote letters waarvan we al een aantal deelnemers kennen
Waren er 3 in de promoquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:38 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Zijn maar 2 opdrachten te zien geweest, en meestal zitten er 3 in een aflevering. Hij moet nou zo langzamerhand wel komen
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan je de deelnemers in een spoiler plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Niemand begrijpt de hovercraft opdracht
ik ga net als het seizoen met Jan gewoon fulltime winnenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
800 punten. Binnenkort alles kwijt.
Wordt ze niet te verdacht in beeld gebracht nu?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, ik weet het wel. Miljuschka. Hartstikke sturend, dikke vinger in de pap, op het servies-moment niet zelf de knoop doorhakken, maar wel de vraag opwerpen (en vlak daarvoor haar eigen voorkeur aangevend). Fanatieke Nathan die daar (gelukkig) doorheen banjert en gewoon die pot uit Riks handen rukt. Oef, die zag Miljuschka niet aankomen. Not so amused
Mil zit in de finale. Maar is niet de mol.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, ik weet het wel. Miljuschka. Hartstikke sturend, dikke vinger in de pap, op het servies-moment niet zelf de knoop doorhakken, maar wel de vraag opwerpen (en vlak daarvoor haar eigen voorkeur aangevend). Fanatieke Nathan die daar (gelukkig) doorheen banjert en gewoon die pot uit Riks handen rukt. Oef, die zag Miljuschka niet aankomen. Not so amused
Gebaseerd waarop?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Mil zit in de finale. Maar is niet de mol.
Mil de Mol baalde ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef Legoblokje het volgende:
De mol wilde het servies juist niet hebben. Het maximumbedrag was 2700.
Vond het ook apart dat we van Buddy en volgens mij nog iemand anders niet zagen of die hun hand wel of niet opstaken
Huh? Zei Rik aan het begin van de aflevering dat er 2700 mee verdiend kon worden?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef Legoblokje het volgende:
De mol wilde het servies juist niet hebben. Het maximumbedrag was 2700.
Nee, aan het begin van een opdracht zie je altijd de titel en het maximumbedrag. Er stond in dit geval 'Theepot - ¤2700'quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Huh? Zei Rik aan het begin van de aflevering dat er 2700 mee verdiend kon worden?
En Rob en Mil minder.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Maakt Nathan wel in één klap heel verdacht.
Probleem is alleen dat het servies meer waard is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
Iets te verdacht... Buddy wilde ook meteen voor die 1500 gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Maakt Nathan wel in één klap heel verdacht.
Hebben we gehoord wat Rob in de groep heeft gezegd? In zijn biecht zei hij dat hij voor het gokken was gegaan maar dat het hem niet uitmaakte. Maar goed, dat is de biecht.quote:
De mol gaat toch niet meteen tegen de groep zeggen dat ze voor het dure servies moeten kiezen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Hebben we gehoord wat Rob in de groep heeft gezegd? In zijn biecht zei hij dat hij voor het gokken was gegaan maar dat het hem niet uitmaakte. Maar goed, dat is de biecht.
Symbolisch natuurlijk. Ze gaan waarschijnlijk niet met dure kopjes rondrennen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idiote prijs voor een paar theekommetjes...
Slettenbondjequote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Met Miljushka wil ik ook wel een slettenbondje. En een kamertje delen
Ik twijfel hier ook enorm over, Nathan was tot dusver helemaal niet verdacht in beeld, en dit is echt ineens een hele grote klap.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets te verdacht... Buddy wilde ook meteen voor die 1500 gaan.
Ach, als er 1 sneuvelt dan bakken ze gewoon een nieuwe...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Symbolisch natuurlijk. Ze gaan waarschijnlijk niet met dure kopjes rondrennen.
Dan wordt het tijdens de laatste aflevering moeilijk uitleggen waarom de mol graag dat dure servies wilde..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik twijfel hier ook enorm over, Nathan was tot dusver helemaal niet verdacht in beeld, en dit is echt ineens een hele grote klap.
Ik houd de mogelijkheid open dat hiermee gerotzooid is door de productie, en dat dat servies helemaal niet zo duur was. Rik vertelde de kandidaten namelijk ook niet wat de waarde van het servies was, normaal gesproken gebeurt dat wel altijd bij zulke keuzes...
Johan zei ze.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind Moltalk echt goed bedacht, maar kan er ook zo door in de war gebracht worden......wie vond Sanne ook alweer de mol??
Neehoor, dat wordt meestal niet verteld wat de andere keuze had opgeleverd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik twijfel hier ook enorm over, Nathan was tot dusver helemaal niet verdacht in beeld, en dit is echt ineens een hele grote klap.
Ik houd de mogelijkheid open dat hiermee gerotzooid is door de productie, en dat dat servies helemaal niet zo duur was. Rik vertelde de kandidaten namelijk ook niet wat de waarde van het servies was, normaal gesproken gebeurt dat wel altijd bij zulke keuzes...
Vorig seizoen raakte ik in 1 aflevering mijn 2 verdachte mollen kwijt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga net als het seizoen met Jan gewoon fulltime winnen
vorig seizoen was ik ze ook ineens kwijt, geen idee meer wanneer en op wie ik zat.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorig seizoen raakte ik in 1 aflevering mijn 2 verdachte mollen kwijt.
Vorig seizoen zat ik voor het eerst vanaf het begin op de goede mol. Alleen jammer dat ik lang het zekere voor het onzekere nam en mijn punten verdeelde, waardoor ik geen perfecte score had in de app.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig seizoen was ik ze ook ineens kwijt, geen idee meer wanneer en op wie ik zat.
Bij Jan zat ik 10 afleveringen op de goedequote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig seizoen zat ik voor het eerst vanaf het begin op de goede mol. Alleen jammer dat ik lang het zekere voor het onzekere nam en mijn punten verdeelde, waardoor ik geen perfecte score had in de app.
Eerste wat ik dacht en tegen mijn vriendin zei ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:37 schreef Postbus100 het volgende:
Johan heeft zichzelf trouwens toch wel vrijgepleit door voor dat ene melkkannetje te gaan, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |