@RensAjaciedtwitter:StevenAFCAmac twitterde op donderdag 23-01-2020 om 19:45:52@Double_Pain @Voetbalisgeloo1 @SamRaalte @vicesportsnl @drizzt Ga er vanuit Rens het ook nog heeft reageer retweet
Vandaar dat @GGMM er niet mee kan ophoudenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moedergrappen zijn echt zo 2019
Meestal stopt 'ie al na 15 seconden en dan tel ik het uittrekken van kleding nog meequote:Op donderdag 23 januari 2020 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vandaar dat @:GGMM er niet mee kan ophouden
Niemand lacht.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meestal stopt 'ie al na 15 seconden en dan tel ik het uittrekken van kleding nog mee
4/10quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:55 schreef Kiid het volgende:
Dat heeft jou ook nooit weerhouden om door te posten
Joah, maar de laatste tijd amper watquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee ik spreek geen vrouwen (zelfs niet op FOK!)
In dat naaktgedeelte zal nog wel het e.e.a. te bewonderen zijn? @:drizzt_dourden
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is nog geen februari en jij zit met je gedachte alweer bij oktober
Goed! Met jou ook?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vooruit. Hoe maakt u het waarde fok gebruiker?
Die Drizzt ben ik niet, maar wel genot.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:51 schreef Doublepain het volgende:
@:rensajaciedtwitter:StevenAFCAmac twitterde op donderdag 23-01-2020 om 19:45:52@:Double_Pain @:Voetbalisgeloo1 @:SamRaalte @:vicesportsnl @:drizzt Ga er vanuit Rens het ook nog heeft reageer retweet
GRAAG INVITE
Jij kent me wel goed genoeg toch vriendquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Ik klikte op 1 maar de rest gaat dan automatisch weg..quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doen je mentions het niet? Of waarom reageer je er niet op?
Ik wist dat hij uit Brabant komt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist jij dat toeterJan uit Tilburg komt?
1:48 mooi moment. Hoe hij Action uitspreekt omdat hij geen reclame mag maken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef GGMM het volgende:
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp
Dat is even geleden zegGelukkig maakt hij een keiharde comeback
AC Tion genotquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1:48 mooi moment. Hoe hij Action uitspreekt omdat hij geen reclame mag maken.
Graag hier reactie op.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik klikte op 1 maar de rest gaat dan automatisch weg..
@:danny
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Aziatische meisjes zijn wel ok, maar ook die gaan vervelen als je er teveel van hebt gehad.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp
Gereageerdquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag hier reactie op.
SEX / Voorkeur ethniciteit
[..]
Ik zou graag weer in dit mention lijstje opgenomen willen worden als dat mag.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef GGMM het volgende:
Geen probleem makker!quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou graag weer in dit mention lijstje opgenomen willen worden als dat mag.
Nee want hij gebruikt veel materialen opnieuw. Zo heb ik al meerdere malen dezelfde ladden bodem langs zien komen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:19 schreef onlogisch het volgende:
Zou Ed ook al zijn uitvindingen dagelijks gebruiken?
hoor ik vakerquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank. Je bent een wijs man
Of als je ziek thuis zit. Even rinkelen en Truus staat naast je met een warme kop kippensoep inclusief balletjesquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:05 schreef GGMM het volgende:
Zo'n schrik alarm is ideaal voor als je met een huis inbraak te maken hebt.
Eerlijk gezegd denk ik dat Ed zijn uitvindingen op marktplaats zet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee want hij gebruikt veel materialen opnieuw. Zo heb ik al meerdere malen dezelfde ladden bodem langs zien komen.
En ik denk eigenlijk ook niet dat hij elke keer nieuwe led.s gebruikt, denk je wel?
@Actionquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1:48 mooi moment. Hoe hij Action uitspreekt omdat hij geen reclame mag maken.
Nee sorry, dit is alleen voor vaste leden van de VBL-SCquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je mij ook taggen? Mijn naam is met dubbel i aangezien kid al ergens rond struint
JAAAAAAAAquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef GGMM het volgende:
koekoekquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, dit is alleen voor vaste leden van de VBL-SC
Zou Onlogisch het debiele neefje van Ed zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:05 schreef GGMM het volgende:
Zo'n schrik alarm is ideaal voor als je met een huis inbraak te maken hebt.
Daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, dit is alleen voor vaste leden van de VBL-SC
Waarschijnlijk niet nee!quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:32 schreef GGMM het volgende:
Goed dat ze in het politiebericht zetten dat zijn enkelband waarschijnlijk doorgeknipt is.
Zie ik dus iemand lopen met een niet doorgeknipte enkelband dan is dat hem niet.
Nee, dan is het gewoon Mo van twee straten verderquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:32 schreef GGMM het volgende:
Goed dat ze in het politiebericht zetten dat zijn enkelband waarschijnlijk doorgeknipt is.
Zie ik dus iemand lopen met een niet doorgeknipte enkelband dan is dat hem niet.
Het verklaart in ieder geval wel meteen waarom ze hem niet kunnen vinden!quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:32 schreef GGMM het volgende:
Ik geloof nooit dat die er echt komt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/onderzoek-beneliga-naar-volgende-fase
Ik ook niet. Niemand die het ook wil op een verdwaalde klaplong als Klopkoek na.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat die er echt komt.
Bekertoernooitje zou wel geinig zijnquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat die er echt komt.
@dven (of @Pumpalovquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Niemand die het ook wil op een verdwaalde klaplong als Klopkoek na.
We vullen elkaar goed aanquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:33 schreef GGMM het volgende:
Die grap had beter gekund, maar ik kwam er even niet op.
Ja, dat zou nog wel leuk zijn, maar op een hele samengevoegde competitie zit volgens mij bijna niemand te wachten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekertoernooitje zou wel geinig zijn
Ah. Nog iemand die ik nooit meer serieus zal nemen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:dven (of @:pumpalov![]()
) wil het ook.
Wat een debiel.
Zeg dat dan direct, onduidelijke tyfus mongool.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:42 schreef Kiid het volgende:
En nee, bedoel geen kat. Met cat bedoelde ik categorie
Dat begreep iedereen met een IQ hoger dan 20 wel jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:42 schreef Kiid het volgende:
En nee, bedoel geen kat. Met cat bedoelde ik categorie
Beetje lullig voor scrummie ditquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat begreep iedereen met een IQ hoger dan 20 wel ja
Godsamme, ik check nú in bij de Zonnebloem.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat begreep iedereen met een IQ hoger dan 20 wel ja
Hopelijk kom je niet bij Scrummie op de kamer.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, ik check nú in bij de Zonnebloem.
Klinkt als een BSOquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, ik check nú in bij de Zonnebloem.
Is die ketel aan het solliciteren?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk doet je cv ketel het niet
Wat is de zonnebloem?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk kom je niet bij Scrummie op de kamer.
Dit is waardeloos zonder pics.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sonos verzameling uitgebreid.
MARKETINGED
@:kingroland
Ik heb geen geld maar wel spullenquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sonos verzameling uitgebreid.
MARKETINGED
@:kingroland
Heb 2 minuten geleden de bestelling geplaatst. Zaterdag wordt ie geleverd.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is waardeloos zonder pics.
@GGMM en ik kijken nu al uit naar de foto'squote:Op donderdag 23 januari 2020 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb 2 minuten geleden de bestelling geplaatst. Zaterdag wordt ie geleverd.
Anders ik wel!quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM en ik kijken nu al uit naar de foto's
Ik ook hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM en ik kijken nu al uit naar de foto's
Sonos is natuurlijk niet extreem goed. Gewoon wel prima. Maar goed, ik ben dan ook geen audiofiel of hoe noemen die rukkers zich?quote:
HMF ook, alleen daarom al niet aan beginnen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook
Zwarte golf.
Tokkie
Teufelgodenquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sonos is natuurlijk niet extreem goed. Gewoon wel prima. Maar goed, ik ben dan ook geen audiofiel of hoe noemen die rukkers zich?
Ik had ruzie met hem geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Post @:ties02 hier eigenlijk nog ooit?
@:heubach
BIKKELquote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:55 schreef Wereldgozer het volgende:
NAC is de club van Brabant.
@:lenny_leonard
Vuile klootzak. Dit is niet leukquote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:55 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vuile klootzak. Dit is niet leuk
Woest.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, station. Leuk hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:wereldgozer moet nog wakker worden denk ik
Pussyquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beft
Goed goed vriend
Beetje spierpijn
Homoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beft
Goed goed vriend
Beetje spierpijn
Oke Drizzt, nu is het echt tijd voor je om naar de dokter te gaan.quote:
Dit was zijn powernap, hij gaat nu slapen tot een uur of 15.00quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke Drizzt, nu is het echt tijd voor je om naar de dokter te gaan.
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke Drizzt, nu is het echt tijd voor je om naar de dokter te gaan.
9:30 gesprek he.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit was zijn powernap, hij gaat nu slapen tot een uur of 15.00
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Succes maat. Dat je maar volledig afgekeurd mag worden.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats wordt het internet meestal pas rond dit tijdstip geactiveerd.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vast bij @:yvonne blijven slapen tijdens de FA meet
Dan verwacht ik zeer binnenkort posts van @Elan en @KingRolandquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats wordt het internet meestal pas rond dit tijdstip geactiveerd.
Beetje gay dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK WAS ERBIJ OP DE DAG DAT DRIZZT VOOR 8 UUR WAKKER WERD
Lagen jullie lepeltje lepeltje?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK WAS ERBIJ OP DE DAG DAT DRIZZT VOOR 8 UUR WAKKER WERD
Maar dat vinden wij niet raar hoor. Dat vinden wij alleen maar heel bijzonderquote:
Straks nog een typfout en je dag is helemaal naar de tering.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:22 schreef GGMM het volgende:
Vier op een rij ook nog verpest.
Dit wordt een matige dag zo
Zou je niet voor mij willen spreken? Bedankt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar dat vinden wij niet raar hoor. Dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Dat zou eerder een normale gang van zaken zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Straks nog een typfout en je dag is helemaal naar de tering.
Donder op.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar dat vinden wij niet raar hoor. Dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Ook jij een hele goedemorgen vriend.quote:
Hallo Chevy!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook jij een hele goedemorgen vriend.
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hey maatquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook jij een hele goedemorgen vriend.
2020 is niet jouw jaar. Maar ik hoop voor jou dat het gewoon een matige maand is. Ik gun je een fantastisch februari.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:22 schreef GGMM het volgende:
Vier op een rij ook nog verpest.
Dit wordt een matige dag zo
Ik vertrouw op de capaciteiten van @GGMM, die herstelt zich wel!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2020 is niet jouw jaar. Maar ik hoop voor jou dat het gewoon een matige maand is. Ik gun je een fantastisch februari.
Bedankt makerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de capaciteiten van @:GGMM, die herstelt zich wel!
Woest.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:32 schreef GGMM het volgende:
Dat was de grap, debielen. Je zei net toch dat ik wel een spelfout zou maken.
Je moet hier godverdomme alles uitleggen.
Ik had wel een vermoeden dat dit bewust was, maar ik vond hem niet zo geslaagd. Dit kwam niet over als een spelfout, meer als een typo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou snap ik het nog wel, maar bij Pico valt het kwartje meestal gelijk.
Dat snap ik wel een beetje, ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had wel een vermoeden dat dit bewust was, maar ik vond hem niet zo geslaagd. Dit kwam niet over als een spelfout, meer als een typo.
Er zijn een paar users hier die prima meerdere spelfouten kunnen maken in dat zinnetje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik wel een beetje, ja.
Maar zoveel spelfouten zijn er niet te maken in 'Bedankt, makker'.
Shai-Huludquote:
Dat duurt wel heel lang.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, krijg over uiterlijk 4 weken antwoord.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:55 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 24-01-2020 11:10:55 ]
Over watquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, krijg over uiterlijk 4 weken antwoord.
Volledige afkeuring. Er moeten bevindingen naast elkaar gelegd worden (van 2011 en nu) en daaruit trekken ze een oordeel.quote:
Succes daarmee gozertquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volledige afkeuring. Er moeten bevindingen naast elkaar gelegd worden (van 2011 en nu) en daaruit trekken ze een oordeel.
De oordeelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:31 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Succes daarmee gozert
Hoop dat de oordeel in jouw voordeel valt
GA EENS WERKENquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volledige afkeuring. Er moeten bevindingen naast elkaar gelegd worden (van 2011 en nu) en daaruit trekken ze een oordeel.
In 2011 had je ook een volledige?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou je blij zijn met een afkeuring? Of ga je liever werken voor je geld?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GA EENS WERKEN
@:HAAGS_KWARTIERTJE
Zou het liefst helemaal gezond zijn zodat ik kon werken, een sociaal leven had en leuke dingen kon doen, maar we moeten maar op volledige afkeuring mikken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je blij zijn met een afkeuring? Of ga je liever werken voor je geld?
Tja, in tegenstelling tot dat alles heb je mij als collega en @GGMM als leidinggevende..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou het liefst helemaal gezond zijn zodat ik kon werken, een sociaal leven had en leuke dingen kon doen
@GGMM heeft dat wel maar dat gaat hem ook niet goed af maatquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou het liefst helemaal gezond zijn zodat ik kon werken, een sociaal leven had en leuke dingen kon doen, maar we moeten maar op volledige afkeuring mikken.
Werken op een sociale werkplaats zegt niets over dat je een leuk sociaal leven hebtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:ggmm heeft dat wel maar dat gaat hem ook niet goed af maat
Wow gelijk madquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werken op een sociale werkplaats zegt niets over dat je een leuk sociaal leven hebt
Echt blij dat die gast weer onder het gewone klootjesvolk zit. Wat een waardeloze mod was hij.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:27 schreef GGMM het volgende:
Sinds Lenny weer zwart is is hij weer baldadig!
Racistquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:27 schreef GGMM het volgende:
Ik kwam hier een paar dagen niet! Maar dan zou het niet makkelijker worden om volle 100% te krijgen lol.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, 85%. Let even een beetje op Tjacka!
Kwam je hier maar nooit meer, lol.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kwam hier een paar dagen niet! Maar dan zou het niet makkelijker worden om volle 100% te krijgen lol.
Jij haat mij echt hè!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwam je hier maar nooit meer, lol.
lekker boeiendquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)nen-in-top~a36e053d/
Wat is dit voor discriminatie
Dat is geen discriminatie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:37 schreef onlogisch het volgende:
Dat is geen discriminatie dikke debielquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:37 schreef onlogisch het volgende:
Sorry, liet me even gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:27 schreef GGMM het volgende:
het wordt er met de jaren niet beter op daar neequote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
Scrummie, Tjacka en aTypisch vinden Onlogisch stuk voor stuk een debiel.
Zeker.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
bel de dierenambulancequote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is @:drizzt_dourden er?
Er vliegt hier net een vogel tegen het raam. Nu zit hij hier maar een beetje. Wat moet ik ermee doen?
Hij leeft nog wel.
Moet ik hem eten geven?
Doodschieten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er vliegt hier net een vogel tegen het raam. Nu zit hij hier maar een beetje. Wat moet ik ermee doen?
Hij leeft nog wel.
Moet ik hem eten geven?
voor informatie he flapdrolquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan hij niet gewoon even bij moeten komen?
En komen die echt voor zo'n simpel vogeltje?
Dat vogeltje heeft een GROOT PROBLEEMquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij leeft nog wel.
Moet ik hem eten geven?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat vogeltje heeft een GROOT PROBLEEM
Wat een pechvogel!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij leeft nog wel.
Moet ik hem eten geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig pikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb hem nu even in een doosje gezet aangezien de tegels erg koud zijn. Ook maar een vetbolletje erbij, mocht ie honger krijgen.
[ afbeelding ]
Jaja, ik maak wat mee.
Geen mention gehad.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is ie.
Ik post maar vast een foto. Ik weet dat mijn vrienden @:onlogisch en @:ggmm dit leuk vinden.
Je bent een lief mens, Lenny.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb hem nu even in een doosje gezet aangezien de tegels erg koud zijn. Ook maar een vetbolletje erbij, mocht ie honger krijgen.
[ afbeelding ]
Jaja, ik maak wat mee.
@GurneyIsBestOketwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 12:02:08Erg jammer dat de Canadese klootzak Raonic in 3 sets van Tsitsipas heeft gewonnen in de derde ronde van het Australian Open. Ik had Tsitsipas dit jaar wel de Australian Open titel gegund reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:37 schreef Zipportal het volgende:
@:GurneyIsBestOketwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 12:02:08Erg jammer dat de Canadese klootzak Raonic in 3 sets van Tsitsipas heeft gewonnen in de derde ronde van het Australian Open. Ik had Tsitsipas dit jaar wel de Australian Open titel gegund reageer retweet
@:caland
@:wereldgozer
Gedaan. Ik heb er nu een schaaltje water bijgezet. En een handdoek onderin het doosje gelegd zodat het minder koud is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voor informatie he flapdrol
''hey er zit hier een vogel die ziet er zo en zo uit en dit is er gebeurd''
dan krijg je beter advies dan hier op de foks
Dit doet mij pijn @PicoMMPquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:37 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind @:lenny_leonard nu de liefste user van dit forum. Dit was altijd @:Tjacka, maar die doet een beetje raar de laatste tijd.
Bedankt maatquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:37 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind @:lenny_leonard nu de liefste user van dit forum. Dit was altijd @:Tjacka, maar die doet een beetje raar de laatste tijd.
We gaan allemaal dood.twitter:Terremoti7 twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 11:09:07☣⚠️☣DRAMATIC SITUATION IN CHINA. BODIES LAYING ON FLOOR IN HOSPITALS. 18 CITIES AND 33 MILLIONS OF PEOPLE IN LOCKDOWN AND QUARANTINED. SITUATION GETTING WORSE AND CASES ARE INCREASING RAPIDLY☣⚠️☣ #CoronavirusOutbreak #WuhanCoronavirus #WuhanPneumonia #wuhan #ChinaPneumonia https://t.co/WhVwsd3JSA reageer retweet
zij kunnen er wel wat missenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:48 schreef Elan het volgende:
We gaan allemaal dood.twitter:Terremoti7 twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 11:09:07☣⚠️☣DRAMATIC SITUATION IN CHINA. BODIES LAYING ON FLOOR IN HOSPITALS. 18 CITIES AND 33 MILLIONS OF PEOPLE IN LOCKDOWN AND QUARANTINED. SITUATION GETTING WORSE AND CASES ARE INCREASING RAPIDLY☣⚠️☣ #CoronavirusOutbreak #WuhanCoronavirus #WuhanPneumonia #wuhan #ChinaPneumonia https://t.co/WhVwsd3JSA reageer retweet
Ik zou vanavond Chinees bestelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:48 schreef Elan het volgende:
Bestelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou vanavond Chinees bestelen.
Komt wel erg dichtbij zo!
Bestelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bestelenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
bestelenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:
Helaasquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
Ik denk dat alleen mijn maker @:GGMM het grapje begrijpt
Het zijn ook wel de amoebes van de forumgebruikers hé.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is geen discriminatie dikke debiel
quote:Discriminatie is letterlijk "het maken van onderscheid". In de huidige maatschappelijke en juridische context betekent discriminatie: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen" oftewel "het niet gelijk behandelen van gelijke gevallen", bijvoorbeeld bij sollicitaties op de arbeidsmarkt.
Ik kan dat account niet erg serieus nemen..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:48 schreef Elan het volgende:
Jij bent niet woke genoeg.quote:
Bestelenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
cuckedquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:37 schreef onlogisch het volgende:
Mooi vriend!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je bent nog steeds de op één na leukste hoor maat!
Ik betaal geen cent meer aan die Coronalijers.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien gaat hij wel een Chinees bestelen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Mijn dikste maat op dit(hier stond eerst die) forum blijft @:GGMMIk denk niet dat je beoordeling goed zal zijn als je hem dik noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |