Daar heb je een punt, Puntenjager.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
Mag niet meer tegenwoordig. Je mag zelfs geen voorkeur meer voor een sekse hebben. Het moet je om de mens gaan! Wat ik dan weer discriminerend vind, want waarom zou je niet van een dier mogen houden!?
Vrouwen uit India kunnen echt wel mooi zijn, ze zijn enkel onverzorgd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:30 schreef Harvest89 het volgende:
Nee, niet echt een voorkeur. Ik kan op noord en zuid Europese vrouwen vallen qua uiterlijk, maar ook op Turkse vrouwen, mocros, latina's noem maar op.
Alleen heb ik veel afknappers van mensen die zwart zijn (dikke neus, kroeshaar, dikke lippen), en vrouwen uit India vind ik ook vaak lelijk.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
Mag niet meer tegenwoordig. Je mag zelfs geen voorkeur meer voor een sekse hebben. Het moet je om de mens gaan! Wat ik dan weer discriminerend vind, want waarom zou je niet van een dier mogen houden!?
Ik val echt het minst op Aziatische vrouwen, ik weet niet waarom.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Aziatische meisjes zijn wel ok, maar ook die gaan vervelen als je er teveel van hebt gehad.
Zeker die halfbloedjes van India gr grquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:36 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Vrouwen uit India kunnen echt wel mooi zijn, ze zijn enkel onverzorgd.
Zwarte vrouwen, je bent ervoor of je bent er niet voor.
Veel vrouwen hebben ditquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb niet zoveel met Aziatische mannen.
Ja man.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:41 schreef Katermans het volgende:
[..]
Zeker die halfbloedjes van India gr gr
Kleine lul.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:
En wat over echte donkere vrouwen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik hou vaak van getint. Mediterraan, Latina, Midden-Oosters. Mijn blanke vrouwen prefereer ik vaak aan de donkere kant van het spectrum en mijn donkere vrouwen aan de lichte kant van het spectrum.
Indisch, oorspronkelijk Amerikaans, oost-Aziatisch en Aboriginals heb ik niet vaak wat mee, maar van de eerste drie kan ik ook direct uitzonderingen voor de geest halen. Aboriginals kom ik niet zo vaak tegen, daarvan weet ik ook niet direct uitzonderingen.
Ja, gemiddeld is alles kleiner daar. Dat zal het wel zijn.quote:
Vaak gaat mijn voorkeur uit naar de groep die een relatief lichte huidskleur heeft. Maar ik heb er ook genoeg gezien die echt donker zijn die ik aantrekkelijk vind (zelfde als met blanke vrouwen die erg licht zijn, het is niet de groep waar ik het meest naartoe neig, maar er zitten alsnog veel mooie exemplaren tussen).quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:49 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
En wat over echte donkere vrouwen?
Uiteraard. Zoiets.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |