Daar heb je een punt, Puntenjager.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
Mag niet meer tegenwoordig. Je mag zelfs geen voorkeur meer voor een sekse hebben. Het moet je om de mens gaan! Wat ik dan weer discriminerend vind, want waarom zou je niet van een dier mogen houden!?
Vrouwen uit India kunnen echt wel mooi zijn, ze zijn enkel onverzorgd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:30 schreef Harvest89 het volgende:
Nee, niet echt een voorkeur. Ik kan op noord en zuid Europese vrouwen vallen qua uiterlijk, maar ook op Turkse vrouwen, mocros, latina's noem maar op.
Alleen heb ik veel afknappers van mensen die zwart zijn (dikke neus, kroeshaar, dikke lippen), en vrouwen uit India vind ik ook vaak lelijk.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
Mag niet meer tegenwoordig. Je mag zelfs geen voorkeur meer voor een sekse hebben. Het moet je om de mens gaan! Wat ik dan weer discriminerend vind, want waarom zou je niet van een dier mogen houden!?
Ik val echt het minst op Aziatische vrouwen, ik weet niet waarom.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Aziatische meisjes zijn wel ok, maar ook die gaan vervelen als je er teveel van hebt gehad.
Zeker die halfbloedjes van India gr grquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:36 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Vrouwen uit India kunnen echt wel mooi zijn, ze zijn enkel onverzorgd.
Zwarte vrouwen, je bent ervoor of je bent er niet voor.
Veel vrouwen hebben ditquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb niet zoveel met Aziatische mannen.
Ja man.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:41 schreef Katermans het volgende:
[..]
Zeker die halfbloedjes van India gr gr
Kleine lul.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:
En wat over echte donkere vrouwen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik hou vaak van getint. Mediterraan, Latina, Midden-Oosters. Mijn blanke vrouwen prefereer ik vaak aan de donkere kant van het spectrum en mijn donkere vrouwen aan de lichte kant van het spectrum.
Indisch, oorspronkelijk Amerikaans, oost-Aziatisch en Aboriginals heb ik niet vaak wat mee, maar van de eerste drie kan ik ook direct uitzonderingen voor de geest halen. Aboriginals kom ik niet zo vaak tegen, daarvan weet ik ook niet direct uitzonderingen.
Ja, gemiddeld is alles kleiner daar. Dat zal het wel zijn.quote:
Vaak gaat mijn voorkeur uit naar de groep die een relatief lichte huidskleur heeft. Maar ik heb er ook genoeg gezien die echt donker zijn die ik aantrekkelijk vind (zelfde als met blanke vrouwen die erg licht zijn, het is niet de groep waar ik het meest naartoe neig, maar er zitten alsnog veel mooie exemplaren tussen).quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:49 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
En wat over echte donkere vrouwen?
Uiteraard. Zoiets.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, is wel een lelijk volk over het algemeenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:49 schreef Katermans het volgende:
[..]
Je hebt wel zon streek in India waar iedereen zwaar lelijk is daar komen ook al die IT expats vandaan over het algemeen......
Donker haar en blauwe ogenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Bij allerlei types ben ik wel mooie/leuke mensen tegen gekomen. Maar ik ben een sucker voor groot, blond en blauwe ogen. Donker haar en blauwe ogen is trouwens ook een goede combi.
Deze man weet! Al jaren samen met een Vlaamse met een enorme voorgevelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:35 schreef Sigaartje het volgende:
Booohhh Belgische vrouwen
[ afbeelding ]
Wie heeft jou dat verteld dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Aziatische meisjes zijn wel ok, maar ook die gaan vervelen als je er teveel van hebt gehad.
Serieus?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:35 schreef Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet specifiek. Beetje afwisseling is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:53 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Hebben jullie een bepaalde voorkeur in zake de etniciteit van je sex partner? Iets wat heel vaak voorkomt.
Ben jij fatoeman?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:17 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Zwarte en mooie Indische dames, soms een halfbloedje. Zowiezo niets dat blond is.
@KingRoland wat vind jij hiervan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:39 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Ik val echt het minst op Aziatische vrouwen, ik weet niet waarom.
Lol en wat als het meer dan sex is?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:06 schreef Aiciu het volgende:
Voor seks hoeven ze alleen maar lekker te zijn.
Zuid Europees, latina, maar heb een combinatie van Russisch en Afghaansquote:Op zondag 19 januari 2020 02:52 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Lol en wat als het meer dan sex is?
Zachte G-spotquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:35 schreef Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mens is echt superlelijk. Ogen te klein, mond te groot, rare wangkwabben, de onmenselijk hoekige vorm van het gezicht, haveloos haar. Het enige is dat de donkere huid veel van de scherpe trekken camoufleert.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Presentatrice Airen Mylène (Lachen om Home Video's, Hart van Nederland) staat bij mij op nummer 1, wat een plaatje is dat!![]()
Haar vader komt uit Aruba en haar moeder komt uit Suriname.
Sowieso halfbloedjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vergeet haar puntige knieën.quote:Op zondag 19 januari 2020 09:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat mens is echt superlelijk. Ogen te klein, mond te groot, rare wangkwabben, de onmenselijk hoekige vorm van het gezicht, haveloos haar. Het enige is dat de donkere huid veel van de scherpe trekken camoufleert.
Dat idd. Dat mens ziet er niet uitquote:Op zondag 19 januari 2020 09:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat mens is echt superlelijk. Ogen te klein, mond te groot, rare wangkwabben, de onmenselijk hoekige vorm van het gezicht, haveloos haar. Het enige is dat de donkere huid veel van de scherpe trekken camoufleert.
Wat is karamel en wat is mokka?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:57 schreef Professor_Makamba het volgende:
Mooiste vind ik karamel en eventueel mokka. chocolade vind ik te donker. Al komen de lippen dan wel heel mooi uit.
Veel mannen die daar ook op vallen ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 01:25 schreef Pimpeltje het volgende:
Niemand heeft het hier over Oostblokvrouwen?
Algemeen is bekend dat Poolse vrouwen heel mooi zijn, maar het karakter, tsja.
Blanke mannen zullen eerder op Aziatische dames vallen en zwarten niet zo aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aziaten en dan met name Japanse... Waarvan er weinig zijn in NL.
Schijnbaar vallen blanke mannen veelal o aziaten maar blanke vrouwen weer minder op aziatische mannen. En over dat deuggebeuren... Er is een woord voor. Exotiseren (geloof ik) van iemand van een bepaalde afkomst. Volgens mij is dat gewoon een persoonlijke voorkeur waar je niet echt iets aan kan doen maar goed.
Tinten bruin. Ik hou van een kleurtje, maar niet te donker.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:22 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Wat is karamel en wat is mokka?
Hoe weet je dat? Is daar onderzoek naar gedaan?quote:Op maandag 20 januari 2020 05:16 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Blanke mannen zullen eerder op Aziatische dames vallen en zwarten niet zo aantrekkelijk vinden.
Blanke vrouwen eerder op zwarte mannen en Aziaten niet zo aantrekkelijk vinden.
Ja, door OKCupid.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:48 schreef Professor_Makamba het volgende:
[..]
Tinten bruin. Ik hou van een kleurtje, maar niet te donker.
[..]
Hoe weet je dat? Is daar onderzoek naar gedaan?
Al vaak, door OkCupid bijvoorbeeld en andere datingbureausquote:Op maandag 20 januari 2020 08:48 schreef Professor_Makamba het volgende:
[..]
Tinten bruin. Ik hou van een kleurtje, maar niet te donker.
[..]
Ow OK, ja. Maar zoals Arabisch ofzo bedoel je?
Aboriginals zijn inderdaad niet zo van de mooistequote:Op maandag 20 januari 2020 08:05 schreef Ciclon het volgende:
Grieks, Italiaans, Spaans, Berbers, Iraans, Assyrisch, Levantine, Joods, Latina's (niet teveel negerin). Dat zijn mijn favorietjes, maar voor blonde/blanke meisjes houd ik ook mijn slang niet in me broek.
Negerinnen, Aboriginals, Puur nativo amercana's, nee daar wordt Ciclontje niet geil van.
Ja, ik heb daar onderzoek naar gedaan. Veel mensen die in concentratiekampen hebben gezeten kwamen daar in contact met Poolse vrouwen en zeggen allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:48 schreef Professor_Makamba het volgende:
Wat was de afkomst van die mensen? Pools? Of Ashkenazi Joods (met kans op slavische voorouders)?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:22 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar onderzoek naar gedaan. Veel mensen die in concentratiekampen hebben gezeten kwamen daar in contact met Poolse vrouwen en zeggen allemaal hetzelfde.
Een voorbeeld schiet me te binnen: Bei Uns in Deutschland van Ernest Claes.
120 jaar oud en nog steeds niet uitgeblustquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:34 schreef Hedera het volgende:
Ik heb wel fases gehad waarin ik bepaalde type mannen aantrekkelijker vond dan mannen die er niet aan voldeden. In mijn tienerjaren viel ik bijvoorbeeld vooral op getint of donker. En na mijn 20e voelde ik me vooral aangetrokken tot blanke mannen en dat is wel altijd zo gebleven. Waar ik echt helemaal niets mee heb zijn Aziatische of Afrikaanse mannen.
Hoe?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
120 jaar oud en nog steeds niet uitgeblust
And still going strongquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
120 jaar oud en nog steeds niet uitgeblust
Dus nooit aangetrokken gevoeld tot Afrikaanse mannen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:34 schreef Hedera het volgende:
Ik heb wel fases gehad waarin ik bepaalde type mannen aantrekkelijker vond dan mannen die er niet aan voldeden. In mijn tienerjaren viel ik bijvoorbeeld vooral op getint of donker. En na mijn 20e voelde ik me vooral aangetrokken tot blanke mannen en dat is wel altijd zo gebleven. Waar ik echt helemaal niets mee heb zijn Aziatische of Afrikaanse mannen.
Ja dikke lul.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:23 schreef hoechst het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze daar ooit de bus heeft "gepakt"
Nee niet echt. Afrikaanse mannen zijn toch wel anders donker dan donkere mannen uit Latijns-Amerika of het Caribisch gebied.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:42 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Dus nooit aangetrokken gevoeld tot Afrikaanse mannen?
Neen waarom?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:43 schreef Hedera het volgende:
[..]
Nee niet echt. Afrikaanse mannen zijn toch wel anders donker dan donkere mannen uit Latijns-Amerika of het Caribisch gebied.
Jij bent een Antwerpse Afrikaan ofzo?
Hoe weet je wat iemands geslachtsgenen zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja dikke lul.
Ik doe het alleen met VROUWEN. ECHTE vrouwen, dus XX. Geen omgebouwde mannen, geen halve Rianne van Dorstmormels, geen 'ik identificeer als ..... gestoorde vrouwen/mannen.
En qua etniciteit: iig lichte tot max. lichtbruine huid, liefst donker haar, beetje zuid-Europees/latino houd ik ook wel van maar de blonde bimbo mag ook hoor.
Negerinnen, Chinezen, Japanners/Koreanen etc absoluut niet, maar half/kwart-bloed Indo's vind ik erg mooi.
Nou, in die 0,03% vd gevallen interseks die rondlopen, durf ik de gok wel te maken. Meestal zie je het toch echt wel:quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Hoe weet je wat iemands geslachtsgenen zijn?
Juist bij andere genen combinaties geld het vaak (binnen die variaties dan) dat het niet te zien is. Het persoon zelf het niet eens weet.
Als er geen andere redenen zijn geweest om bv in jouw buik te kijken is de kans zelfs aanwezig dat jij een restje van eierstokken hebt.
En zelfs zonder dat weet jij waarschijnlijk helemaal niet hoe het met die genen zit. Dat kan ook anders zijn zonder zichtbare kenmerken.
Er is namelijk geen enkele reden om ernaar te kijken.
Nope.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou, in die 0,03% vd gevallen interseks die rondlopen, durf ik de gok wel te maken. Meestal zie je het toch echt wel:
[ afbeelding ]
En bij 99,9% vd 'transgenders' (wat ook maar 0,3% vd bevolking is dus de kans is extreem klein) zie je het toch ook echt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
46, XY. Zoals 49,97% vd mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nope.
Je ziet het enkel bij de duidelijke gevallen.
Nogmaals, wat zijn jouw geslachtsgenen?
Want je jankt als een wijf. Dus wie weet?
Jij hebt werkelijk je genen laten checken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
46, XY. Zoals 49,97% vd mensen.
Ouwe pikkenzuiger
Ik ben vruchtbaar, dus ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk je genen laten checken?
Euhm nee?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:44 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik ben vruchtbaar, dus ja.
En gast, in tegenstelling tot wat de enorm opgedrongen mediahype je laat geloven en waar jij blijkbaar ingetrapt bent zijn intersekse mensen ENORM zeldzaam he?
Interseks personen zijn onvruchtbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Euhm nee?
50 zichtbare gevallen per jaar in Nederland alleen. Op het niveau van genen, dus zonder zichtbaarheid/klachten meer.
Nogmaals, hoe weet jij wat je genen pakket is?
Zonder daar heel direct naar te kijken weet je dat gewoonweg niet. Wel of niet vruchtbaar zijn is geen bewijs.
ZO! WAT EEN ENORM AANTAL! 0,07-0,05%! Nou dat is echt niet zeldzaam.quote:the number comes out to about 1 in 1500 to 1 in 2000 births [0.07–0.05%].
Nope, niet perse. Zeker niet op het niveau van genen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Interseks personen zijn onvruchtbaar.
En verder:
[..]
ZO! WAT EEN ENORM AANTAL! 0,07-0,05%! Nou dat is echt niet zeldzaam.
Jawel man.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nope, niet perse. Zeker niet op het niveau van genen.
Zeg maar gewoon mevrouw tegen me.quote:
Dat zegt toch niets volgens jullie?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon mevrouw tegen me.
Dat is iig mijn fenotype.
Dat klinkt meteen zo oud!quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon mevrouw tegen me.
Dat is iig mijn fenotype.
Wie is jullie?quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets volgens jullie?
Ik wel, dus dat moet je respecteren.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wie is jullie?
Zover ik weet heb ik geen meerdere persoonlijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |