@RensAjaciedtwitter:StevenAFCAmac twitterde op donderdag 23-01-2020 om 19:45:52@Double_Pain @Voetbalisgeloo1 @SamRaalte @vicesportsnl @drizzt Ga er vanuit Rens het ook nog heeft reageer retweet
Vandaar dat @GGMM er niet mee kan ophoudenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moedergrappen zijn echt zo 2019
Meestal stopt 'ie al na 15 seconden en dan tel ik het uittrekken van kleding nog meequote:Op donderdag 23 januari 2020 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vandaar dat @:GGMM er niet mee kan ophouden
Niemand lacht.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meestal stopt 'ie al na 15 seconden en dan tel ik het uittrekken van kleding nog mee
4/10quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:55 schreef Kiid het volgende:
Dat heeft jou ook nooit weerhouden om door te posten
Joah, maar de laatste tijd amper watquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee ik spreek geen vrouwen (zelfs niet op FOK!)
In dat naaktgedeelte zal nog wel het e.e.a. te bewonderen zijn? @:drizzt_dourden
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is nog geen februari en jij zit met je gedachte alweer bij oktober
Goed! Met jou ook?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vooruit. Hoe maakt u het waarde fok gebruiker?
Die Drizzt ben ik niet, maar wel genot.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:51 schreef Doublepain het volgende:
@:rensajaciedtwitter:StevenAFCAmac twitterde op donderdag 23-01-2020 om 19:45:52@:Double_Pain @:Voetbalisgeloo1 @:SamRaalte @:vicesportsnl @:drizzt Ga er vanuit Rens het ook nog heeft reageer retweet
GRAAG INVITE
Jij kent me wel goed genoeg toch vriendquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Ik klikte op 1 maar de rest gaat dan automatisch weg..quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doen je mentions het niet? Of waarom reageer je er niet op?
Ik wist dat hij uit Brabant komt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist jij dat toeterJan uit Tilburg komt?
1:48 mooi moment. Hoe hij Action uitspreekt omdat hij geen reclame mag maken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef GGMM het volgende:
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp
Dat is even geleden zegGelukkig maakt hij een keiharde comeback
AC Tion genotquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1:48 mooi moment. Hoe hij Action uitspreekt omdat hij geen reclame mag maken.
Graag hier reactie op.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik klikte op 1 maar de rest gaat dan automatisch weg..
@:danny
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Aziatische meisjes zijn wel ok, maar ook die gaan vervelen als je er teveel van hebt gehad.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp
Gereageerdquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag hier reactie op.
SEX / Voorkeur ethniciteit
[..]
Ik zou graag weer in dit mention lijstje opgenomen willen worden als dat mag.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:04 schreef GGMM het volgende:
Geen probleem makker!quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou graag weer in dit mention lijstje opgenomen willen worden als dat mag.
Nee want hij gebruikt veel materialen opnieuw. Zo heb ik al meerdere malen dezelfde ladden bodem langs zien komen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:19 schreef onlogisch het volgende:
Zou Ed ook al zijn uitvindingen dagelijks gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |