Alsof het onmogelijk is om af te vallen door wat kleine aanpassingen te doen. Het is niet leuk om te horen, maar als je minder eet dan je verbruikt, val je af. Niet ongezond snoepen of drinken en jezelf wat discipline opleggen en je gaat hoe dan ook afvallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haakte hierbij af: "De enkeling die dit volhoudt, lukt dit alleen door gedrag te ontwikkelen dat nog het meest lijkt op een eetstoornis."
Daarmee schrijf je (in mijn ogen onterecht) iedereen die het lukt af. En heb je te weinig oog voor het feit dat veel mensen voordat ze beginnen met afvallen net zo goed eetgestoord kunnen zijn.
Maar sporten en gezond eten is wel echt een buitensporige kwelling hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:24 schreef Kreator het volgende:
Alsof het onmogelijk is om af te vallen door wat kleine aanpassingen te doen. Het is niet leuk om te horen, maar als je minder eet dan je verbruikt, val je af. Niet ongezond snoepen of drinken en jezelf wat discipline opleggen en je gaat hoe dan ook afvallen.
Ik ken echt maar weinig mensen die 2x per week een uur sporten en gezond eten die aankomen.
Erg mooi!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:14 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend de eerste laag, vanavond de tweede laag. Zal morgen wel een foto laten zien als het af is met de muur beneden erbij. Maar het is wel een heftig kleurtje voor een trap.Al vind ik het ook heel erg zoet en een beetje wennen, aangezien we normaal van de harde kleuren zijn.
[ afbeelding ]
Ik denk dat je niet eens per se hoeft te sporten, om niet aan te komen. Wel bewegen, dus regelmatig wandelen en/of fietsen e.d.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof het onmogelijk is om af te vallen door wat kleine aanpassingen te doen. Het is niet leuk om te horen, maar als je minder eet dan je verbruikt, val je af. Niet ongezond snoepen of drinken en jezelf wat discipline opleggen en je gaat hoe dan ook afvallen.
Ik ken echt maar weinig mensen die 2x per week een uur sporten en gezond eten die aankomen.
Nu heb ik een enorme neiging om de potloden op kleur te sorterenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst in jaren een punt geslepen en dat herinnerde me er aan dat ik dat vroeger geweldig vond. Ik heb heel wat potloden klein geslepen.
Dat is dus waar ik met haar altijd wat moeite heb, zij verheerlijkt (misschien niet helemaal het goede woord) dik zijn. Sommige stukken in deze column kloppen anderen zijn echt (maar ja het is ook haar mening/haar column) raar.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is het juist een probleem van veel mensen dat ze afvallen zien als een enorme kwelling en een vreselijk traject vol honger, ellende en pijn. Hence al die maffe methodes om af te vallen, want dat 'hoort er dus gewoon bij.
Eh, nee.
Heb de column niet gelezen, maar wat Krea citeerde is echt een idioot stuk tekst. Als je dat oprecht zo ziet dan ben je af. Dan ga je nooit afvallen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu heb ik een enorme neiging om de potloden op kleur te sorteren![]()
En dar is niet de bedoeling.![]()
#Caran d’ache
Ook die mensen hebben baat bij minder inname dan verbruik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:38 schreef Candaasje het volgende:
als je al een verstoord gewicht/metabolisme hebt,
Er is ook niemand die zegt dat het makkelijk isquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:48 schreef Lonaa het volgende:
Er zijn wel genoeg studies gedaan naar processen in je lijf die het lastig maken om blijvend af te vallen. Zo gaan lege vetcellen krijsen dat je echt echt moet eten en gaat je BMR omlaag als je flink afgevallen bent
Oh ja, ik heb zelf ook amper discipline als het mijn gezondheid betreft hoor. En eerlijk is eerlijk; de verleiding ligt vaak op elke straathoek te wachten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:43 schreef Kreator het volgende:
Ja ben het met je eens qua bewegen en eten.
[..]
Ook die mensen hebben baat bij minder inname dan verbruik.
Het kost alleen wat discipline en die hebben veel mensen niet. Zo heb ik bijvoorbeeld maar zelden zin om gezond te lunchen of te sporten. Dat merk ik aan mijn buikje. Je moet ff zo'n drempel over.
Heel veel meer is het niet. Het is geen hogere wiskunde, al wordt dat er wel van gemaakt door de industrie en iedereen die baat heeft bij moeilijk gedoe.
Ik denk dat iedereen echt zelf wel weet waar die pondjes vandaan komen.
Mensen die dat zeggen verdienen dan ook echt een klap in hun nek.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is ook niemand die zegt dat het makkelijk is
Maar om het nou als kwelling te gaan zien en mensen die het wel lukt een eetstoornis toe te dichtenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:50 schreef Lonaa het volgende:
Mensen die dat zeggen verdienen dan ook echt een klap in hun nek.Want leugens.
Da's vaak zo eenmalig, op andere plekken kun je vaker slaanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen verdienen dan ook echt een klap in hun nek.Want leugens.
Dan kunnen ze daarna wel nooit meer liegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's vaak zo eenmalig, op andere plekken kun je vaker slaan
Ja, nee. Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar om het nou als kwelling te gaan zien en mensen die het wel lukt een eetstoornis toe te dichten
Ja, dat zeg ik. Dat wijf is wel een mongool.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar om het nou als kwelling te gaan zien en mensen die het wel lukt een eetstoornis toe te dichten
Die is zo belangrijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Pas toen ik de knop omzette van 'het mag niet' naar 'ik WIL het niet', ging het beter.
Je bedoelt dat die dame wellicht dingen schrijft die bij nader inzien nuancering, correctie of mogelijk zelfs rectificatie vragen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Dat wijf is wel een mongool.
Ik geloof niet dat Krea dat bedoeld.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die dame wellicht dingen schrijft die bij nader inzien nuancering, correctie of mogelijk zelfs rectificatie vragen?
De verlangens spatten van zijn uitlating afquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Krea dat bedoeld.
Ik corrigeer mensen steeds vaker. Eerst deed ik het niet, maar dan ontstaat er toch vaak een gevoel dat we of moeilijk doen, of dat we heel zielig zijn dat we niks 'mogen'.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is zo belangrijk
Krijg het alleen niet aan buitenstaanders uitgelegd.
Ja, ik mag dat wel, ik wil het alleen nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |