SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Er wordt sowieso steeds meer bekend over de relatie tussen je darmen en je brein. Nog maar een paar jaar geleden werd gedacht dat mensen met psychische klachten ook darmklachten konden krijgen. Inmiddels is duidelijk dat het ook andersom kan zijn. Ik heb het gelukkig niet vaak. Afgelopen week weer eens een dagje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dit zijn geen nieuwe dingen hoor; treedt bv ook al op bij mensen die door darmkanker een stuk darm moeten missen e.d. Relatief kleinere ingreep, maar wel van invloed op de totale balans.
Ons tweede breinquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er wordt sowieso steeds meer bekend over de relatie tussen je darmen en je brein. Nog maar een paar jaar geleden werd gedacht dat mensen met psychische klachten ook darmklachten konden krijgen. Inmiddels is duidelijk dat het ook andersom kan zijn. Ik heb het gelukkig niet vaak. Afgelopen week weer eens een dagje.
Mag gewoon in het Nederlandsquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ons tweede brein
En, moest je Spaans praten of wilde Engels prima?
Ik ga (dv) begin maart 3 weken die kant op. Kan ik bij je in dienst komen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik voel me helemaal stoer. Ik heb net aan de telefoon gezeten met Spanje, waar ik ook een klant heb. Ons bedrijf gaat internationaal
Ja hoor, gezelligquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga (dv) begin maart 3 weken die kant op. Kan ik bij je in dienst komen?
Kun je wel meteen aanschuiven...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De files beginnen al bij Delft rond die tijd
Niet echt want G. is pas rond 18:30 thuisquote:
Bij de file bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet echt want G. is pas rond 18:30 thuisMeestal mag ik de oven aanzetten
Die zeker. Ze is nu al een aantal jaar geopereerd maar kan nog steeds weinig binnen houden. 1 keer in de x maanden (ben even kwijt) moet ze een bloedtransfusie want bloedarmoede e.d. Ze is nu al een paar keer geweest voor nierstenen. En zo kan ik nog wel een aantal dingen opnoemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook zo'n gezellige multivitamine die tot kokhalzen leidt?
En veel mensen bewegen onbewust natuurlijk echt heel weinig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij op vastloopt bij het afvallen. Ik denk dat het voor veel mensen alleen al heel erg kan helpen doordat ze bij zoiets op regelmatige basis een soort 'check' en gesprek over dit onderwerp hebben. Zo blijf je er wel mee bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor kleurrijke activiteiten voor kinderen over een paar weken: punten slijpen.![]()
Best wel een goed stuk. Dank voor de link!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Las net de column van Asha ten Broeke hierover. Nou is zij het andere uiterste, maar toch.
https://www.volkskrant.nl(...)ijn-lijden~bb556a20/
Na deze totale onzin opgehouden met lezen:quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Las net de column van Asha ten Broeke hierover. Nou is zij het andere uiterste, maar toch.
Die is gewoon niet helemaal fris in de bovenkamer.quote:Permanent gewichtsverlies is meer dan een ‘life event’; het is zonder buitensporige zelfkwelling bijna onmogelijk. Als de ervaringen van talloze dikke mensen en stapels wetenschappelijk onderzoek de afgelopen decennia iets duidelijk hebben gemaakt, is het wel dat er achter elk nieuw dieet en wondermiddel een ongemakkelijke waarheid schuilgaat: dikke mensen worden zelden dun. En als het ze wel lukt, betalen ze daar vaak een heel hoge prijs voor.
Spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze laat je in ieder geval nadenkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:04 schreef AnneX het volgende:
Voor iets kleurrijks:Leuk! Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst in jaren een punt geslepen en dat herinnerde me er aan dat ik dat vroeger geweldig vond. Ik heb heel wat potloden klein geslepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor kleurrijke activiteiten voor kinderen over een paar weken: punten slijpen.Spoilers!
Dat vond ik ook, en een bevestiging van "geen snij werk in mijn lijf". En dat "levenslang anders leven" klopt ook (helaas)quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, en een bevestiging van "geen snij werk in mijn lijf". En dat "levenslang anders leven" klopt ook (helaas)
Ik vind het leuk! Ik zou denk ik zelf nog voor een iets donkerdere tint groen gaan, maar daar ben ik dan ook al jaren gewoon helemaal weg van.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:14 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend de eerste laag, vanavond de tweede laag. Zal morgen wel een foto laten zien als het af is met de muur beneden erbij. Maar het is wel een heftig kleurtje voor een trap.Al vind ik het ook heel erg zoet en een beetje wennen, aangezien we normaal van de harde kleuren zijn.
[ afbeelding ]
Ik haakte hierbij af: "De enkeling die dit volhoudt, lukt dit alleen door gedrag te ontwikkelen dat nog het meest lijkt op een eetstoornis."quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:09 schreef Kreator het volgende:
Na deze totale onzin opgehouden met lezen:
[..]
Die is gewoon niet helemaal fris in de bovenkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |