abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 januari 2020 @ 10:59:57 #241
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_191171732
van Bommel en Faber lullen uit hun Nek.
Zeg nu eens wat er werkelijk aan de hand is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 januari 2020 @ 12:38:21 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191173109
Onder Van Bommel is de selectie totaal niet gemanaged, er is gewoon geen persoonlijke aandacht besteed aan de jongens bank. De hele gang van zaken rond Zoet is daar een perfect voorbeeld van. Als je internationals op de bank zet moet je dat managen, en die jongens warm houden dat je er wat aan hebt als je weer opstelt.

Dat is niet gebeurd, de sfeer lijkt totaal verziekt in de groep. Een aanvoerder die het niveau niet aan kan en al jaren niet meer speelde, een jonge speler die al tijden uit vorm is tweede aanvoerder maken. Daarmee krijg je ook de rijen niet gesloten.

Dit helpt allemaal niet mee als een aantal belangrijke aankopen ook nog tegenvallen, dan krijg je dit niet meer gerepareerd. De voorhoede heeft nog veel gemaskeerd maar als de doelpuntenmakers één voor één omvallen en wegvallen dan houdt het helemaal op
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_191174363
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 09:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Echt een ongezonde obsessie met Toon heb jij zeg :') Kap a.u.b. Een paar weken geleden lag alles aan van Bommel, hij moest en hij zou vertrekken want hij was de storende factor in het geheel. Nu is van Bommel weg en wat zijn we nou opgeschoten?

Als ik het goed begrijp wil jij Toon dus liever niet bij PSV zien. En dan? Je doet je subtitel en plaatje van Trump wel eer aan moet ik zeggen, jezus :')
Hoe komt topsport Toon hier goed uit dan? Toon is akkoord gegaan met John de Jong en alle kut aankopen. Dan kunnen ze wel Mark ontslaan maar het probleem zit dieper. Dan kom je aan de beurt. Als je in het bedrijfsleven zo zou managen en miljoenen zou vergooien was je allang ontslagen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191175657
Rodriguez toch naar Fener lijkt het.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 24 januari 2020 @ 15:27:14 #245
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_191175674
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 09:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je mag kritisch zijn op alles en iedereen binnen PSV. Maar wat Scarface doet heeft niks met kritiek te maken, dat is gewoon simpelweg op de man/persoon spelen. Lekker boeien dat die man boekjes schrijft in z'n tijd buiten PSV om.

En daarnaast dat geschreeuw om ontslagen kan ik sowieso niet zo in mee hoor. Je ziet wat het ontslag van van Bommel heeft gedaan: 0,0.
Zeker, maar ik snap ook oprecht niet dat ze dan Faber er neerzetten ipv Bommel.
pi_191175713
De verkoop van Isimat.

Geen briljante speler, maar wel eentje die je selectie oppept.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_191175756
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rodriguez toch naar Fener lijkt het.
En begrijpelijk ook. Hij heeft bij PSV niets te zoeken op dit moment, bovendien is er ook geen prijs meer te winnen. Fener heeft ook alle mogelijke vlakken meer te bieden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 07:38 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd of Bergwijn nog voor 30miljoen+ gaat vertrekken :)

Misschien kan @:LosBuenosMuchachos daar iets over vertellen.
Dat zou maar zo kunnen, het gaat er vooral om wat een club bereid is voor hem te betalen. En als er zo'n Engelse club langskomt, die meestal grof betalen niet schuwen en Bergwijn staat open voor een transfer, zie ik hem maar zo 40 - 45 miljoen opleveren ondanks het dramatische seizoen van PSV.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2020 15:34:19 ]
pi_191175839
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:27 schreef fetX het volgende:

[..]

Zeker, maar ik snap ook oprecht niet dat ze dan Faber er neerzetten ipv Bommel.
Was de makkelijkste oplossing aangezien hij alle papieren al had. Maar het verbaasde mij ook dat er wel heel snel werd gezegd dat hij de rest van het seizoen zou doen. Eigenlijk wil je iemand die gepokt en gemazeld is in zo'n situatie, niet weer een half groentje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191175926
Aan de andere kant denk ik dat het ook gewoon weinig uitmaakt wie je voor deze groep zet. Er zit gewoon bijna geen kwaliteit in. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191175934


Aad is een drinker.
pi_191175971
Gasperini, ja hoor.

Dat die vent überhaupt ook een platform wordt geboden is echt onbegrijpelijk. Echt enkel aan het raaskallen.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 15:48:51 #252
453928 PSVCL
Makkelijk kampioen
pi_191176024
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]

Aad is een drinker.
Gasperini _O-
pi_191176060
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:45 schreef Dejannn het volgende:
Gasperini, ja hoor.

Dat die vent überhaupt ook een platform wordt geboden is echt onbegrijpelijk. Echt enkel aan het raaskallen.
Eigenlijk wel bizar ja. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191176069
Nu worden we nog uitgelachen. Straks gaan mensen medelijden krijgen. Dan wordt het pas echt afzien. ;(
  vrijdag 24 januari 2020 @ 15:51:28 #255
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_191176070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Was de makkelijkste oplossing aangezien hij alle papieren al had. Maar het verbaasde mij ook dat er wel heel snel werd gezegd dat hij de rest van het seizoen zou doen. Eigenlijk wil je iemand die gepokt en gemazeld is in zo'n situatie, niet weer een half groentje.
Ik vind hem eigenlijk op bijna alle vlakken, behalve dan dat hij PSV’er is en de club kent, ongeschikt. Gisteren is hij dan zogenaamd ‘pissig’. Nou, moest me inhouden om niet in de lach te schieten. Werkelijkwaar 0 uitstraling gewoon. Niet dat zoiets het belangrijkste is, maar hij heeft het ook nog niet echt bewezen als trainer of zo.
pi_191176102
Ik ben wel heel benieuwd naar zondag, verwacht echt 11 vleugellamme vogeltjes met de ziel onder de arm te zien eigenlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191176125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:51 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik vind hem eigenlijk op bijna alle vlakken, behalve dan dat hij PSV’er is en de club kent, ongeschikt. Gisteren is hij dan zogenaamd ‘pissig’. Nou, moest me inhouden om niet in de lach te schieten. Werkelijkwaar 0 uitstraling gewoon. Niet dat zoiets het belangrijkste is, maar hij heeft het ook nog niet echt bewezen als trainer of zo.
Tbt mijn relaas eerder dit topic. Toon wou PSV 2.0 creëren na Cocu en Brands. Dat kan niet de basis van je beleid zijn.
pi_191176133
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar zondag, verwacht echt 11 vleugellamme vogeltjes met de ziel onder de arm te zien eigenlijk.
Thuiswedstrijd hè.
pi_191176151
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu worden we nog uitgelachen. Straks gaan mensen medelijden krijgen. Dan wordt het pas echt afzien. ;(
Het perspectief is wel heel ernstig slecht, hé? Allemaal spelers die eigenlijk anderen nodig hebben om zich aan op te trekken. Voorronde Champions League is ver weg. Dan kom je bij de vraag wat je Bergwijn, Ihattaren en Malen nog kan bieden in de zomer.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191176173
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Het perspectief is wel heel ernstig slecht, hé? Allemaal spelers die eigenlijk anderen nodig hebben om zich aan op te trekken. Voorronde Champions League is ver weg. Dan kom je bij de vraag wat je Bergwijn, Ihattaren en Malen nog kan bieden in de zomer.
Zo een slechte periode heb ik nog niet meegemaakt bij PSV. En ik zie idd weinig perspectief.
pi_191176219
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:51 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik vind hem eigenlijk op bijna alle vlakken, behalve dan dat hij PSV’er is en de club kent, ongeschikt. Gisteren is hij dan zogenaamd ‘pissig’. Nou, moest me inhouden om niet in de lach te schieten. Werkelijkwaar 0 uitstraling gewoon. Niet dat zoiets het belangrijkste is, maar hij heeft het ook nog niet echt bewezen als trainer of zo.
Hij ziet er wat sloom uit maar die was echt wel kwaad gisteren hoor :D

Ik vond het eigenlijk wel verfrissend. Weer eens een trainer die gewoon zegt waar het op staat. Niet verschuilen achter die rode kaart (die wel erg snel getrokken werd naar mijn mening), niet verschuilen achter de achterstand (kon van Bommel heel goed:"er was niks aan de hand totdat we een goal tegen kregen!) maar gewoon zeggen dat dit echt niet kan en dat het bagger, bagger, baggerslecht was.

Dat besef lijkt ook echt te ontbreken bij de spelers. Ze willen toch allemaal vooruit, een stapje hoger? Nou, laat dat zien dan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191176312
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Het perspectief is wel heel ernstig slecht, hé? Allemaal spelers die eigenlijk anderen nodig hebben om zich aan op te trekken. Voorronde Champions League is ver weg. Dan kom je bij de vraag wat je Bergwijn, Ihattaren en Malen nog kan bieden in de zomer.
Eigenlijk wel ja. Ook Bergwijn kan eigenlijk alleen maar schitteren als hij een topspits naast zich heeft, en dat is dan nog één van de talentvolste. :X

Op het middenveld zou Hendrix in een veel beter elftal misschien een goede waterdrager kunnen zijn. In de verdediging geldt dat voor Viergever en Dumfries misschien.

Ihattaren kan nog heel grote stappen maken en dan heb je het wel gehad met wat er gisteren in de basis stond. De rest moet eigenlijk gewoon zo snel mogelijk vertrekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191176791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zo een slechte periode heb ik nog niet meegemaakt bij PSV. En ik zie idd weinig perspectief.
Ik ben ontzettend benieuwd wat voor elftal er in september 2020 staat.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  vrijdag 24 januari 2020 @ 16:35:19 #264
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_191176862
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Het perspectief is wel heel ernstig slecht, hé? Allemaal spelers die eigenlijk anderen nodig hebben om zich aan op te trekken. Voorronde Champions League is ver weg. Dan kom je bij de vraag wat je Bergwijn, Ihattaren en Malen nog kan bieden in de zomer.
Ik denk serieus dat die vCL onhaalbaar is op dit moment en wellicht zelfs EL in gevaar kan komen. Dat zou wel de genadeklap zijn...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_191177988
oh nvm

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2020 18:10:27 ]
pi_191178012
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:10 schreef aTypisch het volgende:
oh nvm
Mooie is dat John toch maar weer een week in Italie heeft mogen zitten om te onderhandelen over Rodriguez. First class vliegen, 5 sterren hotel daar, lekker elke dag uit eten en drinken enz. En uiteindelijk allemaal voor niks. Wel weer duizenden euros opgebrast. Kan allemaal.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191178019
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu worden we nog uitgelachen. Straks gaan mensen medelijden krijgen. Dan wordt het pas echt afzien. ;(
dat went ook wel weer

bron: feyenoordgod
pi_191178033
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mooie is dat John toch maar weer een week in Italie heeft mogen zitten om te onderhandelen over Rodriguez. First class vliegen, 5 sterren hotel daar, lekker elke dag uit eten en drinken enz. En uiteindelijk allemaal voor niks. Wel weer duizenden euros opgebrast. Kan allemaal.
Goh ja, iemand die verantwoordelijk is voor het technische beleid bij een miljoenen bedrijf moet volgens jou met Ryanair en in een crappy gedeelde Airbnb gaan zitten?

Dat hoort er gewoon bij.
pi_191178083
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Goh ja, iemand die verantwoordelijk is voor het technische beleid bij een miljoenen bedrijf moet volgens jou met Ryanair en in een crappy gedeelde Airbnb gaan zitten?

Dat hoort er gewoon bij.
Gewoon normaal hotel en met de uber.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191178092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Gewoon normaal hotel en met de uber.
bepaal jij niet
pi_191178190
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mooie is dat John toch maar weer een week in Italie heeft mogen zitten om te onderhandelen over Rodriguez. First class vliegen, 5 sterren hotel daar, lekker elke dag uit eten en drinken enz. En uiteindelijk allemaal voor niks. Wel weer duizenden euros opgebrast. Kan allemaal.
Ik gok gewoon Business en een normale Hotel
pi_191178301
HuubGod maakt Van Marwijk af. Via de link het filmpje.

JobWillemse10 twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 17:54:15 John de Jong is de afgelopen weken de kop van jut geweest bij #PSV. Maar volgens Harrie Timmermans en Huub Stevens moet de technisch manager nog de kans krijgen. Stevens: "De basis is ook gedeeltelijk door Van Bommel gelegd. Een speler komt echt niet als een trainer 'nee' zegt." https://t.co/OQLiSdSnYu reageer retweet
pi_191178519
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Dejannn het volgende:

[..]

En begrijpelijk ook. Hij heeft bij PSV niets te zoeken op dit moment, bovendien is er ook geen prijs meer te winnen. Fener heeft ook alle mogelijke vlakken meer te bieden.
[..]

Dat zou maar zo kunnen, het gaat er vooral om wat een club bereid is voor hem te betalen. En als er zo'n Engelse club langskomt, die meestal grof betalen niet schuwen en Bergwijn staat open voor een transfer, zie ik hem maar zo 40 - 45 miljoen opleveren ondanks het dramatische seizoen van PSV.
Held ben je. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2020 18:48:23 ]
  vrijdag 24 januari 2020 @ 18:49:43 #274
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191178542
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
HuubGod maakt Van Marwijk af. Via de link het filmpje.

JobWillemse10 twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 17:54:15 John de Jong is de afgelopen weken de kop van jut geweest bij #PSV. Maar volgens Harrie Timmermans en Huub Stevens moet de technisch manager nog de kans krijgen. Stevens: "De basis is ook gedeeltelijk door Van Bommel gelegd. Een speler komt echt niet als een trainer 'nee' zegt." https://t.co/OQLiSdSnYu reageer retweet
Ik hou van Huub 'bij wijze van spreken' Stevens.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 19:14:17 #275
453928 PSVCL
Makkelijk kampioen
pi_191178934
Hendrix Thomas
Ihattaren

Zo moeilijk is het niet
  vrijdag 24 januari 2020 @ 19:42:54 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_191179335
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zo een slechte periode heb ik nog niet meegemaakt bij PSV. En ik zie idd weinig perspectief.
Eerste seizoen Cocu?
Oh.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 19:43:50 #277
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_191179346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 19:14 schreef PSVCL het volgende:
Hendrix Thomas
Ihattaren

Zo moeilijk is het niet
En toch blijft het zeer opmerkelijk dat Faber net als Van Bommel steeds voor andere varianten mét Rosario kiest. Zou die op de training dan zo goed zijn. Of die anderen zó slecht?
pi_191179348
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eerste seizoen Cocu?
Nope.
pi_191179460
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nope.
Dat was ook niet zo problematisch als nu, maar er werden toen in de zomer erop wel met Luuk de Jong, Andres Guardado goede spelers toegevoegd aan een team dat al Bruma, Arias Wijnaldum en Depay had.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191181613
Zoet de nul gehouden _O_

Zoet in Oranje alles *O*
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')