In sommige gevallen betekent dat dan dat je teveel water geeft, geloof ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:31 schreef Samzz het volgende:
Mijn planten krijgen sinds een tijdje allemaal bruine bladpuntjes.
Ik geef al minder water want winter. En als ik nog minder geef dan gaan ze slap hangenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In sommige gevallen betekent dat dan dat je teveel water geeft, geloof ik
Ohquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef al minder water want winter. En als ik nog minder geef dan gaan ze slap hangen.
Ik heb ook al gelezen dat t door kalk in het water kan komen, of te weinig water.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhDan weet ik niet
Bij mijn olifantenpoot is het in ieder geval bruine punten = minder water geven
Planten zijn, over het algemeen, gewoon moeilijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook al gelezen dat t door kalk in het water kan komen, of te weinig water.
Ik weet het niet.
Ligt dus niet aan mijquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Planten zijn, over het algemeen, gewoon moeilijk
kattenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:46 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar katten. Die zijn tenminste duidelijk als ze aan het verhongeren zijn.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:46 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar katten. Die zijn tenminste duidelijk als ze aan het verhongeren zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vanavond lasagne eten, maar inmiddels heb ik eigenlijk geen zin meer in lasagne. Ik weet niet waar ik wel zin in heb. En ik heb ook gewoon honger
. Nu al.
lasagnequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vanavond lasagne eten, maar inmiddels heb ik eigenlijk geen zin meer in lasagne. Ik weet niet waar ik wel zin in heb. En ik heb ook gewoon honger
. Nu al.
Ja oke, maar gelukkig kan je aan katten ook beter zien wanneer ze te veel eten krijgenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb ik ookMaar die doen al alsof ze verhongeren terwijl ze net hun bakje leeg hebben
Waarschijnlijk wordt t wel gewoon lasagne, want makkelijk. Maar ik heb ook nog bloemkoolrijst liggen en dat is ook wel jammie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Had het toch maar maandag gedaan dan.
Maar honden zijn dom.quote:
Die willen gewoon aandacht dan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb ik ookMaar die doen al alsof ze verhongeren terwijl ze net hun bakje leeg hebben
Truequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar gelukkig kan je aan katten ook beter zien wanneer ze te veel eten krijgen
Die teckel van mij is slimmer dan goed voor 'm isquote:
mag ik het hebben? dan hoef ik niet te kokenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb ook lasagne voor vanavond, maar ik zit nog zo vol dat ik betwijfel dat ik het ga eten
Gekke manier van uiten dan, door steeds om me heen te cirkelen in de keuken, maar in de woonkamer me geen blik waardig te gunnenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die willen gewoon aandacht dan.
Van mij wel, als je het niet erg vindt dat het vegetarisch is en je het zelf komt ophalenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag ik het hebben? dan hoef ik niet te koken
vegetarisch vind ik geen probleem, maar dat afhalen gaat wat lastiger worden denk ik..quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van mij wel, als je het niet erg vindt dat het vegetarisch is en je het zelf komt ophalen
Dan bewaar ik het wel gewoon voor morgenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vegetarisch vind ik geen probleem, maar dat afhalen gaat wat lastiger worden denk ik..
Ze willen gewoon alvast weer een voorraadje eten voor wanneer ze weer honger hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gekke manier van uiten dan, door steeds om me heen te cirkelen in de keuken, maar in de woonkamer me geen blik waardig te gunnen
ik maak mn eigen pasta welquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan bewaar ik het wel gewoon voor morgen
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen gewoon alvast weer een voorraadje eten voor wanneer ze weer honger hebben.![]()
In de woonkamer is geen eten, dus daar heeft het geen nut.
zal vast goed komenquote:
Ja, maar tijd is iets voor mensen....quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahaZe krijgen op vaste tijden eten, dus ze hoeven eigenlijk niet zonder te zitten
Zij weten het ook heel goed hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar tijd is iets voor mensen....
Mijn honden weten heel goed wanneer het etenstijd is, andersquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar tijd is iets voor mensen....
Behalve wanneer we weer eens de klok verzetten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zij weten het ook heel goed hoorWanneer ik iets later ben met eten geven dan worden ze onrustig en gaan ze bij hun bakje zitten mauwen
Daar ben ik zelf ook altijd van de leg doorquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Behalve wanneer we weer eens de klok verzetten.
Ja, dat was wel echt fijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik altijd leuk vond, is als je laat thuis komt dat de kat dan bij de deur op je wacht.
Geloof het of niet, dieren hebben besef van tijd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik snap nog steeds niet hoe ze dat weten. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar dan al uren zitten te wachten namelijk.
Mijn katten zitten altijd te wachten als ik thuis kom en komen me direct begroeten als ik thuis komquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik altijd leuk vond, is als je laat thuis komt dat de kat dan bij de deur op je wacht.
Maar als ik normaal om 5 uur thuis kom en ik ga een dagje uit en kom pas om 10 uur thuis. Zit ie dan vanaf 5 uur bij de deur te wachten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, dieren hebben besef van tijd.
Tot 12 uitslapenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:04 schreef Faxie het volgende:
Dave zit altijd rond 12 te mauwen als ik nog wil uitslapen
Het zal wel per dier verschillen, maar zodra hij je hoort rond dat tijdstip, zal hij wel extra 'enthousiast' zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als ik normaal om 5 uur thuis kom en ik ga een dagje uit en kom pas om 10 uur thuis. Zit ie dan vanaf 5 uur bij de deur te wachten?
Nee, ze horen je gewoon aankomen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als ik normaal om 5 uur thuis kom en ik ga een dagje uit en kom pas om 10 uur thuis. Zit ie dan vanaf 5 uur bij de deur te wachten?
Oja. Nee, ik vind het wel een voordeel dat ik dat niet hebquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd om naar huis te gaan... en thuis.
You badass.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vandaag al een uur langer gewerkt dan contracturen.
Helemaal als ik net van t paard terug kom.quote:
Ik mag nog een half uurtje. Dan lekker paardrijden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik blijf me nog even een kwartiertje hier vervelen, dan kan ik morgen een uur eerder naar huis
Ik pak de boel in. Lekker naar huis en dan trainenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag nog een half uurtje. Dan lekker paardrijden.
Gelukkig wordt t hier weer lekker mistig.
Fijne avondquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik pak de boel in. Lekker naar huis en dan trainenHier is het ook mistig inderdaad.
Correctie: gefoktquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vandaag al een uur langer gewerkt dan contracturen.
Hoe doe je dat eigenlijk qua verhuizen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal als ik net van t paard terug kom.
Dat doet ze niet per paard denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk qua verhuizen?
Die van ons beginnen om half 7 alquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:04 schreef Faxie het volgende:
Dave zit altijd rond 12 te mauwen als ik nog wil uitslapen
Wat? Is niet mijn paard he, dus ze blijft in Zeeland.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk qua verhuizen?
Ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik leef al de hele week in de mist.
Je kunt nog fokken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:15 schreef aeque het volgende:
Volgens mij was die oxy niet zo'n goed idee.
Beetje aan het draaien op de poten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:15 schreef aeque het volgende:
Ai ripquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van ons beginnen om half 7 al
Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik leef al de hele week in de mist.
Waar heb je oxy tegen dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:15 schreef aeque het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Betere zinnen dan elvi na 2 glazen mede.
Nee meer in het kader van voorheen kon ik amper opstaan zonder pijn of laat staan mijn linkerarm gebruiken + chaggo 24/7 naar nu als Freddy Mercury door de kamer heen gaan met de stofzuiger.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje aan het draaien op de poten?
Zenuwbeknelling die maar niet weg wil gaan na 2 maanden.quote:
Ben je mooi klaar mee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee meer in het kader van voorheen kon ik amper opstaan zonder pijn of laat staan mijn linkerarm gebruiken + chaggo 24/7 naar nu als Freddy Mercury door de kamer heen gaan met de stofzuiger.
[..]
Zenuwbeknelling die maar niet weg wil gaan na 2 maanden.
Wowquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een combinatie van slechte houding + weinig beweging en vervolgens een overbelasting die de emmer deed overlopen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee.
Enig idee hoe je het opgelopen hebt?
Doe je al fysio?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een combinatie van slechte houding + weinig beweging en vervolgens een overbelasting die de emmer deed overlopen.
Af en toe de broek uit helpt daar tegenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee meer in het kader van voorheen kon ik amper opstaan zonder pijn of laat staan mijn linkerarm gebruiken + chaggo 24/7 naar nu als Freddy Mercury door de kamer heen gaan met de stofzuiger.
[..]
Zenuwbeknelling die maar niet weg wil gaan na 2 maanden.
Yep en dat leek eerst ook goed te helpen in combinatie met meer bewegen, tot 2 weken geleden en de klachten erger werden. En schijnbaar is het toch niet zo gezond om maar 3x een uurtje te slapen per dag.quote:
Als je zo'n kleine pener hebt als ik kan zelfs een legging niks afknellen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Af en toe de broek uit helpt daar tegen
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je zo'n kleine pener hebt als ik kan zelfs een legging niks afknellen.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Whut??quote:
Krijgen we t resultaat te zien? Ik gok dat Friesland wint.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:26 schreef cablegunmaster het volgende:
https://docs.google.com/f(...)ihg/alreadyresponded
2 kleine kutvraagjes van een kameraad van me
welke provincie haat je?
en waar kom je vandaan (welke provincie )![]()
Waarom daar?quote:
Limburgquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:26 schreef cablegunmaster het volgende:
welke provincie haat je?
2,5 uur. En ik heb wat lijntjes uitstaan. Maar nog niks concreet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Whut??
![]()
Dat is VER van waar je nu zit! Heb je een nieuwe baan?
Ach zeker, maar kameraad geeft pas resultaat na 12:00 savonds.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgen we t resultaat te zien? Ik gok dat Friesland wint.
Omdat mijn vriend daar woont en we gaan samenwonen.quote:
Dan post t resultaat hier maar met een mention naar mijquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach zeker, maar kameraad geeft pas resultaat na 12:00 savonds.
Ga je samenwonen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
2,5 uur. En ik heb wat lijntjes uitstaan. Maar nog niks concreet.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat mijn vriend daar woont en we gaan samenwonen.
Ja dacht al. Anders was het te specifiek zonder concrete plannenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitslag vrijdag rond 12 uur!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan post t resultaat hier maar met een mention naar mij.
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga je samenwonen?
Maar wel leuk! Als jij dat ook vind iig
Fijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En dat vind ik zeker leuk. Het voelt goed, spannend, maar goed. Het is wel een stukje uit nood, omdat ik uit mijn huidige huis moet, dus daarmee misschien wat vroeg. Maar we hebben er beide enorm zin in.
Ja, gaat zeker heel goedquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dacht al. Anders was het te specifiek zonder concrete plannen
Maar fijn
Leuk ook dat je relatie zo goed gaat
Oh.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Uitslag vrijdag rond 12 uur!
Geen idee of dat savonds is of sochtends![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gaat zeker heel goed. Ben ook echt heel gelukkig.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:26 schreef cablegunmaster het volgende:
welke provincie haat je?
Mooi. Post hier maar met een mentionquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh bronnen zeggen smiddags 12:00.
Waarom zou ik op Friesland stemmen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt anoniem op Friesland stemmen.
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gaat zeker heel goed. Ben ook echt heel gelukkig.
Omdat ik denk dat dat de meest gehaate provincie isquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou ik op Friesland stemmen?
Ik zit bijna elke avond te kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zap langs een aflevering van E.R. en weet precies wat er te gebeuren staat. Heb het al eeuwen niet gekeken![]()
@:CherryLips zit je ook voor de TV?
Ik stel me MCH altijd voor als Dr. Romano.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit bijna elke avond te kijkenWeet nog heel veel. Morgen laatste keer Doug.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel m mij voor als de hoofdrolspeler uit You, maar dan lelijker.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stel me MCH altijd voor als Dr. Romano.
En dan over een tijdje een heugelijke nieuws dat jullie een kindje krijgen.quote:
Een baby Labradorquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan over een tijdje een heugelijke nieuws dat jullie een kindje krijgen.![]()
Haha. Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan over een tijdje een heugelijke nieuws dat jullie een kindje krijgen.![]()
Pupsquote:
Daarom zei ik het ook.quote:
Ja echt zooooo cutequote:
Slimme jongen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zoon van een collega wil een dat stage bij me komen lopen, vraagt er even bij wat voor bier ik lekker vind
Appel boom, dit dat.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen omkopen, precies zijn vader.
Ohhhh myyyyquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt zooooo cute. Een klant van ons heeft een pupje, een kruising Tibetaanse terrier en dwergpoedel, zo koetsjie koetsjie
.
Romano is sympathieker.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stel me MCH altijd voor als Dr. Romano.
etenquote:
Lastig om iets gezonds te pakken. Eigenlijk moet ik vandaag op tijd naar bed aangezien ik morgen er vroeg uit moet.quote:
Oh ja avondeten, goed plan. Dank je voor de reminder.quote:
Je bent een gezonde jonge vent. En anders mondkapje voor. Sowieso eigenlijk. Ranzige zooi.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
Zou volgende week op vakantie gaan naar China. Lekker dit
Ik heb weer een appel op. Lichaam helemaal van whaaatquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lastig om iets gezonds te pakken. Eigenlijk moet ik vandaag op tijd naar bed aangezien ik morgen er vroeg uit moet.
Je bent toch groter dan die Chinezen, kunnen ze niet in je gezicht hoesten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
Slim jijquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent toch groter dan die Chinezen, kunnen ze niet in je gezicht hoesten.
Niet doen en als je wel gaat mag je niet meer naar meets komen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
"Nieuwe geslachtsziekte opgedoken in China."quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent toch groter dan die Chinezen, kunnen ze niet in je gezicht hoesten.
Ga je lekker in hun straten poepen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
Mwehehe, jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent een gezonde jonge vent. En anders mondkapje voor. Sowieso eigenlijk. Ranzige zooi.
Vaak ben je te bangquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet doen en als je wel gaat mag je niet meer naar meets komen.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Nieuwe geslachtsziekte opgedoken in China."
Op hun hoofdquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je lekker in hun straten poepen.
Shanghai was wel gewoon westers netjes. Beter trouwens dan Parijs of Amsterdamquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:32 schreef Elvi het volgende:
World War Z begon ook in China toch?
Die Chinezen reizen wat af, zeker met Chinees nieuwjaar, en geven geen fuck om hygiëne.
We waren okay
Anders waren ze wel in een roltrap gedonderd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:40 schreef DrMarten het volgende:
Aan de andere kant, een paar honderd besmettingen en een handvol dooien op een bevolking van 1,5 miljard. Waar hebben we het helemaal over.
Genetisch gemanipuleerde ziekte die alleen Chinezen treft. Allemaal het werk van de VS.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:40 schreef DrMarten het volgende:
Aan de andere kant, een paar honderd besmettingen en een handvol dooien op een bevolking van 1,5 miljard. Waar hebben we het helemaal over.
Tot er een duif met vogelgriep door het dakraam naar binnen komtquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn zolderkamer is nog steeds veilig.
Minder mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:32 schreef Elvi het volgende:
World War Z begon ook in China toch?
Die Chinezen reizen wat af, zeker met Chinees nieuwjaar, en geven geen fuck om hygiëne.
We waren okay
Nee, denk het helaas ook niet, is er waarschijnlijk ook te oud voor, moeten ze hem ook weer CGI'en enzoquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
John DeLancie.![]()
Zal wel niet in Picard zitten ben ik bang.
Een god-like wezen kan natuurlijk niet ouder worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, denk het helaas ook niet, is er waarschijnlijk ook te oud voor, moeten ze hem ook weer CGI'en enzo
Picard balenquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
John DeLancie.![]()
Zal wel niet in Picard zitten ben ik bang.
Daaromquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Een god-like wezen kan natuurlijk niet ouder worden.
quote:
quote:
was het volle maan ofzo?quote:
Ik heb de hele nacht liggen hoesten, badend in het zweetquote:
Want dan slaapt men slechter?quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
was het volle maan ofzo?
Oh noquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht liggen hoesten, badend in het zweet.
Ik heb gewoon enorm liggen woelen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
dat zegt men. geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want dan slaapt men slechter?
Dat ga ik vanavond maar eens doen. Moet t even kopen vanavond.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh noHeb je al vicks/dampo onder je voeten geprobeerd?
Oh, oke. Maar ik heb wel goed geslapen, alleen voelt het nu niet zo, ofzoquote:
Volle maan was twee weken geleden. Nieuwe maan komt eraan.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:29 schreef aeque het volgende:
Sinds weken eindelijk een keer goed geslapen.
Ohquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Is niet mijn paard he, dus ze blijft in Zeeland.
Heb ik van et weekend tot afgelopen nacht ook aan meegedaan....quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon je niet weten. Was ze maar van mijquote:
Gezellig! Team hoest jezelf een aneurysma.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik van et weekend tot afgelopen nacht ook aan meegedaan....
Je laat je boodschappen bezorgen en werkt alleen nog maar thuis?quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:46 schreef gianni61 het volgende:
ik heb geen weerstand nodig, ik vermijd elk contact met mensen.
ik verbouw mijn eigen voedsel, dat is mijn werk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Je laat je boodschappen bezorgen en werkt alleen nog maar thuis?
Je krijgt er een vent voor terug. Ook niet onaardig toch?quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon je niet weten. Was ze maar van mij.
Kijk, jij snapt het.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:46 schreef gianni61 het volgende:
ik heb geen weerstand nodig, ik vermijd elk contact met mensen.
Vandaag ben ik aan de betere hand gelukkigquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezellig! Team hoest jezelf een aneurysma.
9 uur is uitslapen vanaf een bepaalde leeftijdquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom dan al zo vroeg wakker?
Ga je wel op zoek naar een ander paardje daar in de buurt?quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon je niet weten. Was ze maar van mij.
Maar echtquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
9 uur is uitslapen vanaf een bepaalde leeftijd
Eerst helemaal settelen en dan is het sparen sparen sparen en een eigen paard kopenquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga je wel op zoek naar een ander paardje daar in de buurt?
als je dan een keer na 9 uur wakker wordt heb je al het gevoel dat de hele dag weggegooid isquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ook weer zo inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Tof! Dan kom ik misschien wel eens kijken als dat magquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst helemaal settelen en dan is het sparen sparen sparen en een eigen paard kopen.
Ja eens.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je dan een keer na 9 uur wakker wordt heb je al het gevoel dat de hele dag weggegooid is
Ja tuurlijk. Zal nog wel even duren, hoor. Denk dat t pas volgend jaar wordt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof! Dan kom ik misschien wel eens kijken als dat mag.
Van die ontzettende creatief gespelde namen en boos worden als mensen dan in de war raken... en opa's en oma's moet je sowieso buiten beschouwing laten vind ik. Die zijn te oud om het te snappen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:07 schreef Chia het volgende:
https://wijalamama.nl/de-(...)1PiBPnqfg0U7jvOIx43o
Ik kende de naam Jax ook alleen van schrijven en dacht ook dat dan uitgesproken werd als 'Jaks'. Tegenwoordig krijgen kinderen zulke rare namen, dus waarom zou die uitspraak ineens niet kunnen?
dan ook nog verontwaardigd zijn als andere de naam verkeerd uitsprekenquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:07 schreef Chia het volgende:
Ik kende de naam Jax ook alleen van schrijven en dacht ook dat dan uitgesproken werd als 'Jaks'. Tegenwoordig krijgen kinderen zulke rare namen, dus waarom zou die uitspraak ineens niet kunnen?
Deze ouders weten er alles van? Ja jezus, omdat je ze zelf die naam gegeven hebt, qut!quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:07 schreef Chia het volgende:
Ik ben standaard tussen 6 en 7 klaarwakker. Omdraaien heeft bij mij echt geen zin danquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb ik al een aantal keer opnieuw omgedraaid zelfs
Ik was om 12 uur naar bed gegaan, dan word ik 8 uur later gewoon uitgeslapen wakker.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom dan al zo vroeg wakker?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:07 schreef Chia het volgende:
...quote:“Tja, hier ook hoor, mijn dochter heet Nayomi (spreek uit als Naajoomie). Mensen blijven stug Naa-omie zeggen. Vreselijk!”
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:07 schreef Chia het volgende:
Deze is wel een terechte klacht.quote:#12. Kom op zeg!
“Ons manneke heet Leen. Hoe duidelijk wil je het hebben? En dan nog de vraag: “Hoe spreek je dat uit? Gewoon Leen als in Leen Bakker of …?” Ja mensen hoe anders? Met een stille L?!”
Toen ik de naam zag, nog voor de uitspraak, had ik het al goed.quote:
Heb het artikel gelezen en wordt bijna boos van die gespeelde verontwaardigheid. Dat jij spijt hebt dat je je kind een niet-dagelijkse soms engelse uitgesproken naam in Nederland geeft..... geef daar niet je omgeving de schuld van, jij hippe entitled kut.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ook nog verontwaardigd zijn als andere de naam verkeerd uitspreken
Ja, die is wel terecht inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Deze is wel een terechte klacht.
En echt de enige, inderdaad!quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
"ik geef mijn kind een Ierse naam boehoe"quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:21 schreef Ang3l het volgende:
IK
[..]
Heb het artikel gelezen en wordt bijna boos van die gespeelde verontwaardigheid. Dat jij spijt hebt dat je je kind een niet-dagelijkse soms engelse uitgesproken naam in Nederland geeft..... geef daar niet je omgeving de schukld van, jij hippe entitled kut.
De tering zeg.... je zal eens bij je zelf moeten kijken
Ik moet ook steeds zeggen dat mijn naam met PH is ipv met een F.
Da's niet de schuld van degene die t opschrijft. Da's de schuld van m'n ouders, en niemand anders.
Maar dat is de schuld van al die andere rare namen. Iedereen verwacht dan addertje onder het gras.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
En na t lezen weet ik nog steeds niet hoe je Kean uitspreektquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"ik geef mijn kind een Ierse naam boehoe"
Godverdomme.
Hun andere kinderen heten zeker Aoife en Aoibheannquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat is de schuld van al die andere rare namen. Iedereen verwacht dan addertje onder het gras.
precies. Hoe moet ik nou weten of jij je koter op zn nederlands, engels, frans of jamaicaans aangesproken wil hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb het artikel gelezen en wordt bijna boos van die gespeelde verontwaardigheid. Dat jij spijt hebt dat je je kind een niet-dagelijkse soms engelse uitgesproken naam in Nederland geeft..... geef daar niet je omgeving de schukld van, jij hippe entitled kut.
De tering zeg.... je zal eens bij je zelf moeten kijken
Ik moet ook steeds zeggen dat mijn naam met PH is ipv met een F.
Da's niet de schuld van degene die t opschrijft. Da's de schuld van m'n ouders, en niemand anders.
Kee-jan geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En na t lezen weet ik nog steeds niet hoe je Kean uitspreekt
Enya en Sinead.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hun andere kinderen heten zeker Aoife en Aoibheann
Ik zou zeggen Kienquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En na t lezen weet ik nog steeds niet hoe je Kean uitspreekt
Djie-Ennie-Sixty-one!quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
precies. Hoe moet ik nou weten of jij je koter op zn nederlands, engels, frans of jamaicaans aangesproken wil hebben
Ik verbeter ze alleen bij m'n e-mail adres, anders komt t niet aanquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn naam wordt bijna standaard verkeerd geschreven. In het begin verbeterde ik mensen nog wel, maar de hoop dat mensen het goed gaan schrijven, heb ik intussen opgegeven.
Maar dan zonder de j dan toch wel zeker...quote:
Sommige mensen schrijven een naam ook gewoon verkeerd terwijl ze reageren op een e-mail die is ondertekend met de naam van de persoon waarop ze reageren. Dat zou je dan gewoon over kunnen nemen zou je zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn naam wordt bijna standaard verkeerd geschreven. In het begin verbeterde ik mensen nog wel, maar de hoop dat mensen het goed gaan schrijven, heb ik intussen opgegeven.
Sjanniequote:Op donderdag 23 januari 2020 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Djie-Ennie-Sixty-one!
Gie-Jannie-Een-en-zestig
WEET IK VEEL?!?!!?
Sanne? Kan misschien ook wel Canne zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dan ook de makkelijkste naam ter wereld
de tweede is correct, Angdriel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Djie-Ennie-Sixty-one!
Gie-Jannie-Een-en-zestig
WEET IK VEEL?!?!!?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verbeter ze alleen bij m'n e-mail adres, anders komt t niet aan
Ze vergeten bij mij altijd de laatste letter. Dus dan laat ik bij hen meestal ook een letter weg als ik terug mailquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beste Ren equote:Op donderdag 23 januari 2020 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze vergeten bij mij altijd de laatste letter. Dus dan laat ik bij hen meestal ook een letter weg als ik terug mail.
X?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze vergeten bij mij altijd de laatste letter. Dus dan laat ik bij hen meestal ook een letter weg als ik terug mail.
hihi. Dan zou ik een letter moeten toevoegen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Samequote:
Gewoon Angel, Eendzjul --> Angel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de tweede is correct, Angdriel.
Of is het Angdriël?
MSN-tijdquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon Angel, Eendzjul --> Angel.
Maar die was al bezet, daarom breezer script.
eend-zjulquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon Angel, Eendzjul --> Angel.
Maar die was al bezet, daarom breezer script.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |