In sommige gevallen betekent dat dan dat je teveel water geeft, geloof ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:31 schreef Samzz het volgende:
Mijn planten krijgen sinds een tijdje allemaal bruine bladpuntjes.
Ik geef al minder water want winter. En als ik nog minder geef dan gaan ze slap hangenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In sommige gevallen betekent dat dan dat je teveel water geeft, geloof ik
Ohquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef al minder water want winter. En als ik nog minder geef dan gaan ze slap hangen.
Ik heb ook al gelezen dat t door kalk in het water kan komen, of te weinig water.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhDan weet ik niet
Bij mijn olifantenpoot is het in ieder geval bruine punten = minder water geven
Planten zijn, over het algemeen, gewoon moeilijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook al gelezen dat t door kalk in het water kan komen, of te weinig water.
Ik weet het niet.
Ligt dus niet aan mijquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Planten zijn, over het algemeen, gewoon moeilijk
kattenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:46 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar katten. Die zijn tenminste duidelijk als ze aan het verhongeren zijn.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:46 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar katten. Die zijn tenminste duidelijk als ze aan het verhongeren zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vanavond lasagne eten, maar inmiddels heb ik eigenlijk geen zin meer in lasagne. Ik weet niet waar ik wel zin in heb. En ik heb ook gewoon honger
. Nu al.
lasagnequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vanavond lasagne eten, maar inmiddels heb ik eigenlijk geen zin meer in lasagne. Ik weet niet waar ik wel zin in heb. En ik heb ook gewoon honger
. Nu al.
Ja oke, maar gelukkig kan je aan katten ook beter zien wanneer ze te veel eten krijgenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb ik ookMaar die doen al alsof ze verhongeren terwijl ze net hun bakje leeg hebben
Waarschijnlijk wordt t wel gewoon lasagne, want makkelijk. Maar ik heb ook nog bloemkoolrijst liggen en dat is ook wel jammie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Had het toch maar maandag gedaan dan.
Maar honden zijn dom.quote:
Die willen gewoon aandacht dan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb ik ookMaar die doen al alsof ze verhongeren terwijl ze net hun bakje leeg hebben
Truequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar gelukkig kan je aan katten ook beter zien wanneer ze te veel eten krijgen
Die teckel van mij is slimmer dan goed voor 'm isquote:
mag ik het hebben? dan hoef ik niet te kokenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb ook lasagne voor vanavond, maar ik zit nog zo vol dat ik betwijfel dat ik het ga eten
Gekke manier van uiten dan, door steeds om me heen te cirkelen in de keuken, maar in de woonkamer me geen blik waardig te gunnenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die willen gewoon aandacht dan.
Van mij wel, als je het niet erg vindt dat het vegetarisch is en je het zelf komt ophalenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag ik het hebben? dan hoef ik niet te koken
vegetarisch vind ik geen probleem, maar dat afhalen gaat wat lastiger worden denk ik..quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van mij wel, als je het niet erg vindt dat het vegetarisch is en je het zelf komt ophalen
Dan bewaar ik het wel gewoon voor morgenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vegetarisch vind ik geen probleem, maar dat afhalen gaat wat lastiger worden denk ik..
Ze willen gewoon alvast weer een voorraadje eten voor wanneer ze weer honger hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gekke manier van uiten dan, door steeds om me heen te cirkelen in de keuken, maar in de woonkamer me geen blik waardig te gunnen
ik maak mn eigen pasta welquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan bewaar ik het wel gewoon voor morgen
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen gewoon alvast weer een voorraadje eten voor wanneer ze weer honger hebben.![]()
In de woonkamer is geen eten, dus daar heeft het geen nut.
zal vast goed komenquote:
Ja, maar tijd is iets voor mensen....quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahaZe krijgen op vaste tijden eten, dus ze hoeven eigenlijk niet zonder te zitten
Zij weten het ook heel goed hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar tijd is iets voor mensen....
Mijn honden weten heel goed wanneer het etenstijd is, andersquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar tijd is iets voor mensen....
Behalve wanneer we weer eens de klok verzetten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zij weten het ook heel goed hoorWanneer ik iets later ben met eten geven dan worden ze onrustig en gaan ze bij hun bakje zitten mauwen
Daar ben ik zelf ook altijd van de leg doorquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Behalve wanneer we weer eens de klok verzetten.
Ja, dat was wel echt fijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik altijd leuk vond, is als je laat thuis komt dat de kat dan bij de deur op je wacht.
Geloof het of niet, dieren hebben besef van tijd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik snap nog steeds niet hoe ze dat weten. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar dan al uren zitten te wachten namelijk.
Mijn katten zitten altijd te wachten als ik thuis kom en komen me direct begroeten als ik thuis komquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik altijd leuk vond, is als je laat thuis komt dat de kat dan bij de deur op je wacht.
Maar als ik normaal om 5 uur thuis kom en ik ga een dagje uit en kom pas om 10 uur thuis. Zit ie dan vanaf 5 uur bij de deur te wachten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, dieren hebben besef van tijd.
Tot 12 uitslapenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:04 schreef Faxie het volgende:
Dave zit altijd rond 12 te mauwen als ik nog wil uitslapen
Het zal wel per dier verschillen, maar zodra hij je hoort rond dat tijdstip, zal hij wel extra 'enthousiast' zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als ik normaal om 5 uur thuis kom en ik ga een dagje uit en kom pas om 10 uur thuis. Zit ie dan vanaf 5 uur bij de deur te wachten?
Nee, ze horen je gewoon aankomen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als ik normaal om 5 uur thuis kom en ik ga een dagje uit en kom pas om 10 uur thuis. Zit ie dan vanaf 5 uur bij de deur te wachten?
Oja. Nee, ik vind het wel een voordeel dat ik dat niet hebquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd om naar huis te gaan... en thuis.
You badass.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vandaag al een uur langer gewerkt dan contracturen.
Helemaal als ik net van t paard terug kom.quote:
Ik mag nog een half uurtje. Dan lekker paardrijden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik blijf me nog even een kwartiertje hier vervelen, dan kan ik morgen een uur eerder naar huis
Ik pak de boel in. Lekker naar huis en dan trainenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag nog een half uurtje. Dan lekker paardrijden.
Gelukkig wordt t hier weer lekker mistig.
Fijne avondquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik pak de boel in. Lekker naar huis en dan trainenHier is het ook mistig inderdaad.
Correctie: gefoktquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vandaag al een uur langer gewerkt dan contracturen.
Hoe doe je dat eigenlijk qua verhuizen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal als ik net van t paard terug kom.
Dat doet ze niet per paard denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk qua verhuizen?
Die van ons beginnen om half 7 alquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:04 schreef Faxie het volgende:
Dave zit altijd rond 12 te mauwen als ik nog wil uitslapen
Wat? Is niet mijn paard he, dus ze blijft in Zeeland.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk qua verhuizen?
Ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik leef al de hele week in de mist.
Je kunt nog fokken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:15 schreef aeque het volgende:
Volgens mij was die oxy niet zo'n goed idee.
Beetje aan het draaien op de poten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:15 schreef aeque het volgende:
Volgens mij was die oxy niet zo'n goed idee.
Ai ripquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van ons beginnen om half 7 al
Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik leef al de hele week in de mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |