Zitten er in Fusion geen tutorials?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:54 schreef fietsie het volgende:
@:derLudolf de cursussen van Fusion360 zijn wel grondig zeg.
Ik ben bij les 10 en heb nog geen lijn getekend
Ja die volg ik. Begint met diepgaand uitwerken hoe de online features werken. 10 lessen lang alquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zitten er in Fusion geen tutorials?
Noctua fannetje lost ook dat op..quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ender 5 Pro met het stille 1.1.5 bordje erin.
Moet nog wel iets aan het hotend fannetje doen, maar verder is is vrij geruisloos
Die vriendenkorting gewoon? Zodra ik weet hoe ik mobiel DM kan ik die wel sturenquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:02 schreef Aure het volgende:
Morning
Iemand hier met een picnickortingscode?
Die bedoelde ik! Dank, ga ik straks even bestellenquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:03 schreef Myraela het volgende:
Oh gelukt. Maar weet niet of er misschien betere kortingen zijn.
Sask2726quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:02 schreef Aure het volgende:
Morning
Iemand hier met een picnickortingscode?
Bij de Jumbo had je dan je boodschappen gratis mee gekregen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:47 schreef borisz het volgende:
Nog slechts 719 wachtenden voor mij qua Picnic.
Moet je ze wel zelf halen..quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de Jumbo had je dan je boodschappen gratis mee gekregen.
Ik krijg inmiddels wel wasverzachter, olijfolie, bananen en nu ook cherrytomaatjes bij de eerste bestellingquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de Jumbo had je dan je boodschappen gratis mee gekregen.
Ik ook niet.. maar laat graag een deel van mijn boodschappen bezorgen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt. Ben niet bedlegerig ofzo dus dat is geen probleem
Uitdaging.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:37 schreef Uhmmpie het volgende:
Voor wie wil oefenen op de botjes
https://biologiepagina.nl(...)et/oefenenskelet.htm
Met overhoring erbij dus
100% score voor deze geoefende mams
En hoe lang deden jullie daarmee?quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:59 schreef derLudolf het volgende:
![]()
[quote]Op donderdag 23 januari 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:
In mijn eerste studentenhuis (met z'n zestienen op een gang, keuken en sanitair gedeeld) lieten we ¤160 aan wc-papier bezorgen door AH. Dat was heel veel wc-papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |