Heb het dr 600x laten herhalen in kleine stukjes... en 10 minuten later heet ie weer mensinicusquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah![]()
En ik ben duidelijk niet zo scherp meer nuOf ik las iig handwortelbeentjes al stond dat er niet...
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eerste reactie was: "Fuck, ben je zo erg gevallen?"
Ja morgen nog maar een voorraad je halen. Even kijken of dat hier ook bij een apotheek moet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Bleh niet leuk. Dubbel niet leuk.Ziek op vak en weg moeten. Paar pcm's in je mik en beetje slapen onderweg. Sterkte x
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Al was dan de meniscus wel een vreemde in de rest van het rijtje
Maar die is dan ook alles behalve gratis.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:06 schreef minilot het volgende:
Nou moe! Iedereen in huis slaapt al behalve ik! Boek en mandarijntjeslikeur dan maar
[ afbeelding ]
@:Aure Wat een verrukkelijke foto's!Had Günther expres uit mijn lijstje gehouden want hoe gelukkig ik dáár van word gaat helemaal nergens meer over
Tot dusver vallen de kosten daarvan me reuze mee. Maar goed, we zijn pas twee jaar onderweg natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar die is dan ook alles behalve gratis.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar die is dan ook alles behalve gratis.
Inderdaad, weird.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:20 schreef fietsie het volgende:
Kijken hoe een printer laagjes op plantaardige basis gefabriceerd plastic met 0,28mm per keer op elkaar stapelt geeft -enorm- veel voldoening.
Weird.
En hoe frustrerend als er bijna op het einde wat laagjes naast het vorige laagje terecht komt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:20 schreef fietsie het volgende:
Kijken hoe een printer laagjes op plantaardige basis gefabriceerd plastic met 0,28mm per keer op elkaar stapelt geeft -enorm- veel voldoening.
Weird.
Vanmiddag laagjes van 0,12mm geprobeerd, met heel lage snelheid. Dat was ronduit frustrerend.quote:
Nou gezien het feit dat ik nu iets print wat straks een goede 12cm hoog is ehm..... bestaat die kans zekerquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:24 schreef z80 het volgende:
[..]
En hoe frustrerend als er bijna op het einde wat laagjes naast het vorige laagje terecht komt.
Tofquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:20 schreef fietsie het volgende:
Weird.
Ik maak op 't moment allemaal onderdelen voor het apparaat zelf. Dus met iedere print raakt ie meer compleet.quote:
Dat is extra tof!quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik maak op 't moment allemaal onderdelen voor het apparaat zelf. Dus met iedere print raakt ie meer compleet.
Dat is wel gaafquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik maak op 't moment allemaal onderdelen voor het apparaat zelf. Dus met iedere print raakt ie meer compleet.
Thanksquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, en lang niet zo koud als gisteren om deze tijd.
Veel gelachen, leuke show, 90 minuten spraakwaterval.
Maar de nieuwe stoelen in de schouwburg zijn wat minder, zitten nIet echt lekker
Bah T-P, zo beroerd naar huis moeten. Hopelijk kan je goed slapen vannacht.
En wat een gedoe Whiskers, fijn dat t opgelost is, maar zou idioot zijn dat je dit zelf zou moeten betalen
heb je al een 32 bit moederbord?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanmiddag laagjes van 0,12mm geprobeerd, met heel lage snelheid. Dat was ronduit frustrerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |