Zou belachelijk zijn imho. Water is een levensbehoeftequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kraantje vervangen. Lijkt opgelost (hoera!). Nu afwachten of ik de rekening krijg of niet.
Als dit geen nood is, wat dan wel?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zou belachelijk zijn imho. Water is een levensbehoefte
Je mag jezelf ook zielig vinden. Zou ik ook doen in jouw situatie. Hoop dat je goed kan slapen en morgen wat beter voelt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
een man heeft mij aangestoken. Nu weet ik ook eens hoe die man flu voelt. Toegegeven ik voel mij best een beetje zielig.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
een man heeft mij aangestoken. Nu weet ik ook eens hoe die man flu voelt. Toegegeven ik voel mij best een beetje zielig.
Morgen naar huis .. zie er best tegenop. En ziek al die uren in de auto en de bergen weer gaan missenquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook zielig vinden. Zou ik ook doen in jouw situatie. Hoop dat je goed kan slapen en morgen wat beter voelt.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zou belachelijk zijn imho. Water is een levensbehoefte
Vind ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als dit geen nood is, wat dan wel?
Sterktequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Morgen naar huis .. zie er best tegenop. En ziek al die uren in de auto en de bergen weer gaan missen
Oh getver, ook nog een heel lange autoritquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen naar huis .. zie er best tegenop. En ziek al die uren in de auto en de bergen weer gaan missen
Ja. Ik was ff vd leg van schrik, maar het is gelukkig snel opgelostquote:
Zo wel gewoon bezwaar maken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Vind ik ook
Maar de dame ad telefoon vond dat niet.
Fingers crossed.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo lekker naar bed. Dat is en naast F. kruipen in bed. En een boek lezen. Dubbel geluk
Eerste reactie was: "Fuck, ben je zo erg gevallen?"quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:
Vannacht dromen van ellepijp, spaakbeen, handbeenworteltjes en mensinicus.
Kogelgewrichten, kraakbeen, lijmstof en knieschijven.
Avondje biologie overhoren met dochterlief.
Ga ik ook zeker doen als ze de rekening sturen. Heb al 3x gebeld voor de lekkage en het is al 2x "gerepareerd". Zou morgen gebeld worden over een afspraak voor poging 3.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo wel gewoon bezwaar maken.
Wat is een mensinicus?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat krijg je als een 12-jarige het woord meniscus niet kan uitspreken/onthoudenquote:
Ahquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat krijg je als een 12-jarige het woord meniscus niet kan uitspreken/onthouden
Handbeenworteltjes bestaan ook niet.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat krijg je als een 12-jarige het woord meniscus niet kan uitspreken/onthouden
Handbeenworteltjes bestaan ook niet.
Fijn!Ik vind dit wel spoed hoor .quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Ik was ff vd leg van schrik, maar het is gelukkig snel opgelost
Bleh niet leuk. Dubbel niet leuk.Ziek op vak en weg moeten. Paar pcm's in je mik en beetje slapen onderweg. Sterkte xquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook niet.. maar kan vannacht nog wel wat random botjes roepen denk ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah![]()
En ik ben duidelijk niet zo scherp meer nuOf ik las iig handwortelbeentjes al stond dat er niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |