Leuk! Als je nog een echte must see hebt gezien, laat het mij dan wetenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We gaan dit weekend zo'n beetje elke dag op en neer
Ik heb eigenlijk geen idee wat er precies allemaal draaitquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Leuk! Als je nog een echte must see hebt gezien, laat het mij dan weten
Ik bedoel meer als een van de films die je gaat zien echt fantastisch blijktquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat er precies allemaal draaitbehalve waar wij heen gaan.
Maar zoals eerder benoemd moet iedereen sowieso naar Parasite.
In een post van Duderinnetje bedoel je dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:49 schreef fietsie het volgende:
Oow. Ander klein geluksmomentje. Als ik mezelf een DM stuur met iets wat ik moet onthouden, en ik lees dat op een andere plek
Ahhhquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als een van de films die je gaat zien echt fantastisch blijkt
Kan dat? Jezelf een DM sturen ja?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:49 schreef fietsie het volgende:
Oow. Ander klein geluksmomentje. Als ik mezelf een DM stuur met iets wat ik moet onthouden, en ik lees dat op een andere plek
Want? Is er iets speciaals te doen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, wij wilde dit weekend ergens eten in Rotterdam, maar dat slaan we maar even over
Klein festival voor film liefhebbers dat gemiddeld 300000 bezoekers trekt vanuit de hele wereld.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Want? Is er iets speciaals te doen?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef Aure het volgende:
Wat een serieuze onderwerpen hebben jullie besproken vandaag
Wij sparen momenteel te weinig, en sowieso geen vast bedrag. Gewoon dat wat over is die maand.
En (bijna) gratis geluk zit hem voor mij in seks, een fijne goede knuffel van iemand die ik graag mag, als ik aan één woord genoeg heb bij een goede vriend of vriendin en we daarna heel hard moeten lachen en niemand snapt waarom, maar wij wel.
En supercliche natuurlijk ook in Jip.. Bijvoorbeeld als we samen naar de geitjes gaan en hij ze voert met sla en dan kreetjes van plezier slaakt, als hij tegen mij aan ligt en in slaap valt of als hij überhaupt ligt te slapen en ik daar naar mag kijken.heeft hij nou z'n laarsjes aan de verkeerde voet op die eerste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha. Nee dan kun je beter ergens anders naartoe gaan of een weekje wachtenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klein festival voor film liefhebbers dat gemiddeld 300000 bezoekers trekt vanuit de hele wereld.
En restaurants zitten altijd stampvol.
Dan draai je de hoofdkraan toch weer open met alle gevolgen van dien?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
En als het toch niet als genoeg spied wordt gezien mag ik de rekening betalen
Daar heb ik vooral zelf last van, als ik dat doe..quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan draai je de hoofdkraan toch weer open met alle gevolgen van dien?
Water is gewoon een levensbehoefte dus lijkt me zeker wel spoed
Je huurt toch? Dan gaat er ook wel iets van de woningbouw kapot hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb ik vooral zelf last van, als ik dat doe..
Nee hoor! Als je goed kijkt zie je het logo aan de buitenzijde (waar het hoortquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heeft hij nou z'n laarsjes aan de verkeerde voet op die eerste foto?
Twee weken wachtenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha. Nee dan kun je beter ergens anders naartoe gaan of een weekje wachten
Spoeddienst is erquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je huurt toch? Dan gaat er ook wel iets van de woningbouw kapot hoor
Mooi!quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kraantje vervangen. Lijkt opgelost (hoera!). Nu afwachten of ik de rekening krijg of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |