Nogal, ik Herken de woorden printen en moederbord 🤣quote:
Ender 5 Pro met het stille 1.1.5 bordje erin.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
heb je al een 32 bit moederbord?
Ik heb hier een SKR-mini-E3 in m'n Ender 3 zitten en dat scheelt echt ENORM in het geluid van de stepper motoren!
Is ook een vrij goedkope upgrade en het bordje is net zo groot en ook hetzelfde ingericht als 't originele bord dus het is erg simpel te vervangen.
Kan je ook meteen veel sneller printen zonder dat de kwaliteit achteruit gaat.
Sindsdien hier alleen vrij weinig geprint, inspiratie is een beetje op.. geen idee wat ik zou moeten printen...
SPOILER: klik op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Zitten er in Fusion geen tutorials?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:54 schreef fietsie het volgende:
@:derLudolf de cursussen van Fusion360 zijn wel grondig zeg.
Ik ben bij les 10 en heb nog geen lijn getekend
Ja die volg ik. Begint met diepgaand uitwerken hoe de online features werken. 10 lessen lang alquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zitten er in Fusion geen tutorials?
Noctua fannetje lost ook dat op..quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ender 5 Pro met het stille 1.1.5 bordje erin.
Moet nog wel iets aan het hotend fannetje doen, maar verder is is vrij geruisloos
Die vriendenkorting gewoon? Zodra ik weet hoe ik mobiel DM kan ik die wel sturenquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:02 schreef Aure het volgende:
Morning
Iemand hier met een picnickortingscode?
Die bedoelde ik! Dank, ga ik straks even bestellenquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:03 schreef Myraela het volgende:
Oh gelukt. Maar weet niet of er misschien betere kortingen zijn.
Sask2726quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:02 schreef Aure het volgende:
Morning
Iemand hier met een picnickortingscode?
Bij de Jumbo had je dan je boodschappen gratis mee gekregen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:47 schreef borisz het volgende:
Nog slechts 719 wachtenden voor mij qua Picnic.
Moet je ze wel zelf halen..quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de Jumbo had je dan je boodschappen gratis mee gekregen.
Ik krijg inmiddels wel wasverzachter, olijfolie, bananen en nu ook cherrytomaatjes bij de eerste bestellingquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de Jumbo had je dan je boodschappen gratis mee gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |