Nee, ik zou ook geen 200 euro neer willen leggen. Dan ga je echt faillietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zou dus sowieso al geen zin hebben om zo veel te betalen als dat ze hier in Spanje dus doen. Maar nee, bruiloften en dat soort verplichtingen zijn niks voor mij. Begrafenissen vind ik eigenlijk ook niet eens echt leuk.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zou dus sowieso al geen zin hebben om zo veel te betalen als dat ze hier in Spanje dus doen. Maar nee, bruiloften en dat soort verplichtingen zijn niks voor mij. Begrafenissen vind ik eigenlijk ook niet eens echt leuk.
Ik dacht kom, ik stop eens een stukje tragi-komedie in m'n postquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat zou er überhaupt leuk kunnen zijn aan een begrafenis?
Je kent me te goedquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en deze keer niet alleen voor de fysieke bevrediging hè, maar gewoon even serieus.
Kijkt me ook niet echt iets voor jou inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook superblij dat ik nooit naar een bruiloft hoef.
Ik ben ook heel erg een 1 op 1 persoon. Of maximaal 4 ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijkt me ook niet echt iets voor jou inderdaad
Ik ga trouwens ook niet graag naar feesten bij iemand thuis. Ik hou wel van sociaal contact maar dan gewoon lekker met één of twee anderen wat drinken of eten.
How you doin'quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg een 1 op 1 persoon. Of maximaal 4 ofzo
Ik volg ook lang niet alles. Als het uitkomt pak ik af en toe een ronde mee, maar daar zit verder niet echt een lijn in. Anderhalf jaar geleden wist ik ook niet dat al die voorrondes zo makkelijk te volgen zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:53 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja, dat hele voorseizoen is sowieso nog een beetje nieuw voor mij, ik lees vooral de topics mee en luister af en toe een liedje, ik vind het nog wel heel veel om allemaal te volgen in vreemde talen ook, tijdens WIDM
Anja zou het goedkeurenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht kom, ik stop eens een stukje tragi-komedie in m'n post
Daar ben je weerquote:
Ik vind feesten bij iemand thuis op zich nog wel leuk, maar dan niet een te grote groep en ook niet met teveel mensen die ik niet ken. Ook als ik de hosts verder niet zo goed ken, voel ik me echt heel erg ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijkt me ook niet echt iets voor jou inderdaad
Ik ga trouwens ook niet graag naar feesten bij iemand thuis. Ik hou wel van sociaal contact maar dan gewoon lekker met één of twee anderen wat drinken of eten.
Wat vindt jij van bruiloften en begrafenissen?quote:
Nee, zou ik ook niet bedenkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik volg ook lang niet alles. Als het uitkomt pak ik af en toe een ronde mee, maar daar zit verder niet echt een lijn in. Anderhalf jaar geleden wist ik ook niet dat al die voorrondes zo makkelijk te volgen zijn
De allerleukste avonden zijn ook gewoon met een man of zes die je gewoon allemaal goed kentquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind feesten bij iemand thuis op zich nog wel leuk, maar dan niet een te grote groep en ook niet met teveel mensen die ik niet ken. Ook als ik de hosts verder niet zo goed ken, voel ik me echt heel erg ongemakkelijk.
Ik vind vooral familiebijeenkomsten altijd heel vervelend. Terwijl ik geen hekel heb aan mijn familie verder.
Ik weet wel wat Anja van jouw werkwoordvervoeging vindtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat vindt jij van bruiloften en begrafenissen?
Saai.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat vindt jij van bruiloften en begrafenissen?
Alle voorrondes is ook gewoon echt niet te doen. Veel zijn ook tegelijkertijd, en om nou met allemaal split screens te gaan zitten...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook niet bedenken![]()
Ik wil misschien nog wel iets ooit volgen hoor, als ik gewoon thuis ben op zaterdagavondDenk dat ik sowieso nooit álle voorrondes etc ga kijken, finales is nog wel leuk
Ja dat is echt ontzettend leukquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:54 schreef Meke het volgende:
[..]
De allerleukste avonden zijn ook gewoon met een man of zes die je gewoon allemaal goed kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |