Zeer droevig .Hoogste tijd om je account weer op te heffenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf graag.
Ik moet al een aantal jaar niet meer lachen om pedo grapjes in relatie met @:GGMM
@:Elan blijft die grap echter maar volhouden, nogal droevig.
Ik snap de relatie niet zo tussen het droevig zijn van jou en mijn account.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeer droevig .Hoogste tijd om je account weer op te heffen
Als mijn posts je droevig stemmen lees je ze toch niet? En als het je allemaal erg zwaar valt mag je ook gewoon weer oprotten. Zal er geen traan om latenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik snap de relatie niet zo tussen het droevig zijn van jou en mijn account.
Sinds Dummie terug is is dit topic ernstig in verval geraakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:05 schreef Tjacka het volgende:
Jeetje mineetje, wat is iedereen boos en agressief de laatste tijd.
is isquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds Dummie terug is is dit topic ernstig in verval geraakt.
iedere dag wel een slachtofferquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
@:Elan is een beetje mad.
HAAL DE MODS ERBIJ
Mensen die roken kunnen niet hardlopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:09 schreef Tjacka het volgende:
Net een rondje hardgelopen en ik ben juist ontzettend vrolijk!
Misschien ook iets voor jullie @:elan en @:scrummie2.1?
Hoe lang ben je nu gestopt, maat?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die roken kunnen niet hardlopen.
Verslaafd zijn aan roken![]()
Oh ik heb gisteren nog een paar sigaretten gerookt hoor!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die roken kunnen niet hardlopen.
Verslaafd zijn aan roken![]()
Smerig varken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik heb gisteren nog een paar sigaretten gerookt hoor!
Wtf stop gewoon met die zooi man. Zelfs mij is dat geluktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik heb gisteren nog een paar sigaretten gerookt hoor!
met smeerkaas?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb net een zak Bugles leeggegeten.
Oh dus het is mijn schuld?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tja dat modereren levert mij een hoop spanning op
quote:
Alleen weet ik niet meer wanneer je ergens tussendoor de gezelligheidsroker hebt geacteerd.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik ben gestopt en ik ben niet dik. try again.
Ja, dat was een extreem zwakke fase waar me voor schaamquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Alleen weet ik niet meer wanneer je ergens tussendoor de gezelligheidsroker hebt geacteerd.
Ah, @Elan kan er niet tegen dat iemand zijn grapjes droevig noemt en wil dan direct dat die persoon weg gaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mijn posts je droevig stemmen lees je ze toch niet? En als het je allemaal erg zwaar valt mag je ook gewoon weer oprotten. Zal er geen traan om laten
Ik ben best vrolijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:09 schreef Tjacka het volgende:
Net een rondje hardgelopen en ik ben juist ontzettend vrolijk!
Misschien ook iets voor jullie @:elan en @:scrummie2.1?
waar mequote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was een extreem zwakke fase waar me voor schaam
ZO KOEKOEKquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, @:Elan kan er niet tegen dat iemand zijn grapjes droevig noemt en wil dan direct dat die persoon weg gaat.
Als je je persoonlijke safe space wil zout je zelf toch een eind op.
waar me? Wat is dit voor zin?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar mequote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
waar me voor schaamquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een dom beest.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
De kat heeft tegen de buitenkant van de kattenbak gescheten.![]()
Schijnt dat katten vaak het gedrag van hun eigenaar imiteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
dat is iets waar me voor schaamquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
Is hij al oud?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
quote:
Ziedendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 21-01-2020 15:18 ]
Ik denk dat ze met haar kont uit het luikje stond en toen is gaan schijten, waardoor het over de rand viel.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met haar kont uit het luikje stond en toen is gaan schijten, waardoor het over de rand viel.
Stom beest.
oeiquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met haar kont uit het luikje stond en toen is gaan schijten, waardoor het over de rand viel.
STOM BEEST .
Heb je wat te doenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
Ja quote het allemaal nog even.
Godverdomme
Ik. Katten zijn lief.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:24 schreef Elan het volgende:
Katten zijn ook mokerdomme beesten. Wie wil er nou een kat.
Even op je taal letten graag.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme
Dat zei je wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal?
Ik zei helemaal geen "stom beest".
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je reageren
wel iets waar me voor schaam
Klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat wil jij helemaal niet.
Heb ik gedaan. Ik heb nog maar 1 note GGMM. Mijn posts zijn voorbeeldig.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk liever eerst eens naar je eigen posts.
Je hebt er al 4.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Ik heb nog maar 1 note GGMM. Mijn posts zijn voorbeeldig.
Gore stink vertraging met die kut notes. WAARDELOOSquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt er al 4.
Beter doe je normaal, ik heb mij ontzettend ingezet voor je terugkomst.
Waarom staat die zooi dan ook buiten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:28 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe dan ook, ik moet dus nu door dat tyfusbeest (mag dit? ik ben echt kwaad) de buitenkant van de kattenbak en de tegels eromheen schoon gaan maken. IN DEZE KOU.
Word ik nu ook al in deze ongein betrokken ja?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar me voor schaam
HAHAHA
@:picommp @:jancees @:heatwave @:el-stinho @:onlogisch @:lenny_leonard @:lange_lans @:doublepain @:chevycaprice @:yvonne @:faux. @:haags_kwartiertje @:solotovski @:caland
Slim toch. Heb je die tyfusgeur niet in je huis.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom staat die zooi dan ook buiten.
Zielig.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slim toch. Heb je die tyfusgeur niet in je huis.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM
wanneer komt het nieuwe forum?
Leuke slippers, die heeft mijn opa ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
[ afbeelding ]
Doe je pyjama eens uit joh.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ietwat gay dit. Maar dit wordt gewoon geaccepteerd in onze samenlevingquote:
Ik heb twee katten. Een daarvan komt eigenlijk nooit buiten, behalve om te schijten. Scheet ze steeds tegen de muur aan de buitenkant van het huisquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar waarom een kattenbak als ze toch buiten schijten?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ietwat gay dit. Maar dit wordt gewoon geaccepteerd in onze samenleving
de vogel heeft het wel naar z'n zin onder de plastic palmboomquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vogel heeft het wel naar z'n zin onder de plastic palmboom
je woont toch in Amsterdam, heb je een tuin?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb twee katten. Een daarvan komt eigenlijk nooit buiten, behalve om te schijten. Scheet ze steeds tegen de muur aan de buitenkant van het huis. Dus vandaar de kattenbak.
Die andere schijt overal en nergens (buiten dan gelukkig).
fijn ik jou ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezellig. Ik mag jou wel.
Vooral jijquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fijn ik jou ook
maar we gedragen ons soms beide als debielen
Amstelveenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
je woont toch in Amsterdam, heb je een tuin?
Hey ff dimmen hé newbie. Je doet alsof je hier al jaren post maar je zit gewoon nog in je proeftijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je een quote aanpast, doe dat dan wel zorgvuldig. Jij kan echt niets he.
Als je de ene verslaving stopt, komt er een andere voor in de plaats.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
ik heb de laatste tijd zieke honger @:picommp
is dat omdat ik minder met drinken
#durftevragen
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fijn ik jou ook
maar we gedragen ons soms beide als debielen
En dan drink je ook nog gewoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je de ene verslaving stopt, komt er een andere voor in de plaats.
Ik Fok! meer en ik masturbeer me de tering.
waarom neuk je je vriendin nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je de ene verslaving stopt, komt er een andere voor in de plaats.
Ik Fok! meer en ik masturbeer me de tering.
Gebbetje!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou aardig om dit te horen van de baas
Genottelijke dingen zijn het.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke slippers, die heeft mijn opa ook
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Doe je pyjama eens uit joh.
En dan wel een andere broek aan natuurlijk.
Ze zat er net even aan te knabbelen en vond het wel tofquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vogel heeft het wel naar z'n zin onder de plastic palmboom
Functioneringsgesprek komt er ook weer aan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou aardig om dit te horen van de baas
Rond die tijd mis ik Charlotte wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Functioneringsgesprek komt er ook weer aan.
OK niet goed begrepen, vandaar dat je weleens de auto nam om uit te gaanquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Amstelveen
Ik wacht nog steeds op @:kingroland om die Aziatische chicks hier te scoren.
Heb er lang gewoond hoor. Geboren en getogen in de Pijp. Mijn moeder woont er nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK niet goed begrepen, vandaar dat je weleens de auto nam om uit te gaan
Woon je huurquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb er lang gewoond hoor. Geboren en getogen in de Pijp. Mijn moeder woont er nog.
huismerkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van Dobben?
Kwekkeboom?
Meer informatie graag.
Genot.quote:
Misschien moet je hem vaker uitlaten, dan zoekt ‘ie toch wat minder ruzie.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn hond net bij het uitlaten aangevallen door grote herder. Eerste vechtpartij in 4 jaar met onze labrador. Man man man kut beesten
Die tip heb ik ook aan de ouders van Elan gegeven.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je hem vaker uitlaten, dan zoekt ‘ie toch wat minder ruzie.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die tip heb ik ook aan de ouders van Elan gegeven.
Ik laat hem elke dag uit teringlijer.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je hem vaker uitlaten, dan zoekt ‘ie toch wat minder ruzie.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo baas, zo hond. Ouwe relnicht.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn hond net bij het uitlaten aangevallen door grote herder. Eerste vechtpartij in 4 jaar met onze labrador. Man man man kut beesten
Neem hem ook mee naar de gym danquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik laat hem elke dag uit teringlijer.
RIPquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:23 schreef Doublepain het volgende:
Is een keelontsteking een begin stadium voor een coronavirus???
Ik vraag dit voor een vriend
Ik zeg hem maar ze is een teefje net als Caland's moederquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem hem ook mee naar de gym dan
Doe nou niet alsof je ooit mensen spreekt buiten FOK!.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Matige comebackquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je ooit mensen spreekt buiten FOK!.
Mwuah, deze kon beter 3/10quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je ooit mensen spreekt buiten FOK!.
Was je hond aan de riem dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klote beest moeten ze niet loslaten als het beest zich niet kan gedragen ja toch
Vanavond borst, triceps en biceps jaaaaaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:30 schreef Doublepain het volgende:
Echt aids dit, net in een goeie gym ritme en dan dit weer
KUTLEVEN
Spinazie met aardappelen en een cordon bleuquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
wat stond eronder?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanavond borst, triceps en biceps jaaaaa
Wtf ik ook. Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spinazie met aardappelen en een cordon bleu
0% gewijzigd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 21-01-2020 17:37:12 ]
Godverdomme meneer u bent een beestquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik heb vanmorgen al getraind, borst, bovenrug, schouders, biceps, triceps
Mevrouw Haags zorgt op meerdere manieren voor haar mannen zo blijktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wtf ik ook. Het komt nu wel erg dichtbij.
Ja dat kan ze wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mevrouw Haags zorgt op meerdere manieren voor haar mannen zo blijkt![]()
JR reageert niet op mentions. Maar ik wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor FlodderGod.
Opa is jarig.
@:jr-style-93
@:zipportal
Opa is ziedend. Ze hebben opa buiten gezet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JR reageert niet op mentions. Maar ik wel.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opa is ziedend. Ze hebben opa buiten gezet.
Heb jij nog een leuk opa gifje?
@:fetx
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is van eerder vandaag in WGR
WGR / Geld terug na ziek door eten
Elangodquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is van eerder vandaag in WGR
WGR / Geld terug na ziek door eten
Ook Flodder gekeken met enige vertraging. Genot.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opa is ziedend. Ze hebben opa buiten gezet.
Heb jij nog een leuk opa gifje?
@:fetx
Ja eens. Heb je Dummie nog aangepakt in het Feyenoordtopic? Want dan ga ik direct kijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap wordt door Rens behoorlijk verpest.
Boeiendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap wordt door Rens behoorlijk verpest.
Genot @JanCees @Doublepaintwitter:scrowder twitterde op maandag 20-01-2020 om 21:06:04Despite media's dire warnings about #VirginiaRally, the #WomensMarch2020 I attended yesterday was the violent event. https://t.co/oKQWXZFIgh reageer retweet
Aangepakt is een groot woord, ik was vrij subtiel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja eens. Heb je Dummie nog aangepakt in het Feyenoordtopic? Want dan ga ik direct kijken
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangepakt is een groot woord, ik was vrij subtiel.
Maar hij reageerde wel geïrriteerd met "ja, leuk."![]()
Ze zeggen dat hondjes op hun baasjes lijken, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend mijn hond is aangevallen vandaag.
Rens wil graag zijn verhaal kwijt en dan ga jij zo doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat hondjes op hun baasjes lijken, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Toch niet normaal man zo'n lief beestje door zo'n klote herder.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat hondjes op hun baasjes lijken, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Kapiteintje maakt graag mensen psychisch kapot.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rens wil graag zijn verhaal kwijt en dan ga jij zo doen.
Hoop dat je trots bent!
Mag hopen dat je tikken hebt uitgedeeld amigoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch niet normaal man zo'n lief beestje door zo'n klote herder.
Sterkte Rens in deze moeilijke tijden!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend mijn hond is aangevallen vandaag.
De hardste grappen maak je tegen je beste vrienden.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kapiteintje maakt graag mensen psychisch kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2020 19:06:04 ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De hardste grappen maak je tegen je beste vrienden.Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man deed alsof t doodnormaal was.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag hopen dat je tikken hebt uitgedeeld amigo
Wat heb je gezegd?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die man deed alsof t doodnormaal was.
De herder kwam op onze hond afgerend maar ik dacht om te spelen (alle honden zijn daar normaliter los) maar al vrij snel ontaarde het in een vechtpartij. Die man hield zijn hond van mijn hond af en gaf hem een tik op zijn kop en liep door. Ik zei nog: onze hond doet niks dus ik vind dit niet normaal. Hij vond t wel welletjes. Einde verhaal. Hoorde later vandaag dat die hond vaker andere honden heeft aangevallen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd?
Doe even een goed verslag man.
Wel leuke vent dan als hij zijn hond loslaat en hij dit vaker doet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De herder kwam op onze hond afgerend maar ik dacht om te spelen (alle honden zijn daar normaliter los) maar al vrij snel ontaarde het in een vechtpartij. Die man hield zijn hond van mijn hond af en gaf hem een tik op zijn kop en liep door. Ik zei nog: onze hond doet niks dus ik vind dit niet normaal. Hij vond t wel welletjes. Einde verhaal. Hoorde later vandaag dat die hond vaker andere honden heeft aangevallen.
Zij beet gelukkig wel wat van zich af maarja een labrador vs een grote duitse herder.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Teleurstellend dat Rens niet in staat is om een hond op te voeden.
Beter neem je een Mechelse herder dan heb je de alfa onder de herders. Hebben ook te veel energie dus kun je lekker samen optrekken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zij beet gelukkig wel wat van zich af maarja een labrador vs een grote duitse herder.
Owh excuus dit was ook een mechelse herder en geen duitse.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter neem je een Mechelse herder dan heb je de alfa onder de herders. Hebben ook te veel energie dus kun je lekker samen optrekken.
Beter neem je een kruising tussen een Mechelse herder en een American pitbull terrier.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh excuus dit was ook een mechelse herder en geen duitse.
Gewoon jachthonden maat.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter neem je een kruising tussen een Mechelse herder en een American pitbull terrier.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:42 schreef onlogisch het volgende:
https://jamanetwork.com/j(...)/fullarticle/2758742
Matig.
Prima aflevering toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook Flodder gekeken met enige vertraging. Genot.
Al gelezen. Gaat om hoge waarden. Tekort is ook niet goed. Conclusie: Je bloed laten checken en daar op sturen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Long story short ; Slik geen vitamine B12 meer.
(Tenminste, als je langer wil leven)
Waarom dan? Geen zin om artikel te lezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je baseert je liever op onlogisch zijn foutieve interpretaties?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan? Geen zin om artikel te lezen.
Ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je baseert je liever op onlogisch zijn foutieve interpretaties?
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan? Geen zin om artikel te lezen.
Ik zou me niet al te veel zorgen maken. @onlogisch wil vooral interessant doen.quote:De onderzoekers waarschuwen mensen die supplementen slikken of injecties krijgen om een vitamine B12-tekort te voorkomen.
Dat staat er niet idioot.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Okquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even wat anders.
Nog maar één week tot onze goede vriend @:jancees weer vrij is.
Flodder is vrijwel altijd genot. Lekker wegkijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima aflevering toch?
Opa met dat hoedje
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even wat anders.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even wat anders.
Wat had hij gezegd?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso een belachelijk lange ban voor wat hij gezegd had
Dat mogen we niet bespreken.quote:
waar is mijn dmquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat mogen we niet bespreken.
Echte vrienden hebben daar bovendien een DM over gehad.
Ik had een PM gehad. Ben ik nou geen echte vriend?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat mogen we niet bespreken.
Echte vrienden hebben daar bovendien een DM over gehad.
Eigenlijk heeft iedereen iets gehad, behalve kapiteintje kennelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had een PM gehad. Ben ik nou geen echte vriend?
Ja, nou meidquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft iedereen iets gehad, behalve kapiteintje kennelijk.
Het is wellicht nog wat vroeg voor conclusies, maar dit is toch wel heel pijnlijk voor hem.
Dat valt te bezien.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als één van de oprichters kan ik je zeggen dat jij in ieder geval geen vriend van de SC bent.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt te bezien.
Als er belangrijke zaken besproken worden aangaande de SC laat men jou er buiten.
Trek je eigen conclusies verder maar zou ik zeggen
ik was hier eerder als jij.quote:
Wij zijn van het eerste uur, maar enig respect voor het oprichten van het topic waarin Elan zichzelf zo bijzonder meent te mogen voelen is ver te zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is wellicht nog wat vroeg voor conclusies, maar dit is toch wel heel pijnlijk voor hem.
Als we daar B100 B12 niet hebben.quote:
Ach voelt hij zich ook ergens speciaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn van het eerste uur, maar enig respect voor het oprichten van het topic waarin Elan zichzelf zo bijzonder meent te mogen voelen is ver te zoeken.
Elan is een bijzondere jongen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach voelt hij zich ook ergens speciaal.
De tandjes. Iemand is hier ziedendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als we daar B100 B12 niet hebben.
Heb je je even koest gehouden na je gevaarlijk domme optreden van zojuist omtrent die studie?
Meh, ik sta vooral te kijken van je verkeerde inter pretatie van zoiets simpels.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tandjes. Iemand is hier ziedend
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als we daar B100 B12 niet hebben.
Heeft niets met respect te maken maar kom eens wat vaker posten dan makker.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn van het eerste uur, maar enig respect voor het oprichten van het topic waarin Elan zichzelf zo bijzonder meent te mogen voelen is ver te zoeken.
Vind je het gek, het zit hier vol met acts. Zelfs volwassen gasten zoals onlogisch doen er tegenwoordig niets anders dan non-stop toneelspelen op een internetforum. Wat is er gebeurd met de normale gesprekken met af en toe een running gag?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft niets met respect te maken maar kom eens wat vaker posten dan makker.
Weglopers hebben we al genoeg hier @:Saind @:Knutdeijsbeer @:charlotte
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand had een video gepost van Wilfred Genee en Dennis die op bezoek gingen bij een of andere vlogster (Sophie Milzink). Ik zag in de suggesties deze video staan en daar kwam ook die Kaj van der Ree voor. Kijk even wat er gezegd wordt in een video uit 2017 vanaf 5:38.
'Geef maar aan Kaj, die laat direct z'n pik zien'.
[/albertverlinde]
Tot half 5 in de nacht praten over religie, filosofie en levensbeschouwingquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je het gek, het zit hier vol met acts. Zelfs volwassen gasten zoals onlogisch doen er tegenwoordig niets anders dan non-stop toneelspelen op een internetforum. Wat is er gebeurd met de normale gesprekken met af en toe een running gag?
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je het gek, het zit hier vol met acts. Zelfs volwassen gasten zoals onlogisch doen er tegenwoordig niets anders dan non-stop toneelspelen op een internetforum. Wat is er gebeurd met de normale gesprekken met af en toe een running gag?
Dat maakt bij jou niet uit. Die studie had je wel gelezen en nog begreep je niet waar het om ging.quote:
Hallo jojogodinquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Zag Kapi posten.
Alleen daarom ben ik hier.
Ja wtf zag het. Lullig wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel goed, maar wedstrijd net afgelast.Met jou?
Lui varken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wtf zag het. Lullig wel.
Ja goed. Morgen lekker vrij man.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik werk tenminste geen twee kapsalons naar binnen jij vies, vet, walgelijk zwijn.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik werk tenminste geen twee kapsalons naar binnen jij vies, vet, walgelijk zwijn.
Sow sow sow boem boem biemaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jeetje Paul. Doe niet zo mad.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:56 schreef Paul het volgende:
WAAROM VERGETEN JULLIE JOJOORTJE TE FELICITEREN, ZIEDEND BEN IK
Goeie genadequote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |